KTM 790 Adventure και Adventure R (2019) – Επίσημη παρουσίαση

StreetΕμφανίσεις: 1657 

H KTM είχε ανακοινώσει ήδη από πέρυσι ότι εξελίσσει πάνω στη βάση του KTM 790 Duke μια adventure έκδοση με περισσότερα τουριστικά και off road χαρακτηριστικά. Κι επειδή η KTM είναι η KTM δεν έδειξε μόνο μία έκδοση, αλλά δύο: την KTM 790 Adventure και την πιο οff road KTM 790 Adventure R. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εργοστασίου τα δύο αυτά μοντέλα είναι αποτέλεσμα του feedback που έχει από τους πελάτες και της δικής του εμπειρίας.

Στόχος της νέας σειράς KTM 790 Adventure είναι να καλύψει τις προσδοκίες των travel endurο αναβατών που θέλουν ανακαλύψουν τι κρύβεται πίσω από τον ορίζοντα, ανεξάρτητα από τη μορφή του δρόμου. Γι’ αυτό δημιούργησαν μια ελαφριά και τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας LC8 που φοράει και το KTM 790 Duke έχει ξαναρυθμιστεί ώστε να αποδίδει τη ροπή του σε πιο χαμηλό φάσμα στροφών, να έχει ομαλότερη επιτάχυνση, πλούσιες επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία της τάξεως των 450km από το 20λιτρο ρεζερβουάρ. Οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν εξελιχτεί από επιλεγμένους αναβάτες ανά τον κόσμο σε συνδυασμό με την εργοστασιακή ομάδα Rally της ΚΤΜ ώστε να έχουν στήσιμο που εμπνέει αυτοπεποίθηση, χαμηλό κέντρο βάρους και εργονομικά χαρακτηριστικά που να ταιριάζουν σε αναβάτη κάθε μεγέθους (έτσι λέει η ανακοίνωση – μένει να το δούμε αυτό με το ύψος της σέλας στην απλή έκδοση στα 830-850mm και στην R στα 880mm). Τα νέα KTM 790 Adventure και Adventure R έχουν πλήρη ηλεκτρονικά πακέτα, έγχρωμη οθόνη TFT και εύκολη πλοήγηση στα μενού από τους καλοσχεδιασμένους διακόπτες.

Οι δύο εκδόσεις δεν έχουν και πολλά πράγματα που να τις διαφοροποιεί τη μία από την άλλη. Και οι δύο έχουν τροχό 21in εμπρός όμως το Adventure R έχει ελαστικά Metzeler Karoo 3 με τακούνια (το απλό Avon Trailrider) και μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις (240mm αντί για 200mm εμπρός πίσω). Το πιρούνι του R είναι το 48mm WP XPLOR ενώ στην απλή έκδοση είναι 43mm. Ο κινητήρας έχει την ίδια ρύθμιση και αποδίδει 95hp στις 8.000rpm (105hp το KTM 790 Duke).

Τα KTM 790 Adventure έχουν (και τα δύο εννοείται) μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά που δείχνει εξαιρετική αγάπη στην συγκεκριμένη κατηγορία και θεωρώ σίγουρο ότι αυτό θα αποτυπωθεί στα test ride όταν με το καλό γίνουν στην Ελλάδα. Δεν περιμένουμε ότι θα είναι μια φτηνή μοτοσυκλέτα με δεδομένο ότι το KTM 790 Duke τελικά τιμολογήθηκε στην Ελλάδα λίγο λιγότερα από δώδεκα χιλιάρικα.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018

Copyright© MrBike – 2018

KTM

  •  

View the embedded image gallery online at:
https://www.mrbike.gr/website/street/ktm-790-adventure-2019-presentation.html#sigFreeId9382737ff6 Τεχνικά Χαρακτηριστικά KTM 790 Adventure 2019  KTM 790 Adventure R 2019  Κινητήρας KTM τετράχρονος, δικύλινδρος, εν σειρά, υγρόψυκτος, με οτκώ βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους  KTM τετράχρονος, δικύλινδρος, εν σειρά, υγρόψυκτος, με οτκώ βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους  Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 88 x 65,7 88 x 65,7 Χωρητικότητα (cc) 799 799 Σχέση συμπίεσης 12,7:1 12,7:1 Μέγιστη ισχύς  95hp (70kW) / 8.000 95hp (70kW) / 8.000 Μέγιστη ροπή 88Nm / 6.600rpm 88Nm / 6.600rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DKK Dell’Orto με σώματα 46mm, rbw, 4 χάρτες Ηλ. Ψεκασμός DKK Dell’Orto με σώματα 46mm, rbw, 4 χάρτες Εκκίνηση Μίζα Μίζα Λίπανση Υπό πίεση, δύο αντλίες λαδιού Υπό πίεση, δύο αντλίες λαδιού Κιβώτιο 6 σχέσεων 6 σχέσεων I – – II  – – III  – – IV  – – V  – – VI  – – Πρωτεύουσα μετάδοση 39/75 39/75 Τελική μετάδοση 2,812 (16/45) 2,812 (16/45) Πλαίσιο Χαλύβδινο  Χαλύβδινο  Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι WP διαμέτρου 43mm με διαδρομή 200mm Ανεστραμμένο πιρούνι WP διαμέτρου 48mm με διαδρομή 240mm Πίσω ανάρτηση Monoshock WP με διαδρομή 200mm Monoshock WP με διαδρομή 240mm Μπροστινό φρένο 2 Δίσκοι διαμέτρου 320mm, με δαγκάνα 4 εμβόλων ακτινικής στήριξης, cornering ABS Bosch 9.1 MP με off road mode, απενεργοποιείται 2 Δίσκοι διαμέτρου 320mm, με δαγκάνα 4 εμβόλων ακτινικής στήριξης, cornering ABS Bosch 9.1 MP με off road mode, απενεργοποιείται Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα δύο εμβόλων, cornering ABS Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα δύο εμβόλων, cornering ABS Μπροστινό ελαστικό 90/90-21 90/90-21 Πίσω ελαστικό 150/70-18 150/70-18 Μήκος (mm) – – Πλάτος (mm) – – Υψος (mm) – – Υψος σέλας (mm) 850-830 880 Μεταξόνιο (mm) 1,509 1,528 Ιχνος (mm) 107,8 110,4 Γωνία Caster 25˚9′ 26˚3′ Βάρος (kg) 189 στεγνό 189 στεγνό Ρεζερβουάρ (lt) 20 20