Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 670
 

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-athens-acropolis

Μεγάλες στιγμές με τo Bajaj Pulsar NS 125 - Μπροστά από την Ακρόπολη στον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

Όπως γίνεται πάντα όταν παίρνεις στα χέρια σου κάτι καινούργιο, το σύμπαν συνωμοτεί για να μην το χαρείς αμέσως. Μπορεί να είναι διάφορες υποχρεώσεις (δουλειά, εξετάσεις, οικογενειακά) ή μπορεί να είναι ο καιρός. Στην περίπτωσή μου και τα δύο – όσον αφορά τον καιρό το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 έπρεπε να υπομείνει μαζί με τον υπογράφοντα την μήνιν της κακοκαιρίας που πήρε το όνομα «Φοίβος». Στην πράξη πολλή βροχή και αέρας που δεν σ’ αφήνουν να χαρείς την οδήγηση… Που στην περίπτωση του στρωσίματος είναι επίπονη επειδή πρέπει να κρατάς τις στροφές του κινητήρα έως τις 6.000rpm για τα πρώτα χίλια χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει αναπόφευκτα και χαμηλές ταχύτητες της τάξεως των 50 έως 70km/h. Μια άλλη σημαντική παράμετρος του στρωσίματος είναι το να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει για ένα λεπτό στο ρελαντί προτού ανοίξεις το γκάζι προκειμένου το λάδι να προλάβει να κυκλοφορήσει σε όλο το εσωτερικό του κινητήρα.

Πάμε βόλτα

Και να που ξεκίνησαν οι βόλτες παρά το χειμωνιάτικο καιρό. Στα διαλείμματα από τη βροχή πήγαμε μια βόλτα από το Σχινιά και την γύρω περιοχή. Το είχα καημό να βρω πώς πας στον πύργο Οινόης Μαραθώνος επειδή τον έβλεπα από το δρόμο καθώς κατεβαίνεις προς Μαραθώνα (ερχόμενος από Καλέντζι) αλλά δεν υπήρχε πουθενά πρόσβαση. Οι δρόμοι που μοιάζουν ότι οδηγούν προς τα εκεί καταλήγουν σε στάνες, φυτώρια και ένα ρέμα. Για να τα παρακάμψεις όλα αυτά πρέπει να μπεις στο χωριό του Μαραθώνα και να πάρεις το δρόμο από την άλλη μεριά του ρέματος. Εκεί που τελειώνει η άσφαλτος βλέπεις πλέον τον μεσαιωνικό πύργο που πιστεύεται ότι είναι βυζαντινός του 12ου αιώνα, μέρος κάποιου δικτύου άλλων πύργων με οπτική επαφή ο ένας με τον άλλον ως σύστημα επικοινωνίας με φωτιές (φρυκτωρίες). Δεν μπορείς να μπεις μέσα, επειδή δεν υπάρχει… πόρτα. Το άνοιγμα στη μία πλευρά του πύργου (είναι σαν να έχει φάει κανονιά) είναι κλεισμένο με μια ξύλινη κατασκευή (και μάλλον κλειδωμένο), αλλά έτσι κι αλλιώς απρόσιτο χωρίς σκάλα. Από εκεί και μετά ξεκινά μονοπάτι (είδα σε μια ταμπέλα ότι είναι χαρακτηρισμένο ως πολιτιστικό μονοπάτι) που διασχίζει το βουνό και καταλήγει στη λίμνη του Μαραθώνα. Μετά από εκεί έκανα μια βόλτα ως τη θάλασσα για να βγάλω τις φωτογραφίες με τα κύματα.

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-pyrgos-oinois-marathonos

Για να φτάσεις στον πύργο της Οινόης Μαραθώνος έχει λίγο μπελά και λίγο χωματόδρομο. Είναι μια ωραία βόλτα όμως στα πλαίσια του στρωσίματος.

Επίσης λόγω άλλης επαγγελματικής υποχρέωσης βρέθηκα στο κέντρο της Αθήνας, στην Ακρόπολη, οπότε έπρεπε να βγάλω μια φωτογραφία στον πεζόδρομο στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, στο αγαπημένο σημείο όλων των τουριστών του πλανήτη. Αμέσως μετά άρχισε να βρέχει και πάλι.

Πρώτες εντυπώσεις

Το στρώσιμο είναι χοντρικά λίγο πριν τα μισά και συνεχίζεται. Ως πρώτη εντύπωση θα πω ότι έχει εντυπωσιακό για το μέγεθός του στήσιμο, όσον αφορά τη λειτουργία των αναρτήσεων και τα φρένα. Οι αναρτήσεις παρά τις όχι σπουδαίες προδιαγραφές (λεπτό τηλεσκοπικό εμπρός διαμέτρου 30mm και δύο αμορτισέρ πίσω) προσφέρουν ωραία αίσθηση και καλές αποσβέσεις σε λακκούβες, φρεάτια και τα άσχημα κοψίματα που απέκτησαν οι δρόμοι μετά το κρύο, το χιόνι και τις βροχές. Τα φρένα είναι συνδυαζόμενα με ένα σύστημα που πατώντας το πετάλι του πίσω φρένου ενεργοποιείται λίγο και η μανέτα του εμπρός φρένου. Είναι απόλυτα μηχανικό σύστημα το οποίο λειτουργεί καλά, πρέπει να πω όμως ότι το εμπρός φρένο από μόνο του είναι εξαιρετικό στη διαχείριση του βάρους της μικρής μοτοσυκλέτας και πολύ αποτελεσματικό. Ελάχιστα μέτρα αφού ξεκίνησα το ταξιδάκι για Σχινιά και φρενάροντας για να πάρω μια στροφή ενενήντα μοιρών (είμαι ακόμη σε αστικό περιβάλλον) βρέθηκα αντιμέτωπος με πράσινο παπί που ερχόταν από την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση αλλά πάνω στην ίδια τροχιά με εμένα. Βλέποντάς με ο οδηγός του ακινητοποιήθηκε τρομαγμένος. Καθώς μας χώριζαν μόλις 5 μέτρα δεν είχα άλλη λύση από το να τσαρουχώσω το φρένο (το άστρωτο φρένο, είχα κάνει μόλις 35km). Δεν υπήρξε όμως τελικά λόγος ανησυχίας. Το Bajaj Pulsar NS 125 ακινητοποιήθηκε αμέσως χωρίς μπλοκάρισμα τροχού, χωρίς να τερματίσει η ανάρτηση (αν και ήμουν σε ελαφρύ κατήφορο) και χωρίς νευρικότητα. Αμέσως μετά, έστριψα το τιμόνι και συνέχισα, έχοντας πολλή περισσότερη εμπιστοσύνη στο φρένο. Άλλη μια εντύπωση που θα ήθελα να καταγράψω είναι ότι η σέλα και η θέση οδήγησης προσφέρει αρκετά καλή άνεση χωρίς να προκαλεί πόνους στον κορμό και το υπόλοιπο σώμα.

Το στρώσιμο του Bajaj Pulsar NS 125 συνεχίζεται και θα έχουμε να πούμε πολλά περισσότερα πράγματα τις επόμενες ημέρες.

Bajaj-Pulsar-NS-125-long-term-sxinias-1

Αυτή τη φωτογραφία δεν μπορείς να την τραβήξεις καλοκαίρι. Θα φας τεράστιο κράξιμο. Τώρα όμως τα πάντα ήταν έρημα εκεί, αναπνεύσαμε καθαρό αέρα και ιώδιο...

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019

Copyright© MrBike - 2019

Αλλα άρθρα για το Long Term Bajaj Pulsar NS 125

1. Παραλαβή

2. Στρώσιμο Ι

3. Στρώσιμο ΙΙ

4. Κατανάλωση

5. Βόλτα στο χιόνι

6. Πρώτο service

7. Τοποθέτηση βαλίτσας Givi – τελική ταχύτητα

8. Διαδρομή στην Ελευσίνα – πραγματική τελική – συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125
Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο 
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6
Χωρητικότητα (cc) 124,4
Σχέση συμπίεσης 9,8:1
Μέγιστη ισχύς  15hp / 8.500rpm
Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i
Εκκίνηση Μίζα
Λίπανση Συμβατικό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων
Πρωτεύουσα μετάδοση -
Τελική μετάδοση -
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό
Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm 
Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση
Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm
Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF
Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF
Μήκος (mm) 1.995
Πλάτος (mm) 765
Υψος (mm) 1.045
Υψος σέλας (mm) -
Μεταξόνιο (mm) 1.325
Ιχνος (mm) -
Γωνία Caster -
Βάρος (kg) 122 με καύσιμο
Ρεζερβουάρ (lt) 8
 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world