Honda Rebel 500 (2017) – Επίσημη παρουσίαση

Honda Rebel 500 του 2017 με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα από το Honda CBR 500R με ισχύ 45hp.

Η Honda αναβίωσε ένα ιστορικό μοντέλο με τον κινητήρα από την γνωστή μας σειρά CB500 με στόχο ένα νεανικό κοινό το οποίο η ανακοίνωση του εργοστασίου προσδιορίζει ως «Generation Y, που έχουν μεγαλώσει μέσα στην ψηφιακή εποχή και στην οποία οι μοτοσικλέτες σημαίνουν πολλά περισσότερα από μόνο μεταφορά»  – αν και αυτή η τοποθέτηση είναι αρκετά γενική.

Πάντως η εξέλιξη του νέου Honda Rebel ξεκίνησε στη Βόρειο Αμερική και μέσα στο μυαλό τους οι υπεύθυνοι σχεδιασμού έχουν την δυνατότητα customizing. Ο κινητήρας των 471cc εντάσσει τη μοτοσικλέτα στην κατηγορία ευρωπαϊκών διπλωμάτων Α2.

Design

Ο σχεδιασμός του Honda Rebel είναι τυπικός custom με το  μακρύ πιρούνι, το πίσω φτερό που ακολουθεί την καμπύλη του τροχού και τη χαμηλή και φαρδιά σέλα με το σχεδόν ίσιο και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι. Η Honda περιγράφει τη φιλοσοφία του προγράμματος εξέλιξης ως “Simple and Raw” (απλό και ωμό), μια άσκηση μινιμαλιστικού design όσον αφορά τις λεπτομέρειες.

Δεν έχει χρώμια, αντιθέτως, ό,τι μπορούσε να γίνει μαύρο, έγινε μαύρο. Ο στρογγυλός προβολέας έχει διάμετρο 135mm και χυτές αλουμινένιες βάσεις. Το όργανο είναι κι αυτό σε στρογγυλή θήκη αλλά είναι πλήρως ψηφιακό με μπλε φωτισμό, ενώ η κεντρική κλειδαριά είναι στα αριστερά του ρεζερβουάρ.

Τα χρώματα στα οποία θα είναι διαθέσιμο το Honda Rebel 500 του 2017 είναι το μαύρο, ασημί και κόκκινο.

Κινητήρας

Ο κινητήρας του Honda Rebel προέρχεται όπως είπαμε από το CBR500R κα είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά, 8βάλιβδιος με 471cc, τροφοδοσία ψεκασμού, απόδοση 45hp στις 8.500rpm και μέγιστη ροπή στα 44,6Nm στις 6.000rpm. Οι διαστάσεις των κυλίνδρων είναι 67×66,8mm διάμετρος x διαδρομή και η σχέση συμπίεσης στα 10,7:1. Ο στρόφαλος έχει διάταξη 180 μοιρών και για την εξισορρόπηση των κραδασμών έχει τοποθετηθεί αντικραδασμικός άξονας. Η εξάτμιση είναι 2-σε-1 με δύο θαλάμους και καταλύτη και διάμετρο του κυλινδρικού τελικού 120mm.

Πλαίσιο – αναρτήσεις

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και στηρίζει τον κινητήρα σε τρία σημεία με τρόπο ώστε να έχει λεπτή σιλουέτα. Η γεωμετρία του είναι σχετικά αργή με γωνία κάστερ στις 28μοίρες, ίχνος στα 110mm και offset στο πιρούνι κατά 30 μοίρες, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 1488mm. Η σέλα είναι πολύ χαμηλά στα 690mm και τα μαρπσιέ είναι τοποθετημένα στη μέση της μοτοσικλέτας (κι όχι μπροστά) για να βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο στην οδήγηση.

Το πλαίσιο διαθέτει μια καινούργια σωληνωτή γέφυρα που ξεχωρίζει τη σέλα από το πίσω φτερό. Το αλουμινένιο υποπλαίσιο είναι βιδωτό και προσφέρει επιπλέον δυνατότητες για customizing.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών 41mm με αρκετά φαρδιές πλάκες (απόσταση ανάμεσα στα καλάμια 230mm) ώστε να προσφέρουν ακαμψία, άνεση και ομορφιά. Το σωληνωτό ατσάλινο ψαλίδι έχει διάμετρο 45mm και συνεργάζεται με δύο αμορτισέρ με προφόρτιση ελατηρίου σε 2 θέσεις. Τα ελαστικά είναι της Dunlop με διάσταση 130/90-16 εμπρός και 150/80-16 πίσω (σχετικά χοντρά) και οι χυτοί τροχοί έχουν απλό σχήμα στα μπράτσα.

Τα φρένα είναι απλών προδιαγραφών με δίσκο διαμέτρου 264mm εμπρός και διέμβολη δαγκάνα, ενώ πίσω η δαγκάνα είναι διέμβολη. Ένα δικάκανλο ABS ελέγχει το φρενάρισμα και είναι ασφαλώς στον βασικό εξοπλισό.

Αξεσουάρ

Η Honda θέλει οι ιδιοκτήτες του Honda Rebel 500 να είναι ψαγμένοι κι έτσι τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν εύκολες αλλαγές προσαρμογής στο στυλ του καθενός. Τα μαρπσιέ του συνεπιβάτη και το πίσω σελάκι βγαίνουν εύκολα και ταυτόχρονα θα φτιαχτούν και αξεσουάρ ειδικά για το Rebel, όπως σωληνωτή σέλα, τσάντες, ζελατίνα και ρευματοδότης 12V.

H Honda στην Ελλάδα εξέδωσε στην ακόλουθη ανακοίνωση σχετικά με το νέο Honda Rebel:

Πρώτη εμφάνιση για τη Honda Rebel στο Long Beach

Η Honda με χαρά ανακοινώνει  την παρουσίαση μιας ολοκαίνουργιας μοτοσυκλέτας για το 2017 που εισάγει μία φρέσκια εκδοχή του custom cool – και το όνομα αυτής Rebel.

Λεπτή, κατάμαυρη και με χαμηλό ύψος σέλας 690mm, η Rebel ενσαρκώνει ένα στυλιστικό πάντρεμα  της παλιάς και της νέας σχολής που εξάπτει τη φαντασία μιας νεότερης γενιάς αναβατών.

Το νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο συνδυάζεται με μοντέρνες γραμμές αποτυπώνοντας μια λιτή εμφάνιση με φαρδιά ελαστικά (τύπου bobber), μαρσπιέ σε μεσαία θέση και μία ξεκούραστη, ουδέτερη θέση οδήγησης με τεντωμένους αλλά χαλαρούς βραχίονες.

Ο ζωηρός, υδρόψυκτος, εν σειρά δικύλινδρος, 8βάλβιδος κινητήρας των 471cc της Rebel είναι κατάλληλος για αναβάτες με δίπλωμα Α2 και προέρχεται από τη δημοφιλή τριάδα κινητήριων συνόλων 500 cc της Honda.

Η χαρτογράφηση του ψεκασμού καυσίμου PGM-FI έχει επαναπροσδιοριστεί με σκοπό τη ροπάτη αίσθηση στις χαμηλές στροφές, διατηρώντας όμως μία σπορ, γραμμική καμπύλη ισχύος για μεγαλύτερη απόλαυση αλλά και άνεση στο ταξίδι.

Η Rebel θα διατίθεται σε τρεις αποχρώσεις: Graphite Black, Matte Armored Silver Metallic και Millennium Red και θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο της στο Long Beach International Motorcycle Show στην Καλιφόρνια στις 18 Νοεμβρίου».

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2016

Copyright© MrBike – 2016

Honda (επίσημο site)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda Rebel 500 Κινητήρας Honda, τετρακύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους  Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 67,0 x 68,8 Χωρητικότητα (cc) 471 Σχέση συμπίεσης 10,7:1 Μέγιστη ισχύς  45hp (33,5kw) / 8.500rpm Μέγιστη ροπή 44,6Nm (4,54kgm) / 6.000 Τροφοδοσία PGM FI 34mm Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Συμβατικό κάρτερ Κιβώτιο   I – II  – III  – IV  – V  – VI  – Πρωτεύουσα μετάδοση – Τελική μετάδοση – Πλαίσιο Ατσάλινo σωληνωτό σε σχήμα διαμαντιού Μπροστινή ανάρτηση Τηλεκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 41mm  Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου σε δύο θέσεις Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 256mm με δαγκάνα 2 εμβόλων Nissin – ABS Πίσω φρένο Δίσκος 240mm – ABS Μπροστινό ελαστικό 130/90 – 16 Πίσω ελαστικό 150/80 – 17 Μήκος (mm) 2.188 Πλάτος (mm) 820 Υψος (mm) 1.094 Υψος σέλας (mm) 690 Μεταξόνιο (mm) 1.488 Ιχνος (mm) 1110 Γωνία Caster 28 Βάρος (kg) 190 (με καύσιμα) Ρεζερβουάρ (lt) 11,2 Κατανάλωση εργοστασίου 3,8lt/100km