Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 4317
 

Halaris-Kawasaki-640Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας αγωνίζονται πολλές αξιόλογες μοτοσικλέτες, σε όλες τις κατηγορίες. Μοτοσικλέτες ακριβότερες ή πιο οικονομικές, μοτοσικλέτες βελτιωμένες για ουσιαστικά αποτελέσματα και όχι για την… καφετέρια.

Ο Γιώργος Χάλαρης με αγωνιστική πείρα που ξεπερνά τα 20 χρόνια, αγωνίζεται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με μια μοτοσικλέτα Kawasaki στην κατηγορία Supersport 600, ένα Kawasaki ZX-6R μοντέλο 2010. Πρόκειται για μια πολύ καλή λύση για όσους αναζητούν μια μοτοσικλέτα που έχει προοπτικές να ολοκληρώσει το πρωτάθλημα χωρίς πρόβλημα, να κάνει καλά γυρολόγια και να οδηγείται ευχάριστα μέσα στην πίστα.

kawasaki_halaris_racing_14

Οι βελτιώσεις

Η πρώτη βελτίωση αφορά τα φρένα, τα οποία χρειάστηκαν extra μεταλλικά σωληνάκια (της Fren Tubo), ώστε να αποδίδουν σωστά σε όλη τη διάρκεια ενός αγώνα και να προσφέρουν καλή αίσθηση και βέβαια αγωνιστικών προδιαγραφών τακάκια (από την Premier). Άλλη μετατροπή στα φρένα δεν κρίθηκε απαραίτητη, καθώς τα φρένα του Kawasaki ZX-6R έχουν αποδειχθεί πανίσχυρα και αξιόπιστα.

Η Valter Moto επιλέχθηκε για να βελτιώσει αρκετά σημεία της μοτοσικλέτας του Γιώργου Χάλαρη. Προστατευτικά μανιτάρια, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ (απαραίτητα ώστε να φέρουν τα μαρσπιέ στην θέση που νιώθει καλύτερα ο αναβάτης), σέλα, τάπα ρεζερβουάρ ήταν σημεία που βελτιώθηκαν σημαντικά με τις προσθήκες της Ιταλικής εταιρείας.

Στον κινητήρα, τοποθετήθηκε νέα αγωνιστικών προδιαγραφών εξάτμιση από τιτάνιο, που περιλαμβάνει και λαιμούς και την οποία κατασκευάζει η Arrow. Επιπλέον ένα Dynojet Power Commander III, ρύθμισε την απόδοση του κινητήρα ώστε να μπορεί να αποδώσει όπως απαιτείται σε μια αγωνιστική μοτοσικλέτα. Για καλύτερη αναπνοή του κινητήρα, ένα φίλτρο της DNA βοήθησε την εισαγωγή ώστε τελικά η απόδοση να φτάσει από τους 110hp (όσο η μοτοσικλέτα ήταν normal) στους 116,5hp (η δυναμομέτρηση έγινε στο δυναμόμετρο Super Flow της Moto Life - Παναγιώτης Γουλιάρας).

Τη συμπεριφορά του κινητήρα μετέτρεψε η κοντή γκαζιέρα της Euro Racing, ενώ την αίσθηση βελτιώνει σημαντικά η σπαστή μανέτα συμπλέκτη της ISR.

Η αλυσίδα που χρησιμοποιείται είναι τη EK.

Όσον αφορά τις αναρτήσεις το πιρούνι δεν δέχθηκε αλλαγές και είναι το BPF της Showa, ενώ στο πίσω μέρος ένα ως ρυθμιζόμενο αγωνιστικών προδιαγραφών αμορτισέρ της WP, άλλαξε άρδην τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας προς το καλύτερο.

Τέλος την αεροδυναμική βελτίωσε η ζελατίνα του φέρινγκ της Ermax.

Τα ελαστικά της μοτοσικλέτας είναι τα Michelin Power One σε ποιότητα γόμας που εξαρτάται από την πίστα και τις συνθήκες.

On Board 

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την Kawasaki ZX-6R του Γιώργου Χάλαρη και να διαπιστώσουμε ότι είναι μια μοτοσικλέτα με αρκετά μεγάλες δυνατότητες. Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η δύναμη του κινητήρα που απλώνεται από τις χαμηλές στροφές. Στην έξοδο για παράδειγμα της K1 στην πίστα των Μεγάρων η μοτοσικλέτα έχει δύναμη να βγει με 2η σχέση και να επιταχύνει δυνατά, κάνοντας μάλιστα διαφορά από τα normal χιλιάρια. Το γρανάζωμα έχει κοντύνει και σε συνδυασμό με την βελτιωμένη, σημαντικά, απόδοση του κινητήρα η μικροκαμωμένη μπλε μοτοσικλέτα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις.

Η ρύθμιση μια αγωνιστικής μοτοσικλέτας στο θέμα της ανάρτησης είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη. Δυστυχώς εμείς την οδηγήσαμε με ρυθμίσεις που έτρεξε στην πίστα της Τρίπολης και δεν μας ικανοποίησε μέσα στην πίστα των Μεγάρων. Σε πολλά σημεία έδειχνε νευρική, ενώ το πίσω μέρος αναπηδούσε σε αρκετά σημεία. Ήταν όμως ιδιαίτερα καλή στην είσοδο της στροφή και βέβαια στην έξοδο, όπου η αυξημένη πρόσφυση των ελαστικών της Michelin σε συνδυασμό με το ισχυρό τράβηγμα του κινητήρα, εξασφάλισαν πολύ καλή επίδοση.

Τα φρένα είναι ισχυρά και αποτελεσματικά, όπως είναι και στο απλό Kawasaki ZX-6R και η συνολική εικόνα της μοτοσικλέτας είναι αυτή μιας σωστά βελτιωμένης, για την πίστα, κατασκευής.

kawasaki_halaris_racing_17

Αγωνιστική λύση με αξιώσεις

Μας άρεσε η εμπειρία των λίγων γύρων που είχαμε πάνω στην μοτοσικλέτα του Γιώργου Χάλαρη. Δυστυχώς με δεδομένο το ότι οι ρυθμίσει της ανάρτησης δεν ήταν οι σωστές, δεν είχε νόημα να κυνηγήσουμε το χρονόμετρο. Όμως μπορούμε να πούμε ότι ο κινητήρας λειτουργεί άψογα, ενώ πλαίσιο και φρένα είναι σε κορυφαίο επίπεδο.

Μηχανικός της ομάδας είναι ο, εδώ και 13 χρόνια συνεργάτης του Γιώργου Χάλαρη, Βαγγέλης Λιάπης, ενώ υποστηρικτές της ομάδας είναι οι: Spectro, Dirty Wash, Trymax, Michelin, DNA, Dynojet, Ermax και το MrBike.

Κατάλογος Βελτιώσεων

Αμορτισέρ WP
Αμορτισέρ Τιμονιού Ohlins
Εξάτμιση Arrow
Power Commander III USB
Φίλτρο αέρα DNA
Αλυσίδα EK 
Προστατευτικά μανιτάρια Valter Moto
Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ Valter Moto|
Σέλα Valter Moto
Τάπα ρεζερβουάρ Valter Moto 
Μανέτα συμπλέκτη ISR
Γκαζιέρα Euro Racing
Ζελατίνα φέρινγκ Ermax

©Copyright MrBike – 2011

Halaris Bikes Center

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world