Long Term Test – Bajaj Pulsar NS 125 – Πρώτο service

Project BikesΚατηγορία: Project BikesΕμφανίσεις: 653

Στη ράμπα του συνεργείου για το πρώτο service μετά τη συμπλήρωση των 1.000km.

Τα 1000km του στρωσίματος ολοκληρώθηκαν μετά από μια διαδικασία που αποδείχτηκε αρκετά πιο επίπονη από όσο πίστευα κυρίως λόγω του ότι έβρεχε τις περισσότερες ημέρες – για να μην πω για το κρύο. Τελικά όμως τα χιλιόμετρα συμπληρώθηκαν και ήρθε η ώρα για το πρώτο service. Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Bajaj (και ΚΤΜ) λοιπόν για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες.

H τάπα του λαδιού είναι στο πλάι του κάρτερ πίσω από την καρίνα.

Το σημαντικότερο φυσικά είναι η αλλαγή λαδιού. Για να βρεις την τάπα στο Long Term Bajaj Pulsar NS 125 πρέπει να ξεβιδώσεις τη μικρή καρίνα. Είναι από κάτω. Αφαιρώντας την τάπα θα βγει από μέσα και μια κυλινδρική σίτα που στην περίπτωσή μας ήταν πεντακάθαρη. Ιδιας σημασίας με το λάδι είναι και το φίλτρο λαδιού, το οποίο βρίσκεται στην άλλη μεριά του κινητήρα (δεξιά) κάτω από ένα καπάκι που συγκρατείται από τρεις βίδες.

Το καινούργιο φίλτρο αέρα στη θέση του.

Αφού τοποθετήθηκε καινούργιο φίλτρο λαδιού και ξαναβιδώθηκε η τάπα, μπήκαν και τα καινούργια λάδια, συνθετικά Quantum Stabilis Moto 5W50. Ελέγχθηκε επίσης το φίλτρο αέρα που είναι κάτω από το δεξιό καπάκι πίσω από ένα εντυπωσιακά στιβαρό καπάκι που στερεώνεται με τέσσερις βίδες.

Σφίξιμο της τάπας λαδιού με ροπόκλειδο. Ομοίως (με ροπόκλειδο δηλαδή) έγιναν οι συσφίξεις στις βάσεις του κινητήρα και του πλαισίου, στο ψαλίδι και τη δαγκάνα.

Το καινούργιο λάδι που τοποθετήθηκε στο Bajaj είναι Quantum Stabilis Moto 5W50 συνθετικό.
Ο Γιώργος δεν βάζει απλά τα λάδια στο κάρτερ, αλλά προσπαθεί και να μην του στάξουν… Τα κατάφερε!
Μέτρηση του τζόγου της αλυσίδας με το μέτρο για εξασφάλισης της σωστής της τάσης!

Τεντώθηκε η αλυσίδα, σφίχτηκε το πίσω φρένο και τέλος, έγιναν συσφίξεις σε σημαντικές βίδες της μοτοσυκλέτας, στο πλαίσιο, ψαλίδι, δαγκάνες και άλλα ουσιαστικά σημεία.

Με την ευκαιρία του πρώτου service το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 απέκτησε και μια καινούργια σχάρα και μια βαλίτσα Givi που χωράει μάλιστα full face κράνος. Περισσότερα για τη σχάρα και τη βαλίτσα θα πούμε σε επόμενη αναφορά μας, όπου θα δούμε και πώς συμπεριφέρεται η μικρή μοτοσυκλέτα σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.

Για να μπει η σχάρα πρέπει να βγουν δύο χειρολαβές που έχει η ουρά του Bajaj.
Η σχάρα βιδώνει στην ουρά πάνω στις τρύπες για τις βάσεις της χειρολαβής.
Μια σταγόνα Loctite (ασφαλιστικό σπειρώματος) βοηθά για να μείνουν οι βίδες στη θέση τους. ΕΙδικά για τη σχάρα είναι απαραίτητη η παρουσία του επειδή το μέρος αυτό της μοτοσυκλέτας (σε όλες τις μοτοσυκλέτες) πάσχει από κραδασμό.
Τυπικός τρόπος για να στερεωθεί η βάση της βαλίτσας Givi στη σχάρα με τα λαμάκια σε σχήμα Ζ. Επιασαν αρκετά γρήγορα και με ασφάλεια.

Bajaj στην Ελλάδα

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125 Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο  Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6 Χωρητικότητα (cc) 124,4 Σχέση συμπίεσης 9,8:1 Μέγιστη ισχύς  15hp / 8.500rpm Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Συμβατικό κάρτερ Κιβώτιο 5 σχέσεων Πρωτεύουσα μετάδοση – Τελική μετάδοση – Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm  Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF Μήκος (mm) 1.995 Πλάτος (mm) 765 Υψος (mm) 1.045 Υψος σέλας (mm) – Μεταξόνιο (mm) 1.325 Ιχνος (mm) – Γωνία Caster – Βάρος (kg) 122 με καύσιμο Ρεζερβουάρ (lt) 10,5 Μετρήσεις MrBike   Τελική ταχύτητα (km/h)   Κατανάλωση (lt/100km) 2,7