Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 751
 

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-skala-oropou-6a-asopos

To Bajaj Pulsar NS 125 δίπλα απο την κοίτη του Ασωπού στον Ωρωπό. Ενα μέρος που θα μπορούσε να είναι όμορφο, όμως δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται κανείς γι' αυτό...

Ενεργό ρόλο στην καθημερινότητα παίρνει το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 δείχνοντας ταυτόχρονα την πρακτικότητα τη χρησιμότητα και τις ικανότητές του σε χρήση καθημερινής βάσης. Όπως γνωρίζετε ήδη, παραλάβαμε τη μικρή μοτοσυκλέτα την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου και έχουμε ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία του στρωσίματος που κυλάει ομαλά με τα χιλιόμετρα να προστίθενται στο ψηφιακό του οδόμετρο – πάντα καιρού επιτρέποντος γιατί είμαστε στην καρδιά του χειμώνα και το κρύο, η βροχή, το χαλάζι και η παγωνιά είναι φαινόμενα που μας περιμένουν σχεδόν σε καθημερινή βάση. Στα διαλείμματα από την κακοκαιρία πάμε βολτούλες που μας δίνουν την ευκαιρία να μελετήσουμε τη μικρή μοτοσυκλέτα.

Προς Ωρωπό

Είναι μια από τις αγαπημένες μου διαδρομές. Δεν πάω από Εθνική αλλά από τον παράδρομο, για να γλιτώσω τα διόδια αλλά και γιατί δεν θέλω να κινούμαι στον αυτοκινητόδρομο με maximum 70km/h. Μετά τον Αγιο Στέφανο, η κατοικημένη περιοχή αραιώνει, βλέπεις περισσότερη φύση, φυτώρια, περνάς έξω από παιδικές κατασκηνώσεις, μέχρι τη στροφή για Καπανδρίτι. Από εκεί συνέχισα ευθεία για Σκάλα Μαρκοπούλου Ωρωπού (εκεί που είναι το φέρι για Ερέτρια). Η διαδρομή είναι ορεινή με ανοιχτές στροφές (μερικές όχι και τόσο) και αφού περάσεις ένα σημείο και μετά έχεις την όμορφη θέα της Εύβοιας και του κόλπου της. Η διαδρομή καταλήγει στη θάλασσα και μετά έστριψα δεξιά για λίγο, όμως λίγο μετά το μετάνιωσα γιατί ο καιρός έκλεινε κι έτσι κατευθύνθηκα αντιθέτως προς Ωρωπό για να βρω άλλο δρόμο, επίσης ορεινό μέσα από το (ενίοτε καμένο) δάσος και για λίγο κατά μήκος της κοίτης του ποταμού Ασωπού, ώστε να καταλήξω πάλι στην Εθνική για να γυρίσω. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία να έβγαζα μια φωτογραφία με το φέρι προς Ερέτρια, έπρεπε όμως να περιμένω μισή ώρα τουλάχιστον για να έρθει και… είχε αρχίσει να ψιχαλίζει.

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-skala-oropou-2

Παραθαλάσσιο ταβερνάκι κυριολεκτικά πάνω στο κύμα.

Προς Παραλία Βαρνάβα

Κι αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα ορεινή διαδρομή που θα μπορούσε να είναι πολύ πιο μοτοσυκλετιστική αν δεν ήταν τόσο επικίνδυνη. Ο δρόμος είναι παραμελημένος, σπασμένος, με μπάζα, θάμνους που φυτρώνουν μέσα από τις ρωγμές και γκρεμούς. Ένα λάθος και δεν θα σε βρουν για να τους πεις τι λάθος έκανες! Περνάς από Καπανδρίτι και συνεχίζεις προς Βαρνάβα. Κάπου έχει κάτι μισοσβησμένες ταμπέλες για παραλία Βαρνάβα που δεν πρέπει να χάσεις. Εγώ τις έχασα και έφτασα σε ένα στρατόπεδο που θα το νόμιζα εγκαταλελειμμένο, αν δεν έβλεπα στρατιωτικό εξοπλισμό που συνήθως βλέπεις μόνο στις παρελάσεις.

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-paralia-varnava-gidia-1

Στην ελληνική επαρχία (που στην περίπτωσή μας είναι 30km μακριά από το κέντρο της Αθήνας) πρέπει να προσέχεις τα ζώα. Στη φωτογραφία τετράποδα...

Γρήγορα βρήκα το σωστό δρόμο, που περνά μέσα από βουνά και ρεματιές, καλλιέργειες και στάνες για να κατηφορίσει τελικά προς Παραλία Βαρνάβα, προσφέροντας εντυπωσιακή θέα από τα βουνά της Ευβοίας και της θάλασσας από κάτω. Κάποια στιγμή βλέπεις και μια καφέ ταμπέλα προς τα αριστερά που δείχνει την κατεύθυνση προς έναν Αρχαίο Ελληνικό Πύργο. Δεν φαίνεται από το δρόμο, όμως αν αποφασίσεις να πάρεις το τσιμεντροστρωμένο δρομάκι προς τα εκεί, θα δεις ότι η απόσταση από το δρόμο είναι δεν είναι 100 μέτρα κι ότι, αν και δεν σώζονται και πολλά από αυτόν, είναι αξιοθέατος και αξιοθαύμαστος. Και μετά από πολλές στροφές φτάνεις στην παραλία. Τώρα είναι χειμώνας (Φεβρουάριος 2019) οπότε η παραθαλάσσια περιοχή είναι έρημη. Λίγο αργότερα θα είναι πολύ πιο ζωντανή, αλλά όχι τόσο γοητευτική.

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-paralia-varnava-1

Το Bajaj Pulsar NS 125 στην Παραλία Βαρνάβα.

Και λίγο Πειραιάς

Διάφορες υποχρεώσεις με έφεραν και προς τα νότια της Αθήνας οπότε είπα να κάνω μια μικρή βόλτα στην Πειραιά, μια και το απόγευμα ήταν ηλιόλουστο. Ηθελα εδώ και καιρό να δω την αρχαία Ηετιώνεια πύλη στη Δραπετσώνα, μια εντυπωσιακή κατασκευή από την αρχαία οχύρωση του Πειραιά (αλλά κλειστή όταν πήγα εγώ). Μετά πήγα για λίγο στο λιμάνι, πέρασα από τον ΟΛΠ και μπήκα προς την Πειραϊκή για να βγω λίγο αργότερα στη Ζέα, την Καστέλα, το Μικρολίμανο και μετά κατευθύνθηκα προς Φάληρο για να επιστρέψω – άντε να σε πιστέψουν μετά ότι πήγες για δουλειά...

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-peiraias-hetioneia-pyli

Η Ηετιώνεια πύλη είναι ένα σημαντικό αρχαιολογικό ορόσημο στη Δραπετσώνα. Οι στρογγυλές κατασκευές είναι ό,τι έχει μείνει από τους ισχυρούς πύργους της πύλης. Πίσω με κόκκινο χρώμα τα καράβια που πάνε Κρήτη.

Μερικές εντυπώσεις ακόμη

Εχοντας κάνει πλέον πάνω από 600km σε διάφορες συνθήκες μπορώ να πω ότι σε περιβάλλον πόλης, το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 είναι πολύ εξυπηρετικό, γρήγορο και ευέλικτο. Ο,τι κάνω με το παπί, μπορώ να το κάνω και με το μικρό Bajaj, παρά το ότι είναι λίγο μεγαλύτερο. Οι χρόνοι επίσης είναι ίδιοι, αν και το Bajaj το στρώνω ακόμη. Στις ορεινές διαδρομές πρέπει να πω ότι εκτίμησα πάρα πολύ το πλαίσιο και τις αναρτήσεις για την ευκολία με την οποία μπαίνει στις στροφές και την ουδέτερη συμπεριφορά του. Λόγω των λίγων κυβικών αλλά και λόγω του γεγονότος ότι το στρώνω (άρα δεν ήθελα να το στροφάρω πολύ), στις ανηφορικές στροφές προσπαθούσα να κρατάω τη φόρα του και να μπω χωρίς να διορθώσω την ταχύτητα. Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να εμπιστευτώ το στήσιμο. Το οποίο δεν με πρόδωσε! Αναπάντεχα καλά δείχνουν ότι είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, ινδικής κατασκευής που ομολογουμένως τα είχα πάρει από κακό μάτι, κάνουν όμως τα πάντα για να με διαψεύσουν. Η αλήθεια είναι ότι το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 δεν έχει ούτε το βάρος ούτε την ισχύ για να φέρει σε δύσκολη θέση τα λάστιχα, αλλά παρόλα αυτά, τα λάστιχα συμπεριφέρονται καλά κι αυτό σημαίνει ήσυχο κεφάλι.

Το στρώσιμο του Bajaj Pulsar NS 125 συνεχίζεται για λίγο ακόμη, οπότε θα έχουμε κι άλλες πληροφορίες (για κατανάλωση π.χ.) για τη μικρή μοτοσυκλέτα από την Ινδία που φαίνεται ότι κρύβει ένα αρκετά πολύπλευρό χαρακτήρα για τα κυβικά του.

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-skala-oropou-8

Ψοφάω για τέτοιες πινακίδες...

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-laiki-agora

"Μας τελείωσαν τα αυγά! Μπορείς να πεταχτείς να πάρεις σε παρακαλώ?" Ευκαρία για χιλιόμετρα στρωσίματος και μια φωτογραφία στη Λαϊκή...

Bajaj στην Ελλάδα

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019

Copyright© MrBike - 2019

Αλλα άρθρα για το Long Term Bajaj Pulsar NS 125

1. Παραλαβή

2. Στρώσιμο Ι

3. Στρώσιμο ΙΙ

4. Κατανάλωση

5. Βόλτα στο χιόνι

6. Πρώτο service

7. Τοποθέτηση βαλίτσας Givi – τελική ταχύτητα

8. Διαδρομή στην Ελευσίνα – πραγματική τελική – συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125
Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο 
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6
Χωρητικότητα (cc) 124,4
Σχέση συμπίεσης 9,8:1
Μέγιστη ισχύς  15hp / 8.500rpm
Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων
Πρωτεύουσα μετάδοση -
Τελική μετάδοση -
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm 
Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση
Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm
Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF
Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF
Μήκος (mm) 1.995
Πλάτος (mm) 765
Υψος (mm) 1.045
Υψος σέλας (mm) -
Μεταξόνιο (mm) 1.325
Ιχνος (mm) -
Γωνία Caster -
Βάρος (kg) 122 με καύσιμο
Ρεζερβουάρ (lt) 8

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world