Kymco Like 125-150 (2017) – Επίσημη παρουσίαση

Kymco 125 και 150 με προδιαγραφή Εuro4, νέο δυνατότερο κινητήρα, στιβαρότερο πλαίσιο και ανανεωμένη αλλά πάντα ρετρό αισθητική. Ο φιλικός χαρακτήρας εννοείται ότι έχει μείνει αναλλοίωτος.

Πολυάριθμες βελτιώσεις τόσο στον κινητήρα όσο και στο στήσιμο έχει το Kymco Like 125150, το ρετρό scooter με την κομψή εμφάνιση και τον πρακτικό χαρακτήρα που πλέον διαθέτει και ABS.

Κύρια αλλαγή για το 2017 και μάλιστα πολύ ουσιαστική είναι ο νέος κινητήρας. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο 4βάλβιδο μονοκύλινδρο κινητήρα, αερόψυκτο μεν, αλλά με τροφοδοσία ψεκασμού και προδιαγραφή Euro4. Στην έκδοση των 125cc ο κινητήρας αποδίδει 11,4hp ενώ στην έκδοση των 150cc αποδίδει 13,2hp. Προσέξτε τώρα τη διαφορά: ο κινητήρας του Like 200i (με τα 163cc) είχε απόδοση 10hp και γι’ αυτό σημειώσαμε πιο πάνω ότι ο νέος κινητήρας αποτελεί μια πολύ ουσιαστική αλλαγή. Οι σχεδιαστές του κινητήρα φρόντισαν ώστε να περιορίσουν τις τριβές και τους θορύβους, προτιμώντας διάφορες τεχνικές λύσεις, όπως τα ράουλα στα ζύγωθρα και η στιβαρότερη έδραση του εκκεντροφόρου που μειώνει τις τριβές.

Design

Εντελώς ξανασχεδιασμένο είναι όλο το αμάξωμα του Kymco Like. Διατηρεί το ρετρό σχεδιασμό (θυμίζει αόριστα scooter της δεκαετίας του ’60) όμως έχει νέο σχεδιασμό στα πλαστικά, νέο σχήμα προβολέα (που είναι LED – όλα τα φώτα είναι LED), νέες χυτές ζάντες, νέο σχήμα στη σέλα και στο τελικό της εξάτμισης. Εντελώς καινούργια είναι επίσης τα όργανα που είναι εντελώς ψηφιακά πλέον. Διατηρείται πάντως η αρχιτεκτονική του επίπεδου πατώματος, το ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς και ο γάντζος, ενώ έχει προστεθεί θύρα USB για την εν κινήσει φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, όπως smartphone.

Εντελώς ψηφιακά είναι πλέον τα όργανα.

Πλαίσιο – αναρτήσεις

Το πλαίσιο είναι ενισχυμένο με δύο σωλήνες να ξεκινούν από το λαιμό (downpipes), νέο εγκάρσιο τμήμα στην έδραση του κινητήρα και διαφορετικό τελείωμα στο πίσω μέρος. Στόχος είναι η μεγαλύτερη στιβαρότητα και η καλύτερη οδική συμπεριφορά. Στο ίδιο πνεύμα, το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο χαμηλά και μπροστά από τον κινητήρα, οπότε η τάπα βρίσκεται μπροστά από τον αναβάτη.

Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό, μονής πλάκας με διάμετρο καλαμιών 33mm (όχι άσχημα για μικρό scooter) και διαδρομή 95mm. Την πίσω ανάρτηση αναλαμβάνουν δύο αμορτισέρ με διαδρομή 86mm και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε τρεις θέσεις.

Οι διαστάσεις των τροχών είναι 110/70-17 και πίσω 130/70-17.

Το πλαίσιο αριστερά είναι του καινούργιου Like και δεξιά του παλιού. Δείτε τα διπλά downpipes του και την καινούργια (κόκκινη) τραβέρσα.

Με ABS

Η προδιαγραφή Euro4 φέρνει μαζί της την υποχρεωτική τοποθέτηση ABS και στα μικρά κυβικά. Τα Kymco Like 125 και 150 είναι πανέτοιμα επειδή είναι εξοπλισμένα με το σύστημα ABS Bosch 9.1M που ζυγίζει μόλις 700gr και είναι από τα πιο αξιόπιστα συστήματα της αγοράς, με επενέργεια και στον εμπρός (με διάμετρο 220mm) και στον πίσω δίσκο (200mm).

Εργονομία

To ύψος της σέλας έχει παραμείνει πολύ χαμηλό στα 790mm, πράγμα που αποτελεί ένα σπουδαίο χαρακτηριστικό φιλικότητας για το Kymco Like σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος που φτάνει τα μόλις 115kg.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει σύμφωνα με την Kymco ένα open face κράνος, αν όμως θέλετε να κλειδώνετε full face κράνος θα πρέπει να προμηθευτείτε το top case από τα αξεσουάρ της εταιρίας. Το επίπεδο πάτωμα πάντως εξασφαλίζει αρκετό χώρο για μεταφορά πραγμάτων έτσι κι αλλιώς. Το ντουλαπάκι στην ποδιά που προσφέρει ένα χρήσιμο χώρο κλειδώνει κεντρικά.

Ουσιαστική αναβάθμιση

Ο νέος 4βάλβιδος κινητήρας με την περισσότερη δύναμη και ροπή, το ABS στα φρένα, το ενισχυμένο πλαίσιο και οι προσεγμένες αναρτήσεις συνδυάζονται με ένα φρεσκαρισμένο look που κάνει το Kymco Like 125 κι 150 ακόμη πιο ελκυστικό, πιο ασφαλές και πιο γρήγορο, ενώ όλα αυτά τα χαρακτηριστικά προστίθενται στον αποδεδειγμένο πρακτικό χαρακτήρα του. Να λοιπόν που η Euro4 μπορεί να φέρει δραστικές αναβαθμίσεις στη μικρή κατηγορία, ελπίζουμε όμως να μην φέρει και αυξήσεις στις τιμές…

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2016

Copyright© MrBike – 2016

KYMCO (επίσημο site)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kymco Like 125 (2017) Kymco Like 150 (2017) Κινητήρας Kymco τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με 4 βαλβίδες Kymco τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με 4 βαλβίδες Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) – – Χωρητικότητα (cc) 124,8 150 Σχέση συμπίεσης – – Μέγιστη ισχύς  11,4hp (8,5kW) / 8.500rpm 13,2hp (9,9kW) / 8.500rpm Μέγιστη ροπή 10,4Nm / 6.500rpm 11,8Nm / 6.500rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός Ηλ. Ψεκασμός Εκκίνηση Μίζα Μίζα Λίπανση Υγρό κάρτερ Υγρό κάρτερ Κιβώτιο CVT CVT Πλαίσιο Χαλύβδινο σωληνωτό ενισχυμένο Χαλύβδινο σωληνωτό ενισχυμένο Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 33mm και διαδρομή 95mm Τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 33mm και διαδρομή 95mm Πίσω ανάρτηση Δύο υδραυλικά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 3 θέσεις Δύο υδραυλικά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 3 θέσεις Μπροστινό φρένο Δίσκος 220mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων, ABS Δίσκος 220mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων, ABS Πίσω φρένο Δίσκος 200mm με δαγκάνα 2 εμβόλων ABS Δίσκος 200mm με δαγκάνα 2 εμβόλων ABS Μπροστινό ελαστικό 110/70-12  110/70-12  Πίσω ελαστικό 130/70-12 130/70-12 Μήκος (mm) 1.935 1.935 Πλάτος (mm) 690 690 Υψος (mm) 1.145 1.145 Υψος σέλας (mm) 790 790 Μεταξόνιο (mm) 1.314 1.314 Ιχνος (mm) – – Γωνία Caster – – Βάρος (kg) 115 115 Ρεζερβουάρ (lt) 7 7