Kawasaki J 125 (2016) – Επίσημη παρουσίαση

Kawasaki J 125

Η Kawasaki στην EICMA αποφάσισε να επεκτείνει (διπλασιάσει) τη γκάμα των scooter της βάζοντας δίπλα από το υπάρχον Kawasaki J 300, το μικρότερου κυβισμού Kawasaki J 125.

Πρόκειται για ένα πολυτελές scooter με παρόμοιο αμάξωμα με το Kawasaki J 300 (που έχει βασιστεί στο Kymco Downtown 300i). Εχει αιχμηρές και σπορτίβικες γραμμές με φαρδιούς αλλά και μυτερούς προβολείς μπροστά με φώτα στάσης LED, ενώ το πίσω φως έχει σχεδιασμό που παραπέμπει στη σειρά Kawasaki Z. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εργοστασίου είναι σχεδιασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά, εκεί που μεγάλα scooter με πολυτελή χαρακτηριστικά και μικρό κινητήρα είναι αρκετά δημοφιλή.

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Οι διαστάσεις του κυλίνδρου είναι διάμετρος x διαδρομή 54,0 x 54,5mm από τις οποίες προκύπτει χωρητικότητα 125cc, ενώ η σχέση συμπίεσης είναι 11,7:1. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό με σώμα διαμέτρου 27mm. Η απόδοση που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 14hp (10,3kW) στις 9.000rpm ενώ η ροπή είναι 11,5Nm (1,2kgm) στις 7.000rpm. Τα νούμερα αυτά είναι πολύ καλά για σύγχρονο ψεκαστό κινητήρα 125cc, όμως το Kawasaki J 125 ζυγίζει 185kg γεμάτο με καύσιμα στο 13λιτρο ρεζερβουάρ, επομένως ο μικρός μονοκύλινδρος θα έχει αρκετή δουλειά να κάνει.

Περιφερειακά

Το πιρούνι μονής πλάκας έχει αξιοσέβαστη διάμετρο καλαμιών 37mm και διαδρομή 110mm ενώ τα δύο αμορτισέρ πίσω έχουν διαδρομή 100mm και ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση σε πέντε θέσεις.

Ο εμπρός δίσκος έχει κυματοειδή περίμετρο και διάμετρο 280mm με δαγκάνα δύο εμβόλων. Ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 240mm και δαγκάνα επίσης δύο εμβόλων. Το ABS θα είναι προαιρετικό.

Ο εμπρός τροχός έχει διάμετρο 14in με ελαστικό 120/80 ενώ ο πίσω τροχός έχει διάμετρο 13in με ελαστικό 150/50 (αρκετά χοντρό).

Εργονομία

Η σέλα είναι μεγάλων διαστάσεων με ανατομικό σχήμα για να στηρίζει την πλάτη του αναβάτη, ενώ η ποδιά έχει ειδικό σχήμα στα πόδια ώστε να τα διευκολύνει να φτάνουν στο έδαφος. Ωραίο χαρακτηριστικό είναι ότι το Kawasaki J 125 έχει ρυθμιζόμενες μανέτες. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του μια μεγάλη καλοσχεδιασμένη αλουμινένια χειρολαβή και αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

Κάτω από τη σέλα σύμφωνα με την ανακοίνωση της Kawasaki χωράει ένα full κράνος ή ένας χαρτοφύλακας Α4. Η σέλα έχει αμορτισέρ με στοπ για να μην πέφτει όταν είναι ανοιχτή, ενώ υπάρχει και φωτάκι LED για να φωτίζει το εσωτερικό του χώρου κάτω από τη σέλα. Επιπλέον αποθηκευτικό χώρο προσφέρει το ντουλαπάκι στην ποδιά που έχει και ρευματοδότη 12V, ενώ υπάρχει και γάντζος για να κρεμάτε τσάντα. Η κλειδαριά έχει καπάκι για να δυσκολεύει τους διαρρήκτες – χρήσιμο κι αυτό.

Kawasaki-J-125-details-13

Οργανα

Ο πίνακας οργάνων είναι αρκετά πλούσιος για την κατηγορία καθώς περιλαμβάνει αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο και στη μέση έχει μια ψηφιακή οθόνη με διάφορες χρήσιμες πληροφορίες, όπως οδόμετρα, ρολόι, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού και άλλα.

Η Kawasaki επεκτείνεται κι άλλο στα scooter

Φαίνεται ότι η πρώτη προσπάθεια της Kawasaki στα scooter με το KawasakiJ 300 πήγε τόσο καλά που αποφάσισε να επεκταθεί και σε άλλα κυβικά, διατηρώντας όμως τη στενή συνάφεια με την Kymco, όπως είδαμε στις εικόνες (δεν γίνεται λόγος για Kymco στην ανακοίνωση της Kawasaki αλλά δείτε το νέο Kymco X-Town 125 που παρουσιάστηκε επίσης στο Μιλάνο).

Τα χρώματα στα οποία θα διατίθενται τα KawasakiJ 125 είναι μαύρο, άσπρο και Anthracite Black.

Διαβάστε επίσης την επίσημη ενημέρωση από την Teomoto για το KawasakiJ 125:

«Νέο Kawasaki J125:

125cc με πολυτέλεια και ανέσεις maxi scooter

Η πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των scooter 125cc έχει πλέον ένα νέο παίχτη με την παρουσίαση του νέου Kawasaki  J125.

To J125 είναι το δεύτερο scooter της Kawasaki για την ευρωπαϊκή αγορά μετά το J300 που παρουσιάστηκε το 2014.

Πατώντας  στην ίδια βάση με το μεγαλύτερο αδερφό του, το J125 είναι πιο πλούσια εξοπλισμένο και πολυτελές σε σχέση με πολλούς ανταγωνιστές του στα 125cc. Περιλαμβάνει  πρίζα 12V σε ντουλαπάκι κοντά στο τιμόνι για φόρτιση των προσωπικών σας συσκευών όσο κινείστε, αυτόματο φως κάτω από τη σέλα, δείκτη καυσίμου ακριβείας και ψηφιακό ρολόι στον πίνακα οργάνων , πτυσσόμενο άγκιστρο για μεταφορά αντικειμένων, κοψίματα στην ποδιά -για ευκολότερο πάτημα στο έδαφος σε στάση- καθώς και προαιρετικό ABS.

Το J125 έχει άνετη σέλα δύο επιπέδων, με πλούσιο αφρώδες υλικό, και δυνατό, υγρόψυκτο κινητήρα με ψεκασμό καυσίμου για άνετη και οικονομική καθημερινή μετακίνηση μέσα στην πόλη.

“Το J125 εισάγει την Kawasaki σε νέες κατηγορίες της ευρωπαϊκής αγοράς μηχανοκίνητων δικύκλων”, όπως σχολίασε ο Shigemi Tanaka της Kawasaki Motors Europe. “Το J300 έχει ήδη αποκτήσει τη φήμη του ποιοτικού και απολαυστικού στην οδήγηση scooter, τώρα ήρθε η ώρα να κάνει η Kawasaki την εμφάνισή της και σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες scooter, αυτή των 125cc.”».

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2015

Copyright© MrBike – 2015

Kawasaki (επίσημo site)

Kawasaki-J-125-static-1

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kawasaki J 125 (2016) Κινητήρας Kymco τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τετραβάλβιδη κεφαλή και μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 54 x 54,5 Χωρητικότητα (cc) 125 Σχέση συμπίεσης 11,7:1 Μέγιστη ισχύς  14hp (10,3kW) / 9.000 Μέγιστη ροπή 1,2kgm (11,5Nm) / 7.000 Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός με σώμα διαμέτρου 27mm Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Υγρό κάρτερ Κιβώτιο CVT I – II  – III  – IV  – V  – VI  – Πρωτεύουσα μετάδοση 2.201 ~ 0.829 Τελική μετάδοση 10.413 (49/15 x 51/16) Πλαίσιο Χαλύβδινο σωληνωτό Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι μονής πλάκας με καλάμια διαμέτρου 37mm και διαδρομή 110mm Πίσω ανάρτηση Δύο υδραυλικά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις και διαδρομή 100mm Μπροστινό φρένο Δίσκος 260mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων (πραιρετικό ΑΒS) Πίσω φρένο Δίσκος 240mm με δαγκάνα 2 εμβόλων Μπροστινό ελαστικό 120/80-14 Πίσω ελαστικό 150/70-13  Μήκος (mm) 2.235 Πλάτος (mm) 775 Υψος (mm) 1.260 Υψος σέλας (mm) 775 Μεταξόνιο (mm) 1.555 Ιχνος (mm) 113 Γωνία Caster 28 μοίρες Βάρος (kg) 182 με καύσιμα Ρεζερβουάρ (lt) 13