Project Bikes
Κατηγορία: Project Bikes
Εμφανίσεις: 1204
 

indian-frontier-111-springfield-1

"Frontier 111" πάνω στη βάση του Indian Springfield φτιαγμένο με bolt on κομμάτια από την Azzkikr Custom Baggers.

Η Indian υποστηρίζει όλες τις σπουδαίες προσπάθειες customizing και φυσικά είναι πίσω από την Azzkikr Custom Baggers από το Phoenix της Αριζόνα που έφτιαξε το “Frontier 111” στη βάση του νέου μοντέλου για το 2016, Indian Springfield. Είναι το πρώτο custom αυτού του μοντέλου, έχει όμως πολλά καταπληκτικά και μάλιστα λειτουργικά χαρακτηριστικά επάνω του που δείχνουν τη δεξιοτεχνία του Len Edmondson.

Το Frontier 111 έχει εμπρός φτερό «με φούστα», το μπροστινό του είναι τύπος spirnger με οριζόντια φύλλα σούστας φτιαγμένο από την KewlMetal, λεβιέ ταχυτήτων στο χέρι με συμπλέκτη στο πόδι (!!!) και χρώματα εμπνευσμένα από την ιστορία της Indian – ενώ ο κινητήρας είναι ο Indian Thunder Stroke 111.

Ο εμπρός τροχός έχει διάμετρο 26in με ελαστικό της Metzeler και προσέξτε το χειροποίητο αλουμινένιο κέντρο που είναι φτιαγμένο για να μιμείται την εμφάνιση ταμπούρου ώστε να κρύβει τα σύγχρονα δισκόφρενα. Προφανώς φτερά εμπρός και πίσω, οι βαλίτσες και προβολέας είναι όλα φτιαγμένα στο χέρι.

indian-frontier-111-springfield-6

Θέλει κότσια: και για να το φτιάξεις και για να το οδηγήσεις. Το πετάλι είναι συμπλέκτης και οι ταχύτητες αλλάζουν με λεβιέ στο χέρι. Στο αριστερό χέρι του τιμονιού δεν υπάρχει μανέτα.

Το ρεζερβουάρ είναι αλλαγμένο για να έχει vintage look και στο πάνω μέρος του έχει ένα ξανασχεδιασμένο panel με τα στοκ όργανα. Η δερμάτινη σέλα είναι φτιαγμένη στο χέρι φυσικά.

Οι αφαιρούμενες βαλίτσες είναι λειτουργικές με μηχανικό καπάκι και έχει τοποθετηθεί vintage look πίσω φως με φλασάκια και φως φρένου. Ο στοκ ακτινωτός πίσω τροχός 16in είναι κρυμμένος από τις βαλίτσες, ενώ η πίσω ανάρτηση είναι πνευματική όπως στην βασική έκδοση, αλλά είναι ρυθμιζόμενη με την έννοια ότι μπορεί να οδηγηθεί η μοτοσικλέτα στο κανονικό ύψος ή να βυθιστεί για show.

indian-frontier-111-springfield-20

Χειροποίητο panel για τα στοκ όργανα. Το ρεζερβουάρ είναι κι αυτό διασκευασμένο σε πιο vintage εμφάνιση.

Ο Edmondson έχει φτιάξει όλα τα πράγματα bolt on. Όποιος αγοράσει ένα καινούργιο Indian Springfield μπορεί να παραγγείλει τα πράγματα και να φτιάξει τη μοτοσικλέτα του έτσι ακριβώς, καθώς δεν επηρεάζεται η μοτοσικλέτα καθόλου μηχανολογικά. Ο ίδιος χαρακτηρίζει αυτή τη δουλειά επαναστατική.

Ο Reid Wilson, Marketing Director της Indian Motorcycle είπε ότι το Indian Springfield είναι φτιαγμένο για να οδηγείται και το custom Frontier 111 που είναι φτιαγμένο γύρω από το στοκ πλαίσιο (αυτό είναι ασυνήθιστο για αμερικάνικο custom) μένει πιστό στο πνεύμα της μοτοσικλέτας. Ο Len και η ομάδα του έκαναν καταπληκτική δουλειά.

Δείτε κι άλλα καταπληκτικά πράγματα στο site της Azzkir Custom Baggers.

indian-frontier-111-springfield-3

Ο Len Edmondson (δεξιά) της Azzkikr Custom Baggers με το Reid Wilson της Indian.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2016

Φωτογραφίες: Felix Romero

Copyright© MrBike – 2016

Indian – Victory στην Ελλάδα: Λ. Κηφισίας 171, Μαρούσι, τηλ. 211 0124904.

http://www.indianmotorcycle.com

http://www.victorymotorcycles.com/en-us

Facebook: www.facebook.com/indian.victory.motorcycles.greece

 

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world