To long term Bajaj Pulsar NS 125 δεν μπορεί να πλησιάσει περισσότερο, όμως εμείς μπορούσαμε να επισκεφτούμε το πλοίο-μουσείο (το Αβέρωφ) μετά από τη βόλτα μας στο Σταύρος Νιάρχος με το απαραίτητο διάλειμμα για αναπλήρωση υγρών και δυνάμεων στη μαρίνα Φλοίσβου. Η μικρή μοτοσυκλέτα συμπλήρωσε τα 1000km του στρωσίματος μέσα σε 20 ημέρες παρά τις όχι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Σε λιγότερο από ένα μήνα και παρά τις όχι ευνοϊκές συνθήκες που μας επιφύλαξε ο Φεβρουάριος (2019), το στρώσιμο του Long Term Bajaj Pulsar NS 125 ολοκληρώθηκε. Από την τελευταία φορά που διαβάσατε την ενημέρωση αρκούσαν τα τελευταία χιλιόμετρα εντός πόλης ώστε να γράψει το οδόμετρο το μαγικό “1000” και η διαδικασία του στρωσίματος να θεωρηθεί λήξασα. Με τον καημό μου να ολοκληρωθούν τα χιλιόμετρα σύντομα χρησιμοποίησα τη μικρή μοτοσυκλέτα και μέσα στη βροχή, μέχρι που μία μέρα που γύρισα ξανά σπίτι μουσκεμένος μέχρι το κόκκαλο η γυναίκα μου μού έβαλε βέτο. –«Αν με αγαπάς, όταν ξαναβγείς θα πάρεις το αυτοκίνητο». Μη έχοντας πρόχειρα ξόρκια για να αποκρούσω αυτή την κατάρα που μου έριξε, αναγκάστηκα να το πάρω και η Νέμεσις με εκδικήθηκε με τον χειρότερο τρόπο για μοτοσυκλετιστή. Κόλλησα σε ένα από τα χειρότερα μποτιλιαρίσματα στη ζωή μου, όπου χρειάστηκα για μια απόσταση Αμπελόκηποι – Αγ. Στέφανος (25km) μιάμιση ώρα. Μετά από αυτή τη δοκιμασία όμως σφυρηλάτησα χαρακτήρα που να μην μπορεί να επηρεαστεί από συναισθηματισμούς – βοήθησε κι ένα καινούργιο αδιάβροχο.
Για του λόγου το αληθές. Με το που το οδόμετρο έγραψε 1000km σταμάτησα στην άκρη του δρόμου (φρόντισα να είμαι σε απόμερο δρόμο) τσακ, τράβηξα τη φωτογραφία. Τώρα πρέπει να κλείσω ραντεβού με το συνεργείο για το πρώτο service.
Πέρα από τα δρομολόγια ρουτίνας καταφέραμε και μερικά απογεύματα ξεσκάσματος, το σημαντικότερο από τα οποία ήταν η επίσκεψη στο Σταύρος Νιάρχος για την έκθεση των δημοσίων γλυπτών έργων του Γεωργίου Ζογγολόπουλου. Αμέσως μετά πήγαμε και μια βόλτα στη μαρίνα Φλοίσβου, εκεί όπου σταθμεύει το θωρηκτό Αβέρωφ και μαζί του λίγο πιο δίπλα, η τριήρης Ολυμπιάς.
Με τούτα και με κείνα όπως είπαμε συμπληρώθηκαν τα 1000km που απαιτούνται για την ολοκλήρωση του στρωσίματος, οπότε το επόμενο βήμα είναι το πρώτο service για το οποίο θα μιλήσουμε στην επόμενη ενημέρωση.
Κατανάλωση στο στρώσιμο
Οσο κάναμε το στρώσιμο μετρήσαμε και την κατανάλωση αυτών των πρώτων χιλίων χιλιομέτρων. Συνολικά λοιπόν στα 1000km κάψαμε 27 λίτρα βενζίνης, επομένως η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 2,7lt/100km. Το νούμερο είναι πάρα πολύ οικονομικό, αλλά λάβετε υπόψη ότι το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 λόγω της διαδικασίας του στρωσίματος δεν ξεπερνούσε τις 6.000rpm (και τα 70km/h) επομένως, θα συνεχίσουμε τις μετρήσεις και στο μέλλον για να δούμε την κατανάλωση και σε πραγματικές συνθήκες, καθώς και την πραγματική αυτονομία. Προς το παρόν δείτε το πινακάκι με τους ανεφοδιασμούς του στρωσίματος. Το μεγάλο ρεζερβουάρ σε συνδυασμό με τη μικρή κατανάλωση με σώζει από τςι συχνές επισκέψεις στο βενζινάδικο, κάτι που ομολογουμένως δεν ισχύει με το παπί (το home-project του MrBike).
Ανεφοδιασμός km
συνολικά-km μερικό
λίτρα
257
257
9
613
356
8,66
998
385,3
9,34
Συνολική κατανάλωση 27
Σφίξιμο στο πίσω φρένο
Κατά τα άλλα ένα σφίξιμο χρειάστηκε το πίσω φρένο καθώς οι σιαγώνες του ταμπούρου άρχισαν να «πατάνε» καλύτερα. Δεν μπορείς να το κάνεις με το χέρι, επειδή ο ρεγουλατόρος είναι ένα παξιμάδι για δωδεκάρι κλειδί. Με το κλειδί όμως μπορείς να το σφίξεις εύκολα – έτσι κι αλλιώς δεν χρειαζόταν πάνω από μιάμιση στροφή. Μετά το σφίξιμο του πίσω φρένου είδα και καλύτερο αποτέλεσμα στη συνδυασμένη πέδηση. Ας το εξηγήσουμε αυτό λίγο: όταν πατάς το πίσω φρένο ενεργοποιείται ένας μηχανισμός που πιέζει λίγο τη μανέτα του φρένου εμπρός, οπότε πατώντας μόνο το πετάλι φρενάρουν και οι δύο τροχοί. Αυτό τώρα είναι πιο αισθητό, αν και για να φρενάρει το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 χρειάζεται να πατήσεις και τα δύο φρένα – προσωπικά προτιμώ έτσι κι αλλιώς το εμπρός φρένο, που και καλή αίσθηση έχει και υποστηρίζεται από τη συμπίεση του πιρουνιού.
Οι σιαγώνες χρειάζονται μερικά χιλιόμετρα (και μερικά φρεναρίσματα) για να πατήσουν, οπότε χρειάζονται ρεγουλάρισμα.
Λάδωμα αλυσίδας
Με όλες αυτές τις βροχές ένα από τα εξαρτήματα που υποφέρει περισσότερο είναι η αλυσίδα. Τα πολλά νερά ξεπλένουν το γράσσο της κι έτσι σκουριάζει χωρίς να το καταλάβεις και φθείρεται πολύ γρήγορα. Η μόνη σωτηρία είναι να τη λαδώνεις συχνά με ένα ειδικό γράσσο αλυσίδας. Αυτό έκανα κι εγώ.
Οι πολλές βροχές βλάπτουν την εκτεθειμένη αλυσίδα. Τακτική λίπανση με ειδικό σπρέι αλυσίδας είναι ο μόνος τρόπος για να την διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση.
Τώρα που ολοκληρώθηκε το στρώσιμο ουσιαστικά τώρα ξεκινάει η Long Term δοκιμή. Θα έχουμε κι άλλα να πούμε σύντομα.
Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125 Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6 Χωρητικότητα (cc) 124,4 Σχέση συμπίεσης 9,8:1 Μέγιστη ισχύς 15hp / 8.500rpm Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Συμβατικό κάρτερ Κιβώτιο 5 σχέσεων Πρωτεύουσα μετάδοση – Τελική μετάδοση – Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF Μήκος (mm) 1.995 Πλάτος (mm) 765 Υψος (mm) 1.045 Υψος σέλας (mm) – Μεταξόνιο (mm) 1.325 Ιχνος (mm) – Γωνία Caster – Βάρος (kg) 122 με καύσιμο Ρεζερβουάρ (lt) 10,5 Μετρήσεις MrBike Τελική ταχύτητα (km/h)
–
Κατανάλωση (lt/100km) 2,7
View the embedded image gallery online at:
https://www.mrbike.gr/website/project-bikes/long-term-test-bajaj-pulsar-ns-125-strosimo-telos.html#sigFreeId4c8d3a42af