KTM 790 Adventure και Adventure R (2019) – On board δοκιμή

Off-RoadΕμφανίσεις: 1631

Για μια αγωνιώδη στιγμή μου φάνηκε ότι δεν θα έφτανα ποτέ στην κορυφή του αμμόλοφου. Καθώς σκαρφάλωνα την πλαγιά του στη μαροκινή έρημο, περιστρέφοντας το γκάζι του KTM 790 Adventure R ελάχιστα παραπάνω με στόχο να αποκτήσω λίγη ταχύτητα παραπάνω, αλλά η μοτοσυκλέτα δεν επιτάχυνε παρά μόνο ο τροχός σπινάρισε όλο και περισσότερο δημιουργώντας ένα ακόμη μεγαλύτερο σύννεφο μαλακής και ξηρής άμμου.

Είχα αρχίσει την επίθεσή μου στον αμμόλοφο με μικρή ταχύτητα και μετά άνοιξα το γκάζι απότομα. Και το πλήρωσα με τον θάψω σχεδόν τον τροχό στην άμμο, όπως έπαθα και πριν δέκα λεπτά. Αυτή τη φορά όμως το λάστιχο βρήκε την απαιτούμενη πρόσφυση. Βάζοντας και το αριστερό πόδι κάτω, πέρασα την κορυφή, έφτασα σε πιο σταθερή άμμο και συνέχισα, εντυπωσιασμένος από τη δυνατότητα του KTM 790 Adventure R να διαπραγματεύεται με τέτοιες καταστάσεις.

Είναι η πρώτη φορά που οδηγώ πάνω από (πού και πού και μέσα στους) αμμόλοφους. Ακόμη και οι παρουσιάσεις των καινούργιων adventure μοτοσυκλετών δεν περιλαμβάνουν τόσο extreme καταστάσεις. Όμως ακριβώς αυτό το περιβάλλον ήταν ο λόγος που η KTM ήρθε στο Erfoud, στο νοτιοανατολικό Μαρόκο κοντά στα σύνορα με την Αλγερία, για την παρουσίαση των νέων KTM 790 Adventure και Adventure R. Οι Αυστριακοί ήθελαν να δείξουν ότι οι καινούργιες τους δικύλινδρες μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού δεν είναι σαν τις υπάρχουσες adventure μοτοσυκλέτες αλλά φέρνουν μαζί τους καινούργιες δυνατότητες στην κατηγορία.

Με λίγα λόγια

Τα νέα δικύλινδρα μοιάζουν σε πολλά πράγματα με το αδελφάκι τους KTM 790 Duke με το οποίο μοιράζονται τη βασική αρχιτεκτονική του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 799cc με τους 2ΕΕΚ και το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο (που όμως είναι καινούργιας σχεδίασης). Οι εμφανείς διαφορές συμπεριλαμβάνουν το φέρινγκ, τη ζελατίνα, την αλουμινένια ποδιά, το μεγαλύτερο ψυγείο, το ρεζερβουάρ που εκτείνεται προς τα κάτω σε κάθε πλευρά του κινητήρα και που χωράει 20lt, και τις μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις με τους ακτινωτούς τροχούς, ο εμπρός μάλιστα είναι διαμέτρου 21 ιντσών – ειδικός για χώμα.

Και τα δύο Adventure έχουν μια ηπιότερης απόδοσης έκδοση του κινητήρα του ΚΤΜ 790 Duke με καινούργιους εκκεντροφόρους και ψεκασμό. Αυτό αυξάνει λίγο τη ροπή κάτω από τις 7.500rpm και τη μειώνει από εκεί και πάνω μέχρι το όριο των 10.000rpm. Η μέγιστη απόδοση ισχύος πέφτει κατά 10 ίππους στους 94hp στις 8000rpm, ενώ η μέγιστη ροπή είναι λίγο υψηλότερη στα 89Nm και αποδίδεται 1.400rpm νωρίτερα στις 6.600rpm.

Τα δύο KTM 790 Adventure φορούν το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο (πορτοκαλί για το KTM 790 Adventure R) με χυτό αλουμινένιο ψαλίδι πάνω στο οποίο εδράζεται το διαγώνια τοποθετημένο αμορτισέρ χωρίς μοχλισμό. Η κύρια διαφορά των δύο μοντέλων είναι η ανάρτησης της WP. Το βασικό μοντέλο έχει μη ρυθμιζόμενο πιρούνι της WP και αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και τα δύο με διαδρομή 200mm. Τo KTM 790 Adventure R έχει πιο υψηλών προδιαγραφών ανάρτηση με ρυθμίσεις εμπρός και πίσω με διαδρομή 240mm.

Οι υψηλότερες αναρτήσεις αυξάνουν αναπόφευκτα και το ύψος της σέλας από τα 830/850mm που είναι η ρυθμιζόμενη και σε δύο κομμάτια (αναβάτη, συνεπιβάτη) σέλα του απλού, στα 880mm στη μονοκόμματη σέλα του R που δεν ρυθμίζεται. Άλλες διαφορές που έχει το KTM 790 Adventure R είναι η κοντύτερη ζελατίνα και το ψηλότερο εμπρός φτερό. Τα ελαστικά του είναι Metzeler Karoo 3 με τακούνια ενώ το απλό μοντέλο που οδηγήσαμε φορούσε Avon Trailrider, όμως και τα δύο φορούν τις ίδιες ζάντες με ακτίνες.

Day One: standard ΚΤΜ 790 Adventure

Από το πρώτο χιλιόμετρο είχα πολλές ευκαιρίες να θυμηθώ πόσο μοναδικό, συναρπαστικό και προκλητικό μέρος είναι το Μαρόκο για έναν μοτοσυκλετιστή. Στο δρόμο μέσα από το Erfoud άνθρωποι και ζώα εμφανίζονται μπροστά σου χωρίς προειδοποίηση: δικάβαλα ποδήλατα με παιδιά, τετρακάβαλα scooter με οικογένειες, γέροι με γαϊδάρους που τραβάνε τεράστια κάρα με κλαριά. Κίνδυνοι παντού, όμως το KTM 790 Adventure δρασκελίζει ανάμεσά τους με ευκολία δίνοντας συγκροτημένη αίσθηση και ότι βρίσκεται στο στοιχείο του. Επιταχύνει ομαλά και χωρίς προσπάθεια, καταπίνει τις διάφορες ανωμαλίες του δρόμου με περιφρόνηση, φρενάρει άμεσα όταν ένα παιδί πεταχτεί στο δρόμο και αλλάζει πορεία χαλαρά και σβέλτα για να αποφύγει την απροσδόκητη πορεία από ένα βαν.

Η ΚΤΜ έδωσε έμφαση στο φιλικό χαρακτήρα του KTM 790 Adventure και με τόσα που γίνονται γύρω μας είναι ήδη ευπρόσδεκτα. Ακόμη και πριν ξεκινήσω αισθανόμουν ότι ήταν εύκολο στον έλεγχό του. Η σέλα αλλάζει ύψος εύκολα και στη ψηλότερη ρύθμισή της το ύψος είναι νορμάλ για την κατηγορία. (Θα υπάρχει έξτρα σέλα και κιτ ανάρτησης για να ρίχνει το ύψος της σέλας στα 800mm). To KTM 790 Adventure είναι μια λεπτή μοτοσυκλέτα που ζυγίζει μόλις 189kg χωρίς καύσιμα και περίπου 210kg με γεμάτο ρεζερβουάρ. Το περισσότερο βάρος είναι χαμηλά χάρη στο έξυπνα σχεδιασμένο ρεζερβουάρ.

Οι περισσότεροι αναβάτες θα μπορέσουν να πατήσουν και με τα δύο πόδια στο έδαφος ενώ η μοτοσυκλέτα προσφέρει άφθονο χώρο για τα πόδια. Το μονοκόμματο τιμόνι είναι ελαφρώς ανασηκωμένο, έχει επιλογές για οριζόντια ρύθμιση και προσφέρει μια σχεδόν όρθια θέση οδήγησης.

Η ρυθμιζόμενη σέλα βρίσκεται μπροστά από μια έγχρωμη οθόνη TFT που περιέχει πληροφορίες για το χάρτη οδήγησης, από τους οποίους υπάρχουν τρεις (Street, Offroad και ο πιο ήπιος Rain) συν ένας προαιρετικός Rally που επιλέγεται από τους γνωστούς διακόπτες της KTM στον αριστερό διακόπτη.

Η ομαλή απόκριση της τροφοδοσίας (ride-by-wire) και ο ελαφρύς συμπλέκτης (με σύρμα) βοήθησε πολύ ώστε η μοτοσυκλέτα να είναι εύκολα ελέγξιμη στους γλιστερούς δρόμους και μάλιστα με χαρά είδα ότι και το KTM 790 Adventure διαθέτει υψηλού επιπέδου ηλεκτρονικά όπως και το KTM 790 Duke. Υπάρχει cornering ABS και πολυεπίπεδο traction control που και τα δύο τους προσαρμόζονται αυτόματα ανάλογα με το riding mode και μπορούν να ρυθμιστούν επιπλέον ανεξάρτητα.

KTM-790-Adventure-action-4

Η μείωση της ισχύος στις υψηλές στροφές δεν έγινε αισθητή ούτε όταν φτάσαμε στον ανοιχτό δρόμο, όπου απολάμβανα πιο πολύ την ροπάτη απόδοση στις μεσαίες στροφές. Το KTM 790 Adventure τραβούσε γλυκά από τις χαμηλές στροφές, έπιανε το ρυθμό από τις 6.000rpm και είχε μια χαλαρή, πρόθυμη και εύστροφη αίσθηση. Οι δικύλινδροι εν σειρά μπορεί να είναι επίπεδοι στην απόδοσή τους, όμως του 790 έχει έναν πολύ γοητευτικό χαρακτήρα (όπως και στο 790 Duke) παρά την πολύ αποτελεσματική εξάτμιση που κρατά τον ήχο του χαμηλά.

Ηταν πολύ σταθερό στις γρήγορες στροφές και έστριβες εύκολα στις σφιχτότερες στροφές, παρά τον τροχό των 21in εμπρός, αν και οι δρόμοι στο Μαρόκο δεν έχουν και πολλές στροφές και αυτές οι λίγες στροφές έχουν υποψία μόνο πρόσφυσης κι επομένως δεν πιέσαμε τα λάστιχα και πολύ. Οι τετραέμβολες δαγκάνες της JJuan εμπρός που συνεργάζονται με δίσκους 320mm (σε σύγκριση με τους δίσκους των 300mm στο KTM 790 Duke) μείωναν την ταχύτητα με ελάχιστη πίεση στη μανέτα.

Το ταξίδι με 130-140km/h στους ίσιους και συνήθως άδειους δρόμος στο Μαρόκο ήταν απολαυστικό με το KTM 790 Adventure να παραμένει σταθερό. Καλή προστασία από τον αέρα προσφέρουν οι χούφτες και η ζελατίνα που προσφέρει περιθώριο κάθετης ρύθμισης 40mm αφού ξεβιδώσεις κάποιες βίδες. Μεγαλύτερο περιθώριο ρύθμισης και περισσότερη ευκολία σε στυλ Super Adventure θα μας άρεσε καλύτερα. Όμως η ζελατίνα κρατούσε τον άνεμο μακριά από το στήθος μου και ο στροβιλισμός δεν ήταν χειρότερος από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα όπως τα BMW F850GS και το Honda Africa Twin. (H κοντή ζελατίνα του R μπορεί να μπει στο βασικό 790 ως αξεσουάρ και το ανάποδο).

Κατά τα άλλα η άνεση ήταν πολύ καλή, με τη βοήθεια και των αναρτήσεων που αν και δεν έχουν μεγάλη δυνατότητα ρυθμίσεων τα καταφέρνουν πολύ καλά σε ένα μεγάλο φάσμα εδαφών, από γυαλισμένους δρόμους πόλης μέχρι χώμα και άμμο. Πού και πού έφτανε κάποιο χτύπημα στην πλάτη μου καθώς το αμορτισέρ δεν μπορούσε να απορροφήσει κάποια μεγάλη ανωμαλία του δρόμου, όμως η επιλογή του ελατηρίου και των αποσβέσεων φάνηκε να είναι καλή, προσφέροντας επαρκή απορρόφηση χωρίς οι αναρτήσεις να κάθονται. Η διαδρομή που κάναμε στην παρουσίαση δεν ήταν αρκετά μεγάλη για να είναι ένα κανονικό τεστ άνεσης ή για να μας επιβεβαιώσει πόσο οικονομικός είναι ο κινητήρας. Η δική μου μέση κατανάλωση ήταν 5lt/100km άρα θα έπρεπε να έχω αυτονομία πάνω από 400km.

H σύντομη ήπια εξόρμηση στο χώμα δεν έδωσε στο KTM 790 Adventure τη δυνατότητα να δείξει αν θα μπορούσε να φτάσει τις δυνατότητες του R στα δύσκολα, όμως οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πάρα πολύ καλές.

Αυτό που επιβεβαίωσε το KTM 790 Adventure ήταν η ανάσα φρέσκου αέρα στην κατηγορία adventure μεσαίου κυβισμού, συνδυάζοντας επιδόσεις δρόμου, ηλεκτρονικά μεγάλης μοτοσυκλέτας και ευκολία, ευκινησία και ζωντάνια που το κάνουν πολύ πιο πολυχρηστικό από τα περισσότερα ανταγωνιστικά του μοντέλα. Ενσωματώνει πολλές ωραίες λεπτομέρειες, όπως εύκολα προσβάσιμο φίλτρο αέρα, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και πίσω από τα πλαϊνά καπάκια.

KTM-790-Adventure-action-8

Ισως το σαφώς σπορτίβικο και ελαφρώς φρενήρες KTM 790 Adventure να μην ήταν η adventure μοτοσυκλέτα που θα διάλεγα για ένα ολοήμερο ταξίδι με φορτίο. Όμως το ταξίδι θα το έβγαζε πολύ καλά και θα ήταν αχτύπητο εκεί που θα έφτανε: στους δρόμους της πόλης, στους χωματόδρομους και παντού ενδιαμέσως.

Day Two: KTM 790 Adventure R

Είναι πάνω από δέκα χρόνια που το Rally Dakar δεν γίνεται πια στην Αφρική και μια διήμερη παρουσίαση μοτοσυκλέτας απέχει πολύ από τον επικό αγώνα των τριών εβδομάδων. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να μην νιώσω την ανατριχίλα στην σπονδυλική στήλη καθώς στέκομαι όρθιος στα μαρσπιέ ενός αυστριακής κατασκευής δικύλινδρου, πιάνω το τιμόνι πίσω από τις πορτοκαλί χούφτες, ακολουθώ τον team manager της αγωνιστικής ομάδας της ΚΤΜ στα ραλλύ και πρώην αγωνιζόμενο Jordi Viladoms σε ένα δρόμο που διέκρινα με δυσκολία μέσα στην τεράστια αμμώδη έκταση της ερήμου της Σαχάρας.

Νωρίτερα οργώναμε τους αμμόλοφους και μερικά δύσκολα σημεία μερικοί αναβάτες προτίμησαν να μην τα περάσουν κι έπρεπε να βοηθήσει ο Jordi ή να βοηθήσει αναβάτες σαν κι εμένα που είχαν θάψει τον πίσω τροχό μέχρι τον άξονα. Τώρα είμαστε σε πιο ανοιχτό τερέν και γκαζώνουμε τον δικύλινδρο κινητήρα των 94hp στην άμμο και το χώμα με ρυθμό 110km/h με το νέφος που σηκώνει περιστασιακά ο αναβάτης εμπρός μας να είναι ο μόνος λόγος για να κόψουμε.

Πρόκειται για συναρπαστική και συχνά θεματική οδήγηση σε μια μοτοσυκλέτα που είναι με διαφορά η πιο επιτυχημένη που έχω οδηγήσει γι’ αυτή τη δουλειά. Μια μεγαλύτερη adventure μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να κάνει το ίδιο πράγμα, αν και με όχι τόσο καλό έλεγχο στο γρήγορο κομμάτι, και σίγουρα δεν θα μπορούσε να έχει περάσει τους αμμολόφους. Μικρότερα μονοκύλινδρα θα ήταν καλύτερα στην άμμο, αλλά δεν θα έφταναν ποτέ το ρυθμό του KTM 790 Adventure R στα γρήγορα κομμάτια στην έρημο ή στο δρόμο.

O λόγος που το KTM 790 Adventure R είναι τόσο καλό στα γρήγορα off road κομμάτια είναι ο συνδυασμός χρήσιμης δύναμης, ευελιξίας και καλά σχεδιασμένης εργονομίας. Εχει φυσική θέση οδήγησης που προσφέρει εύκολο έλεγχο, παρά το ότι είμαι ψηλός με τη βοήθεια του λεπτού ρεζερβουάρ και του χαμηλού κέντρου βάρους (και τα έξτρα φαρδιά μαρσπιέ ραλλύ). Ο κινητήρας είχε άριστη απόκριση και προσέφερε καλό έλεγχο με τη βοήθεια του άψογους traction control που είναι όμως έξτρα και στα δύο μοντέλα και όχι στο βασικό εξοπλισμό όπως στο KTM 790 Duke.

To σημαντικότερο ίσως πλεονέκτημα του KTM 790 Adventure R είναι οι αναρτήσεις που έκαναν καταπληκτική δουλειά διατηρώντας την καλή συμπεριφορά και τη σταθερότητα με τη βοήθεια και του αμορτισέρ τιμονιού.

Η μοτοσυκλέτα έδινε αίσθηση ότι είναι σφιχτή στο δρόμο παρά τις μεγάλες διαδρομές των 240mm προσφέροντας άριστη ποιότητα κύλισης, σφαλιαρίζοντας πέτρες με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς να τερματίζουν οι αναρτήσεις από τα άλματα.

Τα ηλεκτρονικά είναι και αυτά καταπληκτικά, κυρίως το traction control που επέτρεπε ακόμη και σε όχι έμπειρους χωματερούς σαν κι εμένα να κάνουμε power slide τον πίσω τροχό με δήθεν στυλ ειδικού. Το KTM 790 Adventure έχει και τέταρτο χάρτη οδήγησης, τον Rally που είναι έξτρα στο απλό KTM 790 Adventure. Σύμφωνα μ’ αυτόν το traction control ρυθμίζεται καθ’ οδόν σε εννέα θέσεις από τα κουμπιά στα αριστερά. Αυτό ήταν πολύ χρήσιμο στην έρημο, όπου τα επίπεδα τρία και τέσσερα προσέφεραν χρήσιμη βοήθεια στα χαλαρά εδάφη, αλλά καμία στη βαθιά άμμο. Επιλέγοντας γρήγορα το επίπεδο ένα επέτρεπε στον πίσω τροχό (στη μοτοσυκλέτα δοκιμής Conti Twinduro αντί για Karoo) να εξακολουθεί να περιστρέφεται δίνοντάς σου πιο πολλές πιθανότητες να ανέβεις τον αμμόλοφο.

Σε εκείνα τα δύσκολα κομμάτια το KTM 790 Adventure R έλαμπε πιο δυνατά, και ήταν σημεία που θα έπρεπε να παλέψω πολύ με άλλες adventure μοτοσκλέτες. Να μανουβράρεις το KTM 790 Adventure R ήταν εύκολο με το τιμόνι και τη χειρολαβή του συνεπιβάτη. Ο κινητήρας τα κατάφερνε καλά αν και τον δουλεύαμε ψηλά σε μια τόσο καυτή μέρα, χάρη στο μεγαλύτερο ψυγείο και τον δεύτερο ανεμιστήρα, αποτελέσματα των δοκιμών στη δύσκολη έρημο της Καλιφόρνιας που έγιναν κατά τη διάρκεια του project.

Βαθιά εντυπωσιασμένος

Την ώρα που πατήσαμε πάλι στην άσφαλτο και γυρίζαμε πίσω μέσα στο σκοτάδι του μαροκινού χειμωνιάτικου απογεύματος ακόμη κι εγώ ένιωθα εντυπωσιασμένος από το KTM 790 Adventure R. Για όποιον αναζητά μια μοτοσυκλέτα για σοβαρό off road αλλά και πιο καθημερινή χρήση, η έκδοση R είναι σαφώς καλύτερη από το KTM 790 Adventure και ένα μεγάλο βήμα σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί.

Από εκεί και πέρα το μόνο πράγμα που μας χωρίζει από το καινούργιο μας Adventure είναι το κόστος (δείτε την τιμή εδώ) το οποίο δεν συνοδεύεται από quick-shifter και εφόσον θελήσεις να βάλεις αξεσουάρ όπως το shifter, μαρσπιέ, προστατευτικά ρεζερβουάρ ή τελικό Akrapovic θα ανεβάσει την τιμή αρκετά παραπάνω.

Αυτές οι τιμές ίσως να σημαίνουν ότι τα ΚΤΜ 790 Adventure να μην αποτελέσουν τους game-changers που αξίζουν να είναι χάρη στις δυνατότητές τους. Δίνουν όμως στην κατηγορία μοναδικές και πολύ γοητευτικές νέες επιλογές και για αναβάτες που κάνουν σοβαρό εκδρομικό off road είναι ίσως οι καλύτερες στην κατηγορία τους ανεξαρτήτως κυβισμού.

Copyright© Roland Brown – 2019

Φωτογραφίες: Marco Campelli, Sebas Romero

Τεχνικά Χαρακτηριστικά KTM 790 Adventure 2019  KTM 790 Adventure R 2019  Κινητήρας KTM τετράχρονος, δικύλινδρος, εν σειρά, υγρόψυκτος, με οτκώ βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους  KTM τετράχρονος, δικύλινδρος, εν σειρά, υγρόψυκτος, με οτκώ βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους  Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 88 x 65,7 88 x 65,7 Χωρητικότητα (cc) 799 799 Σχέση συμπίεσης 12,7:1 12,7:1 Μέγιστη ισχύς  95hp (70kW) / 8.000 95hp (70kW) / 8.000 Μέγιστη ροπή 88Nm / 6.600rpm 88Nm / 6.600rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός DKK Dell’Orto με σώματα 46mm, rbw, 4 χάρτες Ηλ. Ψεκασμός DKK Dell’Orto με σώματα 46mm, rbw, 4 χάρτες Εκκίνηση Μίζα Μίζα Λίπανση Υπό πίεση, δύο αντλίες λαδιού Υπό πίεση, δύο αντλίες λαδιού Κιβώτιο 6 σχέσεων 6 σχέσεων I – – II  – – III  – – IV  – – V  – – VI  – – Πρωτεύουσα μετάδοση 39/75 39/75 Τελική μετάδοση 2,812 (16/45) 2,812 (16/45) Πλαίσιο Χαλύβδινο  Χαλύβδινο  Μπροστινή ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι WP διαμέτρου 43mm με διαδρομή 200mm Ανεστραμμένο πιρούνι WP διαμέτρου 48mm με διαδρομή 240mm Πίσω ανάρτηση Monoshock WP με διαδρομή 200mm Monoshock WP με διαδρομή 240mm Μπροστινό φρένο 2 Δίσκοι διαμέτρου 320mm, με δαγκάνα 4 εμβόλων ακτινικής στήριξης, cornering ABS Bosch 9.1 MP με off road mode, απενεργοποιείται 2 Δίσκοι διαμέτρου 320mm, με δαγκάνα 4 εμβόλων ακτινικής στήριξης, cornering ABS Bosch 9.1 MP με off road mode, απενεργοποιείται Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα δύο εμβόλων, cornering ABS Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα δύο εμβόλων, cornering ABS Μπροστινό ελαστικό 90/90-21 90/90-21 Πίσω ελαστικό 150/70-18 150/70-18 Μήκος (mm) – – Πλάτος (mm) – – Υψος (mm) – – Υψος σέλας (mm) 850-830 880 Μεταξόνιο (mm) 1,509 1,528 Ιχνος (mm) 107,8 110,4 Γωνία Caster 25˚9′ 26˚3′ Βάρος (kg) 189 στεγνό 189 στεγνό Ρεζερβουάρ (lt) 20 20