Suzuki Inazuma 250 by Adrenaline Junkies

Μια πολύ ωραία και ουσιαστική πρόταση για το Suzuki Inazuma 250 από τους Adrenaline Junikes και τη Suzuki-Σφακιανάκης.

Για το Suzuki GW 250 Inazuma έχουμε ξαναμιλήσει (διαβάστε εδώ δοκιμή και μετρήσεις). Η μικρή αυτή δικύλινδρη μοτοσικλέτα με την άνετη σέλα, τις αξιοπρεπείς επιδόσεις και την προσιτή τιμή, που κατά τη γνώμη θα μπορούσε να έχει διαγράψει μια πάρα πολύ καλή πορεία στην Ελλάδα, τυγχάνει κατά το μάλλον περιορισμένης προσοχής του ελληνικού αγοραστικού κοινού. Οι 109 μονάδες το 2015 ήταν πάντως μια καλή επίδοση με δεδομένο ότι άλλες μικρές street μοτοσικλέτες δεν έγραψαν τριψήφιο νούμερο, ενώ το 2016 με 38 μονάδες μέχρι τον Ιούλιο 2016, δείχνει την κάμψη του ενδιαφέροντος, που είναι παρόμοια και στις υπόλοιπες μικρές μοτοσικλέτες με εξαίρεση τα μικρά KTM Duke που πωλούνταν σε τιμές προσφοράς το 2016.

Οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές και δεν είναι του παρόντος να τις εντοπίσουμε. Αν όμως εσάς σας φταίει η εμφάνιση του Suzuki Inazuma 250 και δεν σας αρέσει ότι μοιάζει με το φοβερό και τρομερό super naked της πρώτης δεκαετίας το 21ου αιώνα, το Suzuki BKing, τότε η Suzuki Σφακιανάκης σας έχει μια διαφορετική πρόταση. Η ελληνική αντιπροσωπεία πήρε την πρωτοβουλία και ανέθεσε στους Adrenaline Junkies να εξελίξουν μερικά bolt on πράγματα (μπορείς δηλαδή να επαναφέρεις την μοτοσικλέτα στην original κατάσταση εύκολα) που βελτίωσαν την αισθητική της μοτοσικλέτας σημαντικά. Το ωραίο με τα πράγματα αυτά είναι ότι μπορείς να πάρεις μόνο όσα σου αρέσουν και να βάλεις στη δική σου μοτοσικλέτα, ενώ ταυτόχρονα ανοίγουν και οι ορίζοντες της σκέψης για το τι άλλο μπορείς να κάνεις μόνος σου. Καταλαβαίνω ότι το customizing δεν είναι κάτι που αγγίζει όλο τον κόσμο, κυρίως επειδή έχει ένα έξτρα κόστος που πολλοί από εμάς προτιμούμε να το κάνουμε κάτι άλλο στη ζωή μας. Εκείνοι όμως που πιστεύουν (πιστεύουμε) ότι customάροντας τη μοτοσικλέτα τους, προσθέτουν αξία στη ζωή τους (επειδή η μοτοσικλέτα τους είναι κομμάτι του χώρου και του τρόπου της ζωής τους) θα εκτιμήσουν αυτό το custom build της Adrenaline Junkies ακόμη περισσότερο.

Ένα καλά κρυμμένο Bandit

Το πιο χαρακτηριστικό και αναγνωριστικό σημείο μιας naked μοτοσικλέτας είναι ο προβολέας της. Την τελευταία δεκαετία περίπου (και κάτι παραπάνω) οι στρογγυλοί προβολείς θεωρήθηκαν «ντεμοντέ» και έμειναν να χαρακτηρίζουν τις ρετρό μοτοσικλέτες, ενώ τα σύγχρονα naked απέκτησαν πρωτότυπου design σχέδια, διαφορετικά για κάθε μάρκα. Κάποια ήταν ωραία και επιτυχημένα, κάποια έμοιαζαν με κάποια άλλα και κάποια τα κοιτάς με σφιγμένα χείλη. Δεν μπορώ να πω ότι το Suzuki Inazuma ανήκει σ’ αυτήν την τελευταία κατηγορία (εμένα μου άρεσε και το B-King), όμως οι Adrenaline Junkies δούλεψαν πολύ…, πάρα πολύ σ’ αυτό το κομμάτι.

Το φέρινγκ είναι από Bandit 600 – εκείνο όμως είχε τετράγωνο φανάρι, ενώ αυτό εδώ έχει στρογγυλό. Εδώ είναι που έχει πέσει δουλειά από τους Adrenaline…

Όπως βλέπετε το custom Inazuma δεν είναι πια naked. Τη θέση του ιδιότυπου σχήματος προβολέα έχει πάρει ένα πολύ όμορφο, σχεδόν ρετρό, μισό φέρινγκ. Η αυθόρμητη ερώτηση είναι «από ποιο μηχανάκι είναι;». Η αναπάντεχη απάντηση είναι… από Suzuki Bandit 600. Κι εκεί μένεις με την απορία: «καλά ήταν ποτέ το Bandit 600 τόσο ωραίο κι εγώ δεν τα παρατήρησα ποτέ;». Όχι, η παρατηρητικότητά σου δεν έχει τίποτα. Το φέρινγκ πράγματι είναι από Bandit 600, είναι όμως αλλαγμένο! Εκείνο είχε τετράγωνο φανάρι, ενώ αυτό έχει στρογγυλό, παραπέμποντας περισσότερο στο Suzuki Bandit 400 Limited του 1990 (γκουκλάρετε και θα καταλάβετε). Εδώ βέβαια υπεισέρχεται η τέχνη και η φαντασία του custom builder. Πίσω από το φέρινγκ έχουν ταιριάξει τα «μαμά» όργανα και όπως είπαμε μπορείτε να το βγάλετε και να φέρετε εύκολα το Inazuma σας στην προτέρα του κατάσταση όταν π.χ. θέλετε να το ξαναπουλήσετε.

Το φτερό εμπρός είναι κι αυτό από Bandit 600 – κι εδώ που τα λέμε, το φτερό του Inazuma είναι αρκετά ιδιότροπο για το μέγεθος της μοτοσικλέτας και τα κυβικά της.

Δερμάτινα σέλα

Ένα από τα πιο πολυτελή σημεία του Suzuki Inazuma 250 της Adrenaline Junkies είναι η σέλα. Πρόκειται για custom κατασκευή, είναι δερμάτινη κι έχει ενσωματωμένο στο πίσω μέρος κοκοβιό από βινύλιο αντί για πλαστικό. Η πρόταση είναι πολύ γοητευτική και καταργεί τα πίσω πλαστικά με τη χειρολαβή, ελαφρώνοντας οπτικά το πίσω μέρος και αναβαθμίζοντας την εικόνα της σέλας που στη στοκ μορφή της είναι πολύ απλή. Οι  Adrenaline Junkies πάντως έχουν κρατήσει το στοκ πίσω  φανάρι αλλά έχουν βάλει φλασάκια που ταιριάζουν πολύ περισσότερο.

Η κατασκευή της σέλας είναι χειροποίητη και ενσωματώνει και την ουρά. Η σέλα είναι δερμάτινη και καθώς είναι λίγο ψηλότερα βελτιώνει τη θέση οδήγησης, ενώ η ουρά είναι από βινύλιο, αν και μοιάζει με πλαστικό. Αν την πιέσεις με τον αντίχειρα δηλαδή, βλέπεις ότι είναι μαλακό…

Less is more

Στη στοκ του μορφή του το Suzuki Inazuma 250 έχει πλαστικά περιμετρικά του ψυγείου πάνω στα οποία βρίσκονται και τα στοκ φλας. Τα πλαστικά αυτά έχουν αφαιρεθεί κι αναπαύονται στο ράφι, αφήνοντάς μας να απολαύσουμε τη θέα προς τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ενώ τα στοκ φλας έχουν αντικατασταθεί από διακριτικά after market.

Yoshimura

Επειδή το Suzuki Inazuma 250 είναι Suzuki απολαμβάνει τις υπηρεσίες ενός από τους καλύτερους κατασκευαστές εξατμίσεων στον κόσμο. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα φοράει δύο τελικά Yoshimura που έχουν αντικαταστήσει τα στοκ. Υπάρχει πάντως δυνατότητα και για τοποθέτηση 2-σε-1 εξάτμισης για εξοικονόμηση βάρους.

Οn board

Στη σύντομη βόλτα που είχα τη δυνατότητα να κάνω με το Suzuki Inazuma 250Adrenaline Junkies δεν μπορώ να πως ότι διαπίστωσα θεματικές αλλαγές. Σίγουρα οδηγείς ανετότερα πίσω από την προστασία ενός φέρινγκ, ενώ φαίνεται ότι και οι εξατμίσεις έχουν βοηθήσει λίγο την αναπνοή της μοτοσικλέτας και το τράβηγμά της, αν και θα έπρεπε να οδηγήσω και τη στοκ αμέσως μετά για να καταλάβω αν υπάρχει διαφορά πραγματικά ή απλά μου φάνηκε. Η διαφορετική σέλα πάντως προφέρει μια ελαφρώς διαφορετική θέση οδήγησης που είναι κατάτι πιο επιθετική (ρίχνει περισσότερο βάρος μπροστά) κι επομένως πιο ενδιαφέρουσα, αν και έτσι φαίνεται ακόμη περισσότερο το πόσο μαλακό είναι το πιρούνι. Οι ελαφρύτερες εξατμίσεις πάντως φορτίζουν λιγότερο το πίσω αμορτισέρ που δείχνει ότι δουλεύει καλύτερα. Προσωπικά θα έκανα μια αναβάθμιση και τις αναρτήσεις έτσι κι αλλιώς – αν και αυτό μπορεί να αποδειχθεί σχετικά ακριβό σπορ…

Στην πράξη λοιπόν τo Suzuki GZ 250 Inazuma από μια μικρή street naked μοτοσικλέτα που μπορεί να έχει ο καθένας, μετατράπηκε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα μικρή sport street μοτοσικλέτα, που δείχνει πιο θεαματική, πολύ πιο ελκυστική και –καθώς δεν είναι τόσο ιδιότροπη όπως επιβάλλει το design του B-King- ασκεί σε πολύ περισσότερους τη γοητεία που κρύβει μέσα της αυτή η μοτοσικλέτα έτσι κι αλλιώς.

Τελικά Yoshimura και το στοκ πισωφάναρο ενσωματωμένο στην ουρά που είναι ένα κομμάτι με τη σέλα.

Aν έχετε κι εσείς ένα Suzuki Inazuma 250 και θέλετε κάτι από αυτά που είδατε, επικοινωνήστε με τους Adrenaline Junkies.

Δείτε κι άλλες δημιουργίες των Adrenaline Junkies

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2016

Suzuki (επίσημο site)