Suzuki GW 250 Inazuma (2012) – On board (updated)

To Suzuki GW 250 Inazuma είναι ένα δικύλινδρο 250άρι με καλές επιδόσεις, άνετη θέση οδήγησης, βολικό για τον συνεπιβάτη και με αισθητική δανεισμένη από ένα από τα πιο τρομερά naked όλων των εποχών, το Suzuki B-King, το γυμνό δηλαδή Hayabusa.

Χρειάστηκε να περιμένουμε αρκετά, αλλά τελικά καταφέραμε να οδηγήσουμε το νέο δικύλινδρο street naked 250 της Suzuki. Τo Suzuki GW 250 Inazuma κατασκευάζεται στην Κίνα και προορίζεται για την ασιατική αγορά, ήδη όμως από τα τέλη του 2011 η μοτοσικλέτα είχε κάνει την εμφάνισή της και σε ευρωπαϊκό έδαφος (λίγους μήνες μετά είχε έρθει και στην Ελλάδα για μια εβδομάδα), έτσι ώστε να εκτιμηθεί η υποδοχή του από το ευρωπαϊκό αγοραστικό κοινό. Φαίνεται λοιπόν ότι η ανταπόκριση ήταν αρκετά θετική επειδή τελικά η μοτοσικλέτα εντάχθηκε στη γκάμα μοντέλων για την Ευρώπη κι έτσι έφτασε και στην Ελλάδα.

Η επιστροφή των 250cc βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και τα εργοστάσια βλέπουν ότι μπορούν να ξαναβρούν ένα πρόθυμο αγοραστικό κοινό, φτάνει η τιμή να είναι σωστή. Εδώ όμως η κατάσταση αντιμετώπισε κάποια προβλήματα. Γιατί η απάντηση στο «ποια τιμή είναι σωστή» δεν είναι αυτονόητη και είναι διαφορετική για την καθένα. Στην πράξη, η τάξη μεγέθους περί τις πέντε χιλιάδες ευρώ έχει δείξει ότι είναι μάλλον υψηλή κι έτσι οι εταιρίες συμπιέζουν το τελικό κόστος προς τα κάτω. Η Suzuki, που έχει δείξει με τη σειρά της ότι μπορεί να προσφέρει πολύ ελκυστικές τιμές, κατάφερε να πέσει πέντε ευρώ κάτω από τα τέσσερα χιλιάρικα. Το μόνο φθηνότερο street 250άρι είναι το SYM Wolf 250.

Τι παίρνεις λοιπόν μ’ αυτά τα λεφτά; Μια όμορφη street δικύλινδρη μοτοσικλέτα, η οποία έχει αρκετά δικά της χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα.

Design

To design είναι εμπνευσμένο από το Suzuki B-King που μόλις πριν μερικά χρόνια ήταν μια αρκετά δημοφιλής super naked μοτοσικλέτα ακόμη και στην Ελλάδα, αλλά πλέον λόγω του μεγάλου κυβισμού και των εξόδων που αυτό συνεπάγεται (σε πολλά επίπεδα) έχει πέσει στην αφάνεια. Πιο σωστό πάντως είναι να συγκρίνουμε το Suzuki GW 250 Inazuma με το Suzuki GSR 600 ή Suzuki GSR 750. Και οι τέσσερις μοτοσικλέτες (τα δύο GSR, το BKing και το Inazuma) έχουν την ίδια σχεδιαστική ταυτότητα με τον χαρακτηριστικό προβολέα, «φουσκωμένα» προστατευτικά ψυγείου και αιχμηρή ουρά. Το Suzuki GW 250 Inazuma έχει κάτω από το ρεζερβουάρ και τη σέλα ένα πλαστικό καπάκι στο χρώμα του αλουμινίου που δίνει την (πολυτελή) εντύπωση του αλουμινένιου πλαισίου, ενώ στην πραγματικότητα το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και μάλιστα κλειστό στο κάτω μέρος.

Οργανα

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος με μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο στο κέντρο και μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που περιλαμβάνει ταχύμετρο, οδόμετρο και δύο χιλιομετρητές, ρολόι, δείκτη στάθμης καυσίμου και σχέσης στο κιβώτιο. Υπάρχει μάλιστα μια ρυθμιζόμενη ενδεικτική λυχνία (shift light) σε δύο θέσεις (Normal και Eco) που ανάβει όταν ο αναβάτης καλείται να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο, πράγμα που βοηθά στις έγκαιρες αλλαγές ταχυτήτων για μικρότερη κατανάλωση. Άλλη μια ένδειξη κάτω από το ρολόι ενημερώνει τον αναβάτη αν έχουν διανυθεί τα χιλιόμετρα για να αλλαχτεί το λάδι. Δεν υπάρχει πάντως υπολογιστής ταξιδιού που να δείχνει την κατανάλωση καυσίμου, αν και στην κατηγορία μόνο το KTM 200 Duke διαθέτει κάτι τέτοιο.

Τα όργανα του Inazuma έχουν σύγχρονη αισθητική και καλή αναγνωσιμότητα. Δεν έχουν ένδειξη κατανάλωσης, ο σύγχρονος ψεκαστός κινητήρας όμως καίει τόσο λίγο για τα κυβικά του, που το θέμα αυτονομίας δεν θα έρχεται συχνά στο προσκήνιο.

Κινητήρας

Ένα αναπόσπαστο στοιχείο του χαρακτήρα του Suzuki GW 250 Inazuma είναι ο κινητήρας του. Πρόκειται για έναν καινούργιο, δικύλινδρο εν σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο και χωρητικότητα κυλίνδρων 248cc. Οι κύλινδροι έχουν διαστάσεις διάμετρος x διαδρομή 53,5mm x 55,2mm και η σχέση συμπίεσης είναι στα 11,5:1. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και η εξάτμιση έχει τη διάταξη δύο σε ένα σε δύο με ένα αρκετά μεγάλο συλλέκτη κάτω από τον κινητήρα. Αποδίδει ισχύ 24,5 ίππων στις 8.500rpm και ροπή 22Nm στις 6.500rpm.

Ο δικύλινδρος εν σειρά ψεκαστός κινητήρας είναι καινούργιος και αποδίδει 24,5 ίππους. Είναι λίγο πιο αργόστροφος από τον ανταγωνισμό του, αλλά αυτό στην καθημερινότητα παίζει πολύ μικρό ρόλο. Ταξιδεύει με 120km/h οικονομικά, μπορεί να κάνει προσπεράσματα και μέσα στην πόλη είναι όσο πρέπει σβέλτο.

Εργονομία

Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά φιλική με αρκετά χαμηλό ύψος σέλας (780mm) και αναπαυτική σέλα. Το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά ανασηκωμένο κι έτσι ο κορμός του αναβάτη είναι σχεδόν όρθιος. Τονίζουμε το σχεδόν γιατί η θέση οδήγησης δεν είναι όρθια-εντουράδικη, αλλά έχει μια ελαφρά κάμψη προς τα εμπρός που μας άρεσε ιδιαίτερα διότι φορτίζει ελαφρώς το μπροστινό βοηθώντας στην οδήγηση και δεν κουράζει. Το ρεζερβουάρ έχει μικρές εσοχές για τα γόνατα που όμως δεν είναι τόσο έντονες όσο του KTM 200 Duke για να στηρίξουν το πόδι. Η σέλα είναι μαλακιά και βάζει τον αναβάτη σχετικά «μέσα» στην μοτοσικλέτα και είναι εντελώς διαφορετικής λογικής από του ΚΤΜ ή των Honda CBR 250R και Kawasaki Ninja 250, καθώς έχει πιο τουριστικό σχήμα. Είναι μονοκόμματη και το τμήμα που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη είναι αρκετά μεγάλο και είναι κι αυτό μαλακό. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του αναδιπλούμενα μαρσπιέ με χοντρό ελαστικό περίβλημα και για να κρατιέται μια πολύ στιβαρή ημικυκλική χειρολαβή στην ουρά, δηλαδή στην πλάτη του.

Μην πάρετε το θέμα σέλα αψήφιστα. Τo Inazuma έχει μονοκόμματη σέλα με παχύ αφρώδες υλικό και αυτό την κάνει άνετη, πιο άνετη από τα ανταγωνιστικά του 250άρια που έχουν λεπτές σπορ σέλες. Και όλοι οι συνεπιβάτες θα την αγαπήσουν.

Suzuki GW 250 Inazuma – On board

Η φιλική θέση οδήγησης επιτρέπει σε όλους σχεδόν τους αναβάτες να πατήσουν με ασφάλεια στο έδαφος κι έτσι οι μανούβρες χαμηλής ταχύτητας ή παρκαρίσματος γίνονται πολύ εύκολα, παρά το γεγονός ότι το βάρος της μοτοσικλέτας στα 182kg δεν είναι μικρό. Το κόψιμο του τιμονιού είναι επίσης πολύ μεγάλο κι έτσι ο αναβάτης μπορεί να ελιχθεί ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με μεγάλη ευκολία. Ως προς την ευελιξία και την πρακτικότητα ο δικύλινδρος κινητήρας και οι μαζεμένες διαστάσεις της μοτοσικλέτας είναι μεγάλα πλεονεκτήματα κι όποιος προτιμήσει το SuzukiGW 250 Inazumaγια την καθημερινή μετακίνηση (αφήνοντας πίσω ένα παπί ενδεχομένως) τότε θα έχουν κάνει μια εξαίρετη επιλογή που θα τους καλύψει τελείως. Να διευκρινήσουμε πάντως ότι το Suzuki GW 250 Inazuma δεν είναι μικρό! Το μεταξόνιό του στα 1.430mm είναι αντίστοιχο με εκείνο μοτοσικλετών δρόμου ή σπορ μοτοσικλετών 600cc και άνω. Εχει όμως πολύ μικρό πλάτος στα 760mm κι έτσι δίνει την εντύπωση ότι χωράει παντού (και χωράει πραγματικά σχεδόν παντού).

Το Suzuki GZ 250 Inazuma πάντως δεν είναι φτιαγμένο μόνο για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, αλλά μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα πράγματα, αν και το ίδιο το εργοστάσιο θέλησε να τονίσει πολύ περισσότερο τον χρηστικό του χαρακτήρα. Υπό αυτό το πρίσμα έχει νόημα το shift light που αναβοσβήνει στις 8.000rpm (στο Normal) ή στις 4.500rpm (στο eco) και που στόχο έχει να μας προειδοποιεί να πηγαίνουμε αργά έτσι ώστε να μην καίμε βενζίνη. Αν όμως πηγαίνεις με το λαμπάκι δεν θα περάσεις ποτέ τα 107km/h που είναι κρίμα, γιατί μ’ αυτή την ταχύτητα πάνε και τα 100άρια παπιά. Εύλογο είναι το ότι αν δεν ανοίγεις το γκάζι θα έχεις και περισσότερη οικονομία. Προσωπικά απενεργοποίησα το shift light και εξερεύνησα λίγο περισσότερο τις δυνατότητες του πολύ καλού δικύλινδρου κινητήρα. Από στάση οι στροφές ανεβαίνουν εύκολα και γραμμικά και το καλό κιβώτιο ταχυτήτων βοηθά πάρα πολύ στο να φτάσει ο αναβάτης γρήγορα υψηλές ταχύτητες. Το Suzuk iGW 250 Inazuma μπορεί να φτάσει χωρίς πολλή προσπάθεια τα 135km/h (127km/h πραγματικά) ενώ με αρκετή εμμονή στο γκάζι και ευνοϊκές συνθήκες μπορεί να δείτε και 145km/h (133km/h πραγματικά) που όμως δεν είναι εφικτά με όλες τις συνθήκες. Αν κλείσει το γκάζι τότε το Inazuma για να ανακτήσει την ταχύτητά του θα χρειαστεί ένα κατέβασμα, αν πέσει κάτω από τις 10.000rpm ή δύο αν πέσει κάτω από τις 8.000rpm. Με πιο ήρεμο ρυθμό (και πιο αστικό) η απόδοση κάτω από τις 4.000rpm είναι υποτονική και ζητάει κατέβασμα σε 2η σχέση με το τράβηγμα του κινητήρα να γίνεται εμφανές από τις 6.000rpm και πάνω. Η λογική της Suzuki με το shift light είναι να διατηρεί ο αναβάτης τις στροφές στις 4 με 8.000rpm για να κινείται οικονομικά, αλλά έτσι χάνει όλη τη διασκέδαση. Γιατί η πραγματικά καλή περιοχή απόδοσης αυτού του κινητήρα είναι πέρα από το «οικονομικό φάσμα στροφών» δηλαδή περί τις 10.000rpm. Στον ανοιχτό δρόμο το στήσιμο της μοτοσικλέτας προσφέρει σταθερότητα κι ευκολία στις αλλαγές λωρίδων και στις ανοιχτές καμπές κι έτσι ο αναβάτης μπορεί να κρατήσει μια καλή μέση ταχύτητα.

Παρά τις μαλακές του αναρτήσεις και τα απλώς επαρκή ελαστικά πρώτης τοποθέτησης το Suzuki GW 250 Inazuma μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικό στις στροφές, όπου θα μπορέσετε να εξερευνήσετε τόσο τα δικά σας όρια, όσο και τα δικά του.

Κατανάλωση

Κάναμε αρκετή κουβέντα για την οικονομία στην κατανάλωση του Suzuki GW 250 Inazuma και πράγματι η νέα μοτοσικλέτα της Suzuki, καθώς είναι μια σύγχρονη κατασκευή και διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό μπορεί και κινείται αρκετά οικονομικά, ακόμη κι αν ο αναβάτης δεν το προσπαθεί ιδιαίτερα. Όπως αναφέραμε νωρίτερα, το Inazuma διαθέτει shift light που προειδοποιεί για τις έγκαιρες (για λόγους οικονομίας) αλλαγές των ταχυτήτων, το οποίο όμως το αγνοήσαμε συνειδητά. Χρησιμοποιώντας λοιπόν με απλοχεριά τις δυνατότητες της μοτοσικλέτας θα καίτε 3,6lt/100km και χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ των 13,3lt θα έχετε μια θεωρητική αυτονομία της τάξεως των 370km. Καθόλου άσχημα. Αν μάλιστα κάνετε αλλαγές ταχυτήτων σύμφωνα με το shift light και δεν ξεπερνάτε τα 100km/h και τις 8.000rpm τότε η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμη χαμηλότερα!

Στις στροφές

Πολύ καλό πρόσωπο όμως δείχνει το Suzuki GW 250 Inazuma και στις στροφές. Εφόσον ο αναβάτης διατηρεί τις στροφές πάνω από 6.000rpm με το κιβώτιο ταχυτήτων, τότε έχει αρκετή ισχύ για να βγει από τις στροφές, ενώ οι αλλαγές κατευθύνσεων γίνονται σχετικά εύκολα με όχι μεγάλη πίεση στο τιμόνι. Η αίσθηση της πρόσφυσης του εμπρός μέρους είναι αρκετά καλή, παρά το όχι κορυφαίων προδιαγραφών τηλεσκοπικό πιρούνι που έχει μαλακά ελατήρια μεν αλλά σχετικά σφιχτές αποσβέσεις. Προσφέρουν υψηλού επιπέδου άνεση σε γενικές γραμμές και ειδικά το πιρούνι μπορεί να διαχειριστεί καλά και την ισχύ του φρένου.

Τα ελαστικά IRC Roadrunner προσφέρουν αρκετά καλή πρόσφυση, όχι αντίστοιχη με ευρωπαϊκών ελαστικών, αλλά είναι προβλέψιμα και σε γενικές γραμμές επαρκή για τις δυνατότητες του Inazuma. Μας έκανε εντύπωση μάλιστα το γεγονός ότι τα ελαστικά είναι Made in Japan ενώ η υπόλοιπη μοτοσικλέτα είναι κινέζικη. Λιγότερο καλή είναι η συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης, αλλά δεν φταίει σ’ αυτό το αμορτισέρ ή τουλάχιστον μόνο το αμορτισέρ. Το μεγάλο βάρος των δύο (κατά τα άλλα πολύ όμορφων) τελικών της εξάτμισης επηρεάζει τη λειτουργία της ανάρτησης, κυρίως κατά την αποσυμπίεσή του κι έτσι ο πίσω τροχός λειτουργεί με ανομοιογένεια σε σχέση με τον πίσω, ακολουθώντας με μια κάποια καθυστέρηση. Επιπλέον προσθέτει πολύ βάρος στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας που γίνεται αισθητό. Όταν αγοράζετε όμως μια μοτοσικλέτα της Suzuki έχετε μια σπουδαία διέξοδο: ονομάζεται Yoshimura που στην περίπτωση του Inazuma διαθέτει ένα τελικό δύο σε ένα που είναι πολύ ελαφρύτερο ακόμη κι από ένα από τα δύο στοκ τελικά (που για την ιστορία τα ζυγίσαμε και είδαμε ότι φτάνουν τα 4,8kg το ένα). Περίεργο μας φάνηκε στις εξατμίσεις και το γεγονός ότι έχουν πρώτα χρωμιωθεί, ύστερα κολληθεί και ύστερα βάφτηκαν οι κολλήσεις! Είναι πραγματικά γοητευτικά τα δύο μεγάλα τελικά που σε κάνουν να νομίζεις ότι έχεις μπροστά σου ένα 1000άρι κι όχι 250άρι, αλλά τελικά προσφέρουν λιγότερα από όσα υπόσχονται. Το μονό αμορτισέρ πάντως έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου (χωρίς εύκολη πρόσβαση) και εδράζεται απευθείας πάνω στο ψαλίδι με τα μπράτσα τετράγωνης διατομής χωρίς να παρεμβάλλεται μοχλικό σύστημα.

Τα δύο τελικά της εξάτμισης δίνουν στο Suzuki GW 250 Inazuma την όψη μοτοσικλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Είναι όμως και βαριές, ενώ δεν αποκλείεται να του στερούν και κάποια ζωηράδα από τον κινητήρα.

Μετρήσεις

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι μετρήσεις του Suzuki GW 250 Inazuma συγκριτικά με άλλα σύγχρονα 250άρια. Παρά το ότι είναι δικύλινδρο και θα περίμενε κανείς οι επιταχύνσεις του να είναι πιο ζωηρές, εν τούτοις έχει παρόμοιες επιδόσεις –και λίγο χαμηλότερες- από τα πολύ καλά κατά τα άλλα μονοκύλινδρα KTM 200 Duke και Kawasaki Ninja 250SL. Ενδεικτικά βάλαμε δίπλα του ένα άλλο δικύλινδρο, το Kawasaki Ninja 300 που έχει όμως περισσότερα κυβικά. Αν και η δύναμη δεν λείπει από το δικύλινδρο της Suzuki φαίνεται ότι η υστέρηση στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά αποφασιστική για τη μετέπειτα εξέλιξη της επιτάχυνσης (δείτε τη διαφορά στην εκκίνηση και στα πρώτα 50m) ενώ ταυτόχρονα δεν είναι τόσο εύστροφο όσο τα μονοκύλινδρα αφού μένει πίσω τους, τόσο στο 100km/h όσο και στο 400άρι. Θα είχε ενδιαφέρον πάντως να βλέπαμε πώς θα συμπεριφερόταν αυτός ο κινητήρας με ένα after market τελικό 2-σε-1 και ένα φίλτρο – μια πιο ελεύθερη αναπνοή δηλαδή, που ίσως να ευνοούσε την ευστροφία και να του έδινε αυτό το «κάτι» που του στερεί ένα με ενάμισι δευτερόλεπτο στο χιλιόμετρο.

Μετρήσεις MrBike Επιταχύνσεις από στάση Suzuki GW 250 Inazuma KTM 200 Duke  Kawasaki Ninja 250 SL Honda CBR 250R Kawasaki Ninja 300 0-18m (sec) 2,83 2,37 2,54 2,63 2,54 0-50m (sec) 4,91 4,45 4,53   4,4 0-100m (sec) 7,24 6,74 6,72   6,46 0-100km/h (sec) 10,40 8,96 8,13 8,79 6,66 1/4mile (sec) 17,65 (116,5km/h) 16,74 (120,42km/h) 16,39 (125,8km/h) 16,59 (126,84km/h) 15,34 (140,62km/h) 0-1000m (sec) 34,93 33,51 32,63 32,47 29,59 Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 131,7 132 141,3 145km/h 158

Φρένα

Τα φρένα του είναι εξαιρετικά για τις επιδόσεις του, προσφέροντας αρκετή επιβραδυντική ισχύ και καλή αίσθηση με αρκετά φιλική λειτουργία. Δεν διαθέτουν ούτε ABS ούτε σύστημα συνδυασμένης πέδησης και στην εβδομάδα που είχαμε τη μοτοσικλέτα στη διάθεσή μας δεν μας έλειψαν ιδιαίτερα, αν και στις σκιερές στροφές που ο δρόμος δεν είχε στεγνώσει ακόμη ένα ABS (έστω και στον έξτρα εξοπλισμό όπως έχουν τα Honda CBR  250και Kawasaki Ninja 250) θα μου έδινε περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ακόμη κι έτσι ο δίσκος των 290mm με τη διέμβολη δαγκάνα της Nissin εμπρός και ο δίσκος διαμέτρου 240mm με τη δαγκάνα μονού εμβόλου κάνουν εξαιρετική δουλειά.

Τα φρένα είναι δυνατά με αρκετά αίσθηση και αν και δεν έχουν ABS δεν φαίνεται να τους λείπει κιόλας. Θα χρειαστεί σίγουρα στο βρεγμένο, ενώ και στα δυνατά φρένα το πιρούνι έρχεται στα όριά του νωρίτερα από όσο θα περίμενε κανείς.

Οχι επειδή είναι το φτηνότερο…

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να προτιμήσει κανείς το Suzuki GW 250 Inazuma πέρα από το ότι είναι φθηνότερο από τα άλλα δικύλινδρα και μερικά μονοκύλινδρα του ανταγωνισμού του. Πέρα από το ότι είναι μια μοτοσικλέτα με δικό της αισθητικό αποτύπωμα που θυμίζει το τρομερό B-King και που πείθει ότι είναι πολύ μεγαλύτερου κυβισμού από όσο πραγματικά είναι, πέρα από το ότι είναι πρακτική, φιλική, οικονομική με χαμηλή κατανάλωση, με σωστή εργονομία και αρκετά καλοφτιαγμένη – πέρα λοιπόν από όλα αυτά, είναι και μια διασκεδαστική μοτοσικλέτα. Έχει την δυνατότητα να προσφέρει όμορφες στιγμές στον αναβάτη που θα θελήσει να εξερευνήσει τις δυνατότητές της και να ακονίσει τις δυνατότητές του. Πάντως το γεγονός ότι είναι πολύ προσιτή οικονομικά είναι ένας ακαταμάχητος παράγοντας για να την προτιμήσει κανείς. Κι εδώ η Suzuki έκανε πάλι τι θαύμα της.

Η χαμηλή τιμή Suzuki GW 250 Inazuma είναι ίσως το ισχυτότερο επιχείρημα για να το προτιμήσεις, αλλά και χωρίς αυτή, πρόκειται για μια μικρή μοτοσικλέτα που έχει πολλά να προσφέρει. Το καλό είναι ότι με τα λεφτά που σου μένουν μπορείς να “παίξεις”, αρχής γενομένης από την εξάτμιση…

Δείτε τον τιμή του Suzuki GW 250 Inazuma στον τιμοκατάλογο της Suzuki.

Διαβάστε την παρουσίαση του Suzuki GZ 250 Inazuma

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Suzuki GW 250 Inazuma

Κινητήρας Suzuki, τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 53,5 x 55,2  Χωρητικότητα (cc) 248 Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς  24,5hp (18kW) / 8.500rpm  Μέγιστη ροπή 2,24kgm (22Nm) @ 6.400rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός με σώματα 26mm Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Συμβατικό κάρτερ Κιβώτιο 6 σχέσεων  I 2,420 II  1,530 III  1,180 IV  1,040 V  0,910 VI  0,810 Πρωτεύουσα μετάδοση 3,240 Τελική μετάδοση 3,290 (46/14) Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό κλειστό Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37mm με διαδρομή 120mm.   Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό με διαδρομή 120mm. Ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου  Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 290mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων της Nissin Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 1 εμβόλου Nissin Μπροστινό ελαστικό 110/80-17 Πίσω ελαστικό 140/70 – 17 Μήκος (mm) 2.145 Πλάτος (mm) 760 Υψος (mm) 1.075 Υψος σέλας (mm) 780 Μεταξόνιο (mm) 1.430 Ιχνος (mm) 105 Γωνία Caster 26 Βάρος (kg) 182 (με καύσιμα) Ρεζερβουάρ (lt) 13,3 Μετρήσεις MrBike   Κατανάλωση (μέτρηση MrBike) 3,6lt/100km Επιταχύνσεις από στάση   0-18m (sec) 2,83 0-50m (sec) 4,91 0-100m (sec) 7,24 0-100km/h (sec) 10,40 1/4mile (sec) 17,65 (116,5km/h) 0-1000m (sec) 34,93 Τελική ταχύτητα (μέτρηση MrBike) 131,7km/h

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2013

Φωτογραφίες© Χρήστος Καραγιωργάκης – 2013

Copyright© MrBike – 2013

Suzuki Ελλάδας

Suzuki International