Off-Road
Εμφανίσεις: 1543
 

2016 YAM YZ450F60 EU YB-60 STU 007 03

Με launch control και βελτιώσεις στον κινητήρα και το στήσιμο αλλά και νέο χρώμα για τα 60ά γενέθλια της Yamaha υποδέχεται τη σεζόν του 2016 το Yamaha YZ 450F.

Η Yamaha ανακοίνωσε τη off road γκάμα της για το 2016 έχοντας πολλές και ουσιαστικές αλλαγές στα motocross μοντέλα της, Yamaha YZ 450F και YZ 250F. Τα μοντέλα αυτά βγαίνουν και σε επετειακές εκδόσεις για τα 60ά γενέθλια της μάρκας ως κατασκευάστριας εταιρίας μοτοσικλετών από το 1955 που κατασκευάστηκε το Yamaha YA-1 ένα δίχρονο 125άρι. Ταυτόχρονα η Yamaha θέλει μ’ αυτόν τον τρόπο να τιμήσει όλους τους σπουδαίους αναβάτες που διακρίθηκαν με Yamaha. Οι επετειακές εκδόσεις των 60 ετών θα έχουν κίτρινο/μαύρο χρώμα με το λεγόμενο speedblock design, τελικό Akrapovic, καπάκι συμπλέκτη και χούφτες από τα γνήσια αγωνιστικά αξεσουάρ της Yamaha (GYTR – Genuine Yamaha Technology Racing) καθώς και Power Tuner για εύκολο επαναπρογραμματισμό της ECU στην πίστα.

Yamaha YZ 450F

Μία από τις πολύ ουσιαστικές αλλαγές που έχει να δείξει το Yamaha YZ 450F του 2016 είναι η τοποθέτηση (και στα Yamaha πλέον) launch control (LCS) που προσαρμόζει με μεγάλη ακρίβεια τα δεδομένα της ECU ώστε να προσφέρει την ιδανική απόδοση ισχύος για την ιδανική επιτάχυνση από τη σχάρα εκκίνησης και κυρίως στο σκληρά εδάφη.

2016 YAM YZ450F60 EU YB-60 DET 004 03

Το κουμπί στο τιμόνι αριστερά, στα δεξιά από το σβηστήρι, είναι το launch control, ο μηχανισμός που θα βοηθά και τα Yamaha πλέον στις εκκινήσεις.

Οι νέοι εκκεντροφόροι (και εισαγωγής και εξαγωγής) έχουν νέο χρονισμό και βοηθούν στην αποτελεσματικότητα της καύσης ενώ διευκολύνουν την ευκολία στη χρήση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Επίσης έχει βελτιωμένη μικρή καμπάνα (clutch boss) και νέο μοχλό στοπ στον μηχανισμό αλλαγής ταχυτήτων για ομαλότερη σύμπλεξη  και ακριβέστερες αλλαγές σχέσεων.

Νέες είναι οι βάσεις του κινητήρα στο πλαίσιο, παχύτερες κατά 2mm ενώ στο σημείο της έδρασης του ψαλιδιού το πλαίσιο έχει ένα σφυρήλατο τμήμα για να αποκτήσει καλύτερη πλευρική ακαμψία.

Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα 5mm χαμηλότερα για να κατέβει το κέντρο βάρους του αναβάτη ώστε να βοηθηθεί στον έλεγχο.

Νέες είναι οι πλάκες με 25mm offset (από 23mm) για καλύτερο έλεγχο του μπροστινού συστήματος, ενώ το νέο ελατήριο στο αμορτισέρ είναι σκληρότερο (58Nm αντί για 56Nm) και προσφέρει (σύμφωνα με την ανακοίνωση της Yamaha) τον ιδανική ισορροπία στην απορρόφηση των ανωμαλιών και την καλή συμπεριφορά.

Ο δίσκος εμπρός είναι τώρα μεγαλύτερης διαμέτρου στα 270mm (από 250mm) και νέο υλικό στα τακάκια με στόχο τη βελτίωση της δύναμης του φρένου για πιο επιθετικές εισόδους στις στροφές.

2016 YAM YZ450F EU DPBSE -ACT- 006

Yamaha YZ 450F του 2016

Οι κύριες αλλαγές στο YZ 450F 2016 είναι οι εξής

- Launch control system (LCS)

- Νέοι εκκεντροφόροι και βελτιωμένος χρονισμός

- Βελτιωμένος συμπλέκτης και μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων

- Μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκος εμπρός στα 270mm

- Νέο σετάρισμα αναρτήσεων και άλλη offset στο πιρούνι

- Βελτιώσεις σε πλαίσιο και ψαλίδι

- Νέα γραφικά

- Προαιρετικό Power Tuner με νέες ρυθμίσεις

YamahaΥΖ 250F (2016)

To Yamaha YZ 250F του 2016 έχει να δείξει σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα. Εχει εντελώς νέο πιστόνι, ελαφρού κράματος με δύο ελατήρια και επίπεδα κορώνα με επιπλέον ενισχύσεις, ενώ ο πίρος του είναι κοντύτερος και πιο ανθεκτικός με επίστρωση DLC (diamond-like carbon). Οι δίοδοι του λαδιού είναι ξανασχεδιασμένοι και ψεκάζουν λάδι απευθείας κάτω από το νέο πιστόνι, βελτιώνοντας την ψύξη του και βοηθώντας στην σταθερή απόδοση του κινητήρα.

Ο στρόφαλος και ο αντικραδασμικός άξονας είναι κι αυτοί βελτιωμένοι με νέο ζύγισμα για λιγότερο κραδασμό και πιο προβλέψιμη απόδοση ισχύος.

2016 YAM YZ250LC EU DPBSE STU 001 03

Το Yamaha YZ 250F του 2016 έχει σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα και βελτιώσεις στο στήσιμο. Βγαίνει επίσης και στο κίτρινο επετειακό χρώμα.

Η ECU έχει νέα χαρτογράφηση για ομαλότερη λειτουργία καθώς ο κινητήρας φτάνει στο κόφτη.

Νέος είναι ο δίσκος εμπρός (όπως στο Yamaha YZ 450F)  με μεγαλύτερη διάμετρο 270mm (αντί για 250mm) και νέο υλικό στα τακάκια για πιο βαθύ φρενάρισμα στη στροφή.

Οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω (ΚΥΒ) έχουν νέο σετάρισμα που βοηθούν στα απότομα σαμαράκια και μειώνουν τη βύθιση του εμπρός μέρους για πιο ισορροπημένη αίσθηση στις στροφές.

2016 YAM YZ250F60 EU YB-60 DET 006 03

Ο εμπρός δίσκος στα YZ 250 και 450F έχει μεγαλύτερη κατά 20mm διάμετρο και είναι τώρα στα 270mm.

Οι κύριες αλλαγές στο YZ250F 2016 είναι οι εξής

- Νέο ελαφρύτερο πιστόνι

- Μπιέλα υψηλότερων προδιαγραφών

- Βελτιωμένος στρόφαλος

- Νέα χαρτογράφηση ECU

- Μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκος εμπρός στα 270mm

- Βελτιωμένος συμπλέκτης και μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων

- Βελτιωμένο σετάρισμα στις αναρτήσεις

- Νέα γραφικά και δύο χρώματα, λευκό/μπλε της Yamaha και κίτρινο Limited Edition 60th Anniversary

2016 YAM YZ250F EU DPBSE ACT 006

Yamaha YZ 250F του 2016

Η υπόλοιπη γκάμα

Μικρές αλλαγές έχουν τα υπόλοιπα off road της Yamaha που εστιάζονται στην τοποθέτηση στεφανιών στους τροχούς σε μαύρο χρώμα και στα νέα γραφικά.

- Yamaha WR250F Racing Blue -μαύρα στεφάνια και νέα γραφικά

- Yamaha YZ250 Racing Blue - μαύρα στεφάνια και νέα γραφικά

- Yamaha YZ125 Racing Blue - μαύρα στεφάνια και νέα γραφικά

- Yamaha YZ85/LW Racing Blue - μαύρα στεφάνια και νέα γραφικά

- Yamaha TTR-125/LW/E Racing Blue - νέα γραφικά

- Yamaha TTR-110E Racing Blue - νέα γραφικά

- Yamaha TTR-50E Racing Blue - νέα γραφικά

- Yamaha PW50 Racing Blue - νέα γραφικά

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας –2015

Copyright© MrBike – 2015

Yamaha (επίσημο site)

2016 YAM YZ450F EU DPBSE STA 002

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha YZ 250F (2015) Yamaha YZ 450F (2015)
Κινητήρας Yamaha, τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους με την εξαγωγή προς τα πίσω Yamaha, τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους με την εξαγωγή προς τα πίσω
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 77,0 x 53,6 97,0 x 60,8
Χωρητικότητα (cc) 250 449
Σχέση συμπίεσης 13,5:1 12,5:1
Μέγιστη ισχύς Δ.Α. Δ.Α.
Μέγιστη ροπή Δ.Α. Δ.Α.
Τροφοδοσία Ψεκασμός Ψεκασμός
Εκκίνηση Μανιβέλα Μανιβέλα
Λίπανση Υγρό κάρτερ Υγρό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων 5 σχέσεων
Πλαίσιο Αλουμινένιο διπλό κλειστό Αλουμινένιο διπλό κλειστό
Μπροστινή ανάρτηση Αντρεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, με διαδρομή 300mm Αντρεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, με διαδρομή 310mm
Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ με μοχλικό, με διαδρομή 315mm Μονό αμορτισέρ με μοχλικό, με διαδρομή 315mm
Μπροστινό φρένο Δίσκος,  διαμέτρου 270mm. Δαγκάνα 2 εμβόλων Δίσκος,  διαμέτρου 270mm. Δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος 245mm Δίσκος 245mm
Μπροστινό ελαστικό 80/100-21 80/100-21
Πίσω ελαστικό 100/90-19 110/90-19
Μήκος (mm) 2.170 2.180
Πλάτος (mm) 825 825
Υψος (mm) 1.280 1.280
Υψος σέλας (mm) 965 965
Μεταξόνιο (mm) 1.475 1.480
Ιχνος (mm) 118 118
Γωνία Caster 26,5 27,15
Βάρος (kg) 105 (πλήρες υγρών) 112 (πλήρες υγρών)
Ρεζερβουάρ (lt) 7,5 7,5

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world