Kawasaki KX 250F (2017) – Επίσημη παρουσίαση

Το Kawasaki KX 250F του 2017 έχει νέο, βελτιωμένο και ισχυρότερο κινητήρα καθώς και νέο πλαίσιο. Συνολικά είνα κατά 1,7kg ελαφρύτερο.

Η Kawasaki μπαίνει πολύ επιθετικά για το 2017 στα motocross της Ε2 κατηγορίας, λέγοντας μάλιστα ότι το νέο Kawasaki KX 250F του 2017 κάνει σε πίστα MX στα χέρια αναβάτη δοκιμών καλύτερο χρόνο κατά 1,6 δευτερόλεπτα σε πίστα του 1,55 λεπτού.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι ο κινητήρας έχει δεχτεί αρκετές αλλαγές ώστε να είναι αρκετά πειστικός ο ισχυρισμός ότι ο κινητήρας είναι κατά 1kW πιο δυνατός από τον προηγούμενο (πάντως επίσημα δεν ανακοινώνεται η ισχύς του).

Στα νέα χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι:

– η κάθετη εισαγωγή καυσίμου,

– η εφαρμογή της λύσης του offset κυλίνδρου (ο πίρος του εμβόλου δεν είναι στην ίδια ευθεία με το κομβίο του στροφάλου με αποτέλεσμα μικρότερες πλευρικές τάσεις στο πιστόνι),

-η εφαρμογή εξελιγμένης μεθόδου ρεκτιφιέ (plateau honing με εύκαμπτα εργαλεία ρεκτιφιέ στο φινίρισμα) για πιο λεία τοιχώματα κυλίνδρου,

– η τοποθέτηση κουζινέτου στη μεγάλη έδραση της μπιέλας αντί για ρουλεμάν.

– Το πιστόνι είναι καινούργιο και είναι ελαφρύτερο.

Νέο χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι δεν χρειάζεται υπολογιστής για να γίνουν αλλαγές στην ηλεκτρονική μονάδα KX FI Calibration Controller, παρά μόνο το έξτρα KX FI Calibration kit που πωλείται έξτρα. Η ηλεκτρονική μονάδα έχει όπως και πριν 7 έτοιμους χάρτες.

Νέο είναι και το πλαίσιο, που τώρα είναι λεπτότερο και γι΄αυτό έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά ακαμψίας. Το ελαφρύτερο πλαίσιο και οι διαφορές στον κινητήρα έχουν φέρει μια μείωση βάρους της τάξης των 1,7kg κι έτσι το Kawasaki KX 250F ζυγίζει μόλις 104,5kg

Το πιρούνι Showa SFF Type είναι από τα πιο σύγχρονα εξαρτήματα που έχει να δείξει η βιομηχανία αναρτήσεων με το ελατήριο στο δεξιό καλάμι και τις αποσβέσεις στο αριστερό, δεν είναι όμως το πνευματικό πιρούνι που φοράει από πέρυσι το μεγαλύτερο KX 450F.

Τέλος, νέα είναι η εργονομία της μοτοσικλέτας με πιο επίπεδη σέλα και ρεζερβουάρ ώστε να διευκολύνουν τις αλλαγές θέσης πάνω στη μοτοσικλέτα. Όπως και πριν το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε 4 θέσεις και τα μαρπσιέ σε 2.

Διαβάστε και την επίσημη ανακοίνωση της Teomoto για το Kawasaki KX 250F του 2017 με links για κατατοπιστικά video για τη νέα μοτοσικλέτα:

KawasakiKX250F 2017 : Πιο δυνατό, πιο ελαφρύ, πιο αξιόπιστο!

Με τις επιτυχίες της TeamGreen στην κατηγορία MX2 να αυξάνουν τις προσδοκίες του αγωνιστικού κοινού , το νέο KX250F του 2017 αποκαλύφθηκε.

Εξελίσσοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνταγή των προκατόχων του, η τελευταία έκδοση του KX250F έχει να επιδείξει μια σειρά από νέα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά: μεγαλύτερη ισχύ, μικρότερο βάρος κατά 1,7 kg και αρκετές τεχνικές και αισθητικές αναβαθμίσεις, όπως τα ενσωματωμένα στα πλαστικά γραφικά, που κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε μοντέλο ΚΧ.

Η δυνατή απόδοση του υγρόψυκτου, τετράχρονου κινητήρα με διπλό ψεκασμό ενισχύεται ακόμη περισσότερο χάρη στη νέα εισαγωγή κάθετης ροής και την καλύτερη πλήρωση του κυλίνδρου, με αποτέλεσμα πιο δυνατό «τράβηγμα» στις χαμηλές-μεσαίες στροφές, πιο άμεση απόκριση και πιο γρήγορη επιτάχυνση.

Βασισμένο στην τεχνολογία των εργοστασιακών αγωνιστικών, το καινοτόμο bridge-box bottom πιστόνι έχει αναθεωρηθεί σχεδιαστικά και είναι πλέον ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει διάταξη offset κυλίνδρου για βελτιωμένη μηχανική απόδοση, ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε όχι μόνο στο μοντέλο KX450F, αλλά και στις NinjaZX-10R και Ninja H2.

Η αντοχή είναι φυσικά ένα πρωτεύον ζητούμενο για τους αγωνιζόμενους και το μοντέλο του 2017 ενισχύει την ήδη αποδεδειγμένη αξιοπιστία του με αποτελεσματικές βελτιώσεις. Η εφαρμογή της τεχνικής του «γυαλίσματος» στην επιφάνεια του κυλίνδρου επιτρέπει τη συγκέντρωση λαδιού στα τοιχώματα και τη μείωση των τριβών. Η χρήση κουζινέτων αντί για ακτινικά ρουλεμάν στο κομβίο της μπιέλας στοχεύει στον περιορισμό των μηχανικών απωλειών.

Το βάρος του κινητήρα είναι μειωμένο κατά 0,8 kg ενώ σχεδόν 1 kg έχει εξοικονομηθεί από το πλαίσιο. Ο νέος σκελετός είναι πιο λεπτός κατά 6mm και 90 g ελαφρύτερος απ’ ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ το νέο ψαλίδι ζυγίζει 190g λιγότερο.  Το πιρούνι Separate Function (SFF) Type 2 της Showa και η πίσω ανάρτηση Uni-Trak έχουν αναθεωρημένες ρυθμίσεις.

Με 3 διαφορετικές επιλογές χαρτογράφησης στο standard εξοπλισμό και το εργοστασιακού τύπου κιτ ρύθμισης ψεκασμού καυσίμου  (KX FI calibration kit) διαθέσιμο ως αξεσουάρ, το νέο KX250Fπροσφέρει στους αγωνιζόμενους όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να κατακτήσουν τη νίκη.

Ανακαλύψτε τα «όπλα» του νέου KX250F σε μια σειρά από κατατοπιστικά videos:

2017 KX250F Engine
https://www.youtube.com/watch?v=o9K8fcv-6eQ

2017 KX250F Chassis
https://www.youtube.com/watch?v=H0eZpw3mZ-Q

2017 KX250F Bodywork
https://www.youtube.com/watch?v=G2YJBQQWQZI

2017 KX250F Suspension
https://www.youtube.com/watch?v=qdzB1hUrds8

2017 KX250F Launch Control

 https://www.youtube.com/watch?v=YrCykiywq2M

2017 KX250F Calibration DFI
https://www.youtube.com/watch?v=4AL4dgE__Sk
2017 KX250F Ergo Fit
https://www.youtube.com/watch?v=UyCFB2FuPp8

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Kawasaki KX 250F (2017) Κινητήρας Kawasaki τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με 4 βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 77 x 53,6 Χωρητικότητα (cc) 249 Σχέση συμπίεσης 13,7:1 Μέγιστη ισχύς Δ.Α. Μέγιστη ροπή Δ.Α. Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός 43mm με δύο ψεκαστήρες Εκκίνηση Μανιβέλα Λίπανση Ημίξηρο κάρτερ Κιβώτιο 5 σχέσεων I 2.142 (30/14) II 1.750 (28/16) III 1.444 (26/18) IV 1.235 (21/17) V 1.045 (23/22) VI – Πρωτεύουσα μετάδοση 3.350 (67/20) Τελική μετάδοση 3.846 (50/13) Πλαίσιο Αλουμινένιο περιμετρικό Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 48mm Showa Separate Function Fork (SFF) Type 2. Ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό Uni track, Ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς Μπροστινό φρένο Δίσκος διαμέτρου 270mm, με δαγκάνα δύο εμβόλων Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 240mm, με δαγκάνα ενός εμβόλου Μπροστινό ελαστικό 80/100-21 Πίσω ελαστικό 100/90-19 Μήκος (mm) 2170 Πλάτος (mm) 820 Υψος (mm) 1265 Υψος σέλας (mm) 940 Μεταξόνιο (mm) 1475 Ιχνος (mm) 126 Γωνία Caster 28,5 Βάρος (kg) 104,5 Ρεζερβουάρ (lt) 6,4