Long Term Test – Bajaj Pulsar NS 125 – Με βαλίτσα Givi και σχάρα

Project BikesΚατηγορία: Project BikesΕμφανίσεις: 681 

Με τη βαλίτσα Givi οι βόλτες γίνονται πιο εύκολες και αυθόρμητες. Να λοιπόν μια βόλτα στη Δεκέλεια απέναντι από το αεροδρόμιο στο Τάτοι στον παραμθένια όμορφο σιδηροδρομικό σταθμό του ΟΣΕ που και αυτός όπως και πολλοί άλλοι πέφτουν θύματα αμόρφωτων βανδάλων και γεμίζουν γκράφιτι. Ημαρτον παιδιά, δεν σας φτάνουν τα νεοκλασικά στα Εξάρχεια;

 

To πιο σημαντικό δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου εφόσον κυκλοφορείς κάθε μέρα με τη μοτοσυκλέτα, είναι ένα top case – η γνωστή βαλίτσα. Βαλίτσες υπάρχουν πολλές, προτιμούμε όμως τις ποιοτικές και επώνυμες μάρκες παρά το γεγονός ότι είναι ακριβότερες. Οι φτηνές βαλίτσες έχουν προβληματικά συστήματα στερέωσης και καθόλου ανθεκτικά πλαστικά, οπότε συχνά ραγίζουν και σπάνε (και τις χάνουμε) από τον κραδασμό ή το φορτίο. Ένα ποιοτικό βαλιτσάκι λοιπόν βρήκε το δρόμο του και στο Long Term Bajaj Pulsar NS 125. Η ελληνική αντιπροσωπεία έχει ήδη φροντίσει για την κατασκευής σχάρας ειδικά για το μοντέλο σε ελληνική βιοτεχνία, πάνω στην οποία προσαρμόζει ένα top case της Givi με χωρητικότητα 30 λίτρα. Η σχάρα είναι μια βαριά και πολύ στιβαρή κατασκευή με ενσωματωμένες χειρολαβές, ενώ η βαλίτσα της Givi προσφέρει χώρο για ένα full face κράνος (medium είναι το φωτογραφίας) συν γάντια.

Με το βαλιτσάκι του το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 αποκτά ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες για αυθόρμητη απόδραση αφού μπορείς να πάρεις τα απολύτως απαραίτητα με ευκολία και αποφεύγεις το ζάλωμα στην πλάτη ή το φόρτωμα. To κόστος της σχάρας είναι €60 και της βαλίτσας άλλα €60.

Το ότι το top case χωράει full face κράνος αποτελεί ΠΟΛΥ μεγάλη ευκολία στην καθημερινότητα.
 

Με την ευκαιρία λοιπόν πήγα μέχρι τη γύρω περιοχή της Βαρυμπόμπης. Οι φωτογραφίες είναι από μια από τις αγαπημένες μου στάσεις, τον σταθμό του ΟΣΕ στη Δεκέλεια απέναντι από το αεροδρόμιο του Τατοΐου. Πρόκειται για ένα ιστορικό κτίριο που χτίστηκε κάπου στα 1880 – 1890 στα πλαίσια δημιουργίας των πρώτων σιδηροδρόμων στην Ελλάδα με πρωθυπουργό τότε τον Χαρίλαο Τρικούπη. Είναι εξ ολοκλήρου από πέτρα, πολυγωνικά κομμένη για να είναι εμφανής και η τοιχοποιεία του είναι διακοσμητική. Είναι ένας σταθμός τρένου που θα μπορούσε να έχει βγει από παιδικό βιβλίο με ζωγραφιές. Ο μέσος νεοέλληνας βάνδαλος δεν γνωρίζει τίποτε από αυτά, δεν καταλαβαίνει τι βλέπει μπροστά του, παίρνει ένα σπρέι και το μουτζουρώνει. Αν οι κατάρες μου έχουν πιάσει τότε η ζωή του(ς) έχει γίνει πολύ δυστυχισμένη.

Λίγα λόγια για τις επιδόσεις

Τώρα που δεν στρώνουμε τον κινητήρα πλέον μπορούμε να πούμε και δυο κουβέντες για την απόδοση στο δρόμο. Ηδη από το στρώσιμο είχαμε παρατηρήσει ότι ο κινητήρας φτάνει τα 70km/h με 6.000rpm. Αυτό που μπορούμε να πούμε τώρα είναι ότι στις 7.000rpm βλέπεις 85km/h και στις 8.000rpm 95km/h. Η περιοχή ανάμεσα στις 6.000 και τις 8.000rpm είναι η χρήσιμη περιοχή του στροφομέτρου και μέσα στην οποία το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 μπορεί να κινείται χωρίς προσπάθεια και οικονομικά (2,7lt/100km είναι προς το παρόν η μέση κατανάλωση). Από εκεί και πάνω υπάρχει περιθώριο να ανέβουν οι στροφές κι άλλο μέχρι τις 9.500rpm όπου επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός κόφτης. Η απόλυτη τελική ταχύτητα που μπορεί να φτάσει το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 είναι τα 116km/h.

Στις επόμενες ημέρες θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε ακόμη περισσότερα σχόλια για τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά. Ως τώρα δηλώνουμε απόλυτα ευχαριστημένοι από το Long Term Bajaj Pulsar NS 125 που αποδεικνύεται όχι απλά ένα φτηνό μέσο μετακίνησης, αλλά μια τίμια μικρή μοτοσυκλέτα που σε πάει γρήγορα, με ασφάλεια, με αξιοπιστία και σιγουριά – από τη δική μας (σας) διάθεση εξαρτάται αν θα περνάτε και καλά μαζί του. Εγώ δηλώνω ενθουσιασμένος.

Bajaj στην Ελλάδα

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2019

Copyright© MrBike – 2019

Αλλα άρθρα για το Long Term Bajaj Pulsar NS 125

1. Παραλαβή

2. Στρώσιμο Ι

3. Στρώσιμο ΙΙ

4. Κατανάλωση

5. Βόλτα στο χιόνι

6. Πρώτο service

7. Τοποθέτηση βαλίτσας Givi – τελική ταχύτητα

8. Διαδρομή στην Ελευσίνα – πραγματική τελική – συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

 

 

  •  

View the embedded image gallery online at:
https://www.mrbike.gr/website/project-bikes/long-term-bajaj-pulsar-ns-125-balitsa-givi.html#sigFreeIdb3bc0edf28 Τεχνικά Χαρακτηριστικά Bajaj Pulsar NS 125 Κινητήρας Bajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με δύο μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο  Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 52 x 58,6 Χωρητικότητα (cc) 124,4 Σχέση συμπίεσης 9,8:1 Μέγιστη ισχύς  15hp / 8.500rpm Μέγιστη ροπή 11,4Nm / 7.500rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DTS-i Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Συμβατικό κάρτερ Κιβώτιο 5 σχέσεων Πρωτεύουσα μετάδοση – Τελική μετάδοση – Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό Μπροστινή ανάρτηση Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm  Πίσω ανάρτηση Δύο αμορτισέρ με δοχείο αζώτου Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, συνδυασμένη πέδηση Πίσω φρένο Ταμπούρο διαμέτρου 130mm Μπροστινό ελαστικό 2.75-17 MRF Πίσω ελαστικό 100/90-17 MRF Μήκος (mm) 1.995 Πλάτος (mm) 765 Υψος (mm) 1.045 Υψος σέλας (mm) – Μεταξόνιο (mm) 1.325 Ιχνος (mm) – Γωνία Caster – Βάρος (kg) 122 με καύσιμο Ρεζερβουάρ (lt) 10,5 Μετρήσεις MrBike   Τελική ταχύτητα (km/h)  116 Κατανάλωση (lt/100km) 2,7