Off-Road
Εμφανίσεις: 776
 

ktm-husqvarna-penteli-anoigma

Το 2016 (πέρυσι) η KTM ανανέωσε η γκάμα motocross. Το 2017 (φέτος) ανανέωσε τη γκάμα enduro αξιοποιώντας νέα πράγματα που έφτιαξε για τα MX ήδη από πέρυσι, κυρίως τους κινητήρες, προσαρμόζοντάς τους στα νέα τους καθήκοντα. Η πιο σημαντική καινοτομία που είδαμε όμως είναι ότι τα νέα KTM και Husqvarna έχουν αποκτήσει ένα ειδικά εξελιγμένο traction control για το χώμα… Για σκεφτείτε το αυτό λίγο. Ένα traction control για ένα περιβάλλον που η απώλεια πρόσφυσης είναι ουσιαστικά ο κανόνας και που εντάσσεται μέσα στην τεχνική της οδήγησης. Κι όπως διαπίστωσε ο συνεργάτης του MrBike, Βασίλης Μωραΐτης, που οδήγησε και σχολίασε τις μοτοσικλέτες (στο ίδιο άρθρο πιο κάτω), λειτουργεί και βοηθάει. Ενεργοποιείται εν κινήσει και συνδυάζεται επίσης με τους δύο χάρτες οδήγησης, χάρη σε νέο διακόπτη επιλογής που έχει τοποθετηθεί στο τιμόνι.

Αλλά καινούργια πράγματα που μάθαμε κατά την παρουσίαση της KTM-Husqvarna στην Πεντέλη (στην συνέντευξη τύπου που προηγήθηκε την προηγούμενη ημέρα στο Ανάκτορο της Πικροδάφνης στην Πεντέλη) ήταν ότι έχει φτιαχτεί καινούργιοι δίχρονοι κινητήρες 250 και 300cc καθώς και ότι το KTM 125 EXC (μια δημοφιλής κατά το παρελθόν enduro μοτοσικλέτα) παύει να παράγεται γιατί, όπως μας πληροφόρησε ο after sales manager της ΚΤΜ SEE, κ. Κων/νος Καλαντζόπουλος, το κόστος για την προσαρμογή του στις προδιαγραφές Euro 4 ήταν ασύμφορο. Εις αντικατάστασή του η KTM προτείνει τα νέα KTM 125-150 XC-W, που αν και διαπιστώσαμε ότι είναι ωραίες μοτοσικλέτες, είναι μοντέλα cross country και πίσω από αυτόν τον εύηχο αμερικάνικο όρο κρύβεται η πραγματικότητα ότι δεν βγάζει πινακίδα.

Στα KTM του 2017 έχει χαμηλώσει η σέλα κι αυτό όπως πληροφορηθήκαμε ήταν κάτι που ζήτησε ο ίδιος ο Cairoli για διευκόλυνση του ελέγχου, ενώ έχουν γίνει και τολμηρές αλλαγές στο στήσιμο των μοτοσικλετών. Μία από αυτές ήταν η αλλαγή του εμβόλου του PDS αμορτισέρ. Το καινούργιο έχει μειωμένη διάμετρο από τα 50 στα 46mm πράγμα που κρίνεται τολμηρό επειδή με την κίνηση αυτή θεωρητικά αυξάνεται η θερμοκρασία λειτουργίας, ωστόσο οι εντυπώσεις των αγωνιζομένων είναι ότι η ανάρτηση βελτιώθηκε. Πάντως το χαμηλότερο βάρος κατά 600gr σίγουρα αποτελεί πλεονέκτημα. Νέο είναι και το πιρούνι WP Xplor 48 με βελτιωμένα εσωτερικά χαρακτηριστικά.

Τα Husqvarna έχουν κι αυτά το πιρούνι WP Xplor 48, αλλά το αμορτισέρ τους δουλεύει (όπως και παλιότερα) με μοχλισμό.

Δεν θα επεκταθώ άλλο στα τεχνικά για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε σε ήδη δημοσιευμένα άρθρα μας.

ΚΤΜ Enduro MY 2017

Husqvarna Enduro MT 2017

Στην συνέντευξη τύπου που προηγήθηκε της οδήγησης βραβεύτηκαν και δύο αναβάτες που διακρίθηκαν την προηγούμενη σεζόν, ο Αλέξης Ζώρας και ο Χρήστος Τομαράς (Husqvarna). Επίσης ανακοινώθηκε ότι το 2017 στόχος είναι να υπάρχουν μία ομάδα MX και μία Enduro για την KTM και τη Husqvarna αντίστοιχα συν μία ομάδα street της KTM, άρα συνολικά 5 αγωνιστικές ομάδες. Στις αγωνιστικές παροχές που προβλέπονται για το 2017 περιλαμβάνονται: έκπτωση 14% σε ανταλλακτικά, PowerParts και PowerWear, παροχή τεχνικής βοήθειας και βασικών ανταλλακτικών στην πίστα και πριμ για κάθε αγώνα (όχι σκέλος) €200 για την 1η θέση, €150 για τη 2η και €100 για την 3η.

Brabeyseis

Στην εκδήλωση που έγινε κατά την συνέντευξη τύπου στην Πεντέλη βραβεύτηκαν από την ΚΤΜ SEE οι αγωνιζόμενοι Χρήστος Τομαράς (αριστερά μαζί με την κα Ιλια Κοντού) και ο Αλέξης Ζώρας (με τον κ. Σόλωνα Κοντό και την κα Ιλια Κοντού).

Αφήστε τώρα τον Βασίλη να σας πάει βόλτα μερικούς γύρους στο πιστάκι που διαμορφώθηκε στο παλιό λατομείο της Πεντέλης. ©Δ.Μ.MrBike - 2016

KTM 2017 Offroad series
Προσανατολισμός Enduro για το 2017

Με στόχο την αναβάθμιση της γκάμας των Enduro μοτοσικλετών η KTM έκανε βελτιώσεις σε σημεία «κλειδί» κι επιπλέον παρουσίασε πλήρως ανανεωμένο τον δίχρονο κινητήρα των 250cc και 300cc καθώς επίσης και σύστημα traction control που αποτελεί μοναδική καινοτομία στο χώρο.

Η ΚΤΜ South East Europe ανανέωσε το ετήσιο χωμάτινο ραντεβού της για άλλη μία χρονιά και παρουσίασε την πλήρη γκάμα των χωμάτινων μοτοσικλετών της KTM καθώς και της Husqvarna στην ειδικά μετασκευασμένη πίστα της Πεντέλης (πρώην λατομεία) δίνοντας παράλληλα την εκκίνηση των φημισμένων ΚΤΜ OFF ROAD DAYS(Orange Days τα ξέραμε μέχρι πέρυσι, αλλά φέτος μαζί με τα ομογάλακτα Husqvarna η ονομασία του event διαφοροποιήθηκε λίγο). Πέντε μοτοσικλέτες της ΚΤΜ και τέσσερις της Husqvarna ήταν διαθέσιμες για τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου προς δοκιμή. 

KTM 250 EXC 2T

 

KTM-250-EXC-six-days-action-3 copy

Απίστευτη μοτοσικλέτα το KTM 250 EXC 2T δυνατή σε όλο το φάσμα των στροφών ωστόσο, είναι πιο ομαλή και στρωτή στην κλιμάκωση της ισχύος γεγονός που την καθιστά πιο κατάλληλη για χρήση Enduro. Ο κινητήρας του είναι μεν δυνατός αλλά στο άνοιγμα του γκαζιού δεν σου ξεκολλάει τα χέρια, μπορείς να ελέγξεις την ισχύ κυρίως με τον δεξί καρπό και τον μαλακό συμπλέκτη. Πλαίσιο, αναρτήσεις και κινητήρας συνεργάζονται αρμονικά σε μοναδική αρμονία και ο οδηγός δεν κοιτάει πως θα προσαρμοστεί σε αυτό απλά το οδηγεί σε ένα μοναδικό ρυθμό υπερβαίνοντας συνεχώς τα όριά του. 
Στο σύνολο η  συμπεριφορά του στον τρόπο που το οδηγείς είναι προβλέψιμη κι αυτό είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του που το καθιστούν τόσο δημοφιλές. Στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης υπακούει πειθήνια στις εντολές του αναβάτη και η γεωμετρία του σε βοηθάει να το πλασάρεις κατάλληλα και με όποια γωνία κλίσης επιθυμείς στην στροφή ανάλογα με το τερέν που κινείσαι. Καλοζυγισμένο, το νιώθεις πραγματικά να είναι εναρμονισμένο ένα με το σώμα σου καθώς προσπαθείς να ανεβάσεις κι άλλο το ρυθμό σου. Δύσκολα θα κάνεις λάθος όταν το οδηγείς κι ακόμη πιο δύσκολα θα χάσεις τον έλεγχο.  Στο σύνολο το KTM 250 EXC 2T αποτελεί ένα καλοστημένο όπλο για τους οπαδούς του Enduro είτε είναι χομπίστες είτε έμπειροι αθλητές που κυνηγούν την νίκη σε κάθε αγώνα που συμμετέχουν.  

KTM 300 EXC

KTM-250-EXC-Six-Days-action-15 copy
Οι συστάσεις είναι περιττές, μιας αποτελεί μία ξεχωριστή μοτοσικλέτα στην δική της κατηγορία που έχει κερδίσει τα εύσημα εδώ και αρκετά χρόνια ωστόσο, φέτος ο κινητήρας είναι ολοκαίνουργιος, σχεδιασμένος από την αρχή. Ο συνδυασμός των συμπαγών διαστάσεων του μοτέρ με την καλύτερη ροπή και πολλά υποσχόμενη ιπποδύναμη χαρίζουν ό,τι ακριβώς χρειάζεται στον αναβάτη που θα το χρησιμοποιήσει είτε στη βόλτα του Σαββατοκύριακου ή σε κάποιο αγώνα. Ακόμη και στα πιο απαιτητικά κομμάτια επωφελείσαι από τη ροπή του μοτέρ και δεν περιμένεις να ανέβουν οι στροφές για να επιταχύνεις.
Η ρύθμιση των αναρτήσεων δένει άψογα με τις επιδόσεις του συνόλου και μόνο ο πολύ έμπειρος αναβάτης θα χρειαστεί να βάλει χέρι σε αυτές. Ακόμη κι από τις πιο κακοτράχαλες διαδρομές περνάει απλώνοντας μαγικό χαλί γεγονός που όχι μόνο σου τονίζει τη σιγουριά, αλλά επιπλέον διατηρεί περισσότερο την αντοχή σου χωρίς να σε φθείρει. Μια μοτοσικλέτα με αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά και ατού που θα εκτιμήσει κάθε αναβάτης ακόμη και στο πιο απαιτητικό τερέν. Ξεχωριστός ο ήχος της καθώς και ο τρόπος που απλώνει την ισχύ του ο συγκεκριμένος δίχρονος κινητήρας.

KTM 250 EXC-F

KTM-250-exc-f-action-10 copy
Μπορεί ο κινητήρας να προέρχεται από την ΜΧ έκδοση της περασμένης χρονιάς ωστόσο, αποτελεί μία μοτοσικλέτα που δένεις άμεσα πάνω της και μπορείς σε σύντομο χρονικό διάστημα να την χαλιναγωγήσεις. Αισθάνεσαι την μοτοσικλέτα τόσο ανάλαφρη και εύκολη στις αλλαγές κλίσεις που πραγματικά σε κάνει να αναρωτιέσαι, αν είναι 250άρι! Αναρτήσεις και πλαίσιο είναι δεμένα μεταξύ τους σε ένα ομοιογενές σύνολο και στόχος τους είναι να δίνουν την καλύτερη και πιο σαφή πληροφόρηση στον αναβάτη σε ότι την πρόσφυση των ελαστικών. Κι αυτό το έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό η Αυστριακή εταιρεία. Η μοτοσικλέτα σου δίνει πολύ καλή αίσθηση στην είσοδο της στροφής εκεί που αρχίζεις να την θέτεις σε κλίση για να πάρεις την καλύτερη δυνατή γραμμή εισόδου. Η σαφήνειά της κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι μοναδική αφού σου τονίζει την σιγουριά με την καλή πρόσφυση του μπροστινού ελαστικού και γενικά την καλή πληροφόρηση που έχεις από το πλαίσιο και τις αναρτήσεις.

Το μοτέρ του είναι δυνατό και έχει δύναμη παντού. Δεν είναι σχεδιασμένο για τον χομπίστα αναβάτη, αλλά γι’ αυτόν που θέλει να κυνηγήσει τίτλο στην αντίστοιχη κατηγορία σε κάθε εθνικό πρωτάθλημα. Κι αυτό άμεσα σημαίνει ότι πρέπει να το οδηγείς στο ωφέλιμο όριο των στροφών για να πας ακόμη πιο γρήγορα. Από τις μεσαίες στροφές και άνω η μοτοσικλέτα μετατρέπεται σε πύραυλο και τότε όλα γίνονται σε fast forward mode. Αναμφισβήτητα θέλει ορμή περισσότερο απ’ όσο αρχικά νομίζεις για να πιάσεις ένα καλό ρυθμό. Η ενασχόληση με το κιβώτιο είναι συχνή και απαραίτητη για να κρατηθείς σ’ αυτό το ρυθμό, αλλά μόνο που ακούς το μοτέρ να ανεβάζει σαν streetάδικο μοτοκύλινδρο μπαίνεις περισσότερο στην πρίζα να το πιέσεις περισσότερο.

Τα EXC 250 και 300 ήταν διαθέσιμα στις limited εκδόσεις Six Days που έχουν πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό, όπως τον διακόπτη στο τιμόνι για τους χάρτες και τo TC, ρυθμιστές προφόρτισης στα καλάμια, ποδιά κινητήρα και πολλά άλλά εξτραδάκια.  

ΚΤΜ 150 XC-W

KTM-EXC-150-W-action-10 copy

Η μοτοσικλέτα που κέρδισε τις εντυπώσεις και αποτελεί πραγματικό σχολείο για τους λάτρεις του είδους. Το ΚΤΜ 150 XC-W είναι ελαφρώς πιο ροπάτο από ένα δίχρονο 125άρι, αλλά ταυτόχρονα πολύ πιο εύκολο να το συνηθίσεις από άποψη ισχύος και κλιμάκωσης αυτής. Αισθητή γίνεται η ισχύς του περισσότερο από τις μεσαίες στροφές, όπου πλέον κινείται σε άλλο ρυθμό. Στην στενή πίστα της δοκιμής μπορούσες να κινηθείς με υποδειγματικό τρόπο χωρίς να σκέφτεσαι πώς να το πλασάρεις ή πώς το περάσεις να πολύ σφιχτά κομμάτια. Είναι ελαφρύ σε αίσθηση με καλή εργονομία και γενικά αποτελεί ένα καλοστημένο σύνολο σε όλους τους τομείς. Οι αναρτήσεις του και οι ρυθμίσεις τους δένουν με το σύνολο και μπορείς προοδευτικά να αυξάνεις τον ρυθμό σου ανακαλύπτοντας όλο και περισσότερο τα προτερήματά του.

KTM 450 SX-F

KTM-SX-F-450-TomarasΤο KTM 450 SX-F  "πετάει" στα χέρια του Χρήστου Τομαρά.

Οι συστάσεις και εδώ είναι περιττές όταν ο λόγος γίνεται για το υπερόπλο της ΚΤΜ. Αναμφισβήτητα το μεγάλο του αβαντάζ του KTM 450 SX-F είναι ο υπερ-ροπάτος κινητήρας του. Η ασύλληπτη ροπή σε συνδυασμό με το σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο κάνουν θαύματα μιας και δεν χρειάζεται να ασχολείσαι μονίμως με αυτό. Κλείνεις το γκάζι; Κανένα πρόβλημα! Απλά το ανοίγεις ξανά και πολλές φορές χωρίς να συμπλεκτάρεις κι έχεις άμεσα την ισχύ στον πίσω τροχό. Αναμφισβήτητα αποτελεί ίσως το πιο ισχυρό αλλά συνάμα ομαλό στην απόδοση της ισχύος 450άρι. Βέβαια στο endurάδικο πιστάκι της δοκιμής αισθανόταν σαν ταύρος σε υαλοπωλείο και στα πολύ κλειστά εσάκια καθυστερούσε στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης. Όμως στη συνέχεια ξεδίπλωνε τις χάρες του και το ευχαριστιόσουν σε όλο του το μεγαλείο. 
Ακόμη κι αν δεν είσαι κορυφαίος αναβάτης του ΜΧ μπορείς να το απολαύσεις και να διασκεδάσεις πάνω στη σέλα του. Από την άλλη πλευρά στα χέρια ενός «καθαρόαιμου» off road αναβάτη μετατρέπεται σε όπλο ακριβείας κάνοντάς τον να βρει εύκολα και γρήγορα τον γρήγορο ρυθμό του.

KTM Freeride E-XC

KTM-Freeride-EXC-action-4 copy

Ηλεκτρική μαγεία, μία μοτοσικλέτα μοναδική σε κάθε τομέα που την απολαμβάνει κανείς περισσότερο απ’ όσο αρχικά θα περίμενε. Ο τρόπος λειτουργίας και η απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ είναι αυτό που απαιτείται να συνηθίσει κανείς πριν χουφτώσει πλήρως ο γκάζι. Ιδίως όταν βρίσκεται πριν από κάποιο άλμα ή εμπόδιο γιατί δεν έχει τις σχέσεις ενός συμβατικού κιβωτίου και τον συμπλέκτη για να δράσει αντίστοιχα. Δύναμη έχει από χαμηλά αλλά λίγο πριν το μέσο της διαδρομής του γκαζιού εμφανίζει τις πραγματικές του δυνατότητες. Ζυγίζει μόλις 110 κιλά πράγμα που το καθιστά ευκολοδήγητο για την βόλτα ακόμη και στα πιο απαιτητικά τερέν.
Η χρήση φρένου (πίσω φρένο) στην αριστερή μανέτα σε κάνει νιώθεις ότι οδηγείς ένα καλοστημένο και πανάκριβο Mountain Bike με ηλεκτρική υποβοήθηση και σαφώς περισσότερη ροπή. Αίσθηση μοναδική και ξεχωριστή από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα. Στο μικρό, κλειστό και σκληρό χωμάτινο τερέν της Πεντέλης το KTM Freeride E-XC ήταν κάτι παραπάνω από απολαυστικό μια πραγματική όαση. Στις στροφές είχες πλήρη έλεγχο στην είσοδο και ομαλή συμπεριφορά, όσο κι αν προσπαθούσες να λυσσάξεις…! Η ομαλή απόκριση του μοτέρ ενίσχυε την πρόσφυση των μαλακών ελαστικών της Maxxis και η μοτοσικλέτα επιτάχυνε σωστά χωρίς άσκοπες πλαγιολισθήσεις. Σίγουρα αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση, μία πρόταση που είναι πολύ μπροστά (όχι και τόσο, αν το καλοσκεφτεί κανείς) που θα βρει οπωσδήποτε οπαδούς μιας και αποτελεί μία άριστα στημένη μοτοσικλέτα σε όλους τους τομείς. Το μόνο που βρίσκεις πάνω της διαφορετικό από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα της ΚΤΜ είναι η θέση των μαρσπιέ που είναι ελαφρώς πιο πίσω.

Traction control

Στο σύνολο οι νέα γκάμα των μοτοσικλετών της ΚΤΜ κερδίζει τις εντυπώσεις με την αναβαθμισμένη εργονομία, την προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια της κατασκευής και φυσικά στο ανανεωμένο set up των αναρτήσεων. Νέα μοτέρ αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φυσικά η παρουσία του Traction Control με τέσσερις διαφορετικούς χάρτες. Αυτό αποτελεί μία μοναδική καινοτομία στο χώρο των χωμάτινων μοτοσικλετών που απαιτεί αρκετούς γύρους να αισθανθεί κανείς τις μικρές διαφορές από τον ένα χάρτη στον άλλο. Σίγουρα με το TC αποφεύγεις κάποια μικρογλιστρήματα στην κορυφή των σαμαριών ή κι ακόμη κατά το στρίψιμο εκεί που όταν θέλεις να έρθεις άμεσα στο γκάζι αρχίζεις να νιώθεις το πίσω μέρος να γυρίζει πριν την ώρα του.

Husqvarna-FC-250-statics-9
Έχοντας την μοναδική ευκαιρία να δοκιμάσουμε  τέσσερις μοτοσικλέτες της Husqvarna, την αδελφή εταιρεία που ανήκει στην ΚΤΜ μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε άμεση σύγκριση σε μοτοσικλέτες ίδιου κυβισμού.

Husqvarna FE 350

Husqvarna-FE-350-action-2

Τις πρώτες εντυπώσεις πήραμε με το εκπληκτικό Husqvarna FE 350 που είναι θαυμάσιο ως προς την αίσθηση που δίνει η γεωμετρία του, ενώ επιπλέον κερδίζει τα εύσημα η μοναδική λειτουργία του κινητήρα. Απλώνει πολύ γραμμικά αλλά συνάμα δυνατά από τις χαμηλές στροφές και στις μεσαίες τρίζει τα δόντια του δηλώνοντας τι θα επακολουθήσει. Δύναμη έχει παντού και ο μαλακός του συμπλέκτης συνεργάζεται άψογα με το σαφέστατο κιβώτιο. Το χαρακτηριστικό που σε εντυπωσιάζει ακόμη περισσότερο είναι ο τρόπος που επιβραδύνει ο κινητήρας στο κλείσιμο του γκαζιού όπου κι εκεί είναι πιο ρολαριστός πιο γραμμικός κι όχι αισθητά απότομος. Αν λοιπόν νομίζει κανείς ότι θα φρενάρει λιγότερο με τα φρένα για να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα είναι γελασμένος. Ωστόσο, παραμένει πολύ προβλέψιμο στην οδήγηση και δεν σε τρομάζει χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερεί σε κάτι απλά όλα γίνονται με ένα ομαλό και προσιτό τρόπο. Δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις πολύ για να εξοικειωθείς μαζί του και να βρεις το ρυθμό σου. Αναρτήσεις –εμπρός και πίσω- τις νιώθεις πιο προοδευτικές και το μοχλικό σύστημα κάνει σωστά τη δουλειά του. Τα φρένα του είναι ισχυρά αλλά προοδευτικά με πολύ καλή αίσθηση γεγονός που παρατηρήθηκε και στα υπόλοιπα μοντέλα της φετινής γκάμας. Στο πάτημά τους αισθάνεσαι σιγουριά και ξέρεις ακριβώς τι κάνεις.
Στην ΜΧ έκδοσή του που είναι το FC 350 όλα γίνονται πιο γρήγορα κι αυτό έχει να κάνει κυρίως με την απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού. Η αίσθηση του είναι μάχιμη, κοινώς πολεμική, με τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές ταυτόχρονα με τη σκέψη σου. Κι εδώ για να μην γίνει το λάθος η ύπαρξη του Traction Control κάνει αισθητή την παρουσία της για να περιορίσει το άσκοπο και ανεξέλεγκτο σπινάρισμα του πίσω τροχού φροντίζοντας την καλύτερη παροχή πρόσφυσης. Στην επιλογή 2 είδαμε καλύτερο αποτέλεσμα στο σκληρό τερέν της δοκιμής.  

Husqvarna FE 250   

Husqvarna-FE-250-action-2 copy

Το HusqvarnaFE 250 είναι εξίσου καλοστημένο και ισχυρό από πλευράς κινητήρα σε όλους τους τομείς. Αποτελεί μία καθαρόαιμη μοτοσικλέτα στημένη με ιδιαίτερη προσοχή και προσαρμόζεσαι στις απαιτήσεις της άμεσα. Ο χρόνος εξοικείωσης με την μοτοσικλέτα είναι αμελητέος κι άμεσα βρίσκεις το ρυθμό με αυτή. Γρήγορο σε γεωμετρία με πολύ καλή αίσθηση στο μπροστινό σύστημα (όπως και το HusqvarnaFR 350) υπακούει στις εντολές σου και το βάζεις εύκολα στις γραμμές εισόδου χωρίς να δυσανασχετεί.

Husqvarna ΤC 250 2Τ  

Husqvarna-TC-250-action-1 copy
Από την γκάμα της Husqvarna οδηγήσαμε και το δίχρονο TE 250, μία ελαφριά σε αίσθηση δίχρονη mx μοτοσικλέτα. Στην σφιχτή πίστα της δοκιμής γύριζε εξίσου εύκολα με το KTM 250 EXC ωστόσο είχε διαφορετική αίσθηση στη θέση οδήγησης και την γεωμετρία. Το ΤC 250 το ένιωθες πιο άμεσο πιο ευέλικτο σε γενικές γραμμές σε σύγκριση με το ΚΤΜ. Βέβαια αυτό εξαρτάται άμεσα κι από το στυλ οδήγησης του κάθε αναβάτη. Το πλασάριζες πιο εύκολα στις κλειστές στροφές κι άπλωνε άμεσα στην έξοδο. Πλαίσιο αναρτήσεις και φρένα συνεργάζονται με μοναδική αρμονία.

Τα ελαστικά των μοτοσικλετών

Μοτοσικλέτα

Ελαστικά

ΚΤΜ 300 EXC 2T

Metzeler

KTM 250 EXC 2T

Metzeler

KTM 250 EXC-F

Maxxis

KTM 450 SX-F

Michelin 

KTM Freeride E-XC

Maxxis

KTM 150 XC-W

Maxxis

Husqvarna TC 350

Michelin

Husqvarna FC 250

Dunlop

Husqvarna FE 350

Metzeler

Husqvarna TC 250

2T Metzeler

Το επιτελείο της ΚΤΜ South East οργάνωσε άλλη μία παρουσίαση/παραγωγή Offroad δίνοντας την ευκαιρία στους εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου να πάρουν την καλύτερη γεύση από τα νέα προϊόντα του 2017. Οφείλουμε λοιπόν να αποδώσουμε τα εύσημα για μια δύσκολη παραγωγή σε μια συντριπτική οικονομική συγκυρία που όμως κάθε χρόνο έχει θετικά αποτελέσματα.

Copyright© Βασίλης Μωραΐτης – 2016

Φωτογραφίες: Χρήστος & Γιώργος Καραγιωργάκης

Copyright© MrBike – 2016

KTM (επίσημοsite)

Husqvarna (επίσημο site)

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world