Scooter – Παπιά - 125
Εμφανίσεις: 96
 

Vespa-Elettrica

Vespa Elettrica. Παρουσιάστηκε στην ΕΙCMA 2017 και είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική με αυτονομία 100km.

Ο όμιλος Piaggio έδειξε στην EICMA 2017 τα νέα μοντέλα με αιχμή τη Vespa Elettrica, ένα ηλεκτρικό scooter με απόδοση 2kW (μέγιστη τα 4kW) και αυτονομία στα 100km σύμφωνα με το εργοστάσιο. Φορτίζεται από απλή οικιακή πρίζα και για πλήρη φόρτιση απαιτεί 4 ώρες. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Piaggio στην Ιταλία. Κατά τα άλλα η Piaggio ανανέωσε τις σειρές Vespa Sprint και Primavera με οθόνες TFT. H Piaggio έδωσε στη δημοσιότητα και στοιχεία για τις πωλήσεις της παγκοσμίως. Όλα αυτά και λεπτομέρειες για τα νέα μοντέλα μπορείτε να διαβάσετε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

«Ο ΟΜΙΛΟΣ PIAGGIO ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗΝ EICMA ΤΗ VESPA ELETTRICA ΚΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2018

Στην έκθεση του Μιλάνο παρουσιάστηκαν τα μοντέλα:

- Vespa Elettrica

- Vespa Primavera και Vespa Sprint MY18

- Moto Guzzi V85

- Moto Guzzi V7 III Carbon – Rough - Milano

- Moto Guzzi V9 MY18

- Piaggio MP3 350 και 500

- Νέα σειρά σκούτερ Piaggio 50cc

- Νέα σειρά μοτοσυκλετών Aprilia 50cc και 125cc

- Κιτ Aprilia Racing Factory Works

- Νέα σειρά μοτοσυκλετών Derbi 50cc

- Νέα σειρά μοτοσυκλετών Gilera 50cc

Ο Όμιλος Piaggio συμμετείχε στην 75η Διεθνή Έκθεση Δίτροχων, εδραιώνοντας τη θέση του ως ο κορυφαίος ευρωπαϊκός και ιταλικός κατασκευαστής δίτροχων.

Ο Όμιλος Piaggio πράγματι ηγείται της ευρωπαϊκής αγοράς δύο τροχών, με συνολικό μερίδιο αγοράς της τάξης του 15,2% τον Σεπτέμβριο του 2017, μερίδιο που ανέρχεται στο 25,4% στην κατηγορία των σκούτερ. Ο Όμιλος Piaggio για το πρώτο εννιάμηνο του 2017 παρουσίασε κύκλο εργασιών άνω του 1 δισεκατομμυρίου ευρώ (1.057,3 εκατομμύρια ευρώ, +2,5% ετήσια αύξηση) και 426.700 πωληθέντα οχήματα σε όλο τον κόσμο, με αύξηση 3,7% σε σύγκριση με τις 30 Σεπτεμβρίου του 2016.

VespaElettrica-025

Το σημαντικότερο μοντέλο της Vespa στην EICMA ήταν το ηλεκτρικό της. Εφόσον πωλείται σε κόστος που αντιστοιχεί σε ένα μέσο scooter (έστω και προς τα πάνω) τότε ίσως η ηλεκτροκίνηση καταφέρει να διεισδύσει πολύ περισσότερο στη ζωή μας. Αρα το 2017 μπορεί να είναι χρονιά σταθμός για τη Vespa.

Στην κατηγορία των σκούτερ, η Vespa πέτυχε άριστα αποτελέσματα κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2017, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 11,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, ενισχύοντας την παρουσία της στην αγορά των περιοχών Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), όπου τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 16,5%, και στην Ινδία, με αύξηση εσόδων 31,3%.

Θετικές επιδόσεις σημειώθηκαν και στον τομέα των δίτροχων με μεγάλους τροχούς (αύξηση πωλήσεων της τάξης του 6,4%), όπου ο Όμιλος κατέγραψε αυξανόμενα έσοδα σε παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως χάρη στο νέο Liberty και το Beverly. Πάντα στην κατηγορία των σκούτερ, η μάρκα Aprilia είχε επίσης θετικά αποτελέσματα, ιδίως στην αγορά της Ινδίας, χάρη στο σπορ σκούτερ Aprilia SR 150.

Στην κατηγορία των μοτοσυκλετών ο Όμιλος επίσης πέτυχε σημαντικά αποτελέσματα. Η μάρκα Aprilia κατέγραψε αύξηση πωλήσεων, με τα γυμνά της οικογένειας Tuono, τα νέα Shiver 900 και Dorsoduro 900 (που λανσαρίστηκαν τον Ιούνιο 2017) και τα νέα 125cc, RS και Tuono, που κυκλοφόρησαν τον Απρίλιο.

Ο κύκλος εργασιών της Moto Guzzi βασίστηκε στη θετική τάση των πωλήσεων του V7, το οποίο το 2017 γιόρτασε την 50ή επέτειό του με ένα ειδικό μοντέλο.

Ο Όμιλος Piaggio παρουσίασε στην EICMA μια σειρά νέων και ανανεωμένων μοντέλων, τόσο στις μοτοσυκλέτες όσο και στα σκούτερ.

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ PIAGGIO ΣΤΗΝ EICMA 2017

Vespa Elettrica

06-Elettrica-X

 

H Vespa Eletrrica X είναι καλύτερα εξοπλισμένη στον τεχνικό τομέα και διαθέτει και γεννήτρια, επομένως η αυτονομία της είναι μεγαλύτερη. Διπλάσια ανακοινώνει η Piaggio. Σημαντική είναι η επίσης η μικρότερη από το συνηθισμένη διάρκεια φόρτισης που φτάνει τις 4 ώρες.

Η ηλεκτροκίνηση δεν ήταν ποτέ τόσο συναρπαστική, φινετσάτη και κομψή: H Vespa Elettrica δεν είναι απλά ένα ηλεκτρικό σκούτερ, είναι ένα σύγχρονο έργο τέχνης με τεχνολογική καρδιά. Vespa Elettrica σημαίνει εύκολη αλλά και φυσική οδήγηση. Σημαίνει απόλυτη συνδεσιμότητα και απουσία θορύβου, εξατομίκευση και προσβασιμότητα, αξίες που άνηκαν πάντα στη φιλοσοφία της Vespa και τώρα βρίσκουν την πληρέστερη εφαρμογή τους.

Η καρδιά της Vespa Elettrica, μια μονάδα ισχύος ικανή να παρέχει συνεχή ισχύ 2kW και ανώτατη ισχύ 4kW, επιτυγχάνει ανώτερες επιδόσεις σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σκούτερ 50cc, ειδικά σε ό,τι αφορά την επιτάχυνση, η οποία επωφελείται από την χαρακτηριστική εξαιρετική μετάδοση των ηλεκτρικών κινητήρων. Παρέχει ευέλικτη και απολαυστική οδήγηση στους δρόμους της πόλης, με απόλυτη έλλειψη θορύβου: Η Vespa Elettrica είναι πράγματι αθόρυβη, συμβάλλοντας στο να γίνουν οι πόλεις λιγότερο χαοτικές και περισσότερο βιώσιμες.

Η Vespa Elettrica εγγυάται αυτονομία 100 χλμ., και προκειμένου να ανταποκριθεί πλήρως στην αυξανόμενη απαίτηση για καθαρή μετακίνηση, παρουσιάζεται επίσης στην έκδοση Χ, όπου, με την τοποθέτηση μιας γεννήτριας μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα, διπλασιάζεται η αυτονομία. Η σύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου δεν απαιτεί συντήρηση ή ειδικές προφυλάξεις. Για τη φόρτιση αρκεί να χρησιμοποιηθεί το καλώδιο που βρίσκεται κάτω από τη σέλα και να συνδεθεί η πρίζα σε έναν κανονικό επιτοίχιο ηλεκτρικό ρευματοδότη ή σε έναν από τους δημόσιους σταθμούς φόρτισης που εμφανίζονται ολοένα και συχνότερα στα αστικά κέντρα. Ο απαιτούμενος χρόνος για την πλήρη φόρτιση είναι 4 ώρες.

Η Vespa Elettrica δεν είναι απλά ένα αθόρυβο, φιλικό προς το περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένο όχημα, αλλά είναι και πάντα διασυνδεδεμένη: οι πολυάριθμες λειτουργίες που προσφέρονται από τη νέα έκδοση Vespa Multimedia Platform - το σύστημα πολυμέσων που συνδέει το smartphone με το όχημα - μπορούν να ελέγχονται μέσω μιας εντελώς νέας διεπαφής ανθρώπου-οχήματος, με ψηφιακά όργανα σε έγχρωμη οθόνη TFT.

11-Elettrica-display

Η Vespa Elettrica παρουσιάζεται με ειδικό γκρι φινίρισμα χρωμίου με μεταλλικές αντανακλάσεις, στο οποίο ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να προσαρμόσει πολλές ξεχωριστές λεπτομέρειες, διαθέσιμες σε επτά χρωματικές παραλλαγές. Θα παραχθεί εξολοκλήρου στην Pontedera και από εκεί θα διανεμηθεί σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα στο 2018.

Vespa Primavera

03-Vespa-Primavera-50-Anniversario

Vespa Primavera 50 Anniversario

Για το 2018 η Vespa Primavera βελτιώθηκε περαιτέρω με μια σειρά ενημερώσεων που ενισχύουν την άνεση και την ασφάλεια και ανανεώνουν το στυλ. Τα πιο σημαντικά νέα έρχονται από τη διάσταση των τροχών: κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου και με ασυνήθιστη σχεδίαση πέντε ακτίνων, και οι δύο έχουν μέγεθος 12”. Η ενεργητική ασφάλεια ενισχύεται χάρη στην τεχνολογία LED που χρησιμοποιείται τώρα στα μπροστά και πίσω φώτα, ενώ ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον το άνοιγμα της σέλας με τηλεχειριστήριο και το σύστημα εντοπισμού σκούτερ (bike finder). Η Vespa Primavera επωφελείται από περαιτέρω επεμβάσεις που ανανεώνουν τη γραμμή της και την κάνουν να ξεχωρίζει από τις προηγούμενες εκδόσεις. Καινούργια είναι η διακριτική «γραβάτα» που εμφανίζεται μπροστά και η λεπτομέρεια χρωμίου στο μπροστινό φτερό.

Μία σημαντική νέα έκδοση που παρουσιάστηκε στην EICMA 2017 είναι η Vespa Primavera S: εκτός από όλα τα νέα χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την γκάμα, η σπορ έκδοση της αγαπημένης Vespa υιοθετεί έναν εξ ολοκλήρου ψηφιακό πίνακα οργάνων μέσω έγχρωμης οθόνης TFT 4.3”. Το όργανο, εκτός από την εμφάνιση όλων των κλασικών πληροφοριών, λειτουργεί και ως οθόνη για την ανανεωμένη έκδοση της Vespa Multimedia Platform.

Η Vespa Primavera 50° Anniversario γιορτάζει τα πρώτα υπέροχα 50 χρόνια ενός διαχρονικά κλασικού μοντέλου. Διατίθεται με κινητήρες i-get 50cc και i-get 125cc και ξεχωρίζει χάρη στους ασυνήθιστους χρωματισμούς γαλάζιο “Light Blue” και  καφέ “Brown” με συνδυασμένο χρώμα σέλας, το κομψό γκρι φινίρισμα των τροχών με πέντε ακτίνες και φυσικά το λογότυπο που είναι κομψά τοποθετημένο στο εσωτερικό της μάσκας.

Vespa Sprint

Για το 2018, η Vespa Sprint υποβλήθηκε σε μια σειρά στιλιστικών και τεχνολογικών εξελίξεων. Η ενεργητική ασφάλεια ενισχύεται χάρη στην τεχνολογία LED που χρησιμοποιείται τώρα στα μπροστά και πίσω φώτα, ενώ ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον το άνοιγμα της σέλας με τηλεχειριστήριο και το σύστημα εντοπισμού σκούτερ (bike finder). Καινούργια είναι η διακριτική «γραβάτα» που εμφανίζεται μπροστά, μια προσθήκη που ανανεώνει τη γραμμή της Vespa Sprint, κάνοντάς την να ξεχωρίζει από τις προηγούμενες εκδόσεις.

Η Vespa Sprint S τονίζει τον σπορ χαρακτήρα της Vespa Sprint και αποτελεί την πιο τολμηρή έκδοση της οικογένειας Vespa με «μικρό σώμα». Ο πιο σημαντικός νεωτερισμός είναι ο πίνακας οργάνων που, όπως και στην Primavera S, είναι μία έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη TFT».

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Copyright© MrBike – 2017

Piaggioεπίσημο site

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world