Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 334
 

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-3

Στη ράμπα του συνεργείου για το πρώτο service μετά τη συμπλήρωση των 1.000km.

 

Τα 1000km του στρωσίματος ολοκληρώθηκαν μετά από μια διαδικασία που αποδείχτηκε αρκετά πιο επίπονη από όσο πίστευα κυρίως λόγω του ότι έβρεχε τις περισσότερες ημέρες – για να μην πω για το κρύο. Τελικά όμως τα χιλιόμετρα συμπληρώθηκαν και ήρθε η ώρα για το πρώτο service. Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Bajaj (και ΚΤΜ) λοιπόν για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες.

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-8-ladia-out

H τάπα του λαδιού είναι στο πλάι του κάρτερ πίσω από την καρίνα.

 

Το σημαντικότερο φυσικά είναι η αλλαγή λαδιού. Για να βρεις την τάπα στο Long Term Bajaj Pulsar NS 125 πρέπει να ξεβιδώσεις τη μικρή καρίνα. Είναι από κάτω. Αφαιρώντας την τάπα θα βγει από μέσα και μια κυλινδρική σίτα που στην περίπτωσή μας ήταν πεντακάθαρη. Ιδιας σημασίας με το λάδι είναι και το φίλτρο λαδιού, το οποίο βρίσκεται στην άλλη μεριά του κινητήρα (δεξιά) κάτω από ένα καπάκι που συγκρατείται από τρεις βίδες.

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-11-new-filter

Το καινούργιο φίλτρο αέρα στη θέση του.

 

Αφού τοποθετήθηκε καινούργιο φίλτρο λαδιού και ξαναβιδώθηκε η τάπα, μπήκαν και τα καινούργια λάδια, συνθετικά Quantum Stabilis Moto 5W50. Ελέγχθηκε επίσης το φίλτρο αέρα που είναι κάτω από το δεξιό καπάκι πίσω από ένα εντυπωσιακά στιβαρό καπάκι που στερεώνεται με τέσσερις βίδες.

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-14a-ladi-quantum

Σφίξιμο της τάπας λαδιού με ροπόκλειδο. Ομοίως (με ροπόκλειδο δηλαδή) έγιναν οι συσφίξεις στις βάσεις του κινητήρα και του πλαισίου, στο ψαλίδι και τη δαγκάνα.

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-12-ladi-quantum

Το καινούργιο λάδι που τοποθετήθηκε στο Bajaj είναι Quantum Stabilis Moto 5W50 συνθετικό.

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-14-ladi-quantum

Ο Γιώργος δεν βάζει απλά τα λάδια στο κάρτερ, αλλά προσπαθεί και να μην του στάξουν... Τα κατάφερε!

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-13a-alysida

Μέτρηση του τζόγου της αλυσίδας με το μέτρο για εξασφάλισης της σωστής της τάσης!

Τεντώθηκε η αλυσίδα, σφίχτηκε το πίσω φρένο και τέλος, έγιναν συσφίξεις σε σημαντικές βίδες της μοτοσυκλέτας, στο πλαίσιο, ψαλίδι, δαγκάνες και άλλα ουσιαστικά σημεία.

Με την ευκαιρία του πρώτου service το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 απέκτησε και μια καινούργια σχάρα και μια βαλίτσα Givi που χωράει μάλιστα full face κράνος. Περισσότερα για τη σχάρα και τη βαλίτσα θα πούμε σε επόμενη αναφορά μας, όπου θα δούμε και πώς συμπεριφέρεται η μικρή μοτοσυκλέτα σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-15-sxara-topothetisi

Για να μπει η σχάρα πρέπει να βγουν δύο χειρολαβές που έχει η ουρά του Bajaj.\

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-16-sxara-topothetisi

Η σχάρα βιδώνει στην ουρά πάνω στις τρύπες για τις βάσεις της χειρολαβής.

Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-17-sxara-topothetisi

Μια σταγόνα Loctite (ασφαλιστικό σπειρώματος) βοηθά για να μείνουν οι βίδες στη θέση τους. ΕΙδικά για τη σχάρα είναι απαραίτητη η παρουσία του επειδή το μέρος αυτό της μοτοσυκλέτας (σε όλες τις μοτοσυκλέτες) πάσχει από κραδασμό.
Bajaj-Pulsar-NS-125-proto-service-19-sxara-topothetisi
Τυπικός τρόπος για να στερεωθεί η βάση της βαλίτσας Givi στη σχάρα με τα λαμάκια σε σχήμα Ζ. Επιασαν αρκετά γρήγορα και με ασφάλεια.

Bajaj στην Ελλάδα

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019

Copyright© MrBike - 2019

Αλλα άρθρα για το Long Term Bajaj Pulsar NS 125

1. Παραλαβή

2. Στρώσιμο Ι

3. Στρώσιμο ΙΙ

4. Κατανάλωση

5. Βόλτα στο χιόνι

6. Πρώτο service

7. Τοποθέτηση βαλίτσας Givi – τελική ταχύτητα

8. Διαδρομή στην Ελευσίνα – πραγματική τελική – συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125
Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο 
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6
Χωρητικότητα (cc) 124,4
Σχέση συμπίεσης 9,8:1
Μέγιστη ισχύς  15hp / 8.500rpm
Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων
Πρωτεύουσα μετάδοση -
Τελική μετάδοση -
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm 
Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση
Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm
Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF
Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF
Μήκος (mm) 1.995
Πλάτος (mm) 765
Υψος (mm) 1.045
Υψος σέλας (mm) -
Μεταξόνιο (mm) 1.325
Ιχνος (mm) -
Γωνία Caster -
Βάρος (kg) 122 με καύσιμο
Ρεζερβουάρ (lt) 10,5
Μετρήσεις MrBike  
Τελική ταχύτητα (km/h)  
Κατανάλωση (lt/100km) 2,7
 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world