Scooter – Παπιά - 125
Εμφανίσεις: 1225
 

GSX-S125AL8 YSF Diagonal

Η Suzuki μπορεί να μην παρουσίασε νέα μοντέλα στην EICMA του 2017, όμως η γκάμα της έχει ανανεωθεί ήδη από πέρυσι με ένα πλήθος από μοτοσυκλέτες που παρουσιάζουν ενδιαφέρον και για τη χώρα μας καθώς είναι σε μικρά και μεσαία κυβικά και φυσικά σε κόστη αρκετά φιλικά. Υπό αυτό το πρίσμα, ένα ντουέτο μικρών μοτοσυκλετών που παρουσιάζουν ένα τέτοιο ενδιαφέρον είναι το Suzuki GSX-S 125 και το Suzuki GSX-R 125. Ουσιαστικά είναι η ίδια μοτοσυκλέτα αλλά στην περίπτωση του GSX-R έχει φέρινγκ (όπως και τα άλλα μέλη της οικογένειας), ενώ στην περίπτωση του GSX-S είναι naked (όπως τα 750 και 1000 της ίδιας οικογένειας). Ας δούμε το Suzuki GSX-S 125 στα σύντομα:

Design

GSX-S125AL8 Action 14

Τριγωνικός προβολέας που θυμίζει super-naked (και είναι και LED) με μασκάκι στο επάνω μέρος του.

Ο σχεδιασμός του είναι πολύ αιχμηρός και η σιλουέτα του λεπτή. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί ο τριγωνικός προβολέας, ενώ από τα πλάι την εικόνα «γεμίζει» η πλαστική καρίνα κάτω από τον κινητήρα που είναι κυρίως υπεύθυνη για να μας «ξεγελάσει» ώστε να νομίζουμε ότι είναι μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Η ουρά είναι κι αυτή σχετικά μικρή, αυτό που «φοβίζει» όμως είναι η θέση του συνεπιβάτη που βρίσκεται πολύ ψηλότερα από αυτή του αναβάτη και δεν είναι καθόλου πειστική ότι θα προσφέρει άνεση και στήριξη.

GSX-S125AL8 Seat

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ενώ η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό. Η Suzuki ανακοινώνει απόδοση 15hp στις 10.000hp, ένα αρκετά καλό νούμερο για 125άρι πόλης, αν και η μέγιστη τιμή αποδίδεται όπως βλέπουμε με πολύ στροφάρισμα. Η μέγιστη ροπή είναι στα 11,5Nm στις 8.000rpm – κι αυτό ένα καλό νούμερο. Βλέποντας την κλιμάκωση του κιβωτίου παρατηρούμε ότι η έκτη σχέση είναι overdrive πράγμα που κάνει τα φρύδια του αναγνώστη να ανασηκωθούν, με δεδομένο ότι από ένα μονοκύλινδρο 125 δεν περιμένεις οικονομικό cruising από την τελευταία σχέση στο κιβώτιο. Κατά τα άλλα έχει τοποθετηθεί ένα αρκετά μεγάλο φιλτροκούτι, ενώ και η εξάτμιση με τον καταλύτη, καλύπτει την προδιαγραφή Euro 4. Το σημαντικό χαρακτηριστικό που σύμφωνα με την Suzuki προσφέρει καλές επιδόσεις, είναι το χαμηλό βάρος (μόλις 133kg με καύσιμα), επομένως ο λόγος ισχύος προς βάρος είναι ευνοϊκός.

GSX-S125AL8 Exhaust System CG

O κινητήρας για την εκκίνησή του έχει και το γκατζετάκι που βάζει η Suzuki πλέον σχεδόν σε όλα της τα μοντέλα, το Easy Start, ένα συστηματάκι σύμφωνα με το οποίο πατάς το κουμπάκι της μίζας και την εκκίνηση του κινητήρα αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας. Πατάς, το κουμπάκι, αφήνεις αμέσως και η μίζα θα περιστρέφεται μέχρι ο κινητήρας να πάρει μπροστά. Συνήθως θέλει μια δυο περιστροφές έτσι κι αλλιώς.

Πλαίσιο – περιφερειακά - εργονομία

GSX-S125AL8 Frame

Το πλαίσιο είναι ένα ενδιαφέρον κομμάτι για μια τόσο μικρή μοτοσυκλέτα. Είναι φτιαγμένο από ατσάλινες δοκούς τετράγωνης διατομής και είναι περιμετρικό με τον κινητήρα φέρον τμήμα του και κολλητό υποπλαίσιο. Σύμφωνα με το εργοστάσιο έχουν μελετηθεί τα χαρακτηριστικά της ακαμψίας του κι έτσι είναι στιβαρό και ελαφρύ.

Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια σε σχέση με το πιο σπορτίβικο GSX-R 125 επειδή το τιμόνι είναι ψηλότερα κατά 10cm. Διαφορετικό είναι επίσης και το σχήμα της σέλας του GSX-S 125 σε σχέση με του R. Θέλει πολύ εξασκημένο μάτι για να καταλάβεις τη διαφορά (ή να τα δεις το ένα δίπλα στο άλλο), αλλά του S έχει πράγματι λίγο περισσότερο αφρώδες υλικό. Αν θέλετε όμως την σπορ σέλα η Suzuki μας πληροφορεί ότι είναι εναλλάξιμες.

Οι αναρτήσεις είναι πολύ απλών προδιαγραφών, αλλά και πάλι το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό (και να θυμάστε μιλάμε για πιρούνια πλήρους μήκους και όχι μονής πλάκας όπως σε παπιά και scooter με ίδια κυβικά) με καλάμια διαμέτρου 31mm και διαδρομή 110mm. Το αμορτισέρ είναι μονό χωρίς ρυθμίσεις και με διαδρομή 115mm. Τα ελαστικά είναι tubeless κι αρκετά χοντρά με διάσταση 130 πίσω.

GSX-S125AL8 FrontWheel

Λεπτός δίσκος 290mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και ABS. Η ζάντα είναι χυτή αλουμινένια και το ελαστικό tubeless. Μην υποτιμάτε το γεγονός ότι το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό με πάνω-κάτω πλάκα και έχει καλάμια διαμέτρου 31mm.

Στα φρένα βλέπουμε έναν δίσκο 290mm εμπρός με δαγκάνα μονού εμβόλου και ένα περίεργα μικρό δίσκο πίσω, μόλις 190mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Τα φρένα πάντως είναι εξοπλισμένα με σύστημα ABS.

Στα όργανα βλέπουμε μια οθόνη υγρών κρυστάλλων με πολλές ενδείξεις, αν και πλέον μπροστά στις οθόνες TFT που αρχίζουν να κατακλύζουν και τις μικρές κατηγορίες, μοιάζει συνηθισμένη. Διαθέτει ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, αλλά δεν διαθέτει ένδειξη κατανάλωσης.

GSX-S125AL8 Meter 1

Σε πολύ προσιτή τιμή

Το Suzuki GSX-S 125 προσφέρει την εικόνα, το κύρος και την συμπεριφορά μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας σε ένα φιλικό πακέτο, τόσο ως προς τον αναβάτη (που με δίπλωμα Α1 θεωρείται ως νέος και όχι έμπειρος) όσο και ως προς το πορτοφόλι του. Το Suzuki GSX-S 125 σε μαύρο ή κόκκινο κοστίζει €3.395, λίγα κατοστάρικα πάνω σε σχέση με τα μεγάλα παπιά κι αν το θέλετε στην απόχρωση MotoGP (που “λέει”
πολύ) τότε θα δώσετε άλλα €100 παραπάνω. Όποιο και να διαλέξετε θα έχετε μια όμορφη μικρή μοτοσυκλέτα που θα σας εισάγει στον κόσμο της οδήγησης με ιδανικό τρόπο.

Για το Suzuki GSX-S 125 η Suzuki Σφακιανάκης έχει εκδώσει το ακόλουθο δελτίο τύπου:

«ΝΕΟ SUZUKI GSX-S 125 ABS

Ένας “lightweight” βασιλιάς των δρόμων !

Γνωρίστε το νέο Suzuki GSX-S 125A που συνδυάζει την καλύτερη αναλογία κιλού

ανά ίππο και επιτάχυνσης στην κατηγορία naked street των 125 κυβικών

εκατοστών.

Με το Easy Start σύστημα εκκίνησης της μοτοσικλέτας, το χαμηλό ύψος σέλας

(785mm), το όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD, και τα εντυπωσιακά LED φώτα

μπροστά, στο νέο Suzuki GSX-S 125A έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια.

Με επιθετικές σχεδιαστικές γραμμές, χαρακτηριστικά σμιλεμένο ρεζερβουάρ, είναι

μία μοτοσικλέτα που συγκεντρώνει τα βλέμματα στο πέρασμά της.

Το νέο GSX-S 125A είναι μία συναρπαστική street μοτοσικλέτα που προσφέρει

εξαιρετικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ευκολία οδήγησης

καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη.

Το νέο GSX-S 125A είναι ήδη διαθέσιμο στο δίκτυο συνεργατών Suzuki σε όλες τις

χρωματικές επιλογές: Κόκκινο/ Μαύρο, Μαύρο (Προτεινόμενη Λιανική Τιμή 3.395€), MotoGP replica (Προτεινόμενη Λιανική Τιμή 3.495€)».

GSX-S125AL8 Action 9

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Copyright© MrBike – 2017

Suzukiεπίσημο site

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Suzuki GSX-S 125 (2018)
Κινητήρας Suzuki μονοκύλινδρος εν σειρά, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 62,0 x 41,0
Χωρητικότητα (cc) 124
Σχέση συμπίεσης 11,0:1
Μέγιστη ισχύς 15hp (11,0kW) / 10.000 rpm
Μέγιστη ροπή 1,17kgm (11,5Nm) / 8.000 rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός με σώμα διαμέτρου 32mm
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I 2,920
II 1,930
III 1,480
IV 1,220
V 1,050
VI 0,930
Πρωτεύουσα μετάδοση 3,290
Τελική μετάδοση 3,210 (45/14)
Πλαίσιο Ατσάλινo σωληνωτό περιμετρικό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm, με διαδρομή 110mm
Πίσω ανάρτηση Υδραυλικό μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, με διαδρομή 115mm
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 290mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 190mm, δαγκάνα μονού εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 90/80-17
Πίσω ελαστικό 130/70-17
Μήκος (mm) 2.000
Πλάτος (mm) 700
Υψος (mm) 1.035
Υψος σέλας (mm) 785
Μεταξόνιο (mm) 1.300
Ιχνος (mm) 98
Γωνία Caster 25,5
Βάρος (kg) 133, πλήρης υγρών
Ρεζερβουάρ (lt) 11
Τελική ταχύτητα (εργοστασίου) (km/h) 107

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world