Street
Εμφανίσεις: 7238
 

Kawasaki-Versys-X-300-2017-statics-7

Kawasaki Versys-X 300 του 2017. Πρόκειται για μια καινούργια μικρή all round μοτοσικλέτα με advenutre χαρακτήρα, τουριστικές δυνατότητες και τον δικύλινδρο κινητήρα του Ninja 300.

Η Kawasaki παρουσίασε στην EICMA 2016 ένα μικρό all round με adventure χαρακτήρα και με τον δικύλινδρο κινητήρα του Kawasaki Ninja 300. Πρόκειται για το Kawasaki Versys-X 300 που λόγω του ήπιου off road χαρακτήρα του αλλά και των πολύ καλών εντυπώσεων που έχουμε από το Kawasaki Ninja 300, περιμένουμε ότι θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Μάλιστα η Kawasaki ετοιμάζει δύο εκδόσεις: την Touring, που θα διαθέτει εξοπλισμό ταξιδιού και την City που θα περιορισμένη στα απαραίτητα και θα είναι η οικονομικότερη έκδοση.

Design

Το Kawasaki Versys-X 300 είναι σχεδιασμένο ως μικρή τουριστική μοτοσικλέτα, επομένως έχει ληφθεί υπόψη η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και η προστασία από τον άνεμο. Υπάρχει ζελατίνα, το ύψος τη σέλας είναι φιλικό για τα περισσότερα αναστήματα (ακριβές νούμερο θα ανακοινωθεί μελλοντικά) και η θέση οδήγησης είναι όρθια. Θα υπάρχει μάλιστα χαμηλότερη σέλα για το Touring μοντέλο, ενώ το σχήμα της θα είναι πιο λεπτό στο εμπρός μέρος για να διευκολύνει τα πόδια να ακουμπούν στο έδαφος. Εχει δοθεί προσοχή ώστε ο συνεπιβάτης να κάθεται άνετα, άρα έχει μεγάλο κομμάτι της σέλας στη διάθεσή του και χειρολαβές για να κρατιέται, ενσωματωμένος στην στάτναρ σχάρα.

Ο τουριστικός εξοπλισμός που θα έχει η έκδοση Kawasaki Versys-X 300 Touring θα είναι σκληρές βαλίτσες, προβολάκια LED, ρευματοδότης, χούφτες και κεντρικό σταντ. Για την έκδοση City που δεν θα έχει τίποτε από αυτά, θα μπορείτε να τα βάλετε έξτρα.

Kawasaki-Versys-X-300-2017-instrument-cluster

Τα όργανα αποτελούνται από το αναλογικής απεικόνισης στροφόμετρο και δύο οθόνες, μία μικρότερη μέσα στο καντράν του στροφόμετρου και μία μεγαλύτερη δίπλα του. Διαθέτει ενδείξεις όπως επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο και κατανάλωση βενζίνης. Το ρεζερβουάρ είναι αρκετά μεγάλο στα 17 λίτρα και κατάλληλο για τουριστική χρήση.

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος, 8βάλβιδος με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και τροφοδοσία ψεκασμού, με χωρητικότητα 296cc και σχέση συμπίεσης 10,6:1.

Η ισχύς του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά περιμένουμε ότι θα είναι γύρω στα 35 με 39hp, κρίνοντας από τις επιδόσεις του Ninja 300. Όπως και τα μεγαλύτερα μοντέλα της Kawasaki έχει ψεκασμό με διπλές πεταλούδες για μεγαλύτερη ακρίβεια στη δημιουργία του μείγματος. Οι κυρίως πεταλούδες έχουν διάμετρο 32mm και οι δεύτερες 40,2mm ώστε να επιτρέπουν την είσοδο περισσότερου αέρα στην καύση.

Η εξάτμιση είναι 2-σε-1 με ενσωματωμένο καταλύτη και λαιμούς διαμέτρου 31,8mm και κοντό τελικό που βγαίνει στο πλάι, σχετικά χαμηλά, το κιβώτιο είναι εξατάχυτο με συμπλέκτη Slip & Assist και φυσικά ο κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4.

Kawasaki-Versys-X-300-2017-engine

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, που όπως ξέρουμε από το Ninja 300 έχει πολλές δυνατότητες.

Πλαίσιο – αναρτήσεις

Τo πλαίσιο είναι καινούργιο μονής ραχοκοκκαλιάς με ενισχυμένο το σημείο έδρασης του αμορτισέρ. Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως φέρον μέρος του πλαισίου, ενώ το υποπλαίσιο είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να διατηρεί τη σιλουέτα της μοτοσικλέτας λεπτή.

Οι αναρτήσεις είναι απλών προδιαγραφών εμπρός και πίσω. Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών 41mm(πρόοδο βλέπουμε εδώ σε σχέση με τα Kawasaki Ninja 300 και Z 300 που έχουν καλάμια 37mm) και μεγαλύτερες διαδρομές από τα street ξαδερφάκια του. Πίσω έχει τοποθετηθεί ένα αμορτισέρ με μοχλισμό Uni Track και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

Τα φρένα αναλαμβάνονται από δίσκους κυματοειδούς περιμέτρου. Ο μονός εμπρός δίσκος έχει διάμετρο 290mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 220mm. Τα φρένα ελέγχονται από ABS η μονάδα του οποίου είναι η Bosch 10M.

Οι τροχοί είναι ακτινωτοί με διάμετρο 19in εμπρός και 17in πίσω και τα ελαστικά θα είναι διπλού χαρακτήρα. Ο εμπρός άξονας έχει διάμετρο 17mm με κούφιο εσωτερικό για να διατηρηθεί το μη αναρτώμενο βάρος χαμηλά.

Kawasaki-Versys-X-300-2017-shock

Αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και μοχλισμό.

To πρώτο σου Versys

Η κατηγορία των μικρών μοτοσικλετών εμπλουτίζεται για το 2017 με πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα που στόχο έχουν να τραβήξουν το ενδιαφέρον των νέων ανθρώπων ξανά προς τη μοτοσικλέτα (όχι το scooter – τη μοτοσικλέτα!) και να τους γνωρίσουν τον συναρπαστικό αυτό κόσμο, ξεκινώντας σωστά από τα μικρά κυβικά. (Προσωπικά θα ήθελα να έβλεπα και 50άρια μοτοσικλετάκια). Η επιτυχία των μικρών μοτοσικλετών και φυσικά και του Kawasaki Versys-X 300 είναι, όπως έχω γράψει κι άλλες φορές, το κόστος του. Τα Kawasaki Ninja 300 το 2013 ήρθαν σε πολύ υψηλότερες τιμές από αυτές που ήταν διατεθειμένος να επενδύσει ο αγοραστής στην Ελλάδα, αν και σταδιακά τα επόμενα χρόνια, η τιμή τους κατέβηκε σε πιο προσιτά επίπεδα. Περιμένουμε λοιπόν να δούμε πώς θα διαμορφωθεί και η τιμή του μικρού Versys που ομολογουμένως ανήκει σε μια κατηγορία ιδιαίτερα αγαπητή στη χώρα μας και βέβαια θα δούμε, αν μπορεί να πάρει ένα κομμάτι της πελατείας του δημοφιλέστατου αλλά γέρικου πια KLE 500. Ως τότε αποφασίστε πιο χρώμα σας αρέσει. Τα χρώματα στα οποία θα κυκλοφορήσει το νέο Kawasaki Versys-X 300 είναι πράσινο, γκρι και πορτοκαλί.

Kawasaki-Versys-X-300-2017-panniers

Το Kawasaki Versys-X 300 θα βγει και σε full extra έκδοση Touring με βαλίτσες της εικόνας και άλλα τουριστικού χαρακτήρα αξεσουάρ.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2016

Copyright© MrBike – 2016

Kawasaki (επίσημο site)

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Η σελίδα θα ανανεωθεί όταν υπάρξουν οι σχετικές πληροφορίες.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kawasaki Versys-X (2017)
Κινητήρας Kawasaki, δικύλινδρος εν σειρά, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 62,0 x 49,0
Χωρητικότητα (cc) 296
Σχέση συμπίεσης 10,6:1
Μέγιστη ισχύς  Δ.Α.
Μέγιστη ροπή Δ.Α.
Τροφοδοσία Ψεκασμός Keihin με σώματα 32mm και διπλές πεταλούδες
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I Δ.Α.
II  Δ.Α.
III  Δ.Α.
IV  Δ.Α.
Δ.Α.
VI  Δ.Α.
Πρωτεύουσα μετάδοση Δ.Α.
Τελική μετάδοση Δ.Α.
Πλαίσιο Χαλύβδινο τύπου διαμάντι
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαμέτρου 41mm
Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου σε 5 θέσεις
Μπροστινό φρένο Δίσκος,  διαμέτρου 290mm. Δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 220mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων
Μπροστινό ελαστικό 100/90-19
Πίσω ελαστικό 130/80-17
Μήκος (mm) Δ.Α.
Πλάτος (mm) Δ.Α.
Υψος (mm) Δ.Α.
Υψος σέλας (mm) Δ.Α.
Μεταξόνιο (mm) Δ.Α.
Ιχνος (mm) Δ.Α.
Γωνία Caster Δ.Α.
Βάρος (kg) Δ.Α.
Ρεζερβουάρ (lt) 17

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world