Street
Εμφανίσεις: 90
 

DUCATI-PANIGALE-V4-R-action-4

H Ducati παρουσίαση στο Μιλάνο το Ducati Panigale V4R, την “R” έκδοση δηλαδή του V4 μοντέλου της με κινητήρα 998cc αντί για 1103cc προκειμένου να μπορεί να πάρει την ομολογκασιόν για να συμμετέχει στους αγώνες Superbikes. Σύμφωνα με τον κανονισμό ο τετρακύλινδρος κινητήρας πρέπει να είναι κάτω από 1000cc. H Ducati όμως δεν περιόρισε απλά την χωρητικότητα αλλά προίκισε το νέο μοντέλο και με πολλά πράγματα επιπέδου MotoGP, όπως μπιέλες τιτανίου και σφυρήλατα πιστόνια με διαστάσεις διαμέτρου x διαδρομής 81mm x 48,4mm. Τα πιστόνια είναι αγωνιστικά με μόλις δύο ελατήρια, ένα συμπίεσης (βενζίνης) κι ένα λαδιού. Εκτός από τις μπιέλες και οι βαλβίδες εισαγωγής είναι τιτανίου, ενώ ο στροφαλοθάλαμος ζυγίζει 1,1kg λιγότερο από του Ducati Panigale V4S. Η κάθε μπιέλα τιτανίου επίσης είναι 100gr ελαφρύτερη από αυτές του V4S. Οι εκκεντροφόροι είναι πιο άγριοι, με μεγαλύτερο βύθισμα και τα σώματα ψεκασμού έχουν μεγαλύτερη διάμετρο κατά 4mm στα 56mm. Η γεννήτρια είναι κι αυτή ελαφρύτερη κατά 100mm. Σύμφωνα μάλιστα με τη Ducati αυτός ο κινητήρας είναι πιο extreme (!!!) σε σύγκριση με τον πιο… ροπάτο κινητήρα των 1103cc.

DUCATI-PANIGALE-V4-R-action-3

Η ισχύς του V4 κινητήρα είναι 221hp στις 15.250rpm (214 το V4S) – νούμερα που περιμένει κανείς να δει σε αγωνιστικές κατασκευές, όμως το Ducati Panigale V4R είναι κανονικά street legal και με Euro4. Με την τοποθέτηση της αγωνστικής εξάτμισης της Akrapovic η απόδοση ανεβαίνει στα 234hp στις 15.500rpm. Κατά τα άλλα το καινούργιο Ducati V4R δεν έχει πολλές αλλαγές σε σχέση με το V4S, αν και είναι κατά 2kg ελαφρύτερο, λόγω των ελαφρύτερων εξαρτημάτων στον κινητήρα. Πάντως το πιρούνι είναι καινούργιο και είναι το Öhlins NPX25-30 με το λάδι υπό πίεση για καλύτερο έλεγχο, αν και τα βαρελάκια δεν είναι εξωτερικά όπως στο Road & Track FGR300, το δε έμβολο απόσβεσης συμπίεσης είναι διαμέτρου 25mm στο αριστερό καλάμι και το έμβολο απόσβεσης επαναφοράς είναι διαμέτρου 30mm στο δεξιό καλάμι.

Τα ηλεκτρονικά στο Ducati Panigale V4R είναι κορυφαία, όπως τα ξέρουμε και από τα άλλα V4, με Riding Modes, Power Modes, το Bosch Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO και Auto tyre calibration.

Δεν περιμένουμε να δούμε Ducati Panigale  V4R αντί για παπιά στους δρόμους, για την ακρίβεια μάλλον θα πρέπει να θεωρούμε τους εαυτούς μας τυχερούς, αν δούμε ένα. Πρόκειται για το μοντέλο ομολογκασιόν της αγωνιστικής έκδοσης, επομένως η τιμή του θα είναι προφανώς εξαιρετικά μεγάλη ακόμη και για τα δεδομένα των superbikes (των είκοσι χιλιάδων ευρώ και άνω). Ενδεικτικό είναι ίσως το νούμερο της κατανάλωσης που έχει ανακοινώσει η Ducati στα 7,3lt/100km. Αν και… για κινητήρα άνω των 220hp, η κατανάλωση αυτή είναι μάλλον με οικονομική οδήγηση!

DUCATI-PANIGALE-V4-R-statics-2

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018

Copyright© MrBike– 2018

Ducati

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Ducati Panigale V4R  (2019)
Κινητήρας Ducati Desmosedici Stradale 90° V4, τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος V 90°, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά μπλοκ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης των βαλβίδων
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 81 x 48,4
Χωρητικότητα (cc) 998
Σχέση συμπίεσης 14,0:1
Μέγιστη ισχύς 221 hp (162 kW) / 15.250rpm
Μέγιστη ροπή 112Nm / 11.500rpm
Τροφοδοσία Hλ. Ψεκασμός, διπλά μπεκ, πλήρες σύστημα ride-by-wire, μεταβλητό μήκος εισαγωγών
Εκκίνηση Mίζα
Λίπανση Υγρό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων με Ducati Quick Shift
I 2,714 (38/14)
II 2,117 (36/17)
III 1,735 (33/19)
IV 1,523 (32/21)
V 1,363 (30/22)
VI 1,250 (30/24)
Πρωτεύουσα μετάδοση 1.800
Τελική μετάδοση 2,800 (16/41)
Πλαίσιο Αλουμινίου Front Frame με βελτιωμένη στιβαρότητα
Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Ohlins NPX pressurized 43mm, με διαδρομή 120mm. Ρυθμιζόμενη απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
Πίσω ανάρτηση Υδραυλικό μονό αμορτισέρ Ohlins TTX36, με διαδρομή  130mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς, ρύθμιση ύψους έδρασης +/- 3mm
Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι, ημιπλευστοι διαμέτρου 330mm. Δαγκάνες  Brembo Stylema M4.30, 4 εμβόλων, monoblock, ακτινικής στήριξης (cornenring ABS EVO)
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 245mm. Δαγκάνα Brembo 2 εμβόλων (cornenring ABS EVO)
Μπροστινό ελαστικό 120/70-17 Pirelli Diablo Supercorsa SP 
Πίσω ελαστικό 200/60-17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Μήκος (mm) -
Πλάτος (mm) -
Υψος (mm) -
Υψος σέλας (mm) 830
Μεταξόνιο (mm) 1,471
Ιχνος (mm) 100
Γωνία Caster 24° 50'
Βάρος (kg) 172 στεγνό, 193 γεμάτο
Ρεζερβουάρ (lt) 16
Κατανάλωση (lt/100km) 7,3

 

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world