KTM 990 Adventure R – 2009

Ανάμεσα σε εκείνους που αγαπούν το KTM 990 Adventure είναι και εκείνοι που θέλουν μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου. Οι μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης του νέου Adventure R δίνουν λύση στο πρόβλημα, με μόνη διαφορά ότι αυξάνουν κι άλλο το ύψος της σέλας…

Οι αλλαγές

Οι διαδρομές της ανάρτησης από τα 210mm του απλού Adventure, στο R γίνονται 265mm. Η διαφορά αυτή ανεβάζει αυτόματα το ύψος της σέλας από τα 860mm στα 915mm και εάν κανείς υπολογίσει ότι η σέλα έχει αξιοσημείωτο πλάτος (όχι όπως στα ΜΧ) τότε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο για αναβάτες κάτω του 1,80m να πατούν με άνεση στο έδαφος…

Εκτός όμως τη διαφοράς στις αναρτήσεις, το Adventure R χρησιμοποιεί διαφορετικό κινητήρα. Είναι μεν ο γνωστός LC8, έχει όμως διαφορετικό σετάρισμα και αποδίδει πλέον 114hp (από τους 104hp του απλού μοντέλου). Το σύστημα ψύξης του κινητήρα έχει αλλάξει, ενώ αυξήθηκαν τα διαστήματα του service και δεν απαιτείται πλέον έλεγχος των βαλβίδων στα 1000km. Επιπλέον έχουν γίνει αλλαγές στο σύστημα της εξάτμισης

Το πιρούνι και το υποπλαίσιο είναι σε μαύρο χρώμα ενώ το πλαίσιο σε πορτοκαλί. Νέο είναι ο πίνακας οργάνων, ενώ οι διχρωμίες πάνω στη μοτοσικλέτα είναι ανάμεσα σε ματ πορτοκαλί και γυαλιστερό μαύρο.

Ενδιαφέρον

Αν και τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα θα επιλέξουν εκείνοι που είναι φανατικοί με το χώμα και επαρκώς ψηλοί, το Adventure R αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση καθώς έχει αυξημένες δυνατότητες. Βέβαια το κατά πόσο οι ιδιοκτήτες της θα αξιοποιήσουν τις επιπλέον δυνατότητες σε σχέση με το απλό μοντέλο, είναι κάτι που δέχεται μεγάλη συζήτηση, όμως αυτό δεν απαξιώνει το νέο μοντέλο.

© MrBike – 2008

Τεχνικά Χαρακτηριστικά       Κινητήρας KTM, τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος V 75°, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά μπλοκ Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 101,0 x 62,4 Χωρητικότητα (cc) 999 Σχέση συμπίεσης 11,5:1 Μέγιστη ισχύς  84,5 kW (114hp) @ 8.750 rpm Μέγιστη ροπή 100 Nm (10,2 kgm) @ 6,750 rpm Τροφοδοσία Ψεκασμός Keihin EFI  Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Ξηρό κάρτερ με δύο αντλίες Eaton Κιβώτιο   I Δεν ανακοινώθηκε II  Δεν ανακοινώθηκε III  Δεν ανακοινώθηκε IV  Δεν ανακοινώθηκε V  Δεν ανακοινώθηκε VI  Δεν ανακοινώθηκε Πρωτεύουσα μετάδοση 1,941 (35/67) Τελική μετάδοση 2,625 (16/42) Πλαίσιο Χαλύβδινο, σωληνωτό Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι WP  48mm, με διαδρομή 265mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ WP με μοχλισμό, με διαδρομή 265mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι,  διαμέτρου 300mm. Δαγκάνες Brembo 2 εμβόλων Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα Brembo 2 εμβόλων Μπροστινό ελαστικό 90/90-21 Πίσω ελαστικό 150/70-18 Μήκος (mm) Δεν ανακοινώθηκε Πλάτος (mm) Δεν ανακοινώθηκε Υψος (mm) Δεν ανακοινώθηκε Υψος σέλας (mm) 915 Μεταξόνιο (mm) 1.570 Ιχνος (mm) 119 Γωνία Caster 26,6° Βάρος (kg) 207 Ρεζερβουάρ (lt) 19,5

ΚΤΜ Ελλάδας: www.hellinmoto.gr

ΚΤΜ International: www.ktm.com