Street
Εμφανίσεις: 289
 

MV-Agusta-Brutale-800RR-America-statics-1

H MV Agusta ειδικεύεται στις εξωτικές, πολύ όμορφες και ακριβές μοτοσυκλέτες και απευθύνεται στους αναβάτες εκείνους που θέλουν να ξεχωρίζουν και που έχουν την οικονομική δυνατότητα για να το κάνουν. Ακόμη όμως και στους οικονομικά ισχυρότερους υπάρχει μια κλιμάκωση. Για εκείνους που μπορούν να επενδύσουν ακόμη περισσότερα χρήματα στη μοτοσυκλέτα τους, η MV Agusta φτιάχνει και τις σπέσιαλ εκδόσεις με διακοσμητικές διαφορές και με μερικά έξτρα πράγματα επιπλέον.

Μια τέτοια σπέσιαλ έκδοση είναι και το MV Agusta Brutale 800RR America που όπως μας ενημέρωσε το εργοστάσιο, θα αρχίσει να πωλείται άμεσα. Η ονομασία America δεν χρησιμοποιείται πρώτη φορά από την MV Agusta. Το πρώτα MV Agusta S America 750 φτιάχτηκε το 1975 και ήταν μια αρκετά σπέσιαλ μοτοσυκλέτα για τα τότε δεδομένα. Είχε τετρακύλινδρο εν σειρά, αερόψυκτο, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρα με απόδοση 75 ίππων. 25 χρόνια μετά (στο μεταξύ η οικογένεια Agusta έκλεισε το εργοστάσιο και ξανάνοιξε από τον Claudio Castigloni) δημιουργήθηκε η επόμενη έκδοση America σε ένα τετρακύλινδρο Brutale (το 2012).

Τώρα το νέο MV Agusta Brutale 800RR Americaείναι 3κύλινδρο και έχει δημιουργηθεί στο βάση του νέου Brutale 800RR έτσι όπως αυτό ανανεώθηκε για το 2018 (διαβάστε εδώ σχετικά). Μερικές από τις αλλαγές ήταν το ξανασχεδιασμένο και μαλακότερο κιβώτιο, νέος αντικραδασμικός άξονας, ξανασχεδιασμένη πρωτεύουσα μετάδοση, νέο σχήμα στην εισαγωγή και τους εκκεντροφόρους, νέες βαλβίδες, πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά με νέους αλγορύθμους και χαρτογραφήσεις, ξαναρυθμισμένο traction control και νέα έδραση του κινητήρα στο πλαίσιο.

MV-Agusta-Brutale-800RR-America-details-3-tank

Το MV Agusta Brutale 800RR America θα είναι ασφαλώς περιορισμένης και αριθμημένης έκδοσης, με μπλε μεταλλικό χρώμα που ιριδίζει στο φως. Το ρεζερβουάρ έχει επάνω του ένα αυτοκόλλητο με αστεράκια (ένα για κάθε παγκόσμιο πρωτάθλημα), όπως το 750S του 1973. Το εμπρός φτερό με λογότυπο του εργοστασίου και τα πλαϊνά του ψυγείου με αυτοκόλλητο “America Special Edition” είναι βαμμένα μαύρα γυαλιστερά. Η σέλα έχει χρυσές ραφές και ειδικά σχεδιασμένο αφρώδες μεταβλητής σκληρότητας για περισσότερη άνεση. Όπως είπαμε η έκδοση είναι περιορισμένη, θα υπάρχει πλακάκι με την αρίθμηση στα όργανα και φυσικά πιστοποιητικό αυθεντικότητας για τους ιδιοκτήτες. Αν και δεν έχει ουσιαστικές διαφορές από την «απλή» έκδοση, είμαι βέβαιος ότι θα βρει κοινό που θα είναι διατεθειμένο να επενδύσει τα παραπάνω χρήματα.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018

Copyright© MrBike- 2018

MV Agusta στην Ελλάδα

Τεχνικά Χαρακτηριστικά MV Agusta Brutale 800 (2018)
Κινητήρας MV Agusta, τρικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους 
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 79,0 x 54,3
Χωρητικότητα (cc) 798
Σχέση συμπίεσης 13,3:1
Μέγιστη ισχύς  140hp / 12.300rpm
Μέγιστη ροπή 87 Nm /10.100rpm
Τροφοδοσία Ψηφιακός ψεκασμός, ride-by-wire
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο  
I 2,846 (13/37)
II  2,125 (16/34)
III  1,777 (18/32)
IV  1,578 (19/30)
1,428 (21/30)
VI  1,318 (22/29)
Πρωτεύουσα μετάδοση 1,894 (19/36)
Τελική μετάδοση 2,562 (16/41)
Πλαίσιο  
Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, με καλάμια διαμέτρου 43mm και διαδρομή 125mm. Ρυθμίσεις: προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς
Πίσω ανάρτηση Mονό αμορτισέρ Sachs με μοχλισμό και με διαδρομή 124mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς
Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι,  διαμέτρου 320mm, με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 220mm με διέμβολη δαγκάνα Brembo
Μπροστινό ελαστικό 120/70-17 Pirelli Diablo Rosso IIΙ
Πίσω ελαστικό 180/55-17  Pirelli Diablo Rosso IIΙ
Μήκος (mm) 2,045
Πλάτος (mm) 875
Υψος (mm) -
Υψος σέλας (mm) 830
Μεταξόνιο (mm) 1,404
Ιχνος (mm) 105.5
Γωνία Caster 24.2
Βάρος (kg) 175 (στεγνό)
Ρεζερβουάρ (lt) 16.5

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world