Off-Road
Εμφανίσεις: 2022
 

kawasaki-kx-2015-action-2

Δεν παρουσιάζουν μεγάλες αλλαγές τα τετράχρονα Motocross Kawasaki KX 250F και 450F, που έτσι κι αλλιώς αποτελούν κορυφαία αγωνιστικά. Οι αλλαγές τους κυρίως έχουν εστιαστεί στο στήσιμο και στην εργονομία. Το Kawasaki KX 450F απέκτησε το πνευματικό πιρούνι Showa SFF Air TAC που ως τώρα φορούσαν μόνο τα εργοστασιακά. Τα νέα δεδομένα στην πρόσφυση που προσφέρει η νέα ανάρτηση οδήγησαν σε αλλαγή στις ρυθμίσεις της ECU. Τόσο το Kawasaki KX 250F όσο και το Kawasaki KX 450F έχουν μεγαλύτερο δίσκο εμπρός διαμέτρου 270mm με ακτινική τρόμπα φρένου και ρυθμιζόμενο τιμόνι και μαρπσιέ. Το Kawasaki KX 250F απέκτησε νέο πιστόνι για μεγαλύτερη μακροζωία και καλύτερες επιδόσεις και στην τροφοδοσία του έχει δύο ψεκαστήρες για καλύτερη απόδοση.

kawasaki-kx-250f-2015-static-2

Kawasaki KX 250F του 2015.

Τα Kawasaki KX 250F και 450F η Teomoto τα προσφέρει σε τιμή προσφοράς στην αγωνιστική τους τιμή εφόσον τα κλείσετε μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου Το KX250F προσφέρεται στα 7.190€ και το

KX450F στα 7.990€. Διαβάστε περισσότερα στο επίσημο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

«KawasakiKX250F και ΚΧ450F 2015

40 χρόνια «χτίζουν» νικητές

Από το 1974 που εμφανίστηκε το πρώτο μοντέλο KX, η οικογένεια motocross της Kawasaki διαπνέεται από την ίδια φιλοσοφία σχεδιασμού: να οδηγεί τους αγωνιζόμενους αναβάτες στην κορυφή του βάθρου. Το 2014, το KX450F εξασφάλισε στον Ryan Villopoto το τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημα AMA 450 Supercross, επιβεβαιώνοντας τα αγωνιστικά διαπιστευτήρια της Kawasaki. Συμπληρώνοντας την επιτυχία της οικογένειας ΚΧ, το KX250F έχει κερδίσει πολλούς αγώνες ΜΧ2 σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, διεκδικώντας τον τίτλο της πιο επιτυχημένης μοτοσυκλέτας στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία του.

Για το 2015 τα μοντέλα KX εμπλουτίζονται με χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις και το στυλ της οικογένειας. Σας παρουσιάζουμε το επιστέγασμα 40 χρόνων αγωνιστικής εμπειρίας, τα πιο δυνατά KX που βγήκαν ποτέ.

kawasaki-kx-250f-2015-two-injectors

Δύο ψεκαστήρες αποκτά το Kawasaki KX 250F του 2015 στο σύστημα τροφοδοσίας του για καλύτερη απόδοση.

Το KX450F του 2015 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής που εξοπλίζεται με την καινοτόμο εμπρόσθια ανάρτηση Showa SFF-Air TAC, μια τεχνολογία που εφαρμοζόταν ως τώρα μόνο στα επίσημα αγωνιστικά των εταιρειών. Το νέο πιρούνι, διαχωρίζοντας τις λειτουργίες του σε ένα σύστημα απόσβεσης στην αριστερή μπουκάλα και σε ένα πνευματικό ελατήριο τριών θαλάμων αέρος στη δεξιά, χαρακτηρίζεται από ενισχυμένη ακαμψία, χαμηλό βάρος, μαλακή λειτουργία και ευρεία δυνατότητα ρυθμίσεων. Οι νέες ρυθμίσεις της πίσω ανάρτησης συμβάλλουν περαιτέρω στον έλεγχο και τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, ιδιαίτερα σε οδήγηση υψηλών ταχυτήτων.

Νέες ρυθμίσεις του κινητήρα και της ECU εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις και πρόσφυση της μοτοσυκλέτας.

Στο KX450F του 2015 συναντάμε μεγαλύτερο εμπρόσθιο δισκόφρενο 270mm τύπου μαργαρίτα, για αυξημένη δύναμη πέδησης και εξαιρετικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Το ίδιο μεγάλο εμπρόσθιο δισκόφρενο μαργαρίτα φέρει και το KX250F του 2015, σε συνδυασμό με ακτινική αντλία φρένου και τακάκια με μεγάλο συντελεστή τριβής.

Στη νέα έκδοση του ΚΧ250F, οι διπλοί ψεκαστήρες καυσίμου -ήδη μια πρωτοποριακή εφαρμογή για motocross μοτοσυκλέτα παραγωγής- είναι ακόμη πιο εκλεπτυσμένοι, προσφέροντας άμεση απόκριση και αυξημένη ισχύ στις χαμηλές-μεσαίες στροφές. Τις επιδόσεις και τη μακροζωία του κινητήρα ενισχύει το πιο δυνατό και ελαφρύτερο έμβολο.

Τόσο το KX250F όσο και το KX450F του 2015 δίνουν τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει την εργονομία της μοτοσυκλέτας στις ατομικές του διαστάσεις και στο προσωπικό του στυλ οδήγησης. Το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί σε 4 διαφορετικές θέσεις, ενώ επιλογή δύο θέσεων προσφέρεται για τα μαρσπιέ.

Και τα δύο μοντέλα διατηρούν τις επαναστατικές εφαρμογές που εγγυώνται την επιτυχία τους στους αγώνες, όπως το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου εκκίνησης, οι 3 επιλογές χαρτογράφησης, καθώς και το προαιρετικό FI calibration kit.

Το KX450F και το KX250F είναι ήδη φημισμένα για τις επιδόσεις και την αξιοπιστία τους. Σύμφωνα με τον Ryan Villopoto, οι νέες βελτιώσεις υπόσχονται ακόμη περισσότερες επιτυχίες για το μέλλον.

kawasaki-kx-450f-2015-static-2

Kawasaki KX 450F του 2015.

Η ΤΕΟΜΟΤΟ, για να γιορτάσει τα 40 χρόνια ιστορίας ΚΧ και να μυήσει μια νέα γενιά στη μαγεία του motocross, προσφέρει τα μοντέλα KX250F και KX450F του 2015 σε αγωνιστικές τιμές χωρίς προηγούμενο.

KX250F – Μόνο με 7.190€

KX450F – Μόνο με 7.990€

Οι ανωτέρω εορταστικές τιμές ισχύουν για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας μέχρι εξαντλήσεως των διαθέσιμων μοτοσυκλετών. Ισχύουν για κρατήσεις που θα γίνουν έως 30/9/2014.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας, www.kawasaki.gr».

kawasaki-kx-2015-detail-showa-sff-air-1

Το πιρούνι της Showa, Separate Function front Fork Air - Triple Air Chamber (SFF-Air TAC) ακολουθεί την αρχιτεκτονική Separate Function όπου το αριστερό καλάμι αναλαμβάνει μόνο την απόσβεση και το δεξί έχει το ελατήριο, μόνο που στο δεξί καλάμι, χρέη ελατηρίου εκτελεί αέρας, διαχωρισμένος σε τρεις θαλάμους, όπως φαίνεται στο σχέδιο. Ως τώρα το καλάμι αυτό προσέφερε τις υπηρεσίες του μόνο στα εργοστασιακά αγωνιστικά, τώρα όμως περνάει και στα αγωνιστικά παραγωγής.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2014

Copyright© MrBike – 2014

Kawasaki (επίσημο site)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kawasaki KX 250F Kawasaki KX 450F
Κινητήρας Kawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφορόρους Kawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφορόρους
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 77,0 x 53,6 96,8 x 61,1
Χωρητικότητα (cc) 249 449
Σχέση συμπίεσης 13,8:1 12,8:1
Μέγιστη ισχύς Δ.Α. Δ.Α.
Μέγιστη ροπή Δ.Α. Δ.Α.
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός Keihin 43mm με δύο ψεκαστήρες Ηλ. Ψεκασμός Keihin 43mm
Εκκίνηση Μανιβέλα Μανιβέλα
Λίπανση Ξηρό κάρτερ Ξηρό κάρτερ
Κιβώτιο 5 σχέσεων 5 σχέσεων
I 2.142 (30/14) 1.750 (28/16)
II 1.750 (28/16) 1.412 (24/17)
III 1.444 (26/18) 1.188 (19/16)
IV 1.235 (21/17) 1.000 (19/19)
V 1.045 (23/22) 0.875 (21/24)
VI - -
Πρωτεύουσα μετάδοση 3.350 (67/20) 2.727 (60/22)
Τελική μετάδοση 3.846 (50/13) 3.846 (50/13)
Πλαίσιο Αλουμινένιο δύο δοκών περιμετρικό Αλουμινένιο δύο δοκών περιμετρικό
Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο  τηλεσκοπικό πιρούνι 48mm Separate Function front Fork (SFF) Type 2με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου Αντεστραμμένο  τηλεσκοπικό πιρούνι 49mm Separate Function front Fork Air - Triple Air Chamber (SFF-Air TAC) με διαδρομή 314mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου
Πίσω ανάρτηση Monoshock με μοχλισμό Uni Trak με διαδρομή 310mm. Ρυθμίσεις:  απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου Monoshock με μοχλισμό Uni Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις:  απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου
Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 270mm με δαγκάνα δύο εμβόλων Δίσκος διαμέτρου 270mm με δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα μονού εμβόλου Δίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα μονού εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό 80/100-21 80/100-21
Πίσω ελαστικό 100/80-19 120/80-19
Μήκος (mm) 2.170 2.195
Πλάτος (mm) 820 820
Υψος (mm) 1.275 1.275
Υψος σέλας (mm) 945 960
Μεταξόνιο (mm) 1.475 1.495
Ιχνος (mm) 126,4 120
Γωνία Caster 27°7' 27°9'
Βάρος (kg) 106,2 112,1
Ρεζερβουάρ (lt) 6,1 6,2
 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world