Street
Εμφανίσεις: 255
 

Yamaha-Tenere-700-action-1

H Yamaha παρουσίασε στο Μιλάνο το νέο της δικύλινδρο adventure με έντονο τον off road χαρακτήρα. Πρόκειται για τη μοτοσυκλέτα που είχε ανακοινώσει ήδη από το 2016 το εργοστάσιο με τον κωδικό Τ7, όμως πλέον ονομάζεται Yamaha Ténéré 700.

Η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας είναι καθαρά εντουράδικη καθώς η νέα μοτοσυκλέτα να μπορεί να κινηθεί στο χώμα με αξιώσεις, με αισθητική επηρεασμένη έντονα από τα αγωνιστκά ραλλύ αλλά και σχετικά μεγάλο φέρινγκ και ανεμοθώρακα.

Ο κινητήρας είναι ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 των 698cc με απόδοση 72hp στις 9.000rpm και ροπή 68Nm στις 6.500rpm.

Το πλαίσιο είναι εντελώς καινούργιο, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από χάλυβα για να εξασφαλίζει αντοχή, αλλά και απόσταση από το έδαφος στα 240mm. Ως εκ τούτου το ύψος της σέλας είναι στα 880mm (όχι πολύ φιλικό για όλα τα αναστήματα), όμως η θέση οδήγησης είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να βοηθά τον αναβάτη να οδηγεί όρθιος.

Το πιρούνι είναι αντεστραμμένο με διάμετρο καλαμιών 43mm έχει όμως διαδρομή 210mm ενώ το αμορτισέρ πίσω έχει διαδρομή 200mm. Και στα δύο άκρα οι διαδρομές είναι μεγαλύτερες από το μέσο όρο σε adventure μοτοσυκλέτες, αλλά μικρότερες από enduro. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες και το αμορτισέρ έχει βολική ρύθμιση ταχείας προφόρτισης ελατηρίου. Τον off road χαρακτήρα πάντως τον δίνουν οι τροχοί με τις endurάδικες διαστάσεις 21in εμπρός και 18in που σου δίνουν τη δυνατότητα να βάλεις λάστιχα με τακούνια. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion Rally STR.

Το νέο Yamaha Ténéré 700 προτείνει μια διαφορετική προσέγγιση στην τουριστική οδήγηση, καθώς δίνει τη δυνατότητα κίνησης off road, σε ένα δυναμικό και ελκυστικό πακέτο.

Διαβάστε περισσότερα στην επίσημη παρουσίαση της Yamaha που ακολουθεί:

«Η ιστορία της Ténéré: Εκεί όπου ξεκίνησαν όλα

Η Ténéré ξεκίνησε το 1976, με την κυκλοφορία της enduro μοτοσυκλέτας περιπέτειας XT500. Χάρη στην ισχυρή ροπή και το compact πλαίσιο, αυτή η ευέλικτη, μονοκύλινδρη, τετράχρονη μοτοσυκλέτα γνώρισε άμεσα επιτυχία. Σε πολλές χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη, η XT500 ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Yamaha στα τέλη της δεκαετίας του '70, με περισσότερες από 60.000 πωλήσεις μόνο στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της 14ετούς σειράς παραγωγής της. 
Η ικανότητά της να πηγαίνει παντού, η ανθεκτική της σχεδίαση και η εντυπωσιακή της αξιοπιστία άνοιξε ένα νέο κόσμο περιπέτειας σε πολλούς αναβάτες μοτοσυκλέτας. Οι ίδιες αυτές ιδιότητες την ανέδειξαν στην ιδανική επιλογή για όσους συμμετείχαν στο πρώτο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ, στο οποίο κέρδισε ο Γάλλος Cyril Neveu με μια Yamaha XT500. 
Εδραιώνοντας γρήγορα τη φήμη της ως της πιο ανθεκτικής μοτοσυκλέτας αγώνων ερήμου, η XT500 έγινε το βασικό μοντέλο για τους αναβάτες που αναζητούσαν την περιπέτεια, αλλά και για τους οδηγούς αγώνων ράλι, και σήμερα θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές και εμβληματικές μοτοσυκλέτες στα τέλη του 20ου αιώνα, με ενεργές λέσχες ιδιοκτητών σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Yamaha-Tenere-700-action-4
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '70, η XT είχε αναδειχθεί σε θρύλο ανάμεσα στους Ευρωπαίους οδηγούς. Το 1983, η Yamaha παρουσίασε την XT600Z που έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα περιπέτειας της εταιρείας που έχει το όνομα Ténéré, μια λέξη των Τουαρέγκ που σημαίνει "έρημος" ή "ερημότοπος". 
Εκείνη την περίοδο, η σειρά Ténéré εξελισσόταν και αναπτυσσόταν συνεχώς. Στα τέλη της δεκαετίας του '80, παρουσιάστηκε η δικύλινδρη XTZ750 Super Ténéré και στις αρχές της δεκαετίας του '90 ακολούθησε η μονοκύλινδρη XTZ660 Ténéré. Σε αυτό το διάστημα, η σειρά Yamaha Adventure κέρδισε πολλές περισσότερες διοργανώσεις Ράλι Ντακάρ. Τη δεκαετία του '90, ο Γάλλος Stéphane Peterhansel πέτυχε 6 νίκες με την εργοστασιακή του Yamaha που βασιζόταν στην XTZ750. 
Η σημερινή σειρά Yamaha Adventure διαθέτει τα εξελιγμένα μοντέλα XT1200Z και XT1200ZE Super Ténéré που παρουσιάστηκαν το 2010, καθώς και την αποκλειστική, υψηλών προδιαγραφών XT1200ZE Raid Edition. 
Ténéré 700 WorldRaid: Δοκιμασμένη σε ακραίες συνθήκες 

Η πρώτη ένδειξη ότι η Yamaha ανέπτυσσε μια νέα μοτοσυκλέτα περιπέτειας παρουσιάστηκε με την κυκλοφορία της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας T7 το 2016. Παρουσιάστηκε σε εκθέσεις μοτοσυκλετών σε ολόκληρο τον κόσμο, προσέλκυσε τεράστιο ενδιαφέρον και έδωσε στους αναβάτες μια γεύση από το μέλλον. Το 2017, η Yamaha παρουσίασε το πρωτότυπο Ténéré 700 World Raid, που ήταν ένα βήμα πιο κοντά στις τελικές προδιαγραφές παραγωγής. 
Από το 2017, το πρωτότυπο Ténéré  700  World  Raid έχει υποβληθεί σε μια εντατική παγκόσμια περιοδεία σε διάφορες σημαντικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, ενώ κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης ανάπτυξης, η μοτοσυκλέτα υποβλήθηκε στις πιο ακραίες δοκιμές σε αντίξοες συνθήκες εδάφους και καιρικές συνθήκες. 
Με μια ομάδα επαγγελματιών αναβατών, συμπεριλαμβανομένων του πολλάκις νικητή στο Ντακάρ Stéphane Peterhansel και αναβατών της επίσημης ομάδας ράλι Yamalube της Yamaha, όπως ο Adrien van Beveren και ο Rodney Faggoter, το πρωτότυπο World Raid δοκίμασε τα όριά του παγκοσμίως, από τις αδυσώπητες αγροτικές περιοχές της Αυστραλίας μέχρι τις άγριες ερήμους της Νότιας Αμερικής. 
Την ίδια στιγμή που κατέγραφε χιλιάδες ώρες στις μοτοσυκλέτες υπό ανάπτυξη, το πρόγραμμα Ténéré 700 World Raid επίσης παρουσίασε τη σχεδίαση σε πολλούς εκατοντάδες τοπικούς οδηγούς που είχαν προσκληθεί να δώσουν στη Yamaha τα πολύτιμα σχόλιά τους και να τη βοηθήσουν να διαμορφώσει το τελικό μοντέλο παραγωγής. 
Ολοκαίνουργια Ténéré 700: Η ελαφριά Adventure μοτοσυκλέτα που πάει παντού. 

Με το πνεύμα της περιπέτειας ενσωματωμένο στο DNA της, κάθε Adventure μοτοσυκλέτα της Yamaha είναι σκληροτράχηλη, δυναμική και αξιόπιστη. Κάθε μοντέλο Ténéré στην κατηγορία των μοτοσυκλετών περιπέτειας προσφέρει δυνατότητες απεριόριστων διαδρομών και δίνει τη δυνατότητα στους αναβάτες της να ανακαλύψουν την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας. Το μοναδικό όριο είναι η φαντασία του αναβάτη. Ο Eπόμενος Oρίζοντας είναι δικός σας για να τον κατακτήσετε. 
Η μεγάλη εκτός δρόμου εμπειρία και η εξαιρετική πορεία της Yamaha έχουν αποδειχθεί πέρα από κάθε αμφιβολία.  Τώρα ήρθε η στιγμή να επαναπροσδιορίσουμε τη Yamaha ως την ηγετική δύναμη στην κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών, με την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας Ténéré 700, ενός ελαφριού, ασυμβίβαστου μοντέλου με μερικές από τις υψηλότερες προδιαγραφές στην κατηγορία του και ένα από τα πιο συναρπαστικά και σημαντικά νέα Adventure μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν μέσα στα επόμενα πολλά χρόνια. 
Εξοπλισμένη με τον επιτυχημένο δικύλινδρο κινητήρα CP2 698 κ.εκ. εν σειρά και ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, η Ténéré 700 σχεδιάστηκε για να προσφέρει κορυφαίο στην κατηγορία της χειρισμό και ευελιξία στις χωμάτινες διαδρομές, σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις στο δρόμο σε μεγάλες ταχύτητες και αποστάσεις, κάτι που την καθιστά μια εξαιρετικά ικανή και ευέλικτη Adventure μοτοσυκλέτα. 

Yamaha-Tenere-700-det5-engine
Επισκόπηση μοντέλου Ténéré 700
•    Αγωνιστική διπλή σπορ σχεδίαση, εμπνευσμένη από την T7, με πραγματικό DNA της σειράς Ténéré 
•    Ελαφριά, στιβαρή, ευέλικτη 
•    Εκπληκτικές εκτός δρόμου επιδόσεις 
•    Εντυπωσιακές εντός δρόμου επιδόσεις όλο το χρόνο 
•    Δυνατότητες μεγάλων αποστάσεων παντός εδάφους, αυτονομία καυσίμου άνω των 350 χλμ. 
•    Πανίσχυρος, ομαλός και οικονομικός κινητήρας υψηλής ροπής 
•    Επιλογή ρυθμιζόμενου ABS για εκτός δρόμου οδήγηση 
•    Αποδοτικός ανεμοθώρακας και προστατευτικές χούφτες χεριών για εξαιρετική προστασία από τις καιρικές συνθήκες 
•    Υπερσύγχρονη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής 
•    Διατίθεται σε 3 χρωματικές παραλλαγές 

Τετράχρονος κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με ρυθμίσεις για Adventure οδήγηση 

Η Yamaha έφερε την επανάσταση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, με την ανάπτυξη των κινητήρων φιλοσοφίας crossplane που τις συναντάμε σε μια σειρά των κορυφαίων σε πωλήσεις μοντέλων της εταιρείας. Η νέα Ténéré 700 διαθέτει τον υψηλού κύρους δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ. εν σειρά. 
Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του μικρού μεγέθους κινητήρα CP2 είναι η ισχυρή και γραμμική ροπή του που παρέχει άμεση απόκριση στο γκάζι, σε συνδυασμό με εντυπωσιακή επιτάχυνση, χαρακτηριστικά που την καθιστούν ένα ικανό και ευέλικτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων εντός κι εκτός δρόμου. Αυτός ο κινητήρας παράγει μέγιστη ροπή στις 6.500 σ.α.λ. και προσφέρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και ελέγχου, ενώ με την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, συμβάλει στην ικανότητα της Ténéré 700 να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό. 
Για να ανταποκριθεί στις μοναδικές απαιτήσεις των αναβατών Adventure μοτοσυκλετών, το σύστημα τελικής μετάδοσης είναι βελτιστοποιημένο και, σε συνδυασμό με μια σειρά ρυθμίσεων ψεκασμού καυσίμου που προορίζονται ειδικά για το μοντέλο, αυτά τα χαρακτηριστικά συμβάλουν στην εντυπωσιακή ευελιξία και στις εκπληκτικές επιδόσεις της μοτοσυκλέτας σε διαφορετικά περιβάλλοντα οδήγησης. 

Νέος ελαφρύς χαλύβδινος διπλός σωληνοειδής σκελετός βάσης 

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης της Ténéré 700, ένας από τους βασικούς στόχους ήταν η επίτευξη ενός λεπτού, ευέλικτου και ελαφριού πλαισίου που θα ήταν εξίσου κατάλληλο για εντός κι εκτός δρόμου οδήγηση. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις, οι σχεδιαστές της Yamaha ανέπτυξαν έναν ολοκαίνουργιο ελαφρύ χαλύβδινο διπλό σωληνοειδή σκελετό βάσης, που συνδυάζει το χαμηλό βάρος με την τεράστια αντοχή, κάτι που τον κάνει ιδανικό για διάφορες συνθήκες οδήγησης. 
Με μικρό μεταξόνιο 1.590 χιλ. και λεπτά πάνελ, αυτό το ανθεκτικό πλαίσιο προσφέρει ακρίβεια χειρισμού, ενώ με απόσταση από το έδαφος 240 χιλ., η Ténéré 700 σχεδιάστηκε για να μην αντιμετωπίζει ο αναβάτης κανένα πρόβλημα ακόμα και στο πιο ανώμαλο οδόστρωμα. 

Yamaha-Tenere-700-det2-fork

Λεπτό, στιβαρό και εργονομικό πλαίσιο και σέλα 

Η ικανότητα να μετατοπίζετε το βάρος του σώματός σας προς τα εμπρός και προς τα πίσω ανάλογα με το έδαφος μπροστά είναι εξαιρετικά σημαντική όταν θέλετε να διατηρήσετε τον πλήρη έλεγχο σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου. Για το λόγο αυτό, η Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με επίπεδη ψηλή σέλα 880 χιλ. και λεπτό πλαίσιο που προσφέρουν στον αναβάτη μέγιστη ευελιξία. Ο μικρών διαστάσεων σκελετός και το στενό ρεζερβουάρ καυσίμου επίσης σας δίνουν τη δυνατότητα να στηρίζεται το ρεζερβουάρ με τα γόνατα σε καθιστή ή όρθια θέση, για μεγαλύτερη σιγουριά και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες, σε χωμάτινους δρόμους ή στην άσφαλτο. 

Yamaha-Tenere-700-det4-seat

Επιθετική, αγωνιστική μπροστινή όψη με τέσσερις προβολείς LED 

Η νέα Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με ένα χαρακτηριστικό συγκρότημα προβολέων που αποτελεί παραλλαγή των πιο πρόσφατων εργοστασιακών μοτοσυκλετών για ράλι και της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας T7 της Yamaha. Συνολικά τέσσερις προβολείς LED προσφέρουν πανίσχυρες δέσμες φωτός που μπορούν να φωτίσουν ακόμα και την πιο σκοτεινή ερημιά. Σε διάταξη 2 + 2 και με προστασία διάφανου κελύφους, καθώς και με δύο φώτα θέσης LED στη βάση, αυτή η δυναμική μπροστινή όψη χαρίζει κομψή εμφάνιση αντίστοιχη του επιβλητικού χαρακτήρα της νέας μοτοσυκλέτας περιπέτειας. 

Yamaha-Tenere-700-det3-lights

Ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι μεγάλης διαδρομής 43 χιλ. 

Όταν οδηγείτε σε χωμάτινες διαδρομές, χρειάζεστε τα καλύτερα δυνατά συστήματα ανάρτησης. Το πιρούνι μεγάλης διαδρομής της Ténéré 700 είναι αναμφισβήτητα απόδειξη ότι πρόκειται για μια σοβαρή Adventure μοτοσυκλέτα με κορυφαίες στην κατηγορία δυνατότητες εκτός δρόμου. Το άκαμπτο πιρούνι 43 χιλ. διατηρεί το σχήμα του ακόμα και στα πιο ακραία εδάφη για έλεγχο ακριβείας μέσω του τιμονιού και ομαλή απόκριση ανάρτησης, ενώ με 210 χιλ. διαδρομής ανάρτησης, αυτό το υψηλών προδιαγραφών μπροστινό μέρος είναι ιδανικό για να αντιμετωπίζετε με σιγουριά τα πιο απαιτητικά εκτός δρόμου εδάφη.
Αυτό το μπροστινό πιρούνι αγωνιστικών προδιαγραφών προσφέρει ρύθμιση πλήρους απόσβεσης και εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης με εύκολο χειρισμό όταν είστε στο δρόμο, κάτι που καθιστά την Ténéré 700 μία από τις πλέον ικανές και απολαυστικές μοτοσυκλέτες μεγάλων αποστάσεων. 

Τηλερυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ 

Η Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με ένα αγωνιστικό πίσω σύστημα ανάρτησης με μοχλικό που προσφέρει ομαλή και προοδευτική ενέργεια για μέγιστη άνεση κατά την οδήγηση και υψηλά επίπεδα ελέγχου. 
Αυτό το πίσω άκρο υψηλών προδιαγραφών διαθέτει ένα ελαφρύ ψαλίδι αλουμινίου για χαμηλό αναρτώμενο βάρος και προσφέρει 200 χιλ. διαδρομής, η οποία, όπως το μπροστινό σύστημα ανάρτησης, σχεδιάστηκε για να αντιμετωπίζει τις πιο αντίξοες συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου, καθώς και για να παρέχει άνετη οδήγηση στο δρόμο. Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ο τηλεχειριζόμενος ρυθμιστής με τον οποίο μπορείτε να προσαρμόσετε λεπτομερώς τις ρυθμίσεις προφόρτισης ενώ βρίσκεστε εν κινήσει, ώστε να ρυθμίζετε γρήγορα και εύκολα το αμορτισέρ ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. 

Yamaha-Tenere-700-det1-shock

Αγωνιστικός πίνακας οργάνων με κωνικό τιμόνι 

Όταν κάθεστε στη νέα Ténéré 700 με τον αγωνιστικό πίνακα οργάνων μπροστά σας, απολαμβάνετε τον απόλυτο Ντακάρ χαρακτήρα αυτής της Adventure μοτοσυκλέτας νέας γενιάς και αντλείτε έμπνευση για να ταξιδέψετε και να εξερευνήσετε. Ο μικρού μεγέθους ανεμοθώρακας τύπου ράλι και το μπροστινό φέρινγκ παρέχουν εξαιρετική προστασία από τον άνεμο, διατηρώντας το λεπτό και ελαφρύ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ενώ το αγωνιστικό κωνικό τιμόνι προσφέρει μια πιο χαλαρή θέση οδήγησης, σε καθιστή ή όρθια θέση. 

Yamaha-Tenere-700-det8-bars-2

Μπροστινός ακτινωτός τροχός 21 ιντσών, πίσω ακτινωτός τροχός 18 ιντσών

Όπως η μπροστινή και πίσω ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών, οι ακτινωτοί τροχοί επιδεικνύουν ξεκάθαρα ότι αυτή η μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε για σοβαρή οδήγηση εκτός δρόμου. Χάρη στην ικανότητά τους να αποσβένουν αποτελεσματικά τις συνεχείς κρούσεις που αντιμετωπίζουμε σε ανώμαλο έδαφος, αυτοί οι ελαφριοί τροχοί συνεργάζονται με την ανάρτηση μεγάλης διαδρομής για βέλτιστο χειρισμό και έλεγχο. 
Τα ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR τοποθετούνται στον αρχικό εξοπλισμό και επειδή η Ténéré 700 διαθέτει έναν συνδυασμό μπροστινού τροχού 21 ιντσών/πίσω τροχού 18 ιντσών αγωνιστικού τύπου, έχετε τη δυνατότητα να τοποθετήσετε μια μεγάλη γκάμα ελαστικών ανάλογα με τις απαιτήσεις σας, από καθαρόαιμο enduro μοτίβο για χρήση κυρίως εκτός δρόμου, μέχρι ελαστικά διπλού σπορ μοτίβου για ευελιξία εντός/εκτός δρόμου όλο το χρόνο. 

Λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης αυτονομίας με χωρητικότητα 16 λίτρων 

Καθ' όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης αυτής της Adventure μοτοσυκλέτας νέας γενιάς, ο βασικός στόχος της Yamaha ήταν να διασφαλίσει ότι η Ténéré 700 θα παρείχε κορυφαίες στην κατηγορία της εκτός δρόμου επιδόσεις σε συνδυασμό με εκπληκτικές εντός δρόμου ικανότητες και θα προσέφερε αυθεντική δυνατότητα για μεγάλες αποστάσεις. 
Η λεπτή σχεδίαση του ρεζερβουάρ καυσίμου έρχεται σε αντίθεση με τη χωρητικότητα 16 λίτρων, ενώ το στενό πίσω τμήμα προσφέρει άφθονη ευκινησία στον αναβάτη και εξαιρετική στήριξη για τα γόνατα. Σε καθιστή ή όρθια θέση, οι μικρές διαστάσεις αυτού του ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης αυτονομίας σάς δίνουν τη δυνατότητα να μετατοπίσετε το βάρος σας πανεύκολα, ενώ χάρη στην εξαιρετική οικονομία του δικύλινδρου κινητήρα, 16 λίτρα καυσίμου προσφέρουν δυνητική αυτονομία πάνω από 350 χλμ., κάτι που παρέχει στη νέα Ténéré 700 υψηλό επίπεδο ευελιξίας σε κάθε τύπο εδάφους όλο το χρόνο. 

Compact όργανα πολλαπλών λειτουργιών αγωνιστικού τύπου 

Ένα άλλο παράδειγμα του τρόπου ανάπτυξης της νέας Ténéré 700 με αγωνιστική τεχνολογία είναι τα compact όργανα αγωνιστικού στυλ. Αυτός ο ελαφρύς πίνακας οργάνων βρίσκεται κεντρικά πίσω από τον ανεμοθώρακα για εκπληκτική ορατότητα. Απεικονίζει ένα μεγάλο εύρος πληροφοριών που μπορείτε να απορροφήσετε χωρίς να χρειαστεί να πάρετε τα μάτια σας από το δρόμο ή την πίστα. Η οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών διαθέτει εκτενείς πληροφορίες π.χ. θέση ταχύτητας, στάθμη καυσίμου, δύο μερικούς χιλιομετρητές και εκτιμώμενη αυτονομία καυσίμου, καθώς και μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου και πολλά περισσότερα. 
Ο πίνακας οργάνων έχει σχεδιαστεί για την τοποθέτηση aftermarket συσκευών πλοήγησης, ώστε να μπορείτε να προσθέσετε πρόσθετο εξοπλισμό ανάλογα με τις απαιτήσεις σας, όπως GPS, οδικές συσκευές ανάγνωσης βιβλίων και smartphone.     

Yamaha-Tenere-700-det7-instrumentation-a

Ρυθμιζόμενο ABS για εύκολη προσαρμογή

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλούς κυματοειδούς δίσκους 282 χιλ. και έναν κυματοειδή πίσω δίσκο 245 χιλ. που προσφέρει υψηλά επίπεδα ισχύος φρεναρίσματος με τέλεια αίσθηση σε όλες τις ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο ή σε χωμάτινες διαδρομές. 
Κατά την εκτός δρόμου οδήγηση, έχετε την επιλογή να απενεργοποιήσετε προσωρινά το ABS όποτε απαιτείται, ενεργοποιώντας το διακόπτη διακοπής λειτουργίας έκτακτης ανάγκης με ακινητοποιημένη τη μοτοσυκλέτα. Όταν το ABS είναι απενεργοποιημένο, μπορείτε να έχετε τον πλήρη χειροκίνητο έλεγχο. Συγκεκριμένα, μπορείτε να επιλέξετε να κλειδώσετε τον πίσω τροχό εσκεμμένα σε ορισμένες συνθήκες, όπως πολύ κλειστές στροφές ή σε απότομες κατηφόρες.     

Εκπληκτική προστασία του αναβάτη 

Σε μεγάλες διαδρομές, ο ανεμοθώρακας και το μπροστινό φέρινγκ προσφέρουν εκπληκτική προστασία από τον άνεμο και τις καιρικές συνθήκες, ενώ χάρη στο λεπτό και μικρών διαστάσεων πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, μπορείτε να "αγκαλιάσετε" σφιχτά το πλαίσιο και να μην βρίσκεστε στην κύρια ροή αέρα. Εκτός από την εκτροπή του ανέμου και της βροχής, τα ανθεκτικά πλαστικά προστατευτικά χεριών επίσης σας προστατεύουν από μεγάλες και μικρές πέτρες που εκσφενδονίζονται από προπορευόμενα οχήματα και επίσης προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία από κλαδιά και φύλλα όταν είστε σε ερημότοπους. Και σε περίπτωση πτώσης στο χώμα, προστατεύουν τους μοχλούς και το γκάζι από ακούσια πρόκληση ζημιάς. 
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά
•    Τετράχρονος δικύλινδρος κινητήρας CP2 689 κ.εκ. υψηλής ροπής εν σειρά 
•    Νέος ελαφρύς χαλύβδινος διπλός σωληνοειδής σκελετός βάσης 
•    Λεπτό, μικρού μεγέθους και εργονομικό πλαίσιο και σέλα 
•    Επιθετική, αγωνιστική μπροστινή όψη με τέσσερις προβολείς LED και δύο φώτα θέσης LED 
•    Ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι μεγάλης διαδρομής 43 χιλ. με διαδρομή 210 χιλ. 
•    Τηλεχειριζόμενη πίσω ανάρτηση με μοχλικό και διαδρομή 200 χιλ. 
•    Compact αγωνιστικός πίνακας οργάνων με κωνικό τιμόνι 
•    Ελαφριοί ακτινωτοί τροχοί 21 ιντσών/18 ιντσών με ελαστικά Adventure. 
•    Λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης αυτονομίας με χωρητικότητα 16 λίτρων για αυτονομία άνω των 350 χλμ. 
•    Compact όργανα πολλαπλών λειτουργιών αγωνιστικού τύπου 
•    Ρυθμιζόμενο ABS για άμεση ρύθμιση 
•    Ανεμοθώρακας και προστατευτικά χεριών για εκπληκτική προστασία του αναβάτη 
Διαθεσιμότητα
Χρώματα: Ceramic Ice, Competition White, Power Black».

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018

Copyright© MrBike – 2018

Yamaha

Yamaha-Tenere-700-statics-1 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha XTZ 700 Tenere (2019)
Κινητήρας Yamaha δικύλινδρος, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους 
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 80,0 x 68,6
Χωρητικότητα (cc) 689
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς  72,5hp (54,0kW)/ 9.000rpm
Μέγιστη ροπή 68,0Nm (6,9kgm)/ 6.500rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I -
II  -
) -
IV  -
-
VI  -
Πρωτεύουσα μετάδοση -
Τελική μετάδοση -
Πλαίσιο Χαλύβδινο, διπλό κλειστό σωληνωτό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 210mm, πλήρως ρυθμιζόμενο
Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό και διαδρομή 200mm. Ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς
Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι  διαμέτρου 282mm με τετραέμβολες δαγκάνες, ΑΒS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Πίσω φρένο Δίσκος  διαμέτρου 245mm, δαγκάνα μονού εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 90/90-21
Πίσω ελαστικό 150/70-18
Μήκος (mm) 2,365
Πλάτος (mm) 915
Υψος (mm) 1,455
Υψος σέλας (mm) 880
Μεταξόνιο (mm) 1,590
Ιχνος (mm) -
Γωνία Caster -
Βάρος (kg) -
Ρεζερβουάρ (lt) 16
 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world