Off-Road
Εμφανίσεις: 1165
 

hi 16KX450H 401LIMDRF2CG C copy

Η Kawasaki στο αμερικάνικο MX αλλά και το διεθνές MX έχει να επιδείξει σπουδαίες επιτυχίες (32 AMA SX, 30 ΑΜΑ ΜΧ και AMA SX 450 2011 έως 2014 του 2015 πήγε στην ΚΤΜ με τον Ryan Dungey) και μεγάλους αναβάτες.

Για να βοηθήσει τους αναβάτες της να κερδίζουν βάθρα το εργοστάσιο αναβάθμισε σημαντικά το Kawasaki KX 450F για 2016.

Κύριες αλλαγές είναι ο ισχυρότερος κινητήρας (αν και δεν ανακοινώνεται η μέγιστη ισχύς) και το χαμηλότερο βάρος. Το νέο Kawasaki KX 450F είναι κατά 3,4kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ζυγίζει δηλαδή μόλις 108,7kg και σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας του.

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι ξανασχεδιασμένος με νέα, ελαφρύτερα κάρτερ, νέους αυλούς εισαγωγής στην κεφαλή, νέες βαλβίδες, άλλο χρονισμό, ενώ ο κύλινδρος είναι 8,5mm offset προς τα εμπρός για να αυξηθεί η ισχύς σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Επίσης νέο είναι το φιλτροκούτι, το πιστόνι είναι Bridged-Box, όμοιο με αυτά που χρησιμοποιούνται στα εργοστασιακά αγωνιστικά, που προσφέρει χαμηλότερες τριβές, μεγαλύτερη αντοχή και καλύτερη απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Νέα είναι επίσης η εξάτμιση, τόσο οι λαιμοί, όσο και το τελικό.

hi 16KX450H 401LIMFEGB00D C copy

O κινητήρας είναι ξανασχεδιασμένος με περισσότερη δύναμη και λιγότερο βάρος.

Πλαίσιο αναρτήσεις

Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο είναι καινούργιο, κατά 6mm λεπτότερο, πιο ελαφρύ και προσφέρει σύμφωνα με το εργοστάσιο αυξημένη στιβαρότητα και καλύτερη αίσθηση. Νέο σχέδιο έχει και το ψαλίδι.

Το πιρούνι είναι η νέα έκδοση του Showa SFF-Ait TAC Separate Function front Fork, Triple Air Chamber), με νέες τσιμούχες που προκαλούν μικρότερη τριβή, ενώ νέα είναι και τα καλάμια. Το πιρούνι αυτό έχει πνευματικό ελατήριο στο δεξιό καλάμι και τις αποσβέσεις στο αριστερό καλάμι, μια διάταξη που είδαμε να ακολουθεί και η WP στα KTM φέτος.

Κάποιες αλλαγές έχει και η πίσω ανάρτηση με το ελατήριο να είναι λίγο σκληρότερο (53Nm αντί για 52Nm) ενώ και ο μοχλισμός είναι ξανασχεδιασμένος έτσι ώστε να ταιριάξει με το μικρότερο βάρος της μοτοσικλέτας.

hi 16KX450H 401LIMFHA00D C copy

H Kawasaki έχει βάλει εδώ και χρόνια πνευματικό ελατήριο στο μπροστινό της. Αρχικά ήταν της KYB ενώ πέρυσι τοποθετήθηκε το Showa SFF-Ait TAC Separate Function με καλάμια 49mm. Φέτος το πιρούνι αυτό είναι ακόμη πιο βελτιωμένο. 

hi 16KX450H 401LIMNRS2CG C copy

Εργονομία και αισθητική

Η σέλα είναι πιο επίπεδη για περισσότερη άνεση, ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται σε 4 θέσεις και τα μαρπσιέ σε 2. Τα πλαστικά είναι καινούργια με νέα number plates, νέα προστατευτικά ψυγείου επειδή η μοτοσικλέτα είναι κατά 3cm λεπτότερη σ’ αυτό το σημείο, νέα φτερά, νέα ποδιά και νέο ρεζερβουάρ. Επίσης καινούργια για το 2016 είναι τα γραφικά στο Kawasaki KX 450F.

hi 16KX450H 401LIMDTA2CG C copy

Nέο Kawasaki FI Calibration Kit

Το Kawasaki Accessory FI Calibration Kit είναι αυτόνομο και δεν χρειάζεται πλέον lapotop αλλά είναι συμβατό με PC. Με τον έξτρα αυτό εξοπλισμό μπορείτε να κάνετε ακριβείς ρυθμίσεις στην τροφοδοσία και τη ανάφλεξη. Μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 7 έτοιμους χάρτες, για προσαρμογή των χαρακτηριστικών του κινητήρα ανάλογα με την πίστα και τις συνθήκες.

hi kx450h 16 fi calibration controller copy

Το νέο Kawasaki FI Calibration Kit είναι αυτόνομο, καταργεί το lap top αλλά είναι συμβατό με PC.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2015

Copyright© MrBike – 2015

Kawasaki (επίσημο site)

hi KX450F 0892 copy 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά KX 450F (2016) KX 450F (2015) KX 450F (2013)
Κινητήρας Kawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους Kawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους Kawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 96,0 x 62,1 96,0 x 62,1 96,0 x 62,1
Χωρητικότητα (cc) 449 449 449
Σχέση συμπίεσης 12,8:1 12,8:1 12,5:1
Μέγιστη ισχύς  ΔΑ ΔΑ ΔΑ
Μέγιστη ροπή ΔΑ ΔΑ ΔΑ
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός Keihin 43mm Ηλ. Ψεκασμός Keihin 43mm Ηλ. Ψεκασμός Keihin 43mm
Εκκίνηση Μανιβέλα Μανιβέλα Μανιβέλα
Λίπανση Ξηρό κάρτερ Ξηρό κάρτερ Ξηρό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων 5 σχέσεων 5 σχέσεων
I 1.750 (28/16) 1.750 (28/16) 1.750 (28/16)
II  1.412 (24/17) 1.412 (24/17) 1.412 (24/17)
III  1.188 (19/16) 1.188 (19/16) 1.188 (19/16)
IV  1.000 (19/19) 1.000 (19/19) 1.000 (19/19)
0.875 (21/24) 0.875 (21/24) 0.875 (21/24)
VI  3.846 (50/13) 3.846 (50/13) 3.846 (50/13)
Πρωτεύουσα μετάδοση 2.727 (60/22) 2.727 (60/22) 2.727 (60/22)
Τελική μετάδοση 3.846 (50/13) 3.846 (50/13) 3.846 (50/13)
Πλαίσιο Αλουμινένιο περιμετρικό Αλουμινένιο περιμετρικό Αλουμινένιο περιμετρικό
Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο πνευματικό τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-Air TAC (Separate Function front Fork Air - Triple Air Chamber) 49mm με διαδρομή 310mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς. Πνευματική ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου Αντεστραμμένο πνευματικό τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-Air TAC (Separate Function front Fork Air - Triple Air Chamber) 49mm με διαδρομή 314mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, απόσβεση επαναφοράς σε 20 θέσεις Αντεστραμμένο πνευματικό τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba Pneumatic Spring Fork (PSF) 48mm με διαδρομή 314mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, απόσβεση επαναφοράς σε 20 θέσεις
Πίσω ανάρτηση Monoshock με μοχλισμό Unti-Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: αργή - γρήγορη απόσβεση συμπίεσης απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου Monoshock με μοχλισμό Unti-Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: αργή απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, γρήγορη απόσβεση συμπίεσης 2 στροφές, απόσβεση επαναφοράς σε 22 θέσεις, προφόρτιση ελατηρίου Monoshock με μοχλισμό Unti-Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: αργή απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, γρήγορη απόσβεση συμπίεσης 2 στροφές, απόσβεση επαναφοράς σε 33 θέσεις, προφόρτιση ελατηρίου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 270mm με δαγκάνα 2 εμβόλων Δίσκος διαμέτρου 270mm με δαγκάνα 2 εμβόλων Δίσκος διαμέτρου 250mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 80/100-21 (51Μ) 80/100-21 (51Μ) 80/100-21 (51Μ)
Πίσω ελαστικό 120/80-19 62Μ) 120/80-19 62Μ) 110/90-19 62Μ)
Μήκος (mm) 2.195 2.195 2.180
Πλάτος (mm) 820 820 820
Υψος (mm) 1.290 1.275 1.275
Υψος σέλας (mm) 960 960 955
Μεταξόνιο (mm) 1.495 1.495 1.480
Ιχνος (mm) 125 120 113
Γωνία Caster 28° 27°9' 26° 9'
Βάρος (kg) 108,7 112,1 112,5
Ρεζερβουάρ (lt) 6,3 6,2 6,2

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world