Off-Road
Εμφανίσεις: 1635
 

KTM EXC-MY-2017 Action-03

Η ΚΤΜ παρουσίασε το στόλο των enduro μοτοσικλετών για το 2017 μαζί με τις εκδόσεις Six Days.

Νέες προσθήκες στη γκάμα είναι τα δίχρονα KTM 125 XC-W και τα KTM 150 XC-W που είναι κατασκευασμένα για αγώνες enduro κλειστής πίστας ή για αγώνες που δεν απαιτείται να βγάζει η μοτοσικλέτα πινακίδα. Το πλεονέκτημα που έχουν αυτές οι μοτοσικλέτες είναι ότι είναι απαλλαγμένες από το βάρος των εξαρτημάτων για να μπορούν να ομολογκαριστούν, οπότε είναι εξαιρετικά ελαφρές (το 91kg χωρίς καύσιμα). To νέο γράμμα W που προστίθεται στην ονοματολογία της KTM αντιπροσωπεύει τη μακρύτερη κλιμάκωση του κιβωτίου (από την αγγλική λέξη wide). Για όσους δεν σκοπεύουν να βγουν σε δημόσιο δρόμο, οι μικρές αυτές μοτοσικλέτες μοιάζουν ιδανικές.

Τετράχρονα enduro

Μια σημαντική αλλαγή στα τετράχρονα enduro της KTM είναι το νέο πιρούνι. Πρόκειται για το 48άρι WP Xplor που εξελίχτηκε σε στενή συνεργασία με την KTM. Διαθέτει ελατήρια και στα δύο καλάμια, το κάθε καλάμι όμως αναλαμβάνει διαφορετική λειτουργία. Το αριστερό έχει την απόσβεση συμπίεσης ενώ το δεξί έχει την απόσβεση επαναφοράς. Ετσι, οι ρυθμιστές και για τις δύο αποσβέσεις είναι στο πάνω μέρος των καλαμιών και είναι εύκολα προσβάσιμοι. Το εύρος ρύθμισης είναι μεγάλο στα 30 κλικ. Η διαδρομή του είναι 300mm και σύμφωνα με την ΚΤΜ είναι 200gr ελαφρύτερο από το προηγούμενο πιρούνι. Ο ρυθμιστής της προφόρτισης ελατηρίου είναι κι αυτός καινούργιος και η KTM υπόσχεται ευκολία χρήσης χωρίς να απαιτούνται εργαλεία. Καινούργιου σχεδιασμού είναι και οι ανοδιωμένες πορτοκαλί πλάκες που προσφέρουν offset 22mm για καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα. To αμορτισέρ ονομάζεται κι αυτό WP Xplor και είναι τεχνολογίας PDS, χωρίς δηλαδή μοχλικό και είναι ξανασχεδιασμένο για να έχει καλύτερη απόδοση και να είναι ελαφρύτερο.

Η διαχείριση του κινητήρα της Keihin διαθέτει ξεχωριστά συστήματα cold start και ρύθμισης ρελαντί. Τα Six Days έχουν και έναν ισχυρότερο χάρτη μαζί με το στάνταρντ Traction Control.

Μικρές αλλαγές έχει και το πίσω φρένο με 10mm μακρύτερο πετάλι και διαφορετικά («λιγότερο επιθετικά» γράφει η ανακοίνωση) υλικά τριβής στα τακάκια.

Το τιμόνι είναι μεταβλητής διατομής της NEKEN και διαθέτει πλέον νέα γκαζιέρα με αλουμινένιο κορμό. Τα γκριπ ODI δεν χρειάζονται συρματόδεση ή κόλλα σύμφωνα με την KTM. Στα τετράχρονα ειδικά η KTM δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης διαφορετικού έκκεντρου στη γκαζιέρα για να μπορεί ο αναβάτης να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά του γκαζιού στις ειδικές του ανάγκες. Όπως είπαμε ήδη υπάρχει στάνταρντ διακόπτης για την επιλογή των χαρτών και για το traction control.

Διαβάστε και την επίσημη ανακοίνωση της KTM:

«ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ENDURO ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!

Η KTM για μια ακόμη φορά υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να παραμείνει πιστή στις αρχές της, διατηρώντας την κυριαρχία της, με offroad μοτοσυκλέτες Enduro που θέτουν τον πήχη και οι οποίες έχουν ανανεωθεί σε ποσοστό 90%. Σημαντική μείωση βάρους, έως και 5kg έχει επιτευχθεί σε όλη τη γκάμα, με βελτιωμένη συγκέντρωση μαζών που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Για τα MY2017 η γκάμα έχει αλλάξει ώστε πλέον περιλαμβάνει τα 125 XC-W και 150 XC-W (αντικαθιστώντας τα 125 EXC και 200 EXC), που έχουν ειδικά σχεδιαστεί για αγώνες σε κλειστές πίστες, αλλά και σε πιο παραδοσιακές, τα πλήρως ομολογκαρισμένα 250 EXC και 300 EXC όσον αφορά τα δίχρονα. Στα τετράχρονα η KTM συνεχίζει με εντελώς αναβαθμισμένες μοτοσυκλέτες τα 250 EXC-F και 350 EXC-F όπως επίσης και με τα μεγαλύτερου κυβισμού 450 EXC-F και 500 EXC-F.

KTM-EXC-MY-2017-SIX-DAYS

Οι νέες μοτοσυκλέτες έχουν νέο πλαίσιο, με νέες αναρτήσεις που περιλαμβάνουν το ανεστραμμένο πιρούνι WP XPlor 48, ενώ το τμήμα R&D του Mattighofen στην Αυστρία συνδύασε πληροφορίες από ένα εκτεταμένο δίκτυο αναβατών, από τις εργοστασιακές ομάδες, με πληροφορίες που ήρθαν από το τμήμα R&D της KTM North America ώστε να είναι σε θέση να παρουσιάσει νέους κινητήρες, με βελτιωμένη απόδοση, μειωμένο βάρος και μικρότερο μέγεθος ώστε να βελτιωθεί η συμπεριφορά τους στην οδήγηση.

Με βελτιώσεις που συναντάμε από το πλαίσιο και τα πλαστικά, έως μικρές λεπτομέρειες στον πίνακα οργάνων των μοτοσυκλετών αυτών, η KTM ενσωμάτωσε τις τελευταίες τεχνολογίες ώστε οι νέες μοτοσυκλέτες να καλύπτουν μια γκάμα αναβατών, από τον ερασιτέχνη μέχρι τον επαγγελματία αναβάτη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Ακολουθώντας μια δοκιμασμένη παράδοση, τα ειδικής σχεδίασης μοντέλα SIX DAYS, βρίσκονται σε παράλληλο επίπεδο με τη νέα γενιά των EXC μοντέλων. Διατίθενται σε δίχρονα και τετράχρονα και εξοπλίζονται με αρκετά στοιχεία βελτίωσης της απόδοσης και χρήσιμα τεχνικά αξεσουάρ. Οι νέες μοτοσυκλέτες  “Six Days Spain”, σχεδιάστηκαν με προσεγμένα γραφικά ώστε να αποδίδουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των μοτοσυκλετών αυτών.

Joachim Sauer (KTM Offroad Product Manager): “Όπως συνηθίζουμε να λέμε, μετά τον αγώνα είναι… πριν τον αγώνα. Όπως εμείς το καταλαβαίνουμε στην state-of-the-art εξέλιξη των προϊόντων μας, η νέα offroad γκάμα των Enduro είναι απόδειξη της συνεχούς δέσμευσης στον πυρήνα των αρχών μας. Πιστεύουμε ότι αυτή η γκάμα μοτοσυκλετών θα ωθήσει την ικανοποίηση κάθε αναβάτη σε ένα νέο επίπεδο.”

Η νέα γκάμα KTM MY2017 Enduro παρουσιάστηκε χθες το βράδυ (17 Μαΐου 2016) στο Les Comes, στην Ισπανία και οι νέες μοτοσυκλέτες θα φτάσουν στις Ευρωπαϊκές αγορές τον Ιούνιο.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2016

Copyright© MrBike – 2016

KTM (επίσημο site)

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world