Street
Εμφανίσεις: 2047
 

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-action-6

Από το 2004 που παρουσιάστηκε το Suzuki V-Strom 650 έγινε σχεδόν αμέσως εξαιρετικά δημοφιλές. Διατήρησε τα καλά του χαρακτηριστικά και στην δεύτερη γενιά του 2012 και τώρα πλέον που παρουσιάστηκε η τρίτη του γενιά, μπορούμε να πούμε ότι το V-Strom 650 είναι μια κλασική αξία πάνω στην οποία μπορείς (και αξίζει να) βασιστείς. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό σε ένα γενικότερο περιβάλλον που είναι τόσο σίγουρο όσο το να τρέχεις σε απερίφρακτο ναρκοπέδιο μέσα στη νύχτα, ενώ ταυτόχρονα σε κυνηγούν λιοντάρια.

Για το Suzuki DL 650 V-Strom του 2017 έχετε ήδη διαβάσει στο MrBike.gr στην επίσημη παρουσίαση, οπότε γνωρίζετε ήδη ότι στην τρίτη του γενιά το μεσαίου κυβισμού adventure δεν πήρε μόνο την εμφάνιση από τα πλαστικά του V-Strom 1000, αλλά εξοπλίστηκε με το σύγχρονο ηλεκτρονικό πακέτο της Suzuki που περιλαμβάνει κυρίως ένα ρυθμιζόμενο traction control (θα μιλήσουμε πιο κάτω και γι’ αυτό και για τα άλλα συστήματα). Ουσιαστική αλλαγή είναι επίσης η νέα θέση της εξάτμισης που κατέβηκε χαμηλότερα και η τοποθέτηση του εξελιγμένου V2 κινητήρα, όπως τον είδαμε στο SV 650. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι τα φρένα και το πιρούνι (αλλά κυρίως τα φρένα) έχουν αισθητά καλύτερη απόδοση από του προηγούμενου μοντέλου, παρά το γεγονός ότι η όψη τους και οι προδιαγραφές του είναι ολόιδιες. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχουν τοποθετηθεί πιο σύγχρονα και πιο upmarket εξαρτήματα (π.χ. ακτινικές δαγκάνες, μεταλλικά σωληνάκια, ρυθμιζόμενο πιρούνι) αλλά με τα συγκεκριμένα εξαρτήματα που έχει το νέο μοντέλο, τελικά δεν μου έλειψαν και πάρα πολύ. Ωραία εντύπωση προκαλεί και το νέο σχέδιο στις αλουμινένιες ζάντες που δεν είναι πια τρίμπρατσες, αλλά έχουν δέκα ακτίνες.

Suzuki-V-Strom-650-2017-at-arahova

To καινούργιο Suzuki V-Strom 650 στο parking απέναντι από την Αράχωβα - επειδή τα V-Strom ανέκαθεν ήταν ταξιδιάρικα.

Εργονομία – σε έχει στα «ψηλά»

Πάντα τα V-Strom είχαν τη σέλα ψηλά. Και το Suzuki V-Strom 650 του 2017 έχει ύψος σέλας στα 830mm, πράγμα που σημαίνει ότι, με το αμορτισέρ προφορτισμένο στη μεσαία του ρύθμιση (15 κλικ από τέρμα μέσα), εγώ που είμαι 1,76μ., δεν πατάω με όλο το πέλμα κάτω. Όταν έσφιξα την προφόρτιση για να σηκώσω την ουρά ώστε να με διευκολύνει στις στροφές, τότε πατούσα μόνο με τις μύτες. Γι’ αυτό για να κυκλοφορήσω στην πόλη έβγαλα σχεδόν όλη την προφόρτιση του ελατηρίου κι έτσι μπορούσα να πατάω πολύ πιο άνετα και να κάνω μανούβρες αργής ταχύτητας με ευκολία.

Ρυθμιζόμενη ζελατίνα: η ζελατίνα πράγματι είναι ρυθμιζόμενη αλλά σε τρεις σταθερές θέσεις με βίδες. Η προστασία είναι αρκετά καλή σε κανονικές συνθήκες, αν όμως έχει σηκώσει αέρα στον οποίο πρέπει να πας κόντρα ή πλαγιομετωπικά, τότε θα νιώθεις τον άνεμο στο στήθος και μερικές φορές, ανάλογα και την ταχύτητα, και στο κράνος. Εκεί πιστεύω ότι μπορούν να βοηθήσουν (όποιον το χρειάζεται) τα αξεσουάρ που έχει κληρονομήσει η μοτοσικλέτα από το V-Strom 1000. Ενας συνάδελφος του οποίου τη γνώμη εκτιμώ πολύ είπε ότι δεν πειράζει που η ζελατίνα δεν ρυθμίζεται με μηχανισμό επειδή έτσι κι αλλιώς βρίσκεις μια θέση που βολεύει στο ύψος σου και την αφήνεις εκεί. Προσωπικά θα ήθελα μηχανισμό για να ρυθμίζεται.

Σχάρα και βάση για βαλίτσες: Το Suzuki V-Strom 650 του 2017 είναι σχεδόν έτοιμο για μεγάλα και πολύ μεγάλα ταξίδια. Εχει στον βασικό του εξοπλισμό σχάρα και στην ουρά βάσεις προσαρμογής για τις πολύ καλές εργοστασιακές βαλίτσες που έχει και το V-Strom 1000.

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-detail-rack

Το μόνο που χρειάζεται για να πάει ταξίδι είναι να του κουμπώσετε τις βαλίτσες.

Ρευματοδότης 12V: Εχω δει ότι πολλοί ιδιοκτήτες παλιών V-Strom βάζουν ρευματοδότη 12V κάπου κοντά στον καβαλάρη του τιμονιού για να συνδέουν το smartphone ή τον πλοηγό (φουσκώνεις και το στρώμα στο camping). Τώρα το Suzuki V-Strom 650 του 2017 έχει ρευματοδότη στο ταμπλό χαμηλά αριστερά που κλείνει με ελαστικό καπάκι και που σίγουρα θα φανεί πολύ χρήσιμος στο ταξίδι.

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-detail-12V

Με ρευματοδότη στον βασικό εξοπλισμό.

Ένα πραγματάκι που δεν έχει στον βασικό εξοπλισμό και θα χρειαστεί το Suzuki V-Strom 650 είναι οι χούφτες και θα τις χρειαστεί τουλάχιστον για αεροδυναμικούς λόγους στο ταξίδι, έστω κι αν δεν πάτε off road ώστε να κινδυνεύετε από τα κλαριά. Αν όμως πάτε χώμα θα χρειαστείτε σίγουρα την ποδιά του κινητήρα ή να παραγγείλετε ευθύς εξ αρχής την έκδοση V-Strom 650 XT που έχει και χούφτες και ποδιά και ακτινωτές ζάντες (με tubeless ελαστικά).

Κινητήρας – πιο «έξυπνος», πιο δυνατός, με πιο ομαλή λειτουργία

Ο κινητήρας δίνει γνώριμη αίσθηση γιατί όπως έχω ξαναπεί έχει τοποθετηθεί στο Suzuki SV 650 του 2016 (διαβάστε εδώ δοκιμή και εδώ συγκριτικό). Βέβαια τώρα καλύπτει προδιαγραφές Euro 4 και η απόδοσή του είναι στους 70hp στις 8.800rpm (69hp το 2ης γενιάς, 67hp το πρώτης) .

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-detail-engine

Ο κινητήρας είναι προσαρμοσμένος στην Euro4, όμως βασίζεται στη γνωστή αρχιτεκτονική των V-Strom όπως την ξέρουμε εδώ και πολλά χρόνια. Οπως καταργήθηκε το εξωτερικό ψυγείο λαδιού, ίσως στο μέλλον να κρυφτούν και οι εξωτερικές σωληνώσεις...

Ο νέος κινητήρας έχει ομαλότερη λειτουργία, με λίγο λιγότερο κραδασμό από όσο θυμόμουν, κυρίως στις χαμηλομεσαίες στροφές. Ακριβώς στο σημείο αυτό βοηθά ΠΑΡΑ πολύ το Low RPM Assist, ένας ηλεκτρονικός μηχανισμός που «τσιμπάει» λίγο τις στροφές όταν αποσυμπλέκεις για να ξεκινήσεις από στάση και που λειτουργεί και στις πολύ χαμηλές στροφές. Η ευεργετική του ιδιότητα είναι ότι δεν αφήνει τον κινητήρα να στολάρει (να σβήσει ή να κομπιάσει στο ξεκίνημα επειδή δεν του δώσαμε αρκετό γκάζι). Ετσι το ξεκίνημα είναι ευκολότερο και πιο ξεκούραστο, δίνει την εντύπωση ότι είναι λίγο πιο ορμητικό (αυτό ψυχολογικό είναι κυρίως). Το άλλο ηλεκτρονικό βοήθημα του κινητήρα είναι το Suzuki Easy Start System ώστε να παίρνει ο κινητήρας μπροστά με ένα απλό πάτημα του κουμπιού του μίζας και να μην εξαρτάται από το πόση ώρα πατάμε το κουμπί της μίζας. Δεν είναι κάτι σπουδαίο αλλά είναι ευπρόσδεκτο.

Suzuki V-Strom 650 – οn board

Από την (ελαφρώς υψηλή) θέση του αναβάτη, η θέα προς τα όργανα είναι καινούργια για έναν που είχε ένα από τα μοντέλα προηγούμενων γενεών, όχι όμως και για ένα που έχει οδηγήσει V-Strom 1000. Γιατί το 650 του 2017 έχει πάρει τα όργανα του 1000 επακριβώς. Τα οποία όργανα είναι πάρα πολύ γενναιόδωρα και λεπτομερή στην παροχή πληροφορίας, αλλά είναι και πολύ απαιτητικά από… οφθαλμολογικής απόψεως. Η οθόνη που έχει τις πληροφορίες ταξιδιού είναι μικρή και τα νούμερα στριμωγμένα μεταξύ τους. Το τρομερό είναι ότι ο μερικός χιλιομετρητής έχει για υποδιαστολή μια τελίτσα. Επρεπε να σκύψω για να δω αν γράφει 14,7 ή 147km.

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-detail-instruments

Τόσο πλούσια πληροφορία... τόσο μικρά νούμερα...

Τέλος πάντων, μικρή σημασία έχει αυτό και καμία για όσους βλέπουν καλύτερα από εμένα. Πιο σημαντικό είναι ότι έχει μετρητή στιγμιαίας και μέσης κατανάλωσης καθώς και μέτρηση αυτονομίας και μάλιστα υπολογίζει μέση κατανάλωση για το trip 1 και το trip 2 ξεχωριστά. Κανένα πρόβλημα στην αναγνωσιμότητα δεν έχει το ψηφιακό ταχύμετρο και η ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο. Να μην τα πολυλογούμε τα όργανα του V-Strom 650 είναι πολύ πλούσια και ακριβώς αυτά που περιμένει κανείς από μια σύγχρονη μοτοσικλέτα. Στην ίδια οθόνη εικονίζεται και το επιλεγμένο επίπεδο traction control το οποίο αλλάζει από ένα εργονομικό και πρακτικό διακόπτη στο τιμόνι.

Το να εξοικειωθείτε με τα όργανα του Suzuki V-Strom 650 του 2017 θα σας πάρει στην πραγματικότητα πολύ λιγότερη ώρα από όση χρειαστήκατε για να διαβάσετε την προηγούμενη παράγραφο.

Ακόμη πιο εύκολα μπορείς να εξοικειωθείς με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα καθώς το στήσιμό της είναι όμοιο με του προηγούμενου μοντέλου και πολύ γνώριμο. Η γκαζιέρα είναι με δύο σύρματα, αφού δεν υπάρχει γκάζι ride-by-wire, αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το ομαλό ξεκίνημα και το ωραίο άπλωμα της δύναμης του κινητήρα. Ο συμπλέκτης είναι με σύρμα και όχι υδραυλικός. Ως εκ τούτου ο συμπλέκτης δεν είναι βαρύς, όμως άλλα συστήματα με υδραυλικό και Slip-Assist συμπλέκτη (ακόμη και μεγαλύτερου κυβισμού) είναι ελαφρύτερα, πράγμα που ένιωσα μόνο σε βασανιστικό σταμάτα ξεκίνα κέντρου πόλης (στη Λένορμαν). Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων είναι όπως πάντα θετικό και μαλακό στη χρήση του κι αυτό βοηθάει τόσο στην πόλη όσο και σε ορεινές διαδρομές.

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-action-9

Αν και στις ορεινές διαδρομές πρέπει να πω ότι μπήκα σε μερικές γλυκές και όχι πολύ ανοιχτές στροφές με 6η, όπως ήμουν, και ο ελαστικός κινητήρας με έβγαλε πολύ θετικά χωρίς να ανοίξει η γραμμή της μοτοσυκλέτας. Για ψηλή μοτοσυκλέτα με τροχό 19in εμπρός το Suzuki V-Strom 650 μπαίνει πρόθυμα στη στροφή χωρίς πολλή δύναμη στο τιμόνι, αν και με όχι απόλυτη σαφήνεια από το εμπρός μέρος, το οποίο όμως είδα ότι μπορούσα κάλλιστα να το εμπιστευτώ. Είχα προηγουμένως σφίξει την προφόρτιση του ελατηρίου στο τέρμα πράγμα που ευνοούσε στις στροφές προς (και από) τους Δελφούς που βρέθηκα για μια έκτατη δουλίτσα.

Όταν έπαιρνα τις στροφές σωστά με κατέβασμα πριν τη στροφή το Suzuki V-Strom 650 είχε αποθέματα δύναμης για να βγει ορμητικά από τη στροφή, ενώ δεν ανησύχησα ποτέ από την επόμενη στροφή γιατί είχα στο χέρι μου την αξιόπιστη δύναμη του συστήματος φρένων που, αν και όπως είπαμε έχουν το ίδιο format με του παλιότερου μοντέλου, έχουν περισσότερη δύναμη και καλύτερη αίσθηση που δεν θολώνει μετά το αρχικό δάγκωμα.

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-detail-front-wheel-1

Τώρα αυτό πώς έγινε; Ιδιοι δίσκοι, ίδιοι δαγκάνες, αλλά καλύτερα φρένα? Προφανώς πρόκειται για καλύτερης ποιότητας εξαρτήματα κι αυτό βοηθάει στη βελτίωση της αίσθησης του στησίματος σημαντικά.

Απολαυστικό και κυρίως ξεκούραστο ήταν το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο με τον κινητήρα να κάθεται αβίαστα στα 120km/h με 5.500rpm και με σταθερό το γκάζι να δείχνει λιγότερα από 5lt/100km στην κατανάλωση. Στα σημεία που θέλησα να πάω ταχύτερα η κατανάλωση με τιμώρησε, αφού στα 150km/h ήθελα κάπου 7.000rpm άρα ταξίδευα με κατανάλωση κοντά στα 8lt/100km σύμφωνα με τον υπολογιστή της μοτοσυκλέτας. Εχει αποθέματα να πάει ακόμη πιο γρήγορα για να φτάσει τα 185km/h τελική ταχύτητα (και λίγο παραπάνω μπορεί να γράψει, ανάλογα με τον αέρα). Επομένως οι δυνατότητες του νέου Suzuki V-Strom 650 του 2017 είναι σε γενικές γραμμές παρόμοιες με των παλιότερων γενιών (και λίγο καλύτερες, δείτε την επόμενη παράγραφο). Εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι το Suzuki V-Strom 650 της δοκιμής φορούσε ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Bridgestone TrailWing 101/501, τα ελαστικά δηλαδή που ξέρουμε ήδη από την πρώτη γενιά V-Strom. Τα οποία είναι καλά λάστιχα, αλλά περίμενα τα Battlax A40 Adventure που είχαν ανακοινωθεί από το εργοστάσιο και που είναι πιο σύγχρονα ελαστικά. Ενδεχομένως να είναι θέμα παρτίδας.

Suzuki-V-Strom-650-2017-at-delphiΑπό το σημείο αυτό μπορείς ήδη να δεις τις κολώνες του ναού του Απόλλωνος που είναι ακόμη όρθιες. 

Μετρήσεις

Στη μέτρηση με το Video V-Box επιβεβαιώνεται ότι το νέο μοντέλο είναι ελαφρώς γρηγορότερο καθώς έχει λίγο ισχυρότερο κινητήρα με λίγη περισσότερη ισχύ και λίγη περισσότερη ροπή με το βάρος να έχει διατηρηθεί σε σχετικά λογικά (για την κατηγορία) επίπεδα στα 214kg.

Δείτε ότι στα πρώτα μέτρα το Suzuki V-Strom 650 του 2017 κάνει καλύτερο χρόνο από τα παλιότερα μοντέλα και, αν και οι διαφορές είναι οριακές, δεν μπορώ να μη σκεφτώ ότι το Low rpm assist έχει βοηθήσει. Εχει πολύ καλό 400άρι για τα κυβικά του και τελική ταχύτητα που βρίσκεται στο αναμενόμενο επίπεδο. Σχεδόν ισάξιο με το νέο Suzuki V-Strom 650 είναι και το άλλο σημαντικό all round δικύλινδρο της ελληνικής αγοράς, Kawasaki Versys 650.

 

Μετρήσεις MrBike

Suzuki V-Strom 650 (2017)

Suzuki V-Strom 650 (2012-2016)

Suzuki V-Strom 650 (2006-2011)

Kawasaki Versys 650 (2015)

Επιταχύνσεις από στάση

 

 

 

 

0-18m (sec)

2,21

2,27

2,54

2,27

0-50m (sec)

3,82

3,93

-

3,87

0-100m (sec)

5,59

5,73

5,83

5,77

0-100km/h (sec)

4,57

4,71

4,75

4,84

1/4mile (sec)

13,02 (165,13km/h)

13,50 (156,57km/h)

13,49 (160,12km/h)

13,43 (162,1km/h)

0-1000m (sec)

25,3

26,46

26,08

25,72

Μέγιστη ταχύτητα (km/h)

181,6 (ταχύμετρο 195)

171 (ταχύμετρο 185)

180 (ταχύμετρο 200)

185 (194)

Το traction control

Το traction control είναι ένα σύστημα που είναι σχεδιασμένο για να δουλεύει στο παρασκήνιο, επειδή όμως είναι ένα σύστημα απλούστερο σε σχέση με τα συστήματα που έχουμε δει σε μοτοσυκλέτες με σύνθετα ηλεκτρονικά, πίστευα ότι η λειτουργία του θα γινόταν αισθητή. Ότι δηλαδή θα έκανε κομπιάσματα. Αντιθέτως, ακόμη κι όταν βούλιαξα το γκάζι σε σημεία που πίστευα ότι θα το φέρω σε δύσκολη θέση, ο κινητήρας επιτάχυνε θετικά και το μόνο που πρόδωσε τη λειτουργία του είναι το λαμπάκι που αναβόσβησε για λίγο στο ταμπλό. Ήθελα να το παίξω έξυπνος και έκανα επιτόπου ώστε να περάσω από το ίδιο σημείο ρυθμίζοντας τώρα την ευαισθησία στο 2, όμως και πάλι ο κινητήρας επιτάχυνε με τον ίδιο τρόπο, απλά το λαμπάκι άναβε με μεγαλύτερη συχνότητα. Πέρα από τις φορές που θέλησα να δω πώς δουλεύει το σύστημα, δεν παρατήρησα τη λειτουργία του και στο ταξίδι στους Δελφούς το είχα ξεχάσει τελείως, άρα ακόμη κι αν κάπου χρειάστηκε να λειτουργήσει, το έκανε αδιόρατα. Κι αυτό θέλεις από ένα traction control. Το traction control του Suzuki V-Strom 650 του 2017 μπορεί να απενεργοποιηθεί (αν πάτε π.χ. στο χώμα), μου έκανε εντύπωση όμως το γεγονός ότι αν το έχετε απενεργοποιήσει, τότε μένει στο off ακόμη και αφού σβήσετε τον κινητήρα από το κλειδί και τον ξανανάψετε. Αρα θα πρέπει να σιγουρεύεστε στα όργανα κάθε φορά αν το TC είναι ενεργοποιημένο και σε ποιο επίπεδο είναι.

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-detail-left-switch

Πολύ πρακτικός διακόπτης στο τιμόνι για να αλλάζεις τις οθόνες και να επιλέγεις επίπεδο στο TC.

Travelling Greece

Δεν περιμένετε εμένα να σας πω ότι με ένα V-Strom κάνεις τα πάντα. Είτε το ξέρετε γιατί έχετε ήδη ένα V-Strom είτε τα βλέπετε παντού στο δρόμο γύρω σας τα τελευταία δεκατρία χρόνια. Το Suzuki V-Strοm 650 τρίτης γενιάς του 2017 είναι μια adventure μοτοσυκλέτα αυτής της εμβέλειας, κατάλληλη δηλαδή για να κάνει τα πάντα από το να σε πάει στη δουλειά το πρωί και να σε φέρει σπίτι το απόγευμα μέχρι να σε πάει ταξίδι Ευρώπη με τις βαλίτσες του και την παρέα σου. Είναι βελτιωμένο σε σημαντικά σημεία του όπως τα φρένα με το πολύ καλό ABS, έχει νέα εμφάνιση, είναι άνετο και πολύ καλά εξοπλισμένο, ενώ παίρνει και όλη την προίκα με τα αξεσουάρ του 1000. Η τιμή του στα λίγο λιγότερα από εννιά χιλιάρικα (και στην συμφέρουσα έκδοση Touring με μια σειρά αξεσουάρ, λίγο πάνω από εννιά χιλιάρικα) δεν χαρακτηρίζεται ευκαιρίας, είναι όμως ένα τίμιο νούμερο γιατί ξέρεις ότι παίρνεις μια μοτοσυκλέτα που θα σε συντροφεύει για πολλά χιλιόμετρα και πολλά μοτοσυκλετιστικά σου χρόνια. Η διαφορά του με το προηγούμενο μοντέλο δεν είναι τόσο μεγάλη ώστε να νιώθουν οι ιδιοκτήτες του προηγούμενου μοντέλου ότι πρέπει να το ανταλλάξουν για να μείνουν uptodate, όμως με το traction control, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στον κινητήρα, τη νέα εμφάνιση και τα καλύτερα φρένα το νέο Suzuki V-Strom 650 του 2017 έχει αρκετά καλά επιχειρήματα.

Τιμοκατάλογος Suzuki

Suzuki-V-Strom-650-2017-ellada-statics-1

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Φωτογραφίες© Χρήστος Καραγιωργάκης - 2017

Copyright© MrBike – 2017

Suzuki - επίσημο site

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Suzuki V-Strom 650 2017
Κινητήρας Suzuki V2 90 μοιρών, υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 81,0 x 62,6
Χωρητικότητα (cc) 645
Σχέση συμπίεσης 11,2:1
Μέγιστη ισχύς 69,7hp (52kW) / 8.800rpm
Μέγιστη ροπή 6,32kgm (62Nm) / 6.500rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I -
II -
III -
IV -
V -
VI -
Πρωτεύουσα μετάδοση 2,088 (71/34)
Τελική μετάδοση 3,133 (47/15)
Πλαίσιο Δύο δοκοί αλουμινίου
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 150mm
Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ με μοχλικό με διαδρομή 159mm. Ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς
Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι διαμέτρου 310mm, με δαγκάνες 2 εμβόλων και ABS
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 260mm, με δαγκάνα 1 εμβόλου και  ABS
Μπροστινό ελαστικό 110/80-19
Πίσω ελαστικό 150/70 - 17
Μήκος (mm) 2.275
Πλάτος (mm) 835
Υψος (mm) 1.405
Υψος σέλας (mm) 830
Μεταξόνιο (mm) 1.560
Ιχνος (mm) 110
Γωνία Caster 26
Βάρος (kg) 213
Ρεζερβουάρ (lt) 20
Μετρήσεις MrBike 2017
Επιταχύνσεις από στάση  
0-18m (sec) 2,21
0-50m (sec) 3,82
0-100m (sec) 5,59
0-100km/h (sec) 4,57
1/4mile (sec) 13,02 (165,13km/h)
0-1000m (sec) 25,3
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 181,6
Κατανάλωση (lt/100km) 5,8

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world