Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 189
 

Bajaj-Pulsar-NS-125-snow-driving-3

Λίγο χιόνι στο δάσος κάνει το τοπίο πολύ διαφορετικό και προσφέρει αξέχαστη εμπειρία γαλήνης στη φύση. Φτάνει να μπορείς να πας ως εκεί. Εμάς μας πήγε το Long Term Bajaj Pulsar NS 125.

 

Ο χειμώνας του 2018-19 δεν ήταν και πολύ φιλικός για την κίνηση με την μοτοσυκλέτα, όσοι όμως δεν πτοούνται τότε αποζημιώνονται από μια εμπειρία πολύ διαφορετική. Άλλωστε όλες οι κακοκαιρίες δεν είναι ίδιες. Άλλο βροχή και χαλάζι κι άλλο χιόνι. Και μάλιστα αν το χιόνι δεν είναι και πάρα πολύ, όπως αυτό που έριξε το σαββατοκύριακο 23 και 24 Φεβρουαρίου 2019, τότε είναι που πρέπει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου που προτιμά τη θαλπωρή του σπιτιού ή του γραφείου και να βγεις στο κρύο για να οδηγήσεις στη φύση και να απολαύσεις την ησυχία του δάσους του ντυμένου στα λευκά.

Bajaj-Pulsar-NS-125-snow-driving-6

Οι δασικοί δρόμοι είναι όλο εκπλήξεις: Τεράστια νερολακκούβα που τροφοδοτείται συνεχώς από το χιόνι που λυώνει και που δεν μπορείς να την περάσεις από γύρω γύρω. Κανένα πρόβλημα, την περνάς από μέσα κι ας μην καβαλάς το τελευταίο μοντέλο enduro, αλλά το Bajaj...

 

Ξεκίνησα λοιπόν με το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 για να βρω το χιονάκι και το βρήκα. Πάγωσαν τα δάχτυλά μου γιατί η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 0 βαθμούς C κι επειδή ο καιρός είχε ήδη αλλάξει, πέρασα κι από λάσπες, νερολακκούβες και τις ξεπλυμένες φυτευτές πέτρες του μονοπατιού στο οποίο κατέληξε ο χωματόδρομος που είχα πάρει. Το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 δεν είχε όχι πουθενά, διασςχίζοντας χωρίς παράπονο τις νερολακκούβες και ντριφτάροντας χαρούμενα στο λεπτό στρώμα χιονιού και στις λάσπες. Κι όταν δεν ένιωθα πια τα δάχτυλά μου, επέστρεψα στα ζεστά, έχοντας «φτιάξει» την υπόλοιπη η ημέρα μου. Καλό, ε?

Bajaj-Pulsar-NS-125-snow-driving-7

Μετά τη νερολακκούβα το Bajaj Pulsar NS 125 έπρεπε να ανέβει αυτό το μονοπάτι με βρεγμένες γλυστερές φυτευτές ή μη πέτρες. Δεν θα πω πως ήταν εύκολο (κυρίως όταν σταματάς στα μισά για να τραβάς φωτογραφίες), ήταν όμως εφικτό.

Bajaj στην Ελλάδα

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019

Copyright© MrBike - 2019

Αλλα άρθρα για το Long Term Bajaj Pulsar NS 125

1. Παραλαβή

2. Στρώσιμο Ι

3. Στρώσιμο ΙΙ

4. Κατανάλωση

5. Βόλτα στο χιόνι

6. Πρώτο service

7. Τοποθέτηση βαλίτσας Givi – τελική ταχύτητα

8. Διαδρομή στην Ελευσίνα – πραγματική τελική – συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125
Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο 
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6
Χωρητικότητα (cc) 124,4
Σχέση συμπίεσης 9,8:1
Μέγιστη ισχύς  15hp / 8.500rpm
Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων
Πρωτεύουσα μετάδοση -
Τελική μετάδοση -
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm 
Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση
Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm
Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF
Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF
Μήκος (mm) 1.995
Πλάτος (mm) 765
Υψος (mm) 1.045
Υψος σέλας (mm) -
Μεταξόνιο (mm) 1.325
Ιχνος (mm) -
Γωνία Caster -
Βάρος (kg) 122 με καύσιμο
Ρεζερβουάρ (lt) 10,5
Μετρήσεις MrBike  
Τελική ταχύτητα (km/h)  
Κατανάλωση (lt/100km) 2,7
 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world