Yamaha T-Max 2017 σε τρεις νέες εκδόσεις

Yamaha TMAX DX του 2017 – η έκδοση DX έχει  τον πιο πλούσιο εξοπλισμό από τις τρεις εκδόσεις στις οποίες βγαίνει το TMAX του 2017 και ειδικά τουριστικά χαρακτηριστικά όπως θερμαινόμενη σέλα και cruise control. Ολες οι εκδόσεις έχουν ηλεκτρονικό γκάζι, TC και νέο αλουμινένιο πλαίσιο, ενώ είναι και 10kg ελαφρύτερες από το προηγούμενο μοντέλο.

Η Yamaha ανανέωσε δραστικά το TMAX για το 2017 τοποθετώντας του νέο αλουμινένιο πλαίσιο, ηλεκτρονικό γκάζι και traction control. Από εδώ και στο εξής θα διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις με διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους: πρόκειται για την έκδοση TMAX, TMAX SX και TMAX DX.

Ολες οι εκδόσεις έχουν νέο σχεδιασμό που είναι πιο σπορτίβικος και δυναμικός σύμφωνα με την ανακοίνωση του εργοστασίου, πιο σημαντικό όμως είναι ότι ζυγίζουν 10kg λιγότερα και είναι στα 213kg με καύσιμα.

Μια ουσιαστική διαφοροποίηση είναι ότι έχουν μακρύτερο ψαλίδι με ανάρτηση με μοχλισμό, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει δύο open face κράνη. Η ανάφλεξη είναι keyless.

Εχει τοποθετηθεί επίσης νέα οθόνη TFT για την απεικόνιση των ενδείξεων των οργάνων, νέα εξάτμιση και ελαφρύτερα ελαστικά. Το ABS είναι στον βασικό εξοπλισμό. Το νέο Yamha TMAX σε όλες του τις εκδόσεις είναι έτοιμο να υποδεχτεί το μπουφάν με αερόσακο Dainese D-Air (με ασύρματη επικοινωνία μπουφάν και μοτοσικλέτας).

Ο κινητήρας των 530cc είναι ο γνωστός μας δικύλινδρος εν σειρά, αποδίδει 46hp και καλύπτει τις προδιαγραφές Euro4.

Yamaha TMAX SX του 2017. Είναι η έκδοση με το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού, διαθέτει χάρτες οδήγησης και δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.

Τo Yamaha TMAX SX έχει χάρτες οδήγησης και με τη βοήθεια ενός app μπορεί να συνδεθεί με το smartphone που προσφέρει λειτουργία παρακολούθησης μοτοσυκλέτας (χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα GPS), λειτουργία κόρνας και φλας από μακριά ειδοποίηση χαμηλής μπαταρίας, ειδοποίηση ταχύτητας, γεωγραφικά όρια και αναφορά διαδρομής.

Το Yamaha TMAX DX είναι η πιο πλούσια έκδοση και διαθέτει όλα τα παραπάνω συν cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οθόνη, ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, θερμαινόμενη σέλα (το αγαπημένο μου) και θερμαινόμενα γκριπ.

Οι αποχρώσεις των Yamaha TMAX για το 2017 είναι μαύρο για την απλή έκδοση, ασημί μάτ για την έκδοση TMAX SX και μπλε για την TMAX DX

Η απλή έκδοση Yamaha TMAX του 2017.

Διαβάστε και την επίσημη ανακοίνωση της Yamaha:

ΣΠΟΡ SCOOTER 2017 ΑΠΟ ΤΗΝ YAMAHA

Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με το MAX!

Από την παρουσίαση του TMAX το 2001, η οικογένεια Yamaha MAX συνεχίζει να θεωρείται ευρέως ως η δύναμη με τη μεγαλύτερη επιρροή στην ευρωπαϊκή αγορά των scooter. Χάρη στη δυναμική εξωτερική σχεδίαση με τη χαρακτηριστική εμφάνιση της οικογένειας MAX και στους προηγμένους τετράχρονους κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν συναρπαστικές και υψηλές επιδόσεις, τα σπορ scooter της Yamaha είναι κορυφαία στον κλάδο σε θέματα σχεδίασης, τεχνολογίας, στυλ και εμφάνισης. Διαμορφωμένο με το DNA του TMAX και κατασκευασμένο με τα ίδια υψηλά πρότυπα της ναυαρχίδας, το νέο πιο ισχυρό X-MAX 300 που παρουσιάστηκε πρόσφατα παίρνει τη σκυτάλη από το εξαιρετικά επιτυχημένο X-MAX 250. Για το 2017, η Yamaha θα ανακοινώσει επίσης την άφιξη της πιο πρόσφατης έκδοσης του άκρως επιτυχημένου και εμβληματικού σπορ scooter στον κόσμο. Κατασκευασμένο με τις υψηλότερες προδιαγραφές που παρουσιάστηκαν ποτέ στην κατηγορία του και διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, το νέο TMAX του 2017 είναι έτοιμο!

Νέο TMAX: Θέτει νέα πρότυπα στο MAX

Πριν από δεκαπέντε χρόνια, η Yamaha κυκλοφόρησε ένα μοντέλο που έφερε κυριολεκτικά επανάσταση στον κόσμο των scooter και δημιούργησε μια ολοκαίνουργια κατηγορία.

Εκείνη τη στιγμή, μπορεί να φαινόταν σαν μια γενναία απόφαση της Yamaha να κυκλοφορήσει ένα maxi scooter με τις επιδόσεις και το χειρισμό μιας σπορ μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό με την άνεση και την ευκολία ενός scooter άμεσης απόκρισης. Αλλά η ιστορία απέδειξε ότι η Yamaha πραγματικά τα κατάφερε την πρώτη φορά. Το 2001, το TMAX δεν δημιούργησε απλώς μια νέα κατηγορία, αλλά άλλαξε για πάντα την αντίληψη για το scooter. Η ώρα του maxi scooter είχε φτάσει και, μετά από πέντε γενιές μοντέλων, το TMAX συνεχίζει να κυριαρχεί στην κατηγορία κορυφαίων scooter υψηλού κυβισμού.

Με περισσότερες από 233.000 πωλήσεις σε 15 χρόνια, το TMAX δεν είναι απλώς το κορυφαίο σε πωλήσεις maxi scooter στην Ευρώπη, αλλά και ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha. Για το 2017, η ξεχωριστή ιστορία του TMAX συνεχίζεται με τρεις νέες εκδόσεις: το TMAX, το TMAX SX και το TMAX DX. Κάθε ένα από αυτά είναι έτοιμο να επιβεβαιώσει ξανά τη θρυλική φήμη αυτού του υψηλού κύρους scooter, προσφέροντας τα υψηλότερα επίπεδα επιδόσεων, τεχνολογίας και στυλ.

Οι τρεις νέες εκδόσεις του TMAX θέτουν νέα πρότυπα στην οικογένεια MAX, προσφέροντας στους εκλεκτούς πελάτες ακόμα περισσότερες επιλογές για το πιο επιτυχημένο maxi scooter στην ιστορία. Το νέο, δυναμικό πλαίσιο και η ελαφριά σχεδίαση του σκελετού, σε συνδυασμό με την υπερσύγχρονη τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου και τις υψηλές συνολικές προδιαγραφές, ενισχύουν τη θέση του TMAX ως ο ηγέτης στην κατηγορία.

Με τρεις εκδόσεις διαθέσιμες, υπάρχει ένα μοντέλο που καλύπτει κάθε τρόπο ζωής. Το TMAX είναι περισσότερο ένας “λευκός καμβάς”, για πελάτες που θέλουν να το εξατομικεύσουν προσθέτοντας διάφορα ανταλλακτικά και αξεσουάρ. Αλλά υπάρχουν και κάποιοι κάτοχοι maxi scooter που θέλουν ακόμα περισσότερα από όσα μπορεί να προσφέρει το αποκλειστικό TMAX. Γι’ αυτούς τους αναβάτες δημιουργήσαμε τα μοντέλα TMAX SX και TMAX DX.

Με ειδικά χρώματα και τρόπους λειτουργίας του κινητήρα με δυνατότητες ρύθμισης του D-MODE, το TMAX SX έχει σχεδιαστεί για πελάτες που είναι προσανατολισμένοι στα σπορ. Με εκτεταμένη τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου, συμπεριλαμβανομένου του D-MODE και του Cruise Control, ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, το κορυφαίο scooter TMAX DX προσφέρει την απόλυτη πολυτέλεια.

2017 TMAX: Ο κυρίαρχος των scooter

Ένα από τα μυστικά της μακρόχρονης επιτυχίας του θρυλικού TMAX είναι η συνεχής του εξέλιξη, χάρη στην οποία έχει παραμείνει στην πρώτη γραμμή της κατηγορίας των maxi scooter. Μέσα στα χρόνια κυκλοφορίας του, ο κινητήρας του TMAX έχει αναπτυχθεί από 499 κ.εκ. στη σημερινή σχεδίαση των 530 κ.εκ., ενώ η αρχική μετάδοση με αλυσίδα έχει αντικατασταθεί από μετάδοση μέσω ιμάντα. Ο χαλύβδινος σκελετός έχει αντικατασταθεί από ένα πιο ελαφρύ σχέδιο αλουμινίου και τα υπερσύγχρονα ανάποδα πιρούνια έχουν αντικαταστήσει τα συμβατικά πιρούνια του μοντέλου πρώτης γενιάς.

Η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ! Για το 2017, το TMAX επωφελείται από μια μεγάλη γκάμα νέων χαρακτηριστικών σχεδιασμού, καθώς και από διάφορες σημαντικές τεχνολογικές και αισθητικές βελτιώσεις που επιβεβαιώνουν για μια ακόμη φορά τη θέση του ως το απόλυτο σπορ scooter.

Χαρακτηριστικά των TMAX, TMAX SX και TMAX DX

Οι τρεις εκδόσεις του TMAX προσφέρουν τις υψηλότερες προδιαγραφές που έχουμε δει ποτέ σε ένα maxi scooter της Yamaha. Το TMAX SX και το TMAX DX παρέχουν πρόσθετα χαρακτηριστικά και λειτουργικότητες που περιγράφονται ξεχωριστά.

Σπορ και δυναμικό νέο πλαίσιο

Σε ολόκληρη τη λαμπρή του ιστορία, το TMAX ήταν πάντα ένα από τα πιο χαρισματικά και άμεσα αναγνωρίσιμα scooter. Όπως με κάθε νέα γενιά που παίρνει τη σκυτάλη από τον προκάτοχό της, το DNA του TMAX συνεχίστηκε και βελτιώθηκε. Η ξεχωριστή εμφάνιση και ο σπορ χαρακτήρας του αρχικού μοντέλου είναι ακόμα εμφανή στη σχεδίαση του 2017.

Η τελευταία έκδοση αυτού του εμβληματικού σπορ scooter διαθέτει πιο μικρή μπροστινή όψη, με επιχρωμιωμένες γραμμές να πλαισιώνουν τους φακούς, καθώς και ανάγλυφα άκρα στην περιοχή των “βλεφάρων”. Η πιο μικρή μπροστινή όψη συνδυάζει τέσσερις προβολείς LED και φώτα θέσης, χαρίζοντας στο TMAX πιο σπορ και δυναμική εμφάνιση που αντιπροσωπεύει τις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα υψηλότερων προδιαγραφών και του νέου, ελαφριού πλαισίου.

Το αρχικό TMAX ήταν το πρώτο scooter της Yamaha που διέθετε τα πλέον διάσημα πλευρικά καλύμματα σε σχήμα “μπούμερανγκ”, τα οποία προσδίδουν μια ισχυρή οπτική σύνδεση μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα. Αυτό το ξεχωριστό σχεδιαστικό στοιχείο είναι αναπόσπαστο και καθοριστικό χαρακτηριστικό κάθε γενιάς του TMAX. Το τελευταίο μοντέλο διαθέτει ένα πιο δυναμικό μοτίβο “μπούμερανγκ” που ενισχύει την αυξημένη ελαφρότητα και ευελιξία του μοντέλου 2017.

Η απόδοση χειρισμού τύπου μοτοσυκλέτας εκφράζεται μέσα από το μακρύτερο ψαλίδι, το οποίο είναι πιο εμφανές στη δεξιά πλευρά αυτής της μοτοσυκλέτας. Επίσης, η μηχανική σχεδίαση υψηλής τεχνολογίας και η αυξημένη απόδοση λειτουργίας του TMAX υπογραμμίζονται από το συγκρότημα άξονα ψαλιδιού νέας σχεδίασης και το περίβλημα με εκτεθειμένο τον κινητήρα στη δεξιά πλευρά.

Χώρος κάτω από τη σέλα για δύο open face κράνη.

Πανίσχυρος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας 530 κ.εκ. με διάταξη εν σειρά

Ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας 530 κ.εκ. με διάταξη εν σειρά και YCC-T προσφέρει άφθονη ισχυρή ροπή για γρήγορη επιτάχυνση σε φανάρια και διασταυρώσεις. Στον αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, αυτός ο πλήρως αυτόματος κινητήρας εξαιρετικά ομαλής απόδοσης προσφέρει εντυπωσιακή αλλαγή ταχύτητας, για γρήγορη και αποδοτική μετακίνηση σε μακρινές αποστάσεις ή για βόλτες.

Ο νέος, κοντός και μικρός, κεκλιμένος σιγαστήρας ενισχύει την πιο δυναμική εμφάνιση του μοντέλου 2017, ενώ η ανανεωμένη θέση του καταλύτη και το κουτί φίλτρου αέρα νέας σχεδίασης είναι μόνο ορισμένες από τις βελτιώσεις που εξασφαλίζουν ότι ο κινητήρας του TMAX πληροί τις απαιτήσεις του προτύπου EU4.

Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)

Χάρη στον πανίσχυρο, υγρόψυκτο, δικύλινδρο κινητήρα 530 κ.εκ. με διάταξη εν σειρά, το σημερινό TMAX είναι ήδη μια κατηγορία από μόνο του σε θέματα επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας.

Το 2017 TMAX είναι εξοπλισμένο με το προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), γεγονός που το καθιστά το πρώτο μοντέλο της Yamaha με CVT που επωφελείται από αυτήν την τεχνολογία. Ο εγκέφαλος των 32-bit παρακολουθεί συνεχώς τις ενέργειες του αναβάτη στο γκάζι και ρυθμίζει μια βαλβίδα γκαζιού ελεγχόμενη από σερβοκινητήρα, ώστε να επιτευχθεί βέλτιστη απόδοση λειτουργίας και συμπεριφοράς. Διασφαλίζοντας ότι ο όγκος του αέρα εισαγωγής ελέγχεται με ακρίβεια, το YCC-T προσφέρει ομαλότερη απόκριση σε συνδυασμό με τη δυναμικότερη και πιο σπορ αίσθηση ισχύος, κάνοντας το 2017 TMAX ακόμα πιο εντυπωσιακό και συναρπαστικό.

Εκτός από τις βελτιώσεις στην απόδοση μέσω της χρήσης του YCC-T, ο κεκλιμένος σιγαστήρας νέας σχεδίασης σε συνδυασμό με τον νέο ελαφρύ ιμάντα και τις τροχαλίες CVT συμβάλουν επίσης στην εκπληκτική αίσθηση επιτάχυνσης που απολαμβάνει ο αναβάτης με το 2017 TMAX.

Χάρτες οδήγησης για τις εκδόσεις SX και DX. Προσέξτε τον σχετικό διακόπτη στο τιμόνι.

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)

Η χρήση του νέου, προηγμένου YCC-T έχει επιτρέψει στους σχεδιαστές της Yamaha να εξοπλίσουν το TMAX με ένα νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS). Αυτό το προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα συνεισφέρει στην ασφάλεια του αναβάτη, εξασφαλίζοντας ομαλότερες εκκινήσεις και σταθερό κράτημα στο δρόμο σε υγρά, ολισθηρά και σαθρά οδοστρώματα.

Όταν οι αισθητήρες εντοπίσουν ότι το πίσω ελαστικό έχει αρχίσει να χάνει την πρόσφυση με το οδόστρωμα (συνήθως κατά την εκκίνηση από στάση ή την επιτάχυνση), το TCS παρεμβαίνει αυτόματα και κάνει ρυθμίσεις στο χρονισμό ανάφλεξης, τον όγκο ψεκασμού καυσίμου και το άνοιγμα του γκαζιού. Χάρη στην άμεση μετάδοση στον πίσω τροχό της μείωσης των επιπέδων ισχύος του κινητήρα, το TCS εμποδίζει την απώλεια πρόσφυσης και επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρήσει τον απόλυτο έλεγχο, προσφέροντας ομαλότερη, ασφαλέστερη και πιο απολαυστική οδήγηση σε διάφορες συνθήκες οδοστρώματος. Το TCS μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί, ώστε να καλύπτει τις προτιμήσεις κάθε αναβάτη ή να ανταποκρίνεται στις συνθήκες του δρόμου.

Ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου νέας σχεδίασης

Όταν το TMAX παρουσιάστηκε το 2001, έθεσε νέα πρότυπα για τη σχεδίαση του πλαισίου των scooter. Κατά τη διάρκεια της 15ετούς ιστορίας αυτού του εμβληματικού μοντέλου, κάθε νέα γενιά της δυναστείας TMAX ανεβάζει συνεχώς τον πήχη ακόμα περισσότερο σε θέματα απόδοσης χειρισμού.

Για το 2017, οι σχεδιαστές της Yamaha έχουν αναπτύξει έναν ολοκαίνουργιο ελαφρύ σκελετό από χυτό αλουμίνιο και ένα μακρύτερο ψαλίδι αλουμινίου 40 mm που προσφέρουν στον αναβάτη του TMAX μια εμπειρία οδήγησης τύπου μοτοσυκλέτας που δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο maxi scooter. Με ανανεωμένη γεωμετρία και βελτιωμένη συγκέντρωση μαζών, αυτός ο προηγμένος νέος σκελετός συμβάλει σημαντικά στη μείωση του βάρους του νέου μοντέλου κατά 9 kg.

Πίσω ανάρτηση με μοχλικό

Εκτός από το σκελετό αλουμινίου νέας σχεδίασης και το μακρύτερο ψαλίδι, το TMAX επωφελείται επίσης από μια ολοκαίνουργια πίσω ανάρτηση με μοχλικό που διαθέτει οριζόντιο πίσω αμορτισέρ. Οι προοδευτικές σχέσεις μετάδοσης μοχλών του νέου συστήματος έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ομαλή απόσβεση στο αρχικό στάδιο της κίνησης της ανάρτησης, με πιο σφιχτή ανάρτηση όταν το φορτίο είναι στο μέγιστο επίπεδο.

Ο συνδυασμός του μακρύτερου ψαλιδιού και του προοδευτικά αποκρινόμενου συνδέσμου παρέχει επίσης στον αναβάτη εκπληκτική απόκριση από την πίσω ανάρτηση. Επίσης, το νέο σύστημα προσφέρει πιο έντονη αίσθηση της κινητήριας δύναμης κατά την επιτάχυνση.

Ιμάντας κίνησης υψηλής αντοχής από ανθρακονήματα

Για τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους και τη συμβολή στη συγκέντρωση μαζών του TMAX, το μοντέλο του 2017 έχει νέα σχεδίαση στο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο νέος δευτερεύων ιμάντας κίνησης κατασκευάζεται από ανθρακονήματα. Η φημισμένη ελαφρότητα και αντοχή αυτού του υλικού έχει επιτρέψει στους μηχανικούς της Yamaha να μειώσουν το πλάτος του ιμάντα σε 25 mm, σε σύγκριση με τα 40 mm του σημερινού μοντέλου. Το σύστημα μετάδοσης χρησιμοποιεί επίσης νέες ελαφριές τροχαλίες εμπρός και πίσω που συμβάλουν στη μείωση του βάρους κατά 9 kg στο μοντέλο 2017.

Ελαφριά ελαστικά με στεφάνι ζάντας 4,5″ πίσω

Η σχεδιαστική ομάδα της Yamaha εξέτασε κάθε στοιχείο στην αποστολή της να μειώσει το συνολικό βάρος. Χάρη στη χρήση ειδικά σχεδιασμένων ελαστικών με νέα εσωτερική δομή, πέτυχε συνδυασμένη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους κατά 1 kg. Αυτά τα ελαφριά ελαστικά προσφέρουν επίσης μειωμένη αντίσταση κύλισης σε συνδυασμό με τα ικανοποιητικά επίπεδα πρόσφυσης σε υγρές και στεγνές συνθήκες, καθώς και άνετη οδήγηση σε συνδυασμό με εξαιρετική ανθεκτικότητα στη φθορά.

Το 2017 TMAX χρησιμοποιεί ελαστικά ίδιου μεγέθους με το σημερινό μοντέλο, 120/70-15 μπροστά και 160/60-15 πίσω. Επίσης, για την περαιτέρω μείωση του μη αναρτώμενου βάρους, το μέγεθος της πίσω ζάντας έχει μειωθεί σε 4,50″.

Χώρος αποθήκευσης μεγάλης χωρητικότητας κάτω από τη σέλα

Για μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένη καθημερινή λειτουργικότητα, το TMAX είναι εξοπλισμένο με μεγαλύτερη θήκη αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, η οποία αναπτύχθηκε σε συνδυασμό με ένα νέο ελαφρύ υποπλαίσιο ρητίνης. Η νέα δομή παρέχει μεγαλύτερη δυνατότητα φορτίου και μπορεί να χωρέσει δύο κράνη τύπου jet.

Νέος πίνακας οργάνων TFT

Οι αναβάτες του TMAX θα απολαύσουν έναν από τους πιο κομψούς πίνακες οργάνων που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε scooter, με οθόνη υψηλής ποιότητας που τονίζει τις υψηλές προδιαγραφές του TMAX και προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση βάθους σε σύγκριση με τα συμβατικά σχέδια. Τα όργανα πολλαπλών λειτουργιών νέας σχεδίασης αποτελούνται από ένα αναλογικό ταχύμετρο στην αριστερή πλευρά και ένα αναλογικό στροφόμετρο στη δεξιά, με μπλε κυκλικά περιγράμματα σε μαύρο φόντο.

Η κεντρική ασπρόμαυρη οθόνη TFT περιλαμβάνει ένα χιλιομετρητή, δύο μερικούς χιλιομετρητές, την τρέχουσα κατανάλωση καυσίμου, την εξωτερική θερμοκρασία και έναν αριθμό ενδείξεων για διάφορες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του TCS, του D-MODE και του Cruise Control, όπου υπάρχουν.

Σύστημα χωρίς κλειδί “Smart Key” και σύστημα κλειδώματος κεντρικού ορθοστάτη

Ανετη και καλοφτιαγμένη σέλα.

Χάρη στο ολοκαίνουργιο σύστημα χωρίς κλειδί “Smart Key”, οι αναβάτες του νέου TMAX δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να ψάξουν σε ποια τσέπη έχουν βάλει το κλειδί τους. Εφόσον ο αναβάτης έχει μαζί του το Smart Key, μπορεί να ενεργοποιήσει τον κινητήρα, να ξεκλειδώσει τη σέλα και άλλες θήκες, καθώς και να κλειδώσει ή να απελευθερώσει τον κύριο ορθοστάτη. Πρόκειται για μια μικρή λεπτομέρεια, η οποία, ωστόσο, κάνει την κάθε μέρα λίγο ευκολότερη και προσφέρει ένα αίσθημα ασφάλειας.

Έτοιμο για σύνδεση με το σύστημα ασφαλείας Dainese D-AIR®

Κάθε έκδοση του νέου TMAX είναι έτοιμη να εξοπλιστεί με το προαιρετικό σύστημα ασφαλείας Dainese D-AIR®, ένα από τα κορυφαία προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά σήμερα. Εάν εντοπιστεί πρόσκρουση ή ολίσθηση, το σύστημα D-AIR® φουσκώνει άμεσα για να προστατέψει τον αναβάτη και το συνεπιβάτη από τραυματισμούς στο επάνω μέρος του σώματος. Για μεγαλύτερη άνεση, δεν υπάρχει σωματική επαφή μεταξύ του μπουφάν D-AIR® Street και του TMAX

Κυριότερα στοιχεία του TMAX – όλες οι εκδόσεις

Σπορ και δυναμική νέα εξωτερική σχεδίαση

Εκπληκτική επιτάχυνση

Ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου

Μακρύτερο ψαλίδι αλουμινίου

Μικρότερο βάρος κατά 9 kg σε σύγκριση με το μοντέλο του 2016

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)

Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)

Μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης για δύο κράνη τύπου demi jet

Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί “Smart Key”

Κοντός και μικρός κεκλιμένος σιγαστήρας

Νέος, εξελιγμένος πίνακας οργάνων TFT

Πίσω ανάρτηση με μοχλικό

Ελαφριά ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης

ABS στον στάνταρ εξοπλισμό

Έτοιμο να εξοπλιστεί με το προαιρετικό σύστημα ασφαλείας D-AIR

Σύστημα κλειδώματος κεντρικού ορθοστάτη

Πρίζα φόρτισης μπαταρίας

Κινητήρας που συμμορφώνεται με το πρότυπο EU4

Πρόσθετα χαρακτηριστικά του TMAX SX

Εκτός από τη λίστα με τα κυριότερα στοιχεία του TMAX που υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις, το σπορ TMAX SX διαθέτει επίσης διάφορα αποκλειστικά χαρακτηριστικά και ειδικά φινιρίσματα που ενισχύουν την αποκλειστική, δελεαστική εμφάνιση και τον δυναμικό χαρακτήρα του.

Ειδικά σπορ χρώματα και αποκλειστικό εσωτερικό φινίρισμα

Το νέο TMAX SX διατίθεται στο χρώμα Matt Silver με μπλε τροχούς και στο χρώμα Liquid Darkness, δύο βαθιά και διακριτικά χρωματικά φινιρίσματα τα οποία, σε συνδυασμό με το κομψό έμβλημα SX, τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα και την αποκλειστικότητά του.

Στο μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού βλέπουμε ένα εξαιρετικά γυαλιστερό φινίρισμα. Για διάφορα εξαρτήματα έχουν χρησιμοποιηθεί νέα υλικά, ώστε να ενισχυθεί η συνολική αίσθηση ποιότητας. Άλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι η χρήση ανάγλυφων γραμμών γύρω από τα άκρα της κεντρικής σήραγγας και των θηκών μικροαντικειμένων που τονίζουν το πολυτελές φινίρισμα και την κορυφαία ποιότητα αυτού του υψηλού κύρους δίτροχου.

Σύστημα D-MODE της Yamaha

Το σύστημα D-MODE της Yamaha είναι μια λειτουργία ηλεκτρονικού ελέγχου που δίνει στους αναβάτες των μοντέλων TMAX SX και TMAX DX την ευκαιρία να προσαρμόσουν τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα ανάλογα με την κατάσταση και τις συνθήκες οδήγησης. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν το T-Mode για οδήγηση στην πόλη ή το S-Mode για σπορ οδήγηση, πατώντας έναν σειριακό διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού.

Το σύστημα D-MODE λειτουργεί σε συνδυασμό με το YCC-T, για ευκολότερη και ομαλότερη απόδοση ισχύος στο T-Mode, καθιστώντας το TMAX SX καταλληλότερο για οδήγηση στην πόλη. Επιλέγοντας το S-Mode, οι αναβάτες μπορούν να απολαμβάνουν τη συναρπαστική επιτάχυνση και τις σπορ επιδόσεις του κινητήρα 530 κ.εκ. στον ανοιχτό δρόμο.

My TMAX Connect

Οι αναβάτες του TMAX SX, αλλά και του TMAX DX, είναι οι πρώτοι κάτοχοι μοτοσυκλετών Yamaha που μπαίνουν στον συνδεδεμένο κόσμο της εφαρμογής My TMAX Connect. Μέσα από τη χρήση της εφαρμογής για κινητό τηλέφωνο, αυτοί οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο εύρος δεδομένων που σχετίζονται με το SX ή το DX που διαθέτουν, συμπεριλαμβανομένων των εξής: σύστημα παρακολούθησης μοτοσυκλέτας (χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα GPS), απομακρυσμένη λειτουργία κόρνας και φλας, ειδοποίηση χαμηλής μπαταρίας, ειδοποίηση ταχύτητας, γεωγραφικά όρια και αναφορά διαδρομής.

Συνδεσιμότητα με Smartphone.

Αυτή η εξελιγμένη λειτουργία προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο στην ασφάλεια του TMAX SX/DX και επιτρέπει στους αναβάτες να αποκτούν πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες από το κινητό τους τηλέφωνο. Όταν οι λειτουργίες της νέας υπηρεσίας είναι έτοιμες, θα γίνουν διαθέσιμες μέσω ενημερώσεων λογισμικού.

Ανάλογα με την κατάσταση στην τοπική αγορά, οι πελάτες θα μπορούν να επωφεληθούν από ευνοϊκά ασφάλιστρα, χάρη στην εφαρμογή My TMAX Connect.

Πρόσθετα χαρακτηριστικά του TMAX SX:

Αποκλειστικά χρώματα και υψηλής ποιότητας εσωτερικό φινίρισμα

Προσαρμοζόμενες λειτουργίες ισχύος D-MODE

Εφαρμογή My TMAX Connect, χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα GPS

Πρόσθετα χαρακτηριστικά του TMAX DX

Η ναυαρχίδα TMAX DX προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα πολυτέλειας σε συνδυασμό με τις πιο εξελιγμένες προδιαγραφές που έχουμε δει ποτέ σε ένα maxi scooter. Εκτός από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα μοντέλα TMAX και TMAX SX, το κορυφαίο scooter TMAX DX είναι επίσης εξοπλισμένο με διάφορες αποκλειστικές τεχνολογίες που επιβεβαιώνουν τη θέση του ως το scooter με το υψηλότερο κύρος σε σύγκριση με προϊόντα οποιουδήποτε άλλου κατασκευαστή.

Cruise Control

Κανένα άλλο scooter δεν έχει την ικανότητα να καλύπτει τόσο μεγάλες αποστάσεις σε υψηλές ταχύτητες με τόσο μεγάλη άνεση και στυλ όπως το TMAX. Για να τονιστούν οι ξεχωριστές του δυνατότητες ως το απόλυτο scooter “grand tourer”, το κορυφαίο scooter TMAX DX διαθέτει Cruise Control.

Το σύστημα λειτουργεί με χρήση του YCC-T για τον έλεγχο της ροής του αέρα εισαγωγής και κατόπιν για τη διατήρηση της επιλεγμένης ταχύτητας, ανεξάρτητα από την κλίση του δρόμου ή άλλους παράγοντες (όπως ο μετωπικός άνεμος), ώστε η οδήγηση μεγάλων αποστάσεων να είναι πιο απολαυστική από ποτέ. Το Cruise Control του TMAX DX λειτουργεί πάνω από τα 50 km/h και μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί σε βήματα των 2 km/h μόνο με το πάτημα ενός διακόπτη στο αριστερό μέρος του τιμονιού ή με παρατεταμένο πάτημα του διακόπτη.

Οι αναβάτες μπορούν να ακυρώσουν εύκολα το Cruise Control φρενάροντας ή γυρίζοντας το γκάζι πέρα από την κλειστή θέση. Το κουμπί “συνέχισης” επαναφέρει το σύστημα στη ρύθμιση ταχύτητας που είχε χρησιμοποιηθεί την τελευταία φορά.

Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας

Για μεγαλύτερη άνεση, το μοντέλο TMAX DX διαθέτει έναν ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα που μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλώσει κατά 135 mm από ένα διακόπτη στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Ο ειδικά σχεδιασμένος ανεμοθώρακας λειτουργεί σε συνδυασμό με τον κεντρικό αεραγωγό, για τη μείωση της πίεσης και του στροβιλισμού αέρα, δημιουργώντας ένα πιο χαλαρό και άνετο περιβάλλον.

Στα μοντέλα TMAX και TMAX SX, ο ανεμοθώρακας προσαρμόζεται χειροκίνητα αλλάζοντας τις βίδες ρύθμισης του ανεμοθώρακα και προσφέρει κατακόρυφη κίνηση κατά 55 mm.

Θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη κεντρική σέλα

Με δυνατότητες υψηλής ταχύτητας και μεγάλων αποστάσεων, το TMAX αποτελεί μια σοβαρή και απολαυστική εναλλακτική λύση αντί του αυτοκινήτου και του τρένου. Για ακόμα υψηλότερα επίπεδα άνεσης ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες, το TMAX DX παρέχεται με θερμαντήρες γκριπ και θερμαινόμενη κεντρική σέλα στον στάνταρ εξοπλισμό. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, το Cruise Control και το D-MODE, το TMAX DX είναι εξοπλισμένο έτσι ώστε να είναι ένα από τα πιο άνετα, κομψά και αποτελεσματικά μέσα μεταφοράς, όποιος και αν είναι ο προορισμός σας.

Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

Η νέα πίσω ανάρτηση με μοχλικό του TMAX DX προσφέρει ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης, ώστε οι αναβάτες να μπορούν να ρυθμίσουν το σύστημα για να καλύπτει διάφορα φορτία και συνθήκες. Προσφέροντας άνετη οδήγηση σε χαμηλές έως μεσαίες ταχύτητες, σε συνδυασμό με το κράτημα ακριβείας στο δρόμο σε υψηλότερες ταχύτητες, αυτή η ρυθμιζόμενη και προοδευτικά αποκρινόμενη πίσω ανάρτηση παρέχει την απόλυτη οδηγική εμπειρία.

Πρόσθετα χαρακτηριστικά του TMAX DX:

Αποκλειστικά χρώματα και υψηλής ποιότητας εσωτερικό φινίρισμα

Cruise Control

Προσαρμοζόμενες λειτουργίες ισχύος D-MODE

Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας

Θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη κεντρική σέλα

Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

Εφαρμογή My TMAX Connect, χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα GPS

Χαρακτηριστικά

TMAX

TMAX SX

TMAX DX

TCS

٧

٧

٧

Μεγαλύτερος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα

٧

٧

٧

Πίνακας οργάνων TFT

٧

٧

٧

Σύστημα χωρίς κλειδί “Smart Key”

٧

٧

٧

Σύστημα κλειδώματος κεντρικού ορθοστάτη

٧

٧

٧

Πρίζα φόρτισης μπαταρίας

٧

٧

٧

Έτοιμο για σύνδεση με το σύστημα ασφαλείας D’Air της Dainese

٧

٧

٧

D-Mode

 

٧

٧

My TMAX Connect

 

٧

٧

Υψηλής ποιότητας εσωτερικό φινίρισμα λεπτομερειών

 

٧

٧

Cruise Control

 

 

٧

Θερμαινόμενα γκριπ και σέλα

 

 

٧

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας

 

 

٧

 

Αξεσουάρ TMAX

Όπως με όλα τα μοντέλα μας, αναπτύσσουμε μια μεγάλη γκάμα γνήσιων σπορ αξεσουάρ και αξεσουάρ ταξιδιού της Yamaha για τα μοντέλα TMAX, τα οποία περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, πρακτικά και κομψά προϊόντα. Πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με αυτά τα αξεσουάρ TMAX θα γίνουν διαθέσιμες κατά την κυκλοφορία του προϊόντος στην αγορά.

Χρώματα:

TMAX:          Midnight Black

TMAX SX:     Matt Silver, Liquid Darkness

TMAX DX:    Phantom Blue, Liquid Darkness

Διαθεσιμότητα:

Μάρτιος 2017

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2016

Yamaha (επίσημο site)