MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro (2019) – Επίσημη παρουσίαση

Πιο Brutale δεν γίνεται. Η MV Agusta το τερμάτισε όσο αφορά τα super-naked καθώς πήρε τον κινητήρα του superbike MV Agusta F4 RC και τον τοποθέτησε στο Brutale δημιουργώντας το ταχύτερο γυμνό μοντέλο μοτοσυκλέτας που έχει βγει από τις γραμμές παραγωγής του Βαρέζε. Το εργοστάσιο ενέταξε τη νέα μοτοσυκλέτα στη «χρυσή σειρά» μοτοσυκλετών της, την Serie Oro, τις πολύ σπέσιαλ εκδόσεις του δηλαδή. Τα χαρακτηριστικά της είναι τέτοια που ξεπερνούν μερικά αρκετά σημαντικά superbikes παραγωγής, μόνο που τούτο εδώ είναι naked. Εχει τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 998cc που στο Brutale Serie Oro αποδίδει 2018hp στις 13.450rpm και ροπή 113Nm με το αγωνιστικό κιτ, επομένως είναι το ισχυρό super-naked αυτή τη στιγμή. Τέτοια επίπεδα δύναμης όμως δεν μπορούν να ελεγχθούν έτσι εύκολα και απλά και γι’ αυτό το MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro έχει πάρει από το superbike της ίδιας εταιρίας και το ηλεκτρονικό του πακέτο με το γκάζι ride by wire, το traction control που είναι ρυθμιζόμενο σε 11 επίπεδα ευαισθησίας, την μονάδα IMU και τα συστήματα anti-wheelie, launch control και quickshifter δύο λειτουργιών (λειτουργεί και στα κατεβάσματα). Εκτός από τα ηλεκτρονικά το MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro έχει πάρει από το superbike ελατήρια πιστονιού Asso χαμηλής τριβής, βαλβίδες τιτανίου με οδηγούς βαλβίδων ειδικής επεξεργασίας, άλλους εκκεντροφόρους με νέο βύθισμα, ξανασχεδιασμένους θαλάμους καύσης, νέο φιλτροκούτι και νέα εντυπωσιακή εξάτμιση SC Racing.

Το στήσιμο του MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro είναι αντίστοιχο με την τρομακτική ισχύ του κινητήρα, καθώς διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins εμπρός και πίσω συμπεριλαμβανομένου του αμορτισέρ τιμονιού. Τα φρένα είναι Brembo Stilema με δίσκους διαμέτρου 320mm και ABS Bosch 9 Plus με Race Mode και RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation).

Εντύπωση προκαλούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα αριστερά και δεξιά από το ψυγείο. Εχουν σχεδιαστεί με τη βοήθεια ανεμοσύραγγας και είναι εκεί για να βοηθούν στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας με περισσότερα από 200km/h καθώς αυξάνουν το φορτίο στον εμπρός τροχό.

Το MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro θα κατασκευαστεί σε πολύ περιορισμένη έκδοση 300 κομματιών σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά θα είναι στα σίγουρα αλμυρή και πικάντικη.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018

Copyright© MrBike – 2018

MV Agusta

Τεχνικά Χαρακτηριστικά MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro (2019) Κινητήρας MV  Agusta, τετρακύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους  Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 79,0 x 50,9 Χωρητικότητα (cc) 998 Σχέση συμπίεσης 13,65:1 Μέγιστη ισχύς  208hp (153kW)/ 13.450rpm Μέγιστη ροπή 115Nm / 9.300rpm Τροφοδοσία Ψηφιακός ψεκασμός MVICS
(Motor & Vehicle Integrated Control System) με 8 ψεκαστήρες, ride-by-wire, traction control, torque control, wheelie control Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Συμβατικό κάρτερ Κιβώτιο 6 σχέσεων I 2,428 (14/37) II  2,062 (16/33) III  1,722 (18/31) IV  1,500 (20/30) V  1,318 (22/29) VI  1,190 (21/25) Πρωτεύουσα μετάδοση 1,708 (48/82) Τελική μετάδοση 2,733 (15/41) Πλαίσιο Ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένια τμήματα και ψαλίδι. Ρυθμιζόμενη έδραση ψαλιδιού Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι semi-active Öhlins Nix EC με καλάμια διαμέτρου 43mm και διαδρομή 120mm. Ρυθμίσεις: χειροκίνητη προφόρτιση ελατηρίου, ηλεκτρινική ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και απόσβεσης επαναφοράς Πίσω ανάρτηση Mονό αμορτισέρ Öhlins TTX με διαδρομή 120mm. Ρυθμίσεις: ηλεκτρoνική προφόρτιση ελατηρίου, ηλεκτρoνική ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και απόσβεσης επαναφοράς Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι,  διαμέτρου 320mm, με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων Brembo Stilema ABS Bosch 9 Plus με Race Mode και RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 220mm με διέμβολη δαγκάνα Brembo  ABS Bosch 9 Plus με Race Mode και RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation) Μπροστινό ελαστικό 120/70-17  Πίσω ελαστικό 200/55-17   Μήκος (mm) 2,086 Πλάτος (mm) 1031 Υψος (mm) – Υψος σέλας (mm) 845 Μεταξόνιο (mm) 1,445 Ιχνος (mm) 97 Γωνία Caster – Βάρος (kg) 186 (στεγνό) Ρεζερβουάρ (lt) 19 Mέγιστη ταχύτητα εργοστασίου (km/h) 302