Είναι αποδεδειγμένο ότι πολλοί θέλουν να κυκλοφορούν με μια μοτοσικλέτα ξεχωριστή. Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι προτιμούν να κάνουν βελτιώσεις στην εμφάνιση της δικής τους ώστε να την κάνουν μοναδική. Το 2008 είδαμε τη Ducati να παρουσιάζει το Monster 696 με σαφή προσανατολισμό προς το customizing, το 2009 θα δούμε ένα ακόμη μοντέλο να κινείται προς αυτή την κατεύθυνση. Το νέο Suzuki Gladius είναι μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για να ξεχωρίζει προσφέροντας έναν νέο χαρακτήρα δικύκλου, εκείνου που ακολουθεί τη μόδα.

Engine power

Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε ο πολύ καλός κινητήρας που μέχρι σήμερα έχει χρησιμοποιηθεί στα SV 650 και DL 650 V-Strom. Η απόδοσή του είναι ούτως ή άλλως επαρκέστατη για την καθημερινή μετακίνηση. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει δύο μπουζί ανά κύλινδρο (πλέον ιριδίου), ενώ στο Gladius θα έχει και ένα ελατήριο σε κάθε βαλβίδα (μειώνοντας την αδράνεια στο εσωτερικό του κινητήρα). Επιπλέον οι κύλινδροι απέκτησαν την ηλεκτροχημική επίστρωση (Suzuki Composite Electrochemical Material) για μείωση των εσωτερικών τριβών του κινητήρα, ενώ άλλαξε και το προφίλ των εκκεντροφόρων με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης στις χαμηλές και μεσαίες rpm.

Το σύστημα ελέγχου του κινητήρα αναβαθμίστηκε με στόχο την καλύτερη απόδοση, αλλά και την βελτίωση της οικολογικής συμπεριφοράς του κινητήρα. Οδηγώντας το Gladius θα είστε βέβαιοι ότι δεν μολύνετε σημαντικά το περιβάλλον...

Τέχνη?

Σύμφωνα με τη Suzuki το Gladius είναι προϊόν μοτοσικλετιστικής σχεδιαστικής τέχνης, όμως αυτό είναι κάπως υπερβολικό. Είναι μια μοτοσικλέτα της οποίας οι σχεδιαστές δεν έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις επιδόσεις, όμως δημιούργησαν μια μοτοσικλέτα που μπορεί να τραβά τα βλέμματα με τη σχεδίασή της. Έντονα χρώματα, προκλητικοί συνδυασμοί χρωμάτων πάνω σε μια αρκετά basic μοτοσικλέτα, δημιουργούν ένα διαφορετικό πακέτο.

Γύρω από τον κινητήρα έχει χρησιμοποιηθεί ένα χωροδικτύωμα. Όχι αλουμινένιο, όπως στα SV, αλλά χαλύβδινο, από σωλήνες κυκλικής διατομής (όπως στα εξ Ιταλίας αντίστοιχα μοντέλα). Το μισό από το πλαίσιο καλύπτεται από πλαστικά καλύμματα στο κάτω του μέρος, τα οποία έχουν το χρώμα του αλουμινίου και ταιριάζουν με τις χειρολαβές της ουράς αλλά και με το κάλυμμα της εξάτμισης. Επιπλέον το ρεζερβουάρ έχει πλαϊνά καλύμματα τα οποία δημιουργούν την αντίστοιχη διχρωμία (αντίστοιχα με τα καλύμματα που έχει και η Ducati στο Monster. Με τον τρόπο αυτό οι χρωματικοί συνδυασμοί είναι πολλοί, ώστε κανείς να δημιουργήσει τη «δική του» μοτοσικλέτα. Βέβαια, η ίδια η εταιρεία έχει δημιουργήσει τέσσερις βασικούς συνδυασμούς που μπορείτε να αγοράσετε, αλλά με τα αντίστοιχα ανταλλακτικά θα μπορέσετε να φτιάξετε τη δική σας μοτοσικλέτα διαφορετική.

Η πρώτη άποψη?

Το Gladius είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσικλέτα. Εχει μικρές διαστάσεςις και χαμηλή σέλα στοχεύοντας στο κοινό εκείνο που θέλει ένα βασικό καθημερινό μέσο μεταφοράς, αλλά θέλει να έχει στυλ. Τα φωτιστικά σώματα, οι χρωματισμοί, η σχεδίαση δίνουν αυτή τη διαφορετική εικόνα. Το φινίρισμα όμως φαίνεται να υπολείπεται του design. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι έχουν χρησιμοποιηθεί basic περιφερειακά, δηλώνει την επιθυμία του κατασκευαστή η μοτοσικλέτα να είναι και οικονομικά προσιτή (αυτό μένει να το δούμε). Πάντως εντύπωση μας έκανε το ότι έχει δοθεί προσοχή σε σημαντικούς τομείς όπως η τοποθέτηση μοχλικού στην πίσω ανάρτηση, ώστε η μοτοσικλέτα να είναι άνετη και φιλική. Αλλωστε στόχος των ανθρώπων της Suzuki ήταν να δημιουργήσουν μια όμορφη και φιλική μοτοσικλέτα που να στοχεύει ακόμη και σε γυναίκες αναβάτες, οπότε το στυλ και η άνεση είχαν τον πρώτο λόγο.

 

©MrBike - 2008

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
   
Κινητήρας Suzuki δικύλινδρος V 90°, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά μπλοκ
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 81,0 x 62,6
Χωρητικότητα (cc) 645
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Μέγιστη ισχύς  Δεν ανακοινώνεται
Μέγιστη ροπή Δεν ανακοινώνεται
Τροφοδοσία Ψεκασμός με σώματα 39mm
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
Πλαίσιο Χαλύβδινο χωροδικτύωμα
Μπροστινή ανάρτηση Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm. Ρυθμίσεις: Προφότιση
Πίσω ανάρτηση Υδραυλικό μονό αμορτισέρ με μοχλισμό. Ρυθμίσεις: Προφότιση
Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι,  διαμέτρου 290mm. Δαγκάνες Tokico 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 120/70-17
Πίσω ελαστικό 160/60-17
Μήκος (mm) 2.130
Πλάτος (mm) 760
Υψος (mm) 1.080
Υψος σέλας (mm) 785
Μεταξόνιο (mm) 1.445
Ιχνος (mm) 25°
Γωνία Caster 104
Βάρος (kg) 202
Ρεζερβουάρ (lt) 14,5

Suzuki Ελλάδας: www.suzuki.gr

Suzuki International: www.globalsuzuki.com

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world