The Eyes Honda C70 από την Minority Customs

Το customizing δεν γνωρίζει κατηγορίες μοτοσικλετών, μέγεθος ή κόστος. Πολλές φορές το μεράκι υπερτερεί και το βασικό αντικείμενο περνά σε δεύτερο πλάνο, με τη μετατροπή να κλέβει τις εντυπώσεις. Το Honda C70, μόνο εντυπωσιακό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί… Κλασικό, αξιόπιστο, αθάνατο, φθηνό… ναι, εντυπωσιακό όμως όχι!

Ιστορικό δίκυκλο

Το Honda C70 αποτελεί μια από τις «σημαίες» της Honda, το δίκυκλο που έκανε την εταιρεία του Soichiro Honda να είναι σήμερα ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων του πλανήτη. Η ιστορία του ξεκινά το 1963 με το Super Cub και από τα εργοστάσια της Honda έχουν βγει πάνω από 60 εκατομμύρια παρόμοιες μοτοσικλέτες. Εάν κανείς δε συνυπολογίσει τα «αντίγραφα» του C70 που κυκλοφορούν από άλλες εταιρείες, τότε το νούμερο χάνεται…

Παρά την διορατικότητα του κυρίου Honda θα ήταν αδύνατο, ο εμπνευσμένος δημιουργός της Honda, να φανταστεί ότι αυτό το αντίγραφο του Honda C70, θα τύχαινε τέτοιας μετατροπής, όπως αυτή που έφτιαξε η Minority Customs (από την Ινδονησία) με το όνομα: The Eyes.

The Eyes

Το project βασίστηκε σε ένα Honda C70 του 1980 που βρήκαν οι άνθρωποι της Minority Customs. Το έγδυσαν εντελώς και πήραν το σκελετό, του αφαίρεσαν το ψαλίδι και ξεκίνησαν τη δουλειά.

Το πρώτο πράγμα που έκαναν, πριν τη βαφή, ήταν να κολλήσουν δύο τρίγωνα από σωλήνες κυκλικής διατομής που πλέον παίζουν το ρόλο ψαλιδιού. Προφανώς, ρόλο πίσω ανάρτησης παίζει μόνον το… ελαστικό. Το τελευταίο, είναι πλάτους 130mm, τεράστιο για παπί(!) και για το λόγο αυτό έπρεπε το άνοιγμα του ψαλιδιού να είναι μεγαλύτερο από το standard.

Στη συνέχεια, ακολούθησε βάψιμο, αφού πρώτα βέβαια περάστηκε αντισκωρικό υπόστρωμα.

Ακολούθησε η βαφή και τα όμορφα γραφικά (με τα μάτια: The Eyes), λευκά πάνω σε μαύρο φόντο.

Τη θέση της άνετης σέλας του παπιού πήρε μια μονή σέλα ου βρίσκεται πάνω από το ρεζερβουάρ καθώς το «κακό» ύφος που ήθελαν να δώσουν οι σχεδιαστές επέβαλε minimum ανέσεις.

Αντίστοιχης λογικής και το μπροστινό μέρος, με ένα όμορφο πιρούνι τύπου springer, το οποίο στο άνω μέρος του έχει ένα αντεστραμμένο τιμόνι από Honda Monkey… Προφανώς η άνεση δεν ήταν ανάμεσα στις προτεραιότητες των σχεδιαστών…

Οι standard ζάντες αντικαταστάθηκαν από ζάντες από Yamaha DT, αφού όμως πρώτα πέρασαν από χρώμιο, για να γυαλίζουν. Οι διαστάσεις των τροχών είναι 17in μπροστά και 15in πίσω.

Στον κινητήρα μπήκε ένα λίγο μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, αλλά και ένας μικρός σωλήνας που αντικατέστησε την εξάτμιση. Έτσι ώστε όσοι δεν βλέπουν το The Eyes, τουλάχιστον να το ακούν.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο στον κινητήρα, είναι η πλήρης αφαίρεση του λεβιέ των ταχυτήτων και η αντικατάστασή του με έναν νέο, τύπου αυτοκινήτου, που λειτουργεί με το χέρι και βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του κινητήρα!

Κακία σου λέω…

Αναμφίβολα το The Eyes είναι εντυπωσιακό. Ξεχειλίζει «κακία» και είναι βέβαιο ότι όπου και να εμφανιστεί θα προσελκύσει τα βλέμματα. Είναι μοναδικό και ξεχωριστό και πολλές από τις ιδέες που εφάρμοσαν οι δημιουργοί του είναι ευφάνταστες και, γιατί όχι, αντιγράψιμες…

Minority Customs