Street
Εμφανίσεις: 463
 

Honda-Africa-Twin-2018-action-1

Στην παρουσίαση του Honda Africa Twin Adventure Sports στην Ισπανία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε off road για λίγο την αναβαθμισμένη βασική έκδοση του Africa Twin, αν και φορούσε τα ελαστικά δρόμου πρώτης τοποθέτησης παρά τα ελαστικά με τα τακούνια που είχαμε στο Adventure Sports. (Διαβάστε επίσης την επίσημη παρουσίαση των μοντέλων του 2018 εδώ)

Όταν είδα τον πρώτο αναβάτη να γλιστρά και να πέφτει στην πρώτη στροφή στη διαδρομή της φωτογράφησης, επιβεβαιώθηκε η αξία που έχουν τα κάγκελα, καθώς η μόνη ζημιά που είχε η μοτοσυκλέτα ήταν στη μανέτα του συμπλέκτη.

Παρά την έλλειψη πρόσφυσης το απλό Honda Africa Twin είχε ένα μικρό πλεονέκτημα καθώς ζυγίζει 11kg λιγότερα με γεμάτο ρεζερβουάρ. Κι επειδή έχει 50mm χαμηλότερη σέλα, κυρίως οι αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος θα μπορέσουν να το κουμαντάρουν ευκολότερα. Για μικρότερα ταξίδια στο δρόμο, σίγουρα έχει το πλεονέκτημα, ειδικά αν προτιμάς τη χαμηλή ζελατίνα.

Honda-Africa-Twin-2018-details-1-30th-ann

Τριάντα υπερήφανα χρόνια

Για τους περισσότερους αναβάτες η μεγαλύτερη αυτονομία του Adventure Sports και τα κάγκελα θα είναι ευπρόσδεκτα, ενώ τα θερμαινόμενα γκριπ και ο ρευματοδότης θα είναι χρήσιμα αξεσουάρ. Με δεδομένο ότι η διαφορά στην τιμή, είτε στο DCT είτε στο απλό εξατάχυτο κιβώτιο δεν είναι μεγάλη (στην Ελλάδα ξεκινά από ένα χιλιάρικο, δείτε εδώ τον τιμοκατάλογο), είναι πολύ πιθανό το Honda Africa Twin Adventure Sports να φανεί στους περισσότερους ως πιο συμφέρουσα αγορά, εκτός κι αν το μεγαλύτερο ύψος στη σέλα αποδειχθεί σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας.

Honda-Africa-Twin-2018-statics-3

Copyright© Roland Brown – 2018

Απόδοση στα Ελληνικά: Δημήτρης Μπαζίνας

Φωτογραφίες: ZepGori, Ciro Meggiolaro, Francesc Montero, Felix Romero

Copyright© MrBike – 2018

Honda

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF 1000L Africa Twin  2018
Κινητήρας Honda τετράχρονος, δικύλινδρος εν σειρά με διάταξη στροφάλου 270 μοιρών με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο Unicam και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 90,0 x 75,1
Χωρητικότητα (cc) 998
Σχέση συμπίεσης 10:1
Μέγιστη ισχύς 95bhp (70kW) / 7.500rpm
Μέγιστη ροπή 10kgm (98Nm) /6.000rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI γκάζι r-b-w, τέσσερις χάρτες
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Υγρό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I 2,866
II 1,888
III 1,480
IV 1,230
V 1,100
VI 0,968
Πρωτεύουσα μετάδοση 1.733
Τελική μετάδοση 2,625 (16/42)
Πλαίσιο Ατσάλινο, ημί-διπλο κλειστό, με υψηλής αντοχής ατσάλινο υποπλαίσιο
Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι  Showa με διάμετρο καλαμιών 45mm και με διαδρομή 252mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς
Πίσω ανάρτηση Monoshock αμορτισέρ Showa με διαδρομή 240mm. Ρυθμίσεις: Υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς
Μπροστινό φρένο 2 Δίσκοι διαμέτρου 310mm, με δαγκάνες 4 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 256mm, με δαγκάνα δύο εμβόλων
Μπροστινό ελαστικό 90/90-21 Bridgestone Battlax Adventure A41
Πίσω ελαστικό 150/70-18 Bridgestone Battlax Adventure A41
Μήκος (mm) 2.340
Πλάτος (mm) 930
Υψος (mm) 1.570
Υψος σέλας (mm) 870/850
Μεταξόνιο (mm) 1.575
Ιχνος (mm) -
Γωνία Caster -
Βάρος (kg) με καύσιμα 243, 253 με DCT
Ρεζερβουάρ (lt) 18,8

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world