Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 520
 

Bajaj-Pulsar-NS-125-elefisna-9

Μια βόλτα στην Ελευσίνα για έναν απογευμετινό καφέ. Μια περιοχή που εκπλήσσει με τις αντιθέσεις της.

 

Το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 δίνει σκληρή μάχη στην καθημερινότητα με καθημερινές διαδρομές μέσα στην πόλη στο αδυσώπητο σταμάτα ξεκίνα που έχει (ξανα)δημιουργηθεί μετά την ασύμμετρη αύξηση των αυτοκινήτων στους δρόμους έναντι της χλιαρής παρουσίας των μοτοσυκλετών (αν και αυτό εξαρτάται από την ημέρα). Πέρα από το καθημερινό βασανιστήριο όμως, βρέθηκε ένα όμορφο απόγευμα του Μαρτίου για μια εξόρμηση στην Ελευσίνα. Η Ελευσίνα είναι περίεργο μέρος για τον επισκέπτη από Αθήνα. Η απόσταση από το κέντρο της Αθήνας είναι μικρή, γύρω στα 20km και συνήθως περνάμε γύρω από την Ελευσίνα όταν κατευθυνόμαστε προς Κόρινθο, χωρίς να βλέπουμε ποτέ την πόλη αυτή που θα μπορούσε να είναι ένα από τα προάστια της Αθήνας. Η πόλη της Ελευσίνας κυριαρχείται από τον αρχαιολογικό χώρο του τελεστηρίου της Ελευσίνας (το χώρο τέλεσης των Ελευσινίων μυστηρίων), όμως κατά τα άλλα η πόλη δεν διαφέρει και πολύ από το μέσο όρο επαρχιακής ελληνικής πόλης. Αυτό που αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα είναι το παραλιακό μέτωπο: βιομηχανική ζώνη, παιδικές χαρές, διαλυτήρια πλοίων, ταβέρνες, ναυάγια, μαρίνες (κι άλλα ναυάγια ανάμεσα σε ωραία γιοτ) ερείπια σπιτιών, καινούργια σπίτια ακόμη ακατοίκητα, ερείπια βιομηχανιών, μάντρες, το λιμεναρχείο, συρματοπλέγματα, πύλες λιμένων που απαγορεύεται η πρόσβαση στους μη έχοντας εργασίαν, πλακόστρωτοι δρόμοι, κι άλλες μαρίνες με ψαράδικα, ιστιοφόρα και ρυμουλκά, καφετέριες, και πολλά νέα παιδιά. Οι αντιθέσεις μέσα σε μερικές εκατοντάδες μέτρα ήταν τόσες πολλές που μου ήταν αδύνατο να τις επεξεργαστώ. Πού επιτρέπεται η πρόσβαση; Πού είναι δημόσιος χώρος και πού ιδιωτικός; Πού μπορώ να παρκάρω χωρίς να παρανομήσω; Πώς μπορώ να απολαύσω μια θέα που αποτελείται κατά το 1/3 από ειδυλλιακό τοπίο, 1/3 αραγμένα ρυμουλκά, 1/3 ερείπια βιομηχανιών, ναυάγια, γκρεμισμένες μάντρες και συρματοπλέγματα; Ρητορικό το ερώτημα και προφανώς δεν είναι κάτι που συνέβη χτες και το ανακαλύψαμε σήμερα. Όμως, όπως τα βήματα προς την επιτυχία είναι πολλά και (απαιτητικά) έτσι και τα βήματα προς την αποτυχία είναι πολλά και συνεχόμενα. Θέλει επίμονη προσπάθεια και πολλές ενέργειες για να προκαλέσεις τόσο μεγάλη καταστροφή σε ένα όμορφο μέρος.

Bajaj-Pulsar-NS-125-elefisna-5-katsonis

Κανόνι το Bajaj - Οχι, καμία σχέση! Οδηγώντας στον παραλιακό δρόμο της Ελευσίνας κάποια στιγμή συναντάς αυτό το παράξενο σύμπλεγμα. Πρόκειται για ένα μνημείο για το υποβρύχιο Κατσώνης που βυθίστηκε στον Β’ Παγκόσμιο με αδριάντα του κυβερνήτη του Βασίλη Λάσκου, ο οποίος είχε καταγωγή από την περιοχή της Ελευσίνας. Είναι κι αυτό το μνημείο ένα κομμάτι του τεράστιου μωσαϊκού εικόνων που είναι συγκεντρωμένες εκεί – χαίρομαι όμως για την ευκαιρία που μου δόθηκε να ψάξω και να πληροφορηθώ για τη συγκλονιστική ιστορία του υποβρυχίου Κατσώνης και του ηρωικού πληρώματός του από τις αφηγήσεις των επιζώντων.

Στον αυτοκινητόδρομο

Ολος αυτός ο προβληματισμός μας δημιουργήθηκε με αφορμή το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 που μας πήγε και μας έφερε. Ο πιο γρήγορος δρόμος για να πας στην Ελευσίνα εφόσον δεν είσαι στο κέντρο για να πάρεις την Αθηνών Κορίνθου, είναι η Αττική οδός. Το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 μπορούσε να κινείται με 8.000rpm και λίγα παραπάνω από 90km/h σχεδόν σε όλη τη διαδρομή στον αυτοκινητόδρομο (και παραπάνω εφόσον του ζητιούνταν) εκτός από τα κομμάτια που ήταν ανηφορικά, όπου ο κινητήρας δεν μπορούσε να περιστραφεί πάνω από τις 8.000rpm – αναμενόμενο για μονοκύλινδρο κινητήρα 125cc στον ανήφορο και αρκετά ικανοποιητικά αφού μπορούσε να πηγαίνει με περισσότερα από 80km/h πάντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει μέσω της Αθηνών Κορίνθου που σε βγάζει στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς διόδια, όμως ενδεχομένως με βαριά κίνηση, μποτιλιάρισμα σταμάτα ξεκίνα πριν και μετά τη Χαλυβουργική. Μετά το Δαφνί αυξάνονται ακόμη περισσότερο οι πιθανότητες για επιπλέον σταμάτα ξεκίνα – όσο πλησιάζεις δηλαδή προς το κέντρο.

Bajaj-Pulsar-NS-125-elefisna-11

Να μια ωραία γωνία της Ελευσίνας...

Μια λεπτομέρεια για την τελική

Εχουμε ήδη αναφερθεί στην τελική του Long Term Bajaj Pulsar NS 125 ότι είναι 116km/h και ότι δεν μπορείς να δεις περισσότερα λόγω του ηλεκτρονικού κόφτη στις 9.500rpm. Αυτό είναι εν μέρει σωστό γιατί εξαρτάται από τη φόρα που έχει η μικρή μοτοσυκλέτα όταν φτάσει στον κόφτη. Τα 116km/h είναι το νωρίτερο που μπορείς να δεις πριν χτυπήσει κόφτη, όμως είδα και 118km/h και μία φορά είδα και 120km/h. Όχι ότι κάνει μεγάλη διαφορά (ούτε μικρή εδώ που τα λέμε) αλλά αφού το παρατηρήσαμε καλό είναι να καταγραφεί. Τα 116km/h εξακολουθεί να είναι η εφικτή τελική του Long Term Bajaj Pulsar NS 125 και είναι ένδειξη ταχυμέτρου. Η πραγματική τελική μετρημένη με GPS είναι 111,74km/h. Καθόλου άσχημα.

Bajaj-Pulsar-NS-125-elefisna-16

Λίγο αφού ξεκινήσαμε για να πάμε στην Ελευσίνα έγραψε το ταχύμετρο τα 2.000km.

 

Αισίως φτάσαμε στην 8η αναφορά για το Long Term Bajaj Pulsar NS 125, οπότε καλό είναι να έχουμε μια σειρά από links με τα προηγούμενα άρθρα.

1. Παραλαβή

2. Στρώσιμο Ι

3. Στρώσιμο ΙΙ

4. Κατανάλωση

5. Βόλτα στο χιόνι

6. Πρώτο service

7. Τοποθέτηση βαλίτσας Givi – τελική ταχύτητα

8. Διαδρομή στην Ελευσίνα – πραγματική τελική – συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

Bajaj στην Ελλάδα

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019

Copyright© MrBike - 2019

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125
Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο 
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6
Χωρητικότητα (cc) 124,4
Σχέση συμπίεσης 9,8:1
Μέγιστη ισχύς  15hp / 8.500rpm
Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων
Πρωτεύουσα μετάδοση -
Τελική μετάδοση -
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm 
Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση
Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm συνδυασμένη πέδηση
Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF
Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF
Μήκος (mm) 1.995
Πλάτος (mm) 765
Υψος (mm) 1.045
Υψος σέλας (mm) -
Μεταξόνιο (mm) 1.325
Ιχνος (mm) -
Γωνία Caster -
Βάρος (kg) 122 με καύσιμο
Ρεζερβουάρ (lt) 10,5
Μετρήσεις MrBike  
Τελική ταχύτητα (km/h)  116 (ένδειξη ταχυμέτρου) 111,7 (πραγματική)
Κατανάλωση (lt/100km) 2,7

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world