Street
Εμφανίσεις: 535
 

BMW-HP4Race-action-8

Ξέρεις ότι το BMW που έχεις έρθει για να οδηγήσεις είναι κάτι πολύ σπέσιαλ όταν για ζέσταμα σου δίνουν ένα BMW S 1000RR με slicks. Έστω κι αν αυτό το superbike είναι σήμερα ξεπερασμένο με το που ξεκινήσεις από τα pits του Estoril για την πίστα πάνω στο αγωνιστικό που γρυλίζει και που δίνει την αίσθηση ότι είναι πανάλαφρο, σφιχτό και ευκίνητο, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο.

Λίγα λεπτά αργότερα αυτή η αίσθηση ενισχύεται καθώς το BMW HP4 Race κατεβαίνει ουρλιάζοντας τη μεγάλη ευθεία της πορτογαλικής πίστας με τον αγωνιστικών προδιαγραφών 16βάλβιδο κινητήρα να το εξακοντίζει με θηριώδη δύναμη. Όλα αυτά μέχρι που σηκώνομαι και φρενάρω με τελευταία σχέση στο κιβώτιο και κάπου 280km/h – και φρενάρω όπως αποδεικνύεται πολύ πιο νωρίς, χάρη στη φανταστική λειτουργία των εργοστασιακής ποιότητας φρένων της Brembo και του πιρουνιού της Öhlins, ένας συνδυασμός που προσφέρει πρωτοφανή επίπεδα δύναμης στο φρενάρισμα και αίσθησης στη στροφή.

Carbon frame

Ναι, το BMW HP4 Race είναι εκπληκτικά γρήγορο και εξαιρετικά συναρπαστικό στην οδήγηση, όπως θα περίμενες άλλωστε από μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει ογδόντα χιλιάρικα και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 750 κομματιών, έχει αγωνιστικό κινητήρα superbike και στα 171,4kg με γεμάτο ρεζερβουάρ είναι 35kg ελαφρύτερο από το BMW S 1000RR. Αυτό το πολύ καλό νούμερο βάρους το επιτυγχάνει συνδυάζοντας το carbon πλαίσιο και τροχούς καθώς και μερικά από τα καλύτερα αγωνιστικά εξαρτήματα.

BMW-HP4Race-detail-22-carbon-frame

Γιατί το HP4 Race είναι τόσο σημαντικό?

Αυτό που κάνει το BMW H4 Race πολύ σημαντικό –αντί για μια αδιάφορη μοτοσυκλέτα που οι περισσότεροι από εμάς όχι μόνο δεν θα οδηγήσουν, αλλά ούτε και θα δουν- δεν είναι τίποτα από αυτά. Αυτό το BMW θα ήταν το ίδιο ελαφρύ και γρήγορο, έστω κι αν τα carbon κομμάτια του ήταν φτιαγμένα με τον παραδοσιακό τρόπο: επίπονα χειροποίητα επί πολλές ημέρες, ακριβά και με διαφορές μεταξύ τους, κομμάτια που δεν γίνεται να φτιαχτούν οικονομικά σε μεγάλους αριθμούς.

Αντιθέτως το πλαίσιο και οι τροχοί έχουν φτιαχτεί σύμφωνα με μια διαδικασία που λέγεται Resin Transfer Moulding, χρειάζεται μόνο δύο ώρες και κάθε κομμάτι είναι πανομοιότυπο με το άλλο, ενώ είναι περίπου 40% ελαφρύτερο από τα αντίστοιχα αλουμινένια. Με δεδομένο ότι το κόστος των πρώτων υλών είναι συγκρίσιμο με αυτό των αλουμινένιων, έχουμε μπροστά μας την πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική να φτιάχνονται carbon πλαίσια μαζικής παραγωγής στο εγγύς μέλλον – μια εξέλιξη που θα αλλάξει πολλά στην εξέλιξη του σχεδιασμού των μοτοσυκλετών.

Κι αυτό γιατί το χαμηλό βάρος είναι ένα μόνο από τα πλεονεκτήματα των ανθρακονημάτων, τουλάχιστον αυτών που δημιουργούνται με την τεχνική που εξέλιξη η BMW για το ηλεκτρικό αυτοκίνητό της i3 και το υβριδικό i8 (που χρειάζονται ελαφρύ πάτωμα για να αντισταθμίσουν το βάρος των μπαταριών). Οι μηχανικοί της εταιρίας ανακάλυψαν ότι η διαδικασία RTM αντιστοιχούσε σε μεγάλο βαθμό στους υπολογισμούς που έκαναν στο computer όσον αφορά στην ακαμψία, επιτρέποντας ταυτόχρονα την προσεκτική ρύθμιση των επιδόσεων του πλαισίου.

BMW-HP4Race-action-1

Οι εκτεταμένες δοκιμές καταπόνησης της BMW έδειξαν ότι τα carbon εξαρτήματα είναι σημαντικά στιβαρότερα και ανθεκτικότερα στη διάβρωση σε σχέση με το αλουμίνιο. Όλα αυτά συνιστούν ότι τα πλαίσια από ανθρακονήματα θα μπορούσαν να διευρυνθούν με τον ίδιο τρόπο όπως τα αλουμινένια στα μέσα της δεκαετίας του ’80 σε μοτοσυκλέτες όπως τα Suzuki RG 500 και GSX-R 750. Και δεν είναι απαραίτητο να περιοριστεί όλο αυτό μόνο στις super sport μοτοσυκλέτες.

Προς το παρόν το BMW H4 Race δεν είναι απλά μια σπορ μοτοσυκλέτα, αλλά ουσιαστικά ένα όπλο για αποκλειστική χρήση πίστας, σχεδιασμένο για να δείξει το τεχνολογικό επίπεδο που έχει φτάσει η BMW στα ανθρακονήματα.

«Πριν από τρία χρόνια ξεκινήσαμε να συζητάμε για τη δημιουργία μιας επαγγελματικής έκδοσης του BMW S 1000RR και μας ήταν ξεκάθαρο ότι αν απλώς βιδώναμε μερικά σπέσιαλ εξαρτήματα θα ήταν απλώς tuning. Όχι κάτι πραγματικά καινοτόμο» λέει ο Christian Gonschor, πρώην εργοστασιακός μηχανικός στα Superbikes που είναι επικεφαλής τους project H4 Race.

To timing ήταν ιδανικό επειδή μια ομάδα από μηχανικούς της BMW έψαχναν να βρουν τρόπο για να εφαρμόσουν την διαδικασία παραγωγής carbon νέας γενιάς, κι όσα έμαθαν από τα αυτοκίνητα i3 και i8, σε μια μοτοσυκλέτα. «Συνδυάσαμε την ιδέα μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας με αυτή την τεχνολογία και αποφασίσαμε να αλλάξουμε το κυρίως πλαίσιο και τους τροχούς από αλουμινένια που είναι σε carbon» λέει ο Gonschor. «Η ιστορία των carbon πλαισίων σε μοτοσυκλέτες ξεκίνησε με την Cagiva τη δεκαετία του ’80, αλλά ήταν μεγάλη πρόκληση. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που αξιοποίησα αυτή την τεχνολογία». Κι αν το πλαίσιο του BMW H4 Race είναι επαναστατικό, ο κινητήρας του των 999cc είναι καλά δοκιμασμένος: πρόκειται για ένα κινητήρα που έχει προέλθει από αυτούς που είχαν κατασκευαστεί για τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes. «Εχει το στρόφαλο του Superbike και το σύστημα βαλβίδων του κινητήρα του Endurance, ώστε να είναι λιγότερο extreme και να βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα» λέει ο Gonschor. Η μέγιστη ισχύς είναι στα 215hp στις 13.900rpm, 16hp παραπάνω από το BMW S 1000RR και 5hp λιγότερους από του αγωνιστικού κινητήρα. Τα υψηλού επιπέδου ηλεκτρονικά έχει traction control 15 επιπέδων και φρένο κινητήρα, συν wheelie control 5 επιπέδων, όλα προγραμματιζόμενα για κάθε σχέση κιβωτίου στο σφιχτά γραναζωμένο κιβώτιο.

BMW-HP4Race-action-6

Οι δυνατότητες ρύθμισης του στησίματος είναι παρόμοια τεράστιες. Ενθετα τμήματα στο πλαίσιο επιτρέπουν τη ρύθμιση της γωνίας κάστερ, του ίχνους και της έδρασης του ψαλιδιού. Το μήκος του αμορτισέρ και ο μοχλισμός μπορεί κι αυτός να ρυθμιστεί κι αυτό πριν να φτάσεις στις μυριάδες ρυθμίσεις του πιρουνιού Öhlins FGR300 (που προμηθεύονται οι εργοστασιακές ομάδες στο WSBK) και το παρόμοια εξωτικό αμορτισέρ TTX36 GP πίσω. Επίσης τα μαρσπιέ είναι ρυθμιζόμενα και μπορείς να αλλάξεις το ύψος της σέλας βάζοντας τις έξτρα βάσεις στο αυτοφερόμενο carbon υποπλαίσιο.

BMW HP 4 Race

Θα μπορούσε να είναι τρομακτικό, όμως το BMW HP 4 Race προσέφερε αξιόλογη ευκολία στο να κάτσεις επάνω του και να το οδηγήσεις. Η ματιά μου πέρασε πάνω από το καλυμμένο με carbon αλουμινένιο ρεζερβουάρ κι έπεσε στο μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια κατεργασμένη πάνω πλάκα με πλακάκι που δείχνει ποια από τις 750 μοτοσυκλέτες οδηγείς (000/750 για τις 5 προ παραγωγής μοτοσυκλέτες) και clip ons με αγωνιστικού στυλ χρώματα στα κουμπιά.

Στο τιμόνι αριστερά, πατάς το μπλε κουμπί για να διαλέξεις το traction control ή το φρένο κινητήρα, μετά το πράσινο για να αυξήσεις το επίπεδο και το κόκκινο για το μειώσεις. Στο τιμόνι δεξιά, ο κόκκινος διακόπτης είναι το kill switch, ο μαύρος η μίζα και το pit lane limiter (περιορίζει την ταχύτητα στο διάδρομο των pits επειδή υπάρχει όριο ταχύτητας) και ο μπλε αλλάζει τους χάρτες κινητήρα: Wet, Intermediate, Dry 1 και Dry 2.

Ακόμη και στον Intermediate που επέλεξα για να θυμηθώ την πίστα, το BMW HP 4 Race έδινε την αίσθηση ότι είναι εντυπωσιακά γρήγορο και γλυκύτατα ακριβές. Ο κινητήρας είχε απέραντη δύναμη, τραβώντας ζωηρά από αναπάντεχα χαμηλές στροφές και μετά σχεδόν ξηλώνοντας το τιμόνι από τα χέρια μου καθώς έβγαζε τη ροπή του σε όλο το φάσμα των μεσαίων στροφών καθώς άλλαζα σχέσεις στο κιβώτιο με τη βοήθεια του άριστου quick shifter δύο κατευθύνσεων (δουλεύει και στα κατεβάσματα).

Στο χάρτη Dry 1 το κατέβασμα της δύναμης ήταν λίγο πιο άμεσο, αλλά και πάλι το BMW HP 4 Race συνδύαζε την κτηνώδη δύναμη με την ακρίβεια στην απόκριση του γκαζιού που βοηθούσε ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση για το καθαρόαιμο αγωνιστικό που είναι. Το traction control επεμβαίνει στην ανάφλεξη με ένα κόμπιασμα που το ακούς στον ήχο της εξάτμισης της Akrapovic, ειδικά όταν βγαίνεις από τις πιο αργές στροφές. Στην ευθεία πάτησα το κόκκινο κουμπί για να το ρυθμίσω αλλά με εκείνη την ταχύτητα δεν είχα χρόνο να κοιτάξω προς τα κάτω για να δω τα όργανα…

BMW-HP4Race-detail-5-front-brake

Ευτυχώς τα φρένα και η ανάρτηση ήταν πολύ εντυπωσιακά. Ειδικά η ανάρτηση δεν χρειάστηκε καμία ρύθμιση για να ανταποκριθεί στο άνω του μέσου όρου βάρος μου. Τα φρένα της Brembo είναι αυτά που χρησιμοποιούνται στα WSBK ακόμη και στα MotoGP, με δαγκάνες με επίστρωση nickel και έμβολα τιτανίου. Στην ελαφρώς κατηφορική πρώτη στροφή έπρεπε να κοπιάσεις για να αντέξεις την δύναμη που δημιουργούσαν αυτά τα φρένα σε συνδυασμό με τα slicks Pirelli Diablo SC2. Κι όμως το BMW HP 4 Race παρέμενε εξαιρετικά σταθερό καθώς μείωσα την πίεση στο φρένο και μπήκα στην σφιχτή δεξιά στροφή πιέζοντας πολύ απαλά τα clip ons.

Το σημείο της πίστας που έδειξε με τον καλύτερο τρόπο τη συμπεριφορά του πλαισίου ήταν το πολύ σφιχτό σικέιν προς το τέλος του γύρου που καταλήγει ανηφορικά σε μια δεξιά στροφή. Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες έχουν δυσκίνητη αίσθηση εδώ κι ακόμη και το BMW S 1000RR με τα slicks κούνησε λιγάκι όταν άλλαξε κατεύθυνση. Το BMW HP 4 Race χόρεψε μια αριστερά μια δεξιά με εκπληκτική ευκολία, ακρίβεια και βρίσκοντας τη συγκρότησή του άμεσα πριν πεταχτεί μπροστά με ταχύτητα κι ενώ ήταν ακόμη πλαγιασμένο, με ένα κόμπιασμα στον ήχο της εξάτμισης καθώς το traction control έκανε τα δικά του. Φαντάζομαι ότι αυτό συμβαίνει όταν συνδυάζεις την επιπέδου παγκοσμίου ανάρτηση με το εξαιρετικά ελεγχόμενη ακαμψία του πλαισίου και το άνευ προηγουμένου χαμηλό βάρος. Το carbon πλαίσιο είναι 40% ελαφρύτεροι από το αντίστοιχο αλουμινένιο (7,8kg αντί για 11,8kg), οι τροχοί είναι 30% ελαφρύτεροι και δημιουργούν 40% λιγότερη γυροσκοπική δύναμη. Μόνο το ψαλίδι παραμένει το αγωνιστικών προδιαγραφών αλουμινένιο κομμάτι, επειδή απαιτεί πολλά μεταλλικά ένθετα εξαρτήματα, επομένως το να το έφτιαχναν από carbon δεν θα είχε πολύ νόημα.

Δεν ήταν δύσκολο να καταλάβει κανείς το γιατί ο πρώην αναβάτης GP και τώρα αναβάτης δοκιμών της BMW, Jürgen Fuchs, γύριζε στο BMW HP 4 Race 3΄΄ ταχύτερα σε σχέση με το αγωνιστικό BMW S 1000RR του IDM Superbikes (του γερμανικού πρωταθλήματος). «Κύριος σκοπός του project ήταν να κάνουμε τη μοτοσυκλέτα να δουλεύει καλά για ένα μεγάλο εύρος αναβατών» είπε. Αυτό το καταφέρανε. Μάλιστα η μοτοσυκλέτα μου φάνηκε ότι είχε χώρο, παρά το ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα ρύθμισης της σέλας και των μαρσπιέ στο ύψος μου.

BMW-HP4Race-action-7

Ο limited edition πύραυλος της BMW σίγουρα προσφέρει συναρπαστική ταχύτητα και ανταγωνιστικές επιδόσεις για οποιονδήποτε έχει τα απαραίτητα ογδόντα χιλιάρικα, είτε σχεδιάζουν να κάνουν track days είτε να τρέξουν στο Macau Grand Prix ή το Senior TT. Ταυτόχρονα όμως είναι η μοτοσυκλέτα που στρώνει το δρόμο για λιγότερο ακριβά μοντέλα ποαραγωγής με πλαίσιο από ανθρακονήματα και γι’ αυτή του την προσφορά θα θυμόμαστε το BMW HP 4 Race. Περιμένουμε με αγωνία να δούμε πόσο γρήγορα και σε ποια μορφή θα φτάσει αυτή η τεχνολογία στο δρόμο – και πόσο γρήγορα άλλοι κατασκευαστές «θα μπουν στο χορό». Η BMW, που έχει φτιάξει πάνω από 80.000 κομμάτια i3 και i8, εύλογα κρατά τα χαρτιά της κλειστά. «Ο λόγος που φτιάξαμε 750 κομμάτια του HP 4 Race είναι ότι πρόκειται για σπέσιαλ μοτοσυκλέτα – η ταχύτερη και πιο exclusive μοτοσυκλέτα που έχει φτιάξει ποτέ η BMW» λέει ο Rudi Schneider, επικεφαλής της πλατφόρμας πολυκύλινδρων μοτοσυκλετών της BMW, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η σειρά των 6κύλινδρων Κ και των τετρακύλινδρων S.

BMW-HP4Race-detail-17

Πριν από πέντε χρόνια, το πρώτο HP 4 έφερε μαζί τους τις semi-active αναρτήσεις: μια τεχνολογία που αρχικά αναπτύχθηκε για τον κλάδο αυτοκινήτου της BMW και τώρα είναι προαιρετικός εξοπλισμός σε μοτοσυκλέτες όπως το BMW S 1000XR και το R 1200RT. Θα μπορούσε το BMW HP 4 Race να είναι ο προάγγελος μιας παρόμοια ταχείας εξάπλωσης, ώστε σε μερικά χρόνια από τώρα να έχουμε π.χ. ένα S 1000RR με carbon πλαίσιο; «Δεν μπορώ να το ξέρω αυτό σήμερα, αυτό που μπορώ να πω όμως είναι ότι κάναμε ένα βήμα προς τη βιομηχανοποίηση του carbon πλαισίου – κι αυτό είναι το πιο σημαντικό βήμα», λέει ο Schneider. «Δεν μπορούμε να φτιάξουμε 10.000 τέτοια πλαίσια σήμερα, όμως αυτό είναι το επόμενο βήμα. Τώρα μπορούμε να φανταστούμε πώς θα είναι το μέλλον».

Elmar Jaeger, BMW Carbon-fibre Advanced Development team

Elmar Jaeger 2Ανάμεσα στα σημαντικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην εξέλιξη του στησίματος του HP 4 Race είναι ο ειδικός στα ανθρακονήματα Elmar Jaeger. Αφού δούλεψε στην ομάδα Formula 1 της Sauber πάνω στην εξέλιξη ενός carbon κιβωτίου ταχυτήτων, ο Jaeger πήγε στο Μόναχο όταν η εταιρία στην οποία δούλευε αγοράστηκε από την BMW.

«Ξεκίνησα να δουλεύω στην παραγωγή των ανθρακονημάτων πριν από πέντε ή έξι χρόνια. Η BMW βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας με τα i3 και i8 κι εδώ χρησιμοποιούμε τα ίδια υλικά».

Το κύριο πλεονέκτημα της BMW είναι η διαδικασία Resin Transfer Moulding που προσφέρει τεράστια μείωση στον απαιτούμενο χρόνο, επομένως και στο κόστος, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους.

«Ένα χειροποίητο πλαίσιο carbon χρειάζεται τέσσερις ή πέντε μέρες. Με τη διαδικασία αυτή το φτιάχνουμε σε μία ή δύο ώρες» λέει ο Jaeger. «Εχουμε ανθρώπους που βάζουν τα φύλλα στο καλούπι, που φτιάχνεται από ρομπότ του i8, τα υπόλοιπα όμως είναι αυτοματοποιημένα. Το ολοκληρωμένο πλαίσιο είναι μονοκόμματο, που είναι πολύ σημαντικό για την αξιοπιστία». To κόστος για τα μηχανήματα του καλουπιού πρέπει να ληφθεί υπόψη, όμως το κόστος της πρώτης ύλης δεν θα πρέπει να είναι περιοριστικός παράγοντας. «Σήμερα είμαστε ακριβότεροι από το αλουμίνιο αλλά όχι και πολύ – αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα σ’ αυτό και το χειροποίητο carbon» λέει ο Jaeger. «Το κόστος των πρώτων υλών ανά κιλό είναι πιο ακριβό, όμως δεν χρειάζεσαι την ίδια ποσότητα».

Η μείωση του βάρους κατά 30 ή 40% σε σχέση με το αλουμίνιο δεν είναι το μόνο πλεονέκτημα. Η τεχνική αυτή επιτρέπει τον υπολογισμό της ακαμψίας με μεγάλη ακρίβεια, πράγμα που επιτρέπει στους μηχανικούς την τελειοποίησή του γρήγορα κα φτηνά. «Όταν φτιάξαμε το πρώτο carbon πλαίσιο, το υπολογίσαμε, το κατασκευάσαμε και μετά μετρήσαμε την πραγματική του ακαμψία σε σταθερό μηχάνημα και ήταν ίδια με του υπολογισμού» εξηγεί ο Jaeger. «Γι’ αυτό μπορούμε να αλλάξουμε την ακαμψία χωρίς να πρέπει να μπούμε στη διαδικασία της δοκιμής και πλάνης. Η ακαμψία αλλάζει από το πάχος του τοιχώματος, την κατεύθυνση των νημάτων και με το προφίλ. Ως προς το σχήμα τα πλαίσια είναι ίδια αλλά με ελαφρώς λεπτότερο προφίλ.

Το άλλο μεγάλο πλεονέκτημα είναι η αξιοπιστία της όλης διαδικασίας. Με το carbon δεν έχει σημασία αν θέλεις 1000 ή 5000 ώρες, έχει πάντα την ίδια ακαμψία. Είναι επίσης πολύ στιβαρό, σχεδόν όσο ο χάλυβας. Ένα φύλλο carbon πάχους 3mm είναι σχεδόν το ίδιο ισχυρό όσο ένα φύλλο χάλυβα 3mm».

Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξει δραματικά το σχέδιο των πλαισίων, ίσως να εγκαταλείψουμε τις δύο δοκούς; «Στα σίγουρα. Κοιτάζουμε προς το μέλλον και βέβαια έχουμε ιδέες και για άλλες μοτοσυκλέτες. Είναι πολύ νωρίς αλλά είναι μια καλή αρχή. Πρέπει να σιγουρευτούμε ότι οι πελάτες θα αποδεχτούν αυτή τη νέα τεχνολογία και να δουν ότι είναι ασφαλές – αν το κάνεις σωστά. Η BMW έχει πολλές γνώσεις ως προς το πώς να το κάνει σωστά και με ασφάλεια».

BMW-HP4Race-statics-1

Copyright© Roland Brown – 2017

Απόδοση στα Ελληνικά: Δημήτρης Μπαζίνας

Φωτογραφίες: Markus Jahn, Daniel Kraus

Copyright© MrBike – 2017

BMW – επίσημο site

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW HP 4 Race (2017)
Κινητήρας BMW, τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος εν σειρά με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 80,0 x 49,7
Χωρητικότητα (cc) 999
Σχέση συμπίεσης 13,7 - 13,9:1
Μέγιστη ισχύς 215hp (160,3 kW) / 13.900rpm
Μέγιστη ροπή 12,2kgm (120Nm) / 10.000rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός BMS-Χ με σώματα 48mm και διπλά μπεκ
Εκκίνηση Mίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I 2,647
II 2,091
III 1,727
IV 1,500
V 1,360
VI 1,261
Πρωτεύουσα μετάδοση 1,652
Τελική μετάδοση 2,647
Πλαίσιο Carbon με σύστημα παραγωγής Resin Transfer Moulding
Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins FGR 300 46mm, με διαδρομή 120mm. Ρυθμίσεις Απόσβεσης Συμπίεσης, Απόσβεσης Επαναφοράς, Προφόρτισης Ελατηρίου
Πίσω ανάρτηση Αμορτισέρ Öhlins TTX 36 GP με μοχλισμό και διαδρομή 130mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεσης Συμπίεσης, Απόσβεσης Επαναφοράς, Προφόρτισης Ελατηρίου
Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι, διαμέτρου 320mm. Δαγκάνες  Brembo  GP4-PR 4 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 220mm. Δαγκάνα 2 εμβόλων
Μπροστινό ελαστικό 120/70-17 Pirelli Diablo Superbike slick SC2
Πίσω ελαστικό 200/60-17 Pirelli Diablo Superbike slick SC2
Μήκος (mm) 2.150
Πλάτος (mm) 826
Υψος (mm) -
Υψος σέλας (mm) 816/ 831/846
Μεταξόνιο (mm) 1.440
Ιχνος (mm) 24.5 μοίρες (+ ή – 0,5 ή 1 μοίρα)
Γωνία Caster 102,5mm (ρυθμιζόμενο 95-112mm)
Βάρος (kg) -
Ρεζερβουάρ (lt) 17,5
 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world