Honda C50 GLX, 125cc, Lefterakis Project

Όλοι κάπως έτσι ξεκινήσαμε τη μοτοσικλετιστική μας ζωή. Ίσως όχι δουλεύοντας τόσο πάνω στην πρώτη μας μοτοσικλέτα, όμως σίγουρα είχαμε στην παρέα μας τον «ψαγμένο» που ήθελε να έχει την πιο γρήγορη, την πιο όμορφη, την πιο εντυπωσιακή και την πιο ξεχωριστή μοτοσικλέτα. Τι κι αν στην αρχή ήταν απλά ένα παπί… Σημασία δεν έχει το μέγεθος αλλά το μεράκι και η αγάπη για αυτό που κάνεις.

Ο Λευτεράκης δούλεψε πάνω στο 50άρι του, ένα Honda C50 GLX. Αξιόπιστο και, για πολλούς, όμορφο παπί, που όμως στο θέμα των επιδόσεων δεν θα τρομάξει παρά μόνον όσους έχουν μετακινηθεί στη ζωή τους μόνον με ποδήλατο (αν και εκεί που έχουν φτάσει σήμερα τα ποδήλατα κι αυτό είναι υπό συζήτηση…).

Όπως είναι προφανές από τις φωτογραφίες το τελικό αποτέλεσμα ουδεμία σχέση έχει με το Honda C50 GLX από το οποίο ξεκίνησε. Πετάχτηκαν όλα τα άχρηστα πλαστικά, ώστε να μειωθεί το βάρος στο ελάχιστο.

Στη συνέχεια έγινε δουλειά στον κινητήρα. Τοποθετήθηκε έμβολο 55mm που ανεβάζει τον κυβισμό στα 125cc, ενώ μπήκε ένα καρμπυρατέρ Keihin KP28. Η εξάτμιση είναι της Motor Sport και η τελική μετάδοση γίνεται με γρανάζια 34 δόντια πίσω και 15 δόντια μπροστά.

Στις στενές ζάντες τοποθετήθηκαν τα ιδιαίτερα στενά «διαράκια» ελαστικά που στην περίπτωσή μας είναι Michelin M85 H210 (2.00×17).

Τελική πινελιά η εμφάνιση. Χρώμιο σε ότι μεταλλικό υπάρχει και κόκκινο χρώμα στο πλαίσιο. Παρατηρείστε να μαρσπιέ, το stand, τα αμορτισέρ, τη γραναζιέρα. Πραγματικά ωραία δουλειά!