Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 664
 

Indian-Super-Scout-Turbo-3

Indian Super Scout Turbo με καθαρές αναφορές στο board track racing της δεκαετίας του 1920 που είναι εποχής λαμπρής δόξας για την Indian.

Αυτή την υπέροχη κατασκευή έφτιαξαν οι Anders Lundgren και Lasse Sundberg ως φόρο τιμής στον Σουηδό συνιδρυτή της IndianOscar Hedström. Αν τον ρωτήσεις τον Anders τι αίσθηση δίνει το Indian Super Scout Turbo όταν το οδηγείς, γελάει και λέει: «Είναι καταπληκτικό, σαν να έχει πάει πίσω στη δεκαετία του 1920 με ένα πύραυλο ανάμεσα από τα πόδια σου».

To Indian Super Scout φτιάχτηκε στο εργαστήριο στη Στοκχόλμη μέσα στο 2017 και φοράει τουρμπίνα Garret 25 που ανεβάζει την ισχύ στους 150 με 200hp στον τροχό, ανάλογα με την πίεση. Ο Anders εξηγεί: «Θέλαμε να φτιάξουμε μια μοτοσυκλέτα που να σχετίζεται με την ιστορία της Indian στους αγώνες board track racing και να συμπεριλαμβάνει την νέα τεχνολογία της Indian. Το Scout ήταν η τέλεια επιλογή και το ονομάσαμε Super Scout για να τιμήσουμε τα παλιά Scout που ήταν πολύ δυνατά στις πίστες».

Ο κινητήρας, η αντλία βενζίνης, ο προβολέας και το πετάλι των ταχυτήτων προέρχονται από το σύγχρονο Indian Scout, όμως το πλαίσιο είναι ειδική κατασκευή τριών τμημάτων. Το πλαίσιο κατασκευάστηκε από τον Lasse Sundberg (της Roth Engineering) και κατά τη γνώμη του ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι της όλης κατασκευής, ακόμη πιο δύσκολο κι από την προσαρμογή της τουρμπίνας.

Indian-Super-Scout-Turbo-17

Να και η τουρμπίνα, Garret 25 με εξωτερικό wastegate.

Η τουρμπίνα Garret 25 έχει εξωτερικό wastegate (καταλαβαίνετε ήχος) και boost control. Ολες οι σωληνώσεις από και προς την τουρμπίνα είναι από ανοξείδωτο χάλυβα και έχουν τοποθετηθεί όσο πιο κοντά στον πλαίσιο γίνεται ώστε να μην χαλάνε τη λεπτή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Ο Anders εξηγεί και το γιατί σκέφτηκε να τοποθετήσει τουρμπίνα στο Scout: «Θέλαμε να δώσουμε στη μοτοσυκλέτα λίγη δύναμη παραπάνω και να δείξουμε ότι μπορούμε να συνδυάσουμε το old school look και τη σύγχρονη τεχνολογία». Εντάξει, θα μπορούσε απλά να απαντήσει “γιατί έτσι”.

To Indian Super Scout Turbo έχει και εντυπωσιακά ηλεκτρικά, καθώς ο Anders έχει τοποθετήσει προγραμματιζόμενη ECU με σύστημα παρακολούθησης και ρύθμισης των παραμέτρων του κινητήρα μέσω Bluetooth σε iPad.

Η βαφή είναι δουλειά του Pobben’s Colour & Custom shop στο Hagfors και το χρώμα είναι το Springfield blue. Στους επόμενους μήνες ο Anders σκοπεύει να τελειοποιήσει τις ρυθμίσεις του κινητήρα με στόχο να είναι μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης…

Προσέξτε παρακαλώ τα φρένα: το εμπρός φρένο είναι Beringer inboard εξελιγμένο για supermoto κατασκευές –ουσιαστικά το φρένο είναι μέσα στο κέντρο ώστε να προστατεύεται από τις πτώσεις, προσφέροντας μικρότερη αδρανειακή μάζα (μειωμένη γυροσκοπικό φαινόμενο) και μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος.

Indian-Super-Scout-Turbo-7

Τα board track racers πριν από 100 χρόνια δεν είχαν φρένα. Ετσι λοιπόν θα ήταν άκυρο να φορούσε αυτή η μοτοσυκλέτα μια ή δύο δισκόπλακες μεγάλης διαμέτρου με ακτινικές δαγκάνες π.χ. Γι' αυτό οι Σουηδοί builders προτίμσηαν το Beringer inboard φρένο για supermoto και custom κατασκευές. Για το πλέξιμο στις ακτίνες δεν λέω τίποτα. Το βλέπετε...

Το πλεονέκτημα σε μια custom κατασκευή που μιμείται μια προπολεμική μοτοσυκλέτα είναι ότι δεν χτυπάει ότι είναι υδραυλικό δισκόφρενο από μακριά. Το πίσω φρένο είναι φρένο γραναζιού, μια ειδική κατασκευή όπου το γρανάζι παίζει το ρόλο και του πίσω δίσκου. Και πάλι πρόκειται για μια λύση που να μην χτυπάει από μακριά ότι είναι δισκόφρενο.

Indian-Super-Scout-Turbo-12

Πίσω γρανάζι και δισκόπλακα 2 σε 1. Είναι φρένο γραναζιού (sprocket brake) της Harrison που επιτυγχάνει και πάλι ένα αθάετο φρένο. Δεν υπάρχει πίσω ανάρτηση (είναι hardtail) και η εμπρός ανάρτηση είναι υποτυπώδης. Υποψιάζομαι ότι αν θέλεις να εκμεταλλευτείς τους 150-200hp πρέπει να έχεις εικόνισμα της Παναγίας σφιχτά επάνω σου.

Δεν υπάρχει πίσω ανάρτηση (είναι ξερό) ενώ και μπροστά το μόνο που βλέπουμε είναι ένα παμπάλαιο σύστημα με φύλλα σούστας, χωρίς υδραυλική απόσβεση!!! Προσωπικά δεν ξέρω πώς συνδυάζονται οι 150 ίπποι με πάτημα χωρίς αναρτήσεις, όμως τα board track racers της δεκαετίας του ’20 τα οδηγούσαν λεοντόκαρδοι αναβάτες που δεν φοβούνταν να πεθάνουν. Τέτοια ψυχή θέλει και το Indian Super Scout Turbo!

 

 

Indian Super Scout Turbo

Εμπρός τροχός

23 x 3,75” με 60 ακτίνες, ελαστικό Pirelli

Εμπρός φρένο

Berigner inboard με κρυμμένη αντλία φρένου K-tech

Πίσω τροχός

23 x 3,75” με 60 ακτίνες, ελαστικό Pirelli

Πίσω φρένο

Φρένο γραναζιού Harrison billet, αντλία K-tech

Πιρούνι

W&W Indian με φύλλα σούστας

Τιμόνι

Roth Engineering Boardtrack style, εσωτερικός έλεγχος γκαζιού, φλας LED

Ψευδορεζερβουάρ

Σε look Indian Scout δεκαετίας του ’20. Περιέχει όλα τα ηλεκτρονικά, τον ψεκασμό, την εμπρός αντλία φρένου κλπ.

Ρεζερβουάρ

Κάτω από τη σέλα χειροποίητο από την Roth Engineering με την αντλία βενζίνης του Scout

Σέλα

H and F Mesinger boardtrack replica

Προβολέας

Του Ιndian Scout

Πίσω φως

Κάτω από τη σέλα LED, φως ουράς, στοπ, φλας

Κινητήρας

1133cc Indian Scout 2016, αμμοβολισμένος για old-school φινίρισμα

Ψυγεία

Από Honda CRF450 με ηλεκτρικά βεντιλατέρ

Τροφοδοσία

E85 ψεκαστήρες 1,600cc, πλήρως προγραμματιζόμενη ECU

Ηλεκτρικά

Σύστημα παρακολούθησης και ρύθμισης των παραμέτρων του κινητήρα μέσω Bluetooth

Πίσω φτερό

Χειροποίητο από την Roth Engineering

 

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας –2018

Copyright©MrBike – 2018

Indian

 

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world