Scooter – Παπιά - 125
Εμφανίσεις: 108
 

GSX-R125AL8 YSF Diagonal

Για εσένα που θέλεις κάποτε να οδηγείς GSX-R 1000 αλλά μόλις έβγαλες δίπλωμα Α1 κατηγορίας, η Suzuki δημιούργησε το Suzuki GSX-R 125, το οποίο παρουσιάστηκε ήδη από την προηγούμενη χρονιά (στην EICMA του 2016). Μάλιστα φέτος (2017) παρουσιάστηκε στην EICMA και η γυμνή έκδοση GSX-S 125 πάνω στην ίδια βάση, με τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο πλαίσιο και περιφερειακά και μόνο μικρές διαφοροποιήσεις στη σέλα και το τιμόνι – πέρα από το φερινγκ.

Με το ολόσωμο φέρινγκ, το Suzuki GSX-R 125 σίγουρα μοιάζει με supersport μοτοσυκλέτα, στην πράξη όμως δεν είναι racing κατασκευή, ούτε καν production racing (και ευτυχώς). Εχει περιφερειακά με αρκετά απλές προδιαγραφές (κυρίως οι αναρτήσεις), όμως είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να εισάγει τον νέο αναβάτη στον κόσμο της μεγάλης μοτοσυκλέτας (με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη) και βέβαια τον βάζει στη σωστή ψυχολογία. Ας δούμε το Suzuki GSX-R 125 με περισσότερη λεπτομέρεια:

Design

770 GSX-R125AL8 Action 7

Μοιάζουν τόσο πολύ που δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις!!! Γι΄αυτό είμαστε εμείς εδώ: δεξιά το GSX-R 1000, αριστερά το Suzuki GSX-R 125... Mε το ολόσωμο φέρινγκ φιλοδοξεί να κλέψει νεανικές καρδιές και με κόστος κάτω από τέσσερα χιλιάρικα γίνεται αρκετά γοητευτικό.

Το Suzuki GSX-R 125 είναι κανονικά φεριγκάτο, αλλά με προβολέα δικό του, και που δεν θυμίζει αυτόν του 1000. Το φέρινγκ είναι αρκετά φαρδύ και με σχετικά ψηλή ζελατίνα, ώστε να καλύπτει αρκετά καλά τον αναβάτη, παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Η θέση οδήγησης είναι σπορ με λεπτή σέλα και η θέση για τον συνεπιβάτη είναι ψηλά στην ουρά με μικρό και λεπτό σελάκι. Ο χρωματισμός του MotoGP παραπέμπει απευθείας στις αγωνιστικές δόξες της Suzuki και δίνει τροφή στη φαντασία.

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ενώ η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό. Η Suzuki ανακοινώνει απόδοση 15hp στις 10.000hp, ένα αρκετά καλό νούμερο για 125άρι πόλης, (έστω και με racing εμφάνιση) αν και η μέγιστη τιμή αποδίδεται όπως βλέπουμε με πολύ στροφάρισμα. Η μέγιστη ροπή είναι στα 11,5Nm στις 8.000rpm – κι αυτό ένα καλό νούμερο. Βλέποντας την κλιμάκωση του κιβωτίου παρατηρούμε ότι η έκτη σχέση είναι overdrive. Παρά το ότι έχει τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με το γυμνό GSX-S 125, το εργοστάσιο του δίνει λίγο ψηλότερη τελική ταχύτητα στα 112km/h αντί για 107km/h. Λέτε να είναι από την καλύτερη αεροδυναμική του φέρινγκ?

768 GSX-R125AL8 Action 1

Κατά τα άλλα έχει τοποθετηθεί ένα αρκετά μεγάλο φιλτροκούτι, ενώ και η εξάτμιση με τον καταλύτη, καλύπτει την προδιαγραφή Euro 4. Το σημαντικό χαρακτηριστικό που σύμφωνα με την Suzuki προσφέρει καλές επιδόσεις, είναι το χαμηλό βάρος (μόλις 133kg με καύσιμα), επομένως ο λόγος ισχύος προς βάρος είναι ευνοϊκός.

O κινητήρας για την εκκίνησή του έχει και το γκατζετάκι που βάζει η Suzuki πλέον σχεδόν σε όλα της τα μοντέλα, το Easy Start, ένα συστηματάκι σύμφωνα με το οποίο πατάς το κουμπάκι της μίζας και την εκκίνηση του κινητήρα αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας. Πατάς, το κουμπάκι, αφήνεις αμέσως και η μίζα θα περιστρέφεται μέχρι ο κινητήρας να πάρει μπροστά. Συνήθως θέλει μια δυο περιστροφές έτσι κι αλλιώς.

Πλαίσιο – περιφερειακά

Το πλαίσιο είναι ένα ενδιαφέρον κομμάτι για μια τόσο μικρή μοτοσυκλέτα. Είναι φτιαγμένο από ατσάλινες δοκούς τετράγωνης διατομής και είναι περιμετρικό με τον κινητήρα φέρον τμήμα του και κολλητό υποπλαίσιο. Σύμφωνα με το εργοστάσιο έχουν μελετηθεί τα χαρακτηριστικά της ακαμψίας του κι έτσι είναι στιβαρό και ελαφρύ.

Οι αναρτήσεις είναι πολύ απλών προδιαγραφών, θα περιμέναμε όμως σε μια κατασκευή που φιλοδοξεί να μοιάζει με supersport να έχει καλάμια παχύτερα από 31mm και η διαδρομή να είναι λίγο μεγαλύτερη από 110mm. Το αμορτισέρ είναι μονό χωρίς ρυθμίσεις και με διαδρομή 115mm. Και πάλι θα περιμέναμε κάτι καλύτερο, ενώ και το ψαλίδι είναι πολύ απλοϊκό, με δύο βραχίονες τετράγωνης διατομής.

GSX-R125AL8 RearWheel

Ομορφο εξατμισάκι, αδιάφορο ψαλίδι, αλλά μικρές μοτοσυκλέτες με ωραίο ψαλίδι είναι ελάχιστες στον κόσμο.

Τα ελαστικά είναι tubeless κι αρκετά χοντρά με διάσταση 130 πίσω.

Στα φρένα βλέπουμε έναν δίσκο 290mm εμπρός με δαγκάνα μονού εμβόλου και ένα περίεργα μικρό δίσκο πίσω, μόλις 190mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Τα φρένα πάντως είναι εξοπλισμένα με σύστημα ABS.

769 GSX-R125AL8 Action 2

Στα όργανα βλέπουμε μια οθόνη υγρών κρυστάλλων με πολλές ενδείξεις, αν και πλέον μπροστά στις οθόνες TFT που αρχίζουν να κατακλύζουν και τις μικρές κατηγορίες, μοιάζει συνηθισμένη. Διαθέτει ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, αλλά δεν διαθέτει ένδειξη κατανάλωσης.

Keyless

GSX-R125AL8 KeylessSystem 1

Μεγάλη πρακτικότητα αλλά και αίγλη προσφέρει το σύστημα keyless στην ανάφλεξη, σύμφωνα με το οποίο το κλειδί παραμένει στην τσέπη του αναβάτη και ενεργοποιεί ασύρματα τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας μόνο εφόσον είναι κοντά της. Είναι πάντα ωραίο όταν έχεις τέτοιες ευκολίες.

GSX-R125AL8 Action 5

Το πρώτο σου supersport

Το Suzuki GSX-R 125 φιλοδοξεί να πιάσει ένα κοινό που θέλει να ασχοληθεί με τον σπορ μοτοσυκλέτα από τα πρώτα του βήματα (αντί να ξεκινήσει με παπί ή scooter). Μπορεί οι προδιαγραφές του να μην είναι τόσο υψηλές όσο του KTM RC 125, όμως η τιμή του είναι πολύ χαμηλή (€3.795 για το άσπρο και το μαύρο κι ένα κατοστάρικο πάνω για το αγωνιστικό χρώμα), ενώ η παρουσία του κερδίζει τις εντυπώσεις πολύ αποτελεσματικά.

Για το Suzuki GSX-R 125 η Suzuki Σφακιανάκης έχει εκδώσει το ακόλουθο δελτίο τύπου:

«ΝΕΟ SUZUKIGSX-R 125 ABS

Ένας μικρός πρωταθλητής!

Η γκάμα GSX-R της Suzuki προσδιορίζει για πάνω από 30 χρόνια τη sport κατηγορία, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως. Κάθε GSX-R πρέπει να είναι ελαφρύ, με κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του σε ένα ασυναγώνιστο σύνολο.

Γνωρίστε το νέο Suzuki GSX-R 125A που συνδυάζει την καλύτερη αναλογία κιλού ανά ίππο και επιτάχυνσης στην κατηγορία sport των 125 κυβικών εκατοστών. Με το Easy Start και key-less σύστημα εκκίνησης της μοτοσικλέτας, το χαμηλό ύψος σέλας (785mm), το όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD, και τα εντυπωσιακά LED φώτα μπροστά, στο νέο Suzuki GSX-R 125A έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Με επιθετική όψη και άψογο φινίρισμα αντικατοπτρίζει της κληρονομιά της γκάμας GSX-R. Εξελιγμένη μέσα σε αεροδυναμικό τούνελ, η σιλουέτα του GSX-R 125A τονίζει τον εύκολο χειρισμό του, καθώς και τις αεροδυναμικές του επιδόσεις οι οποίες συμβάλουν στα εξαιρετικά επίπεδα επιτάχυνσης και οικονομίας καυσίμου. Το fairing του GSX-R 125A όχι μόνο δείχνει όμορφο, είναι και εξαιρετικά ελαφρύ συμβάλλοντας στα χαμηλό βάρος του συνόλου. Μία μοτοσικλέτα κατάλληλη για τις καθημερινές σας μετακινήσεις, με ευκολία στο χειρισμό μέσα στην κίνηση της πόλης, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, αλλά και συναρπαστική στην οδήγησή της έξω από αυτή – ακόμα και σε ένα track day- το Σαββατοκύριακο.

GSX-R125AL8 Action 20

Το νέο GSX-R 125A είναι ήδη διαθέσιμο στο δίκτυο συνεργατών Suzuki σε όλες τις χρωματικές επιλογές: Λευκό, Μαύρο (Προτεινόμενη Λιανική Τιμή 3.795€), MotoGP replica (Προτεινόμενη Λιανική Τιμή 3.895€).

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Copyright© MrBike – 2017

Suzukiεπίσημο site

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Suzuki GSX-R 125 (2018)
Κινητήρας Suzuki μονοκύλινδρος εν σειρά, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 62,0 x 41,0
Χωρητικότητα (cc) 124
Σχέση συμπίεσης 11,0:1
Μέγιστη ισχύς 15hp (11,0kW) / 10.000 rpm
Μέγιστη ροπή 1,17kgm (11,5Nm) / 8.000 rpm
Τροφοδοσία Ψεκασμός με σώμα διαμέτρου 32mm
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 6 σχέσεων
I 2,920
II 1,930
III 1,480
IV 1,220
V 1,050
VI 0,930
Πρωτεύουσα μετάδοση 3,290
Τελική μετάδοση 3,210 (45/14)
Πλαίσιο Ατσάλινo σωληνωτό περιμετρικό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm, με διαδρομή 110mm
Πίσω ανάρτηση Υδραυλικό μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, με διαδρομή 115mm
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 290mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 190mm, δαγκάνα μονού εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 90/80-17
Πίσω ελαστικό 130/70-17
Μήκος (mm) 2.000
Πλάτος (mm) 700
Υψος (mm) 1.035
Υψος σέλας (mm) 785
Μεταξόνιο (mm) 1.300
Ιχνος (mm) 98
Γωνία Caster 25,5
Βάρος (kg) 133, πλήρης υγρών
Ρεζερβουάρ (lt) 11
Τελική ταχύτητα (εργοστασίου) (km/h) 112

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world