Gas Gas EC 450 Raid (2015) – Επίσημη παρουσίαση

Η Gas Gas έχει αποκομίσει αρκετά μεγάλη εμπειρία στους αγώνες ραλί καθώς συμμετέχει συνεχώς τα τελευταία χρόνια στο σχετικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και φυσικά και στο Νοτιοαμερικάνικο Dakar. Φέτος σχεδίασε μια εντελώς καινούργια μοτοσικλέτα για να τρέξει στους αγώνες, ωστόσο μόνο ένας αναβάτης με Gas Gas τερμάτισε στην 60ή θέση, ο Ιταλός Matteo Casuccio και μάλιστα όχι από την εργοστασιακή ομάδα των Dani Oliveras και Gerard Farrés. Από τους εργοστασιακούς αναβάτες, ο Oliveras έπεσε μόλις στο δεύτερο σκέλος κι έσπασε τον καρπό του, ενώ ο Farrés εγκατέλειψε μαζί με πολλούς άλλους αναβάτες στην κακοκαιρία που έπληξε τον αγώνα όταν διένυε την αλμυρή λίμνη, όπου το αλάτι προξένησε σημαντικές ζημιές στις μοτοσικλέτες.

Η Gas Gas όμως κατέγραψε πολύτιμη εμπειρία από τον αγώνα και έλυσε τα προβλήματα που εμφανίστηκαν μέρα με την ημέρα. Ο διευθυντής της ομάδας, Joan Font, πιστεύει ότι έχουν φτιάξει μια πάρα πολύ καλή βάση που είναι πραγματικά ανταγωνιστική και που θέλει δουλειά μόνο σε λεπτομέρειες.

Τώρα που έχουμε στο μυαλό μας το αγωνιστικό παρασκήνιο, πάμε να δούμε τι μας παρουσίασε η Gas Gas. Πρόκειται για το μοντέλο παραγωγής του εργοστασιακού αγωνιστικού που απευθύνεται στους αγωνιζόμενους ραλί ανά τον κόσμο. Ο κινητήρας του έχει βασιστεί όπως αναφέρει η ανακοίνωση στης Gas Gas «στον τετράχρονο μονοκύλινδρο του ΕC 450 και και εξελίχθηκε ακόμα περισσότερο σε μία ισχυρή, αξιόπιστη αλλά ταυτόχρονα ελαφριά και εύχρηστη μοτοσυκλέτα. Το νέο Dakar Kit έδωσε προτεραιότητα στην άνεση και την ισχύ, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της Νότιας Αμερικής που ήταν πολύ διαφορετικές από αυτές της Αφρικανικής Ηπείρου».

Στα σχεδιαγράμματα που ετοίμασε η Gas Gas μπορείτε να δείτε τα νέα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Gas Gas EC 450 Raid.

Gas Gas Ελλάδα

Gas Gas International

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Gas Gas EC450 Raid 2015 Κινητήρας Gas Gas, 4T, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 5 βαλβίδες  Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 95 x 63,4 Χωρητικότητα (cc) 449 Σχέση συμπίεσης – Μέγιστη ισχύς  Δ.Α. Μέγιστη ροπή Δ.Α. Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ Keihin FCR-MX 39 Εκκίνηση Mίζα, μανιβέλα Λίπανση – Κιβώτιο 6 ταχυτήτων I – II – III – IV – V – VI – Πρωτεύουσα μετάδοση – Τελική μετάδοση – Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό περιμετρικό με αλουμινένιο ψαλίδι Μπροστινή ανάρτηση Marzocchi USD με διάμετρο καλαμιών 48mm, με διαδρομή 305mm, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίων. απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς Πίσω ανάρτηση Monoshock ReigerB46 με διαδρομή 298mm semi-active με δαδρομή 200mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίων, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς Μπροστινό φρένο  Δίσκος 320mm με δαγκάνα Nissin 2 εμβόλων  Πίσω φρένο Δίσκος  διαμέτρου 220mm με δαγκάνα μονού εμβόλου Nissin Μπροστινό ελαστικό 90/90/21 τροχός Excel Πίσω ελαστικό 140/80-18 τροχός Excel Μήκος (mm) 2.200 Πλάτος (mm) 830 Υψος (mm) 1.260 Υψος σέλας (mm) 940 Μεταξόνιο (mm) 1.490 Ιχνος (mm) – Γωνία Caster – Βάρος (kg) 121 Ρεζερβουάρ (lt) 30