Τεχνολογία
Εμφανίσεις: 16561
 

H Dainese D-air® Racing είναι ένα σύστημαdainese_d-air_1 που ενσωματώνει προστασία του αναβάτη με αερόσακο, επιπλέον της συμβατικής προστασίας που προσφέρουν οι κορυφαίες φόρμες της Dainese.

Επιγραμματικά τα χαρακτηριστικά της Dainese D-air® Racing

-Προστασία από τραυματισμούς των ώμων και της κλείδας

-Περιορίζει την υπερέκταση και την κάμψη του αυχένα

-Περιορίζει την υπερβολική μετατόπιση των οστών των ώμων

-Όταν φουσκώσει, ο αερόσακος, σταθεροποιεί τα προστατευτικά των ώμων και της πλάτης, εκεί ακριβώς που πρέπει για να μεγιστοποιηθεί η προστασία

Πως προστατεύει το Dainese D-air® Racing

Το D-air® Racing λειτουργεί χωρίς καμία επαφή με τη μοτοσικλέτα. Αυτή ήταν μια στρατηγική επιλογή της Dainese όταν ξεκίνησε να σχεδιάζει το σύστημα καθώς το να υπάρχει κάποιο καλώδιο που θα φέρει επαφή με τη μοτοσικλέτα έχει τα εξής μειονεκτήματα:
-Είναι πολύ δύσκολο να βρει κανείς σημείο επαφής με μια αγωνιστική μοτοσικλέτα
-Τα συστήματα με καλώδιο δεν ενεργοποιούνται εάν ο αναβάτης δεν χωριστεί από τη μοτοσικλέτα
-Το καλώδιο ταλαντώνεται στις υψηλές ταχύτητες
-Το καλώδιο μπορεί να μπερδευτεί πάνω στον αναβάτη και περιορίζει τις κινήσεις του
-Υπάρχει κίνδυνος το σύστημα να ενεργοποιηθεί κατά λάθος

Το D-air® Racing έχει τύχει γενικής αποδοχής στους αγώνες παγκόσμιου επιπέδου καθώς δεν απαιτεί καμία αλλαγή ή προσαρμογή από τον αναβάτη ή την ομάδα του.

Πόσο προστατεύει το Dainese D-air® Racing

Μετά από δοκιμές αποδεικνύεται ότι το Dainese D-air® Racing προσφέρει μείωση κατά 90% της ενέργειας του ατυχήματος σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα προστασίας.

Το Dainese D-air® Racing έχει σχεδιαστεί για χρήση στις πίστες και ενεργοποιείται όταν:
-Η μοτοσικλέτα πέσει από υποστροφή (απώλεια πρόσφυσης στο μπροστινό σύστημα)
-Η μοτοσικλέτα πέσει από υπερστροφή (απώλεια πρόσφυσης στο πίσω σύστημα)
-Η μοτοσικλέτα κάνει highsiding

Το Dainese D-air® Racing θα φουσκώσει σε 30ms στα βιαιότερα ατυχήματα με υψηλή ταχύτητα, ενώ πετυχαίνει και χρόνους όπως 15ms (ο χρόνος περιλαμβάνει ενεργοποίηση + φούσκωμα αερόσακου).

Ο αερόσακος

Το Dainese D-air® Racing έχει έναν αερόσακο με όγκο 5lt και αυτός φουσκώνει με υψηλή πίεση αερίου.

Ο αερόσακος έχει τρισδιάστατη δομή προσφέροντας ελεγχόμενη ανάπτυξη, που συνδυάζει διόγκωση με υψηλή πίεση που του επιτρέπει να διαμορφώσει ένα σχήμα και μέγεθος το οποίο έχει υπολογιστεί με λεπτομέρεια ώστε να προστατέψει το σώμα του αναβάτη.

Τα παραπάνω δημιουργούν τις συνθήκες ώστε να ολοκληρωθεί η μεγαλύτερη δυνατή προστασία με τον μικρότερο όγκο.

Το Dainese D-air® Racing κατασκευάζεται σε 4 διαφορετικά μεγέθη ώστε να προσφέρει μέγιστη άνεση και προστασία σε όλους τους αναβάτες.

Αξιοπιστία - Προδιαγραφές

Το Dainese D-air® Racing καλύπτει συγκεκριμένες αυστηρές προδιαγραφές TÜV SÜD σύμφωνα με τα παρακάτω standards:
-Product - Automotive

ECE 10.03; Alternative: 97/24/EC*2006/120/EC, Chapter 8, 97/24/EC*2006/120/EC
-Product - General for Radio and telecommunications  1999/5/EC – RTTE
-Product – Functional Safety, IEC 61508 - Functional safety of E/E/PE electronic safety-related systems
-Product – General Safety of Personal Protective Equipment, PPE directive 89/686/EEC
-Quality System Management, ISO/TS 16949 - QMS certification, ISO 9001

Τα επίπεδα του Safety Integrity Levels SIL 1 και SIL 2 παίζουν σημαντικότατο ρόλο ανάμεσα στα πιστοποιητικά του Dainese D-air®. Το SIL 4 είναι το επίπεδο που απαιτείται από τις πυρηνικές εγκαταστάσεις. Αυτές οι αυστηρότατες προδιαγραφές αφορούν το επίπεδο ασφάλειας ενός συστήματος. Το SIL 1 αντιπροσωπεύει την αποτελεσματικότητα, ενώ το SIL 2 την μη αλληλεπίδραση.

Για να αποκτηθεί πιστοποιητικό SIL2 ένα σύστημα πρέπει να πιστοποιηθεί για έναν κύκλο που θα έχει λιγότερες από μία αποτυχίες στις 1.000 ώρες λειτουργίας.

Το Dainese D-air® ξεκίνησε να εξελίσσεται το 2000 και από τότε έχει καταγραφεί τεράστια εμπειρία:
-Σε βάθος αναλύσεις γεννητριών αερίων, αερόσακων, λογισμικού και hardware
-Εκτεταμένη έρευνα και εξέλιξη στην εργονομία και την άνεση του συστήματος
-Αμέτρητες δοκιμές από γνωστούς και καταξιωμένους φορείς(TNO, MYRA, CIDAUT, TÜV, DEKRA)

Δεν ενεργοποιείται κατά λάθος

Η Dainese D-air® Racing έχει δείξει σε πολλές περιπτώσεις ότι το σύστημα δεν εξαρτάται από την ικανότητα των αναβατών να ελέγξουν τη μοτοσικλέτα τους. Το σύστημα δεν ενεργοποιείται εάν ο αναβάτης δεν έχει πτώσει, ακόμη και εάν βιώσει κάποια βίαιη φάση επάνω στη μοτοσικλέτα.

Τηλεμετρία

Το Dainese D-air® Racing προσφέρει επιπλέον στους αναβάτες τη δυνατότητα ενός πανίσχυρου συστήματος καταγραφής δεδομένων και επιδόσεων, καταγράφοντας δεδομένα τηλεμετρίας, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να αξιολογηθούν στον υπολογιστή.

Το σύστημα τηλεμετρίας περιλαμβάνει τις εξής δυνατότητες:
-Καταγραφή των δεδομένων χρονομέτρησης και της ταχύτητας μέσω GPS
-Τηλεμετρία GPS που αφορά τη μοτοσικλέτα και διαγράμματα σε σχέση με το χρόνο
-Στοιχεία επιτάχυνσης
-Γραμμή οδήγησης επάνω σε χάρτη
-Συνεργασία με Google Earth
-Δυνατότητα εναλλαγής χρωμάτων για τα διάφορα δεδομένα
-Δυνατότητα δημιουργίας διαγραμμάτων
-Δεδομένα διαμήκους και εγκάρσιας επιτάχυνσης ώστε να είναι δυνατό να εντοπιστούν γλιστρήματα
-Το σύστημα τηλεμετρίας έχει εξελιχθεί από τη Γερμανική εταιρεία 2D, γνωστή για το ότι προμηθεύει με τέτοια συστήματα τις μεγαλύτερες ομάδες Formula 1 και MotoGP.

dainese_d-air_2

Συστήματα που ενσωματώνει το Dainese D-air® Racing

Ηλεκτρονικά συστήματα
-Τρία επιταχυνσιόμετρα
-Τρία γυροσκόπια
-Μια μονάδα GPS
-2GB εσωτερική μνήμη
-Μονάδα επικοινωνίας με τον αναβάτη με LED
-Μπαταρία ιόντων λιθίου

Πνευματικά συστήματα
-«Κρύα» γεννήτρια αερίου
-Αερόσακος 3D, πατέντα της Dainese
-Ειδικά σχεδιασμένη καμπούρα
-Επιπλέον βάρος 650gr

©Copyright MrBike – 2011

Dainese

Dainese Ελλάδα

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world