Στόχος των σχεδιαστών της Yamaha για το R6 του 2010 ήταν να το κάνουν μια μοτοσικλέτα συναρπαστική για την πίστα και διασκεδαστική για το δρόμο. Μικρές αλλαγές βελτιώνουν την απόδοση στις μεσαίες στροφές, αλλά και μειώνουν τον θόρυβο ώστε να βελτιωθεί το επίπεδο της άνεσης του αναβάτη.

Yamaha_YZF-R6_2010_main1

Το Yamaha R6 του 2010 έχει σαν κύριο στόχο του να κάνει τους καλύτερους χρόνους στις πίστες! Αυτό το πετυχαίνει στροφάροντας στις 15.000rpm τον τετρακύλινδρο «ψεκαστό» κινητήρα του με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (YCC-I). Το στιβαρό πλαίσιο εξασφαλίζει την απαιτούμενη σταθερότητα, αλλά και την ευελιξία που χρειάζεται μέσα στην πίστα.

Η τεχνολογία fly-by-wire με το σύστημα YCC-T, το ευθύγραμμων δοκών πλαίσιο από τα MotoGP οι μεταβλητές εισαγωγές είναι τα στοιχεία που φέρνουν το Yamaha R6 σε ένα μοναδικό επίπεδο απόδοσης. Για το 2010 έγιναν αλλαγές στην εισαγωγή του κινητήρα, στο σύστημα της εξάτμισης και έγινε επαναπρογραμματισμός της ECU.

Οι αλλαγές για το 2010 είναι:

-Νέος σιγαστήρας κατά 100mm μακρύτερος με στόχο τη βελτίωση των χαρακτηριστικών του κινητήρα και μειωμένο θόρυβο

-Έγινε νέος προγραμματισμός στην ECU

-Σχεδιάστηκαν ξανά οι αυλοί εισαγωγής του YCC-I (σύστημα μεταβλητών αυλών εισαγωγής)

-Ξανασχεδιάστηκε το airbox (φιλτροκούτι)

-Έγιναν αλλαγές στην εξάτμιση

Είναι προφανές ότι οι υπεύθυνοι της Yamaha προχώρησαν σε μικρής έκτασης επεμβάσεις με στόχο να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος. Έκαναν αλλαγές σε σημεία που έκριναν απαραίτητο, ουσιαστικά διατηρώντας ίδιο το μοντέλο. Για το 2010 είναι μια τακτική που πολλές εταιρείες θα ακολουθήσουν λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ολόκληρη η αγορά.

Πάντως για το 2011 ετοιμάζεται νέο R6 το οποίο θα έχει στοιχεία από τα MotoGP αν και ο στρόφαλος Cross Plane της Yamaha μάλλον θα παραμείνει χαρακτηριστικό μόνον του R1.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά


Κινητήρας Yamaha, τετράχρονος, τετρακύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 67,0 x 42,5
Χωρητικότητα (cc) 599
Σχέση συμπίεσης 13,1:1
Μέγιστη ισχύς 129hp (96,2kW) @ 14.500rpm (135hp με DAI)
Μέγιστη ροπή 6,71kgm (65,8Nm) @ 11.000rpm (7,05kgm με DAI)
Τροφοδοσία Ψεκασμός Mikuni με σώματα 41mm και YCC-I
Χωρητικότητα λαδιού 3,4lt
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο
I 31/12 (2.583)
II 32/16 (2.000)
III 30/18 (1.667)
IV 26/18 (1.444)
V 27/21 (1.286)
VI 23/20 (1.150)
Πρωτεύουσα μετάδοση 85/41 (2.073)
Τελική μετάδοση 45/16 (2.813)
Πλαίσιο Δύο δοκών αλουμινίου, χυτό Deltabox
Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι, με διαδρομή 115mm. Ρυθμίσεις Προφόρτισης Ελατηρίου, Απόσβεσης Συμπίεσης (Αργή/Γρήγορη), Απόσβεσης Επαναφοράς
Πίσω ανάρτηση Υδραυλικό μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, με διαδρομή 120mm. Ρυθμίσεις Προφόρτισης Ελατηρίου, Απόσβεσης Συμπίεσης (Αργή/Γρήγορη), Απόσβεσης Επαναφοράς, Ρύθμιση Υψους
Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι, διαμέτρου 310mm. Δαγκάνες 4 εμβόλων, ακτινικής στήριξης
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 220mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W)
Πίσω ελαστικό 180/55 ZR17M/C (73W)
Μήκος (mm) 2,040
Πλάτος (mm) 705
Υψος (mm) 1,100
Υψος σέλας (mm) 850
Μεταξόνιο (mm) 1,380
Ιχνος (mm) 97
Γωνία Caster 24°
Βάρος (kg) 185 πλήρες υγρών
Ρεζερβουάρ (lt) 17,3

© MrBike – 2009 (www.mrbike.gr)

Yamaha Ελλάδας: www.yamaha-motor.gr

Yamaha International: www.yamaha-motor-europe.com

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world