Indian Roadmaster Classic 2017 – Επίσημη παρουσίαση

Το Roadmaster είναι το πολυτελέστερο τουριστικό cruiser που έχει να προτείνει η Indian με εξοπλισμό πολύ υψηλού επιπέδου και ποιότητα κατασκευής και υλικών. Για το 2017 η Indian παρουσίασε μια νέα έκδοση του Roadmaster. Πρόκειται για το Indian Roadmaster Classic, που όπως μαρτυρά το όνομά του, συνδυάζει την κλασική (και λίγο retro-cruiser) αισθητική με τη σύγχρονη τεχνολογία των τουριστικών μοτοσικλετών. Διαθέτει μεγάλες δερμάτινες τσάντες αλλά και επίσης τεράστιο top box που είναι κι αυτό φτιαγμένο από δέρμα. Συνολικά 125 λίτρα είναι ο όγκος του αποθηκευτικού χώρου και μάλιστα η Indian αναφέρει ότι το δερμάτινο top box (trunk το γράφει η Indian για να είμαστε ακριβείς) είναι εύκολα αφαιρούμενο και χωράει δύο full face κράνη.

Ταυτόχρονα έχει τον εξοπλισμό Ride Command (δείτε εδώ περί τίνος πρόκειται), ηχοσύστημα ισχύος 100W με χρωμιωμένες λεπτομέρειες στα ηχεία. Πάνω στο ολόσωμο φτερό βρίσκεται παραδοσιακά το κεφάλι του Ινδιάνου (που είναι φωτάκι), ενώ ο προβολέας είναι LED και η Indian τον ονομάζει Pathfinder. Η ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος σε ένα εύρος 10cm (η Indian την έχει ονομάσει Horizon). Υπάρχει επίσης ABS, cruise control, TPMS (αισθητήρας για την παρακολούθηση της πίεσης ελαστικών) και σύστημα keyless.

Το Indian Roadmaster Classic έχει νέο σήμα στο ρεζερβουάρ και χρωμιμένη κονσόλα στα όργανα του ρεζερβουάρ. Διαθέτει επίσης εμπρός πίσω κάγκελα, μεγάλα μαρσπιέ-πλατφόρμες που είναι και ρυθμιζόμενα, χρώμιο μανέτες και θερμαινόμενα γκριπ, ενώ η καλωδίωση περνά μέσα από το τιμόνι για να μην είναι ορατά τα καλώδια.

Η ωραία σέλα με τα κρόσια (η μόνη μάρκα που τα δικαιούται χωρίς να γίνεται κιτς) είναι από γνήσιο δέρμα σε Desert Tan απόχρωση και είναι θερμαινόμενη με ξεχωριστά control για τον κάθε αναβάτη. Την πλάτη που έχει στη διάθεσή του ο συνεπιβάτης θα τη ζηλέψει και ο πιο άνετος καναπές στο σαλόνι του Μέγαρου Μαξίμου.

O κινητήρας του Indian Roadmaster Classic είναι ο Thunder Stroke 111 με απόδοση ροπής 140Nm στις μόλις 3.000rpm που σημαίνει ότι μπορείς να επιταχύνεις δυνατά ανεξάρτητα από το ποια σχέση έχει επιλέξει στο κιβώτιο. Οι αναρτήσεις του είναι ίδιες με των άλλων μεγάλων cruiser του εργοστασίου –θυμίζουμε μόνο ότι το αμορτισέρ πίσω είναι πνευματικό και ρυθμιζόμενο. Οι τροχοί με διαστάσεις 16in x 3.5in εμπρός και 16in x 5in πίσω έχουν ελαστικά Dunlop Elite 3 κι έχουν σύστημα παρακολούθησης της πίεσης αέρα. Δύο δίσκοι διαμέτρου 300mm εμπρός με 4έμβλολες δαγκάνες κι ένας δίσκος ίδιας διαμέτρου με διέμβολη δαγκάνα, μεταλλικά σωληνάκια κι ABS εξασφαλίζουν δυνατό φρενάρισμα στο ομολογουμένως βαρύ (392kg στεγνό) cruiser.

Εννοείται ότι υπάρχει ένας μεγάλος κατάλογος από αξεσουάρ για να ικανοποιήσει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του ιδιοκτήτη Indian Roadmaster Classic, προσφέροντας επιπλέον δερμάτινα (με κρόσια ή χωρίς) και χρωμιωμένα πράγματα που ενισχύουν όχι μόνο την εμφάνιση, αλλά και την πρακτικότητα και τις τουριστικές δυνατότητες.

Το Indian Roadmaster Classic θα πωλείται σε τρία χρώματα: Μαύρο (Thunder Black), πράσινο/ λευκό (Willow Green/ Ivory Cream) και κόκκινο/ λευκό (Indian Motorcycle Red/ Ivory Cream). Καθώς είναι Indian Roadmaster Classic ανήκει στην κορυφαία σειρά μοντέλων του εργοστασίου, περιμένουμε ότι θα κοστίζει κάτι παραπάνω από τα Roadmaster που πωλούνται ήδη (δείτε εδώ σχετικά), επομένως είναι μοτοσικλέτα που θα την επιθυμήσουν πολλοί, αλλά… θα την αγοράσουν ελάχιστοι από εμάς.


Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Copyright© MrBike – 2017

IndianVictory στην Ελλάδα: Λ. Κηφισίας 171, Μαρούσι, τηλ. 211 0124904.

http://www.indianmotorcycle.com

http://www.victorymotorcycles.com/enus

Facebook: www.facebook.com/indian.victory.motorcycles.greece