Ducati Multistrada 1200 Enduro (2016) – On board δοκιμή

Δεν χρειάζεται να μιλάς ιταλικά για να ξέρεις ότι Multistrada σημαίνει «πολλαπλοί δρόμοι» ή ότι το δικύλινδρο 1200άρι με αυτό το όνομα έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία τα τελευταία 6 χρόνια φέρνοντας ένα νέο επίπεδο πολυχρηστικότητας μαζί με την ομορφιά, την ταχύτητα και την οδική συμπεριφορά, αυτά που περιμένει κανείς από ένα Ducati.

Αν και το εργοστάσιο έλεγε ότι είχε φτιάξει «τέσσερις μοτοσικλέτες σε μία» ακόμη κι αυτοί δεν προσποιήθηκαν στην πραγματικότητα ότι το πρώτο Multistrada με τον 17άρη τροχό εμπρός και την έλλειψη προστασίας από πτώσεις ήταν σχεδιασμένο για κακοτράχαλους δρόμους ή για μέρη όπου δεν υπήρχε strada ούτε καν.

Το Ducati Multistrada 1200 Enduro όμως είναι ένα πολύ διαφορετικό Mulitrstrada – ένα που είναι φτιαγμένο για να πηγαίνει τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Μερικά από τα βασικά του εξαρτήματα όπως το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ο 8βάλβιδος V2 κινητήρας των 1198cc, είναι ίδια με των υπόλοιπων Ducati Mutistrada. Σχεδόν όλα τα άλλα, από τις αναρτήσεις με τις μακρύτερες διαδρομές και το στιβαρότερο δύο βραχιόνων ψαλίδι μέχρι το μεγάλο ρεζερβουάρ, τη νέα εργονομία και την αυξημένη προστασία, είναι φτιαγμένα γι’ αυτή τη μοτοσικλέτα.

Στην παρουσίαση που έγινε στη Σαρδηνία η νέα μοτοσικλέτα έδειξε την αξία της αμέσως. Μετά από μόλις 10km στριφτερού δρόμου σταματήσαμε όλοι, επιλέξαμε τον χάρτη Enduro – και μετά στρίψαμε αριστερά, σηκωθήκαμε όρθιοι στα μαρσπιέ και γκαζώσαμε το Ducati σε ένα ανηφορικό, ανώμαλο δρομάκι με χαλίκι, άμμο και πολλές κλειστές στροφές.

Να ένα κανονικό off road test και το Ducati Multistrada 1200 Enduro το περνάει πανηγυρικά. Βγαίνει ορμητικά από τις στροφές, πετώντας χώματα από το πίσω Pirelli αλλά με το traction control να ρυθμίζει τη ροπή του μεγάλου V2. Περνάει πάνω από τα λοφάκια, τα αυλάκια και τις πέτρες με τις καλά ελεγχόμενες semi-acticve αναρτήσεις με διαδρομές 200mm να απορροφούν τα πάντα και τον ακτινωτό τροχό των 19in εμπρός και την χοντρή αλουμινένια ποδιά να διευκολύνουν στο δύσκολο τερέν.

Οι αλλαγές – πώς το Multistrada έγινε Enduro

Οι δυνατότητες του Ducati Multistrada 1200 Enduro (ειδικά με τα Pirelli Scorpion Rally λάστιχα με τα τακούνια) δεν προκαλούν έκπληξη, με δεδομένη τη σοβαρότητα που προσέγγισε η Ducati το project. Σίγουρα θα έπεσε στο τραπέζι η πρόταση να κάνουν πιο σκληροτράχηλο το αναβαθμισμένο Ducati Multistrada 1200 του 2015, με μερικά bolt on πράγματα, όμως οι άνθρωποι της Ducati προχώρησαν πολύ πιο πέρα από αυτό.

Το ρεζερβουάρ για παράδειγμα είναι μια σύνθετη 30λιτρη πλαστική δημιουργία που περιβάλλεται από κάθε του πλευρά από αλουμινένιες πλάκες. Η αλουμινένια ποδιά του κινητήρα δεν είναι μακρύτερη από άλλων Mulitstrada, αλλά είναι από παχύτερο αλουμίνιο και είναι βιδωμένο στο πλαίσιο αντί για τον κινητήρα. Το τιμόνι είναι 50mm ψηλότερα για να ευκολότερη χρήση όταν είσαι όρθιος στα heavy-duty μαρσπιέ που πάνε μαζί με τους ανθεκτικούς στην πτώση λεβιέδες που ρυθμίζονται και εύκολα, ενώ έχει και εύκολα αφαιρούμενα ελαστικά στοιχεία.

Όλα αυτά βοήθησαν με το που πατήσαμε στο χώμα και αρχίσαμε να οδηγούμε σε εκείνη την ανηφόρα, όπου παρά το ότι είμαι ψηλός μπορούσα να φτάσω το τιμόνι εύκολα, ενώ η λεπτή σέλα σε συνδυασμό με τα καλά τοποθετημένα ποδωστήρια έκαναν την όρθια οδήγηση ευκολότερη σε σχέση με άλλες adventure μοτοσικλέτες.

Το Ducati έδινε την αίσθηση ότι είναι μεγάλο κα βαρύ (γεμάτο φτάνει τα 245kg, είναι δηλαδή λίγο ελαφρύτερο από το BMW R1200GS Adventure) αλλά είναι πολύ άνετο, χάρη και στην εύκολα αξιοποιήσιμη απόδοση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές.

Ο μεγάλος κινητήρας δεν έχει και πολλές αλλαγές σε σχέση με τον Testastretta που παρουσιάστηκε πέρυσι, αν και έχει κοντύτερη πρώτη και το συνολικό γρανάζωμα είναι κοντύτερο επειδή το πίσω γρανάζι είναι μεγαλύτερο κατά τρία δόντια. Επίσης οι εισαγωγές αέρα είναι ψηλότερα (για να μπορεί να διασχίζει υδάτινα εμπόδια ευκολότερα) και η εξάτμιση είναι πιο ψηλά για να μην υπάρχει κίνδυνος να χτυπηθεί.

Αυτό σημαίνει ότι το Ducati Multistrada 1200 Enduro επωφελείται από την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (DVTDesmo Variable Timing) που προσφέρει πολύ ομαλή απόδοση στις χαμηλές στροφές, επιτρέποντας στη μοτοσικλέτα να τραβάει πολύ γλυκά με λιγότερες από 2.000rpm που τώρα πλέον αντιστοιχούν σε μόλις 16km/h.

Όπως σε όλα τα Ducati Multistrada υπάρχουν 4 χάρτες οδήγησης, με διαφορετική χαρτογράφηση ο κάθε ένας και διαφορετικό σετάρισμα στις αναρτήσεις, το traction control, το wheelie control και το ABS. Ο χάρτης Enduro (όπως και ο Urban) έχει ήπια απόκριση στο γκάζι και maximum απόδοση 100hp αντί για τους 160hp που προσφέρουν οι χάρτες Touring και Sport. Ως συνήθως (αλλά που δεν συνηθίζεται σε άλλους κατασκευαστές) μπορείς να ρυθμίσεις σχεδόν κάθε παράμετρο με μερικά πατήματα στα κουμπιά στον αριστερό διακόπτη του τιμονιού.

Ducati Multistrada 1200 Enduroon board

Off road

Είναι ένα έξυπνα πολυχρηστικό (να τη πάλι αυτή η λέξη) σύστημα που βοηθά στο να κάνει το Ducati σημαντικά φιλικό στον αναβάτη όταν πηγαίνει στο χώμα, με δεδομένο το μέγεθος και την ισχύ της μοτοσικλέτας. Η απόκριση του γκαζιού ήταν εξαιρετικά άμεση και η επιτάχυνση έντονη με το τρακτερωτό πίσω λάστιχο να βρίσκει απίθανα επίπεδα πρόσφυσης και τα ηλεκτρονικά να επιτρέπουν ελάχιστη πλαγιολίσθηση και πλήρως ελεγχόμενη.

Ισως η μόνη μικρή απογοήτευση ήταν ότι η 75km διαδρομή στο χώμα ήταν πολύ σφιχτή, μόνο πρώτη- δευτέρα, ενώ οι πιο ανοιχτοί χωματόδρομοι θα επέτρεπαν στη νέα μοτοσικλέτα να επιβεβαιώσει την off road σταθερότητά της και την καταλληλότητά της σε υψηλότερες ταχύτητες. Ακόμα κι έτσι, το γεγονός ότι μια τόσο βαριά adventure μοτοσικλέτα δούλευε τόσο καλά σε εκείνες τις διαδρομές ήταν πολύ εντυπωσιακό.

Οι πιο έμπειροι αναβάτες off road μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τη έλλειψη ABS στον πίσω τροχό για να γλιστρήσουν το πίσω μέρος στις στροφές και μετά να βγουν από τη στροφή με powerslideέχουν απενεργοποιήσει το tractioncontrol με επιλεγμένο τον Touring χάρτη για να έχουν τα 160hp διαθέσιμα, αλλά με ξαναρυθμισμένες όλες τις παραμέτρους.

Επειδή εγώ δεν είμαι τόσο ειδικός, επέλεξα τον χάρτη Touring, αλλά διατήρησα το TC και γενικά προτίμησα να στρίβω στις στροφές παρά να γλιστράω. Μου άρεσε επίσης ότι είχα το ABS στον εμπρός τροχό, που λειτουργούσε πολύ καλά ακόμη και στα κατηφορικά κομμάτια, που είχαν σαθρή επιφάνεια. Και εντυπωσιάστηκα αρκετά από την semi-active Skyhook ανάρτηση, ειδικά αφού πάτησα μερικές φορές τα κουμπιά κι έσφιξα τις αποσβέσεις στις μονάδες της Sachs για να έχω ένα πιο σφιχτό σετάρισμα σε σχέση με το βασικό του Enduro. Με 200mm πολύ καλά ελεγχόμενων διαδρομών (30mm παραπάνω από τα άλλα Mulitrstrada) περνούσε πολύ καλά πάνω από τα αυλάκια και τα περιστασιακά φυτεμένα βράχια.

Ενας αναβάτης έπεσε με λίγα και ξανακαβάλησε με ελάχιστη ζημιά στη μοτοσικλέτα που δείχνει ότι είναι πιο ανθεκτική από τα άλλα Multistrada. Ισως ένα θέμα είναι οι χούφτες που προσφέρουν πολύ προστασία αλλά ενσωματώνουν και τα φλας που θα σπάσουν εύκολα. Και αναπόφευκτα έχει το ίδιο μειονέκτημα που έχουν όλες οι μοτοσικλέτες adventure: η τεχνολογία των ελαστικών παρά την πρόοδό της δεν έχει καταφέρει να φτιάξει ένα λάστιχο που να δουλεύει το ίδιο καλά και on και off road.

Στο δρόμο – με τα… δεύτερα Multistrada Enduro

Η μαγεία της παρουσίασης που ούτε η Ducati ούτε η Pirelli δεν μπορεί να επαναλάβει στον πραγματικό κόσμο είναι ότι μετά τη στάση για φαγητό καβαλήσαμε άλλες αλουμινένιες μοτοσικλέτες με βαλίτσες Touratech και Pirelli Scorpion Trail II, τα λάστιχα δηλαδή πρώτης τοποθέτησης. Αυτές οι μοτοσικλέτες ταίριαζαν πολύ καλύτερα στην απογευματινή διαδρομή, αλλά αυτός ο εξοπλισμός θα ήταν η Αχίλλειος πτέρνα του Ducati Multistrada 1200 Enduro στο χώμα.

Ηταν ξεκάθαρο ότι το Ducati Multistrada 1200 Enduro είναι ένα καταπληκτικό allround στο δρόμο όπως είναι και τα άλλα Multistrada και μάλιστα έχει και κάποια διακριτά πλεονεκτήματα.

Φυσικά ο μεγάλος δικύλινδρος κινητήρας έδινε όπως πάντα την αίσθηση του εκπληκτικού τραβήγματος από χαμηλά και μάλιστα σ’ αυτή την έκδοση ήταν ακόμη πιο ζωντανός με το κοντύτερο γρανάζωμα, αλλά ταυτόχρονα πήγαινε και τόσο καλά στο δρόμο που παρά το ότι δούλευε αναγκαστικά σε λίγο υψηλότερες στροφές, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα ζοριζόταν σε μακρύ ταξίδι.

Πάντως το Ducati Multistrada 1200 Enduro έδωσε την εντύπωση ότι έχει εντονότερο ήχο, ίσως επειδή αντανακλάται στο ρεζερβουάρ και τα πλαϊνά του.

Η απόδοση στην ευθεία ήταν όπως πάντα εξαίρετη, ειδικά στο Sport χάρτη που έχει πιο άμεση απόκριση σε σχέση με τον Touring και πολύ δυνατό τράβηγμα από τις λιγότερες από 5.000rpm. Δεν χρειαστήκαμε και πολύ τον ήπιο χάρτη Urban ή το cruise control που είναι στον βασικό εξοπλισμό, αλλά τα φωτιζόμενα κουμπιά της Ducati ήταν εύκολα στη χρήση τους και η έγχρωμη οθόνη TFT 5in ήταν όμορφη και με πολλές πληροφορίες.

Ο τουριστικός χαρακτήρας

Ένα προφανές πλεονέκτημα του Ducati Multistrada 1200 Enduro είναι το μεγάλο ρεζερβουάρ, με την αυξημένη χωρητικότητα κατά 50% που ανεβάζει την ρεαλιστική αυτονομία σε 400km ή και παραπάνω, ακόμη και με την μέση κατανάλωση που είδα εγώ στα 7lt/100km, που μπορεί εύκολα να χαμηλώσει.

Η μοτοσικλέτα προσφέρει επίσης χρήσιμη προστασία στα πόδια. Και εντυπωσιάστηκα επίσης από τη ζελατίνα που είναι ρυθμίζεται εύκολα εν κινήσει όπως σε όλα τα Ducati Multistrada, ενώ στην ψηλότερη θέση προστάτευε από τον αέρα χωρίς να προκαλεί στροβιλισμούς, παρά το ότι είμαι ψηλός.

Εντυπωσιάστηκα λιγότερο από τις χούφτες που δεν προσφέρουν πλήρη προστασία, οι χούφτες δεν είναι στον βασικό εξοπλισμό και η ξανασχεδιασμένη σέλα (αποτελείται από δύο κομμάτια) δεν είναι ρυθμιζόμενη όπως σε άλλα Multistrada. Φαινόταν όμως αρκετά άνετη και στα 870mm δεν είναι και πολύ ψηλή για μεγάλη adventure μοτοσικλέτα. (Υπάρχουν ψηλότερη κατά 20mm σέλα ή χαμηλότερες). Παρά την πιο αργή γεωμετρία και το μακρύτερο μεταξόνιο το Ducati Multistrada 1200 Enduro ήταν αρκετά ευκίνητο στις χαμηλές ταχύτητες.

Και η απόδοση του στησίματός του ήταν άριστη και στον ανοιχτό δρόμο. Όπως θα περίμενε κανείς οι τόσο μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις προσφέρουν αρκετή άνεση, είτε το Ducati περνούσε πάνω από τα σαμαράκια για τον έλεγχο της ταχύτητας στα χωριά με χάρτη Urban ή πάνω από μικρότερες ανωμαλίες στην πιο σφιχτή ρύθμιση του Sport χάρτη.

Στις στροφές

Τα περισσότερα από τα 140km της διαδρομής του απογεύματος ήταν σε δρόμο με στροφές όπου το φαρδύ τιμόνι προσέφερε καλό μοχλό ώστε η μοτοσικλέτα να στρίβει με ακριβεια και ευκολία παρά την πιο αργή γεωμετρία (η γωνία κάστερ είναι 24 μοίρες αντί για 24. Το ίχνος είναι μόνο 1mm μακρύτερο στα 110mm λόγω του offset τοποθετημένου εμπρός άξονα) και το μακρύτερο μεταξόνιο.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα άλλα Multistrada με τις κοντύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις και τον 17άρη τροχό εμπρός θα έστριβαν πιο γρήγορα, αλλά και το Ducati Multistrada 1200 Enduro τα κατάφερνε πολύ καλά ενώ ταυτόχρονα ήταν εξαιρετικά σταθερό. Μεγαλύτερη διαφορά παρατήρησα στα φρένα που βυθιζόταν το πιρούνι αρκετά όταν χρησιμοποιούσα παραπάνω δύναμη στην είσοδο της στροφής. Αλλά και πάλι τα φρένα ήταν εξοπλισμένα με το εξαιρετικό cornering ABS της Brembo, επομένως θεωρητικά θα μπορούσα να γραπώσω το φρένο χωρίς να ανησυχώ.

Λίγη πρακτικότητα ακόμα

Το Ducati Multistrada 1200 Enduro διαθέτει (όπως το KTM 1290 Super Adventure και το Triumph Tiger Explorer) μηχανισμό “hill hold” που ενεργοποιεί το φρένο όταν η μοτοσικλέτα είναι σταματημένη, για να βοηθά στο ξεκίνημα στον ανήφορο.

Αυτό είναι ένα μόνο από χαρακτηριστικό από μία λίστα που περιλαμβάνει περιστρεφόμενους προβολείς, keyless ανάφλεξη, Bluetooth, θύρα USB κάτω από τη σέλα και κεντρικό σταντ. Μην φανταστείτε ότι το Ducati Multistrada 1200 Enduroθα είναι φτηνό, κυρίως επειδή τα περισσότερα θα είναι ενισχυμένα με αξεσουάρ όπως το Touring Pack με θερμαινόμενα γκριπ, τσάντα τιμονιού και τις φαρδιές αλλά και στιβαρές βαλίτσες της Touratech.

Η τέταρτη διάσταση του Multistrada

Το Ducati Multistrada 1200 Enduro δεν η μοτοσικλέτα για τον καθένα και για εκείνους που κάνουν μεγάλες adventure αποστάσεις δεν θα αρέσει η μετάδοση με αλυσίδα. Όμως οι παντός εδάφους δυνατότητες της σκληροτράχηλης μοτοσικλέτας προσθέτουν μια νέα διάσταση στο Multistrada, επιβεβαιώνοντας επιτέλους το παλιό διαφημιστικό της σλόγκαν ότι είναι τέσσερις μοτοσικλέτες σε μία. Είναι μια συναρπαστική, γεμάτη χαρακτήρα και ικανή μοτοσικλέτα που είναι το ίδιο πλήρες ως allround όπως κάθε άλλη ανταγωνιστική μοτοσικλέτα στην κατηγορία.

Federico Sabbioni, Επικεφαλής του Vehicle Project Management της Ducati

«Είχαμε υπόψη να δημιουργήσουμε αυτό το μοντέλο εδώ και καιρό επειδή πολλοί πελάτες μας μάς ζητούσαν ένα Multistrada με τροχό 19in εμπρός. Είναι όμως η πρώτη φορά που η Ducati φτιάχνει μια off road μοτοσικλέτα κι έτσι πήραμε το πράγμα πολύ στα σοβαρά, εμπλέκοντας αναβάτες εκτός εταιρίας για μας συμβουλεύσουν με τον σχεδιασμό, την εργονομία, την κατανομή του βάρους… Επρεπε να λάβουμε τα πάντα υπόψη.

Πριν από έξι χρόνια το πρώτο Ducati Multistrada ήταν βασικά ένα μεγάλο motard με τουριστικές δυνατότητες, πολύ εστιασμένο στο σπορτίβικο χαρακτήρα και την καλή συμπεριφορά στο δρόμο. Τα πιο πρόσφατα μοντέλα μοντέλα με semiactive αναρτήσεις ετοίμασαν το έδαφος για το Ducati Multistrada 1200 Enduro και τώρα έχουμε τρία χρόνια εμπειρία με το σύστημα και είμαστε έτοιμοι για παραπέρα εξέλιξη.

Ένα από τα πιο κρίσιμα πράγματα που είχαμε να κάνουμε ήταν να καθορίσουμε τις διαστάσεις του πλαισίου έτσι ώστε να μπορεί να αποδίδει άριστα σε δύο πολύ διαφορετικές συνθήκες υψηλών επιδόσεων στο δρόμο και σταθερότητας και ελέγχου εκτός δρόμου.

Εντάξει, υπάρχουν τα ηλεκτρονικά που ρυθμίζουν την ανάρτηση αλλά η γεωμετρία και το μεταξόνιο είναι σταθερά. Επομένως χαρακτηριστικά όπως το ψαλίδι και το πιρούνι με τον offset εμπρός άξονα, είναι μεν τυπικά για το off road αλλά όχι για μας, άρα ήταν μεγάλη πρόκληση.

Αξιολογήσαμε πολύ προσεκτικά το BMW R 1200GS Advenure και το KTM 1290 Super Adventure και ανακουφιστήκαμε που είδαμε ότι η KTM έφτιαξε το Super Adventure επειδή μας έδωσε την αυτοπεποίθηση ότι ο μεγάλος τροχός, το μεγάλο ρεζερβουάρ και το πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο θα έφτιαχναν μια ενδιαφέρουσα πρόταση. Η γενική κατεύθυνση ήταν ξεκάθαρη: να έχεις ένα globetrotter που να έχει πολύ εντουράδικο χαρακτήρα.

Το Ducati Multistrada 1200 Enduro αποδίδει πολύ καλά στην άσφαλτο αλλά με λίγο διαφορετικό τρόπο σε σχέση με τα άλλα Multistrada. Είναι πιο φιλικό και άνετο με λιγότερο σπορτίβικο χαρακτήρα. Απευθύνεται σε διαφορετικούς πελάτες και μπορεί να αντιταχθεί καλύτερα σε ανταγωνιστικές από άλλες εταιρίες, επομένως είμαστε χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε την οικογένεια».

Copyright© Roland Brown (2016)

Απόδοση στα Ελληνικά: Δημήτρης Μπαζίνας

Φωτογραφίες: Milagro

Copyright© MrBike (2016)

Ducati (επίσημο site)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Ducati Multistrada 1200 Enduro ΜΥ 2016 Κινητήρας Ducati Testastretta DVT, τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος V 90°, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά μπλοκ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και με δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 106,0 x 67,9  Χωρητικότητα (cc) 1.198 Σχέση συμπίεσης 12,5:1 Μέγιστη ισχύς  160hp (117,7 kW) / 9.500rpm Μέγιστη ροπή 13,86kgm (136Nm) / 7.500rpm Τροφοδοσία Ψεκασμός Bosch με ελλειπτικά σώματα ψεκασμού Mikuni με αντοιστοιχία διαμέτρου 56mm, rbw Εκκίνηση Mίζα Κιβώτιο 6 σχέσεων I 2,714 (38/14) II 1,764 (30/17) III 1,350 (27/20) IV 1,090 (24/22) V 0,958 (23/24) VI 0,880 (22/25) Πρωτεύουσα μετάδοση 1,840 Τελική μετάδοση 2,866 (15/43) Πλαίσιο Χαλύβδινο χωροδικτύωμα  Μπροστινή ανάρτηση Semi-active ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Sachs 48mm, με διαδρομή 200mm. Ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς ηλεκτρονικά ελεγχόμενα με σύστημα Skyhook  Πίσω ανάρτηση Semi-active μονό αμορτισέρ Sachs, με μοχλισμό, και μονόμπρατσο ψαλίδι με διαδρομή  200mm. Ρυθμίσεις: υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς ηλεκτρονικά ελεγχόμενα με σύστημα Skyhook  Μπροστινό φρένο 2 δίσκοι, πλευστοί διαμέτρου 320mm. Δαγκάνες  Brembo 4 εμβόλων, ακτινικής στήριξης με cornering ABS  Πίσω φρένο Δίσκος διαμέτρου 265mm. Δαγκάνα Brembo 2 εμβόλων  με cornering ABS Μπροστινό ελαστικό 120/70-19 Pirelli Scorpion Trail II Πίσω ελαστικό 170/60-17 Pirelli Scorpion Trail II Μήκος (mm) – Πλάτος (mm) – Υψος (mm) – Υψος σέλας (mm) 870 μη ρυθμιζόμενη (έξτρα σέλες 890 και 850mm Μεταξόνιο (mm) 1.556 Ιχνος (mm) 110 Γωνία Caster 25° Βάρος (kg) 225 στεγνό. 254 με γεμάτο κατά 90% ρεζερβουάρ Ρεζερβουάρ (lt) 30