Beta Off road 2015 – Επίσημη παρουσίαση

Beta RR 2T MY 2015

Τα νέα της δίχρονα και τετράχρονα μοντέλα για το 2015 παρουσίασε η Beta. Οι αλλαγές εστιάζουν στη μείωση του βάρους και τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Αλλαγές έχουν γίνει στα εσωτερικά εξαρτήματα των κινητήρων με στόχο τη μείωση της μάζας τους, στους ψεκασμούς, την εξάτμιση, αλλά και τις αναρτήσεις σε συνεργασία με την Sachs. Διαβάστε αναλυτικά τις αλλαγές των νέων μοντέλων της Beta για το 2015 στην επίσημη παρουσίαση της Beta που ακολουθεί:

«Beta RR 2T MY 2015

Το project Enduro RR της Beta συνεχίζει να μεγαλώνει και να βελτιώνεται, ενισχυμένο από τις αγωνιστικές επιτυχίες αλλά και την αφοσίωση των τεχνικών του τμήματος έρευνας και εξέλιξης στο Rignano sull’Arno. Τα μοντέλα RR Enduro 2015 είναι ελαφρύτερα και πιο ευέλικτα, και η μεγάλη τους δύναμη και ροπή ελέγχεται πιο εύκολα. Αυτοί είναι οι ιδανικές μοτοσυκλέτες για τους χομπίστες εντουράδες αλλά και η καλύτερη λύση για τους αγωνιζόμενους που κυνηγούν την νίκη.

Η γκάμα των RR Enduro 4T 2015 σειρά εξελίσσεται με χρήση όλων των αναβαθμίσεων που είχε η “RR 4T Factory MY14” αλλά και την εισαγωγή πολλών νέων τεχνικών χαρακτηριστικών. Ο κύριος στόχος κατά τη διάρκεια της εξέλιξης ήταν να γίνει η μοτοσυκλέτα ελαφρύτερη και πιο εύκολη στον χειρισμό και να βελτιωθεί η συνολική οδηγησιμότητα ώστε να είναι πιο ευχάριστη και εύκολη και, πάνω απ ‘όλα περισσότερο αποτελεσματική. Τα εξαρτήματα του μπλοκ του κινητήρα έχουν γίνει ελαφρύτερα και επανασχεδιαστεί ώστε να μειωθούν οι μάζες αδρανείας αλλά και τα μεγέθη των κινητήρων έχουν μειωθεί για καλύτερο χειρισμό και ελαχιστοποίηση βάρους. Σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες χωρητικότητες των προηγούμενων μοντέλων, τα απόλυτα νούμερα ισχύος και ροπής παραμένουν αμετάβλητα, χάρη σε ένα νέο προφίλ των εκκεντροφόρων και ένα νέο σύστημα εξαγωγής. Επιπλέον, μία καλύτερη κατανομή της καμπύλης ροπής έχει επιτευχθεί ώστε να μπορεί να γίνει καλύτερη εκμετάλλευση της απόδοσης του κινητήρα.

Κινητήρες

Οι κινητήρες των 2T RR του 2015 έχουν υποστεί κάποιες αλλαγές με στόχο τον ακόμα καλύτερο έλεγχο της διαχείρισης της απόδοσης του κινητήρα, χωρίς μείωση των επιδόσεων ενώ παραμένει και η ελαφρότητα και η δύναμη που χαρακτηρίζουν τους δίχρονους κινητήρες με υψηλή ειδική ισχύ.

RR 250 2T: το σύστημα ελέγχου της βαλβίδας εξαγωγής έχει τροποποιηθεί, αυξάνοντας τον αριθμό των ελατηρίων ελέγχου του σερβομηχανισμού από 1 (έκδοση RR 2T MY’14) σε 2 παράλληλα τοποθετημένα, όπως ακριβώς είναι τοποθετημένα στον κινητήρα των 300cc. Η αλλαγή αυτή βελτιώνει σημαντικά την ισχύ του κινητήρα, βελτιστοποιώντας το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής σε κάθε στάδιο της λειτουργίας της.

RR 300 2T: ο κινητήρας διαθέτει όλα αυτά τα ειδικά ανταλλακτικά που χαρακτήριζαν τον κινητήρα της RR300 Racing του 2014 και που συγκεκριμένα είναι ο κύλινδρος, η κεφαλή και η ηλεκτρονική ανάφλεξη. Συγκεκριμένα, το μειωμένο πλάτος της θυρίδας εξαγωγής και το καλύτερο ταίριασμα με αυτήν της βαλβίδας εξαγωγής εγγυάται μια όλο και πιο άμεση και ακριβή απόκριση στο γκάζι, και μια άριστη γραμμικότητα της παροχής δύναμης χωρίς να επηρεάζει τις τιμές της μέγιστης ροπής και ισχύος. Το προφίλ του θαλάμου καύσης, μαζί με την ψηφιακή μονάδα ανάφλεξης, κάνουν δυνατή την βελτιστοποίηση της ισχύος του κινητήρα σε κάθε στάδιο της λειτουργίας του έχοντας ως πρωταρχικό στόχο να κάνει την αύξηση της ισχύος κατά το άνοιγμα της βαλβίδας εξαγωγής, όσο πιο απαλή και προοδευτική είναι δυνατόν.

Εξάτμιση

Ένας νέος σιγαστήρας για την έκδοση 250 με ένα εσωτερικό σωλήνα μικρότερης διαμέτρου σε σύγκριση με αυτόν της RR300, βελτιώνει την ακρίβεια της απόκρισης στο γκάζι και αυξάνει τις μέγιστες στροφές.

Πιρούνι

Το ανάποδο πιρούνι USD 48 έχει εξελιχθεί με στενή συνεργασία μεταξύ της Beta και Sachs και διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες: ένα νέο σχέδιο του εμβόλου επαναφοράς με γεωμετρία “τριών οπών” προκειμένου να βελτιωθεί η ροή λαδιού και να κάνει πιο άμεση την απορρόφηση βίαιων κραδασμών με πιο προοδευτικό τρόπο. Για την βελτίωση της γενικής ομαλότητας του πιρουνιού, ιδίως όσον αφορά την αρχική διαδρομή, ένα σύστημα απελευθέρωσης με ελατήριο υποστήριξης έχει συμπεριληφθεί για την εξάλειψη της περιστροφικής τριβής των ελατηρίων, ο σχεδιασμός των καλαμιών έχει τροποποιηθεί αυξάνοντας την απόσταση μεταξύ των δακτυλιδιών ολίσθησης μειώνοντας επίσης το ύψος τους. Τέλος, το προφίλ του ελατηρίου έχει επανασχεδιαστεί ώστε να εξασφαλιστεί μια καλύτερη εισαγωγή στο εσωτερικό του πιρουνιού. Όλες οι συνδέσεις έχουν επίσης αναπροσαρμοστεί, με μικρότερες ανοχές.

Αμορτισέρ

Ένα νέο εσωτερικό έμβολο με διόδους λαδιού που έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να βελτιώσει την ροή του λαδιού και να μειώσει την υπερθέρμανση κατά τη λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι το αμορτισέρ; προσφέρει πιο σταθερή απόδοση, με ακρίβεια και αξιοπιστία ακόμη και κάτω από πολύ έντονη χρήση.

Γκριπ τιμονιού

Ιδανικά για τις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές που απαιτούνται από τους κανονισμούς της FIM.Σέλλα

Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί με πιο μαλακό αφρώδες

Γραφικά

Η ανανεωμένη εμφάνιση εκσυγχρονίζει και προσθέτει χαρακτήρα, διατηρώντας τα κλασικά χρώματα της Beta.

Beta RR 4T MY 2015

Beta RR 4T MY 2015

Η γκάμα των RR Enduro 4T 2015 σειρά εξελίσσεται με χρήση όλων των αναβαθμίσεων που είχε η “RR 4T Factory MY14” αλλά και την εισαγωγή πολλών νέων τεχνικών χαρακτηριστικών. Ο κύριος στόχος κατά τη διάρκεια της εξέλιξης ήταν να γίνει η μοτοσυκλέτα ελαφρύτερη και πιο εύκολη στον χειρισμό και να βελτιωθεί η συνολική οδηγησιμότητα ώστε να είναι πιο ευχάριστη και εύκολη και πάνω από όλα περισσότερο αποτελεσματική. Τα εξαρτήματα του μπλοκ του κινητήρα έχουν γίνει ελαφρύτερο και επανασχεδιαστεί ώστε να μειωθούν οι μάζες αδρανείας αλλά και τα μεγέθη των κινητήρων έχουν μειωθεί για καλύτερο χειρισμό και ελαχιστοποίηση του βάρους. Σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες χωρητικότητες των προηγούμενων μοντέλων, τα απόλυτα νούμερα ισχύος και ροπής παραμένουν αμετάβλητα, χάρη σε ένα νέο προφίλ των εκκεντροφόρων και ένα νέο σύστημα εξαγωγής. Επιπλέον, μία καλύτερη κατανομή της καμπύλης ροπής έχει επιτευχθεί ώστε να μπορεί να γίνει καλύτερη εκμετάλλευση της απόδοσης του κινητήρα.

Ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού

Η κύρια καινοτομία της σειράς RR Enduro 4T 2015 είναι το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού που τοποθετείται στην RR 350. Το σύστημα αναπτύχθηκε από κοινού με την Synerject και διαθέτει ένα σώμα πεταλούδας διαμέτρου 42 χιλιοστών. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός εξασφαλίζει ακριβή έλεγχο της τροφοδοσίας κάτω από όλες τις συνθήκες χρήσης, ενώ η αναλογία αέρα-βενζίνης είναι βελτιστοποιημένη για οποιοδήποτε υψόμετρο χάρη στους αισθητήρες θερμοκρασία και πίεσης εισερχόμενου αέρα. Ο κινητήρας προσφέρει άμεση και ομαλή απόκριση με κάθε στυλ οδήγησης. Επίσης η χρήση ενός βηματικού μοτέρ, εγγυάται την ακριβή ρύθμιση των στροφών του ρελαντί αλλά και το μειωμένο φρενάρισμα του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού.

Κινητήρες

Όλη η γκάμα εξοπλίζεται με τους νέους κινητήρες που έχουν ανανεωθεί , τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Το συνολικό βάρος έχει μειωθεί 1 κιλό για τους κινητήρες των 430 και 480 κυβικών (που αντικαθιστούν αυτούς των 450 και 498) και 1.5 κιλό για τους κινητήρες των 350 (που προέρχεται απευθείας από την RR350 Factory του 2014) και 390 κυβικών (που αντικαθιστά αυτόν των 400). Τα κεντρικά κάρτερ έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως και εκτός από ελαφρύτερα, έχουν δεχθεί εσωτερικές αλλαγές ώστε να στεγάσουν ένα νέο σύστημα κίνησης της αντλίας λαδιού, η οποία είναι απλούστερη και πιο αποτελεσματική χάρη στην εξάλειψη ενός γραναζιού κίνησης. Ο θάλαμος του βολάν έχει επανασχεδιαστεί ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες άντλησης, και ολόκληρο το σχήμα έχει αλλάξει χάρη στη χρήση νεύρων ενίσχυσης που ενισχύουν την ακαμψία του μπλοκ του κινητήρα.

Τα καπάκια του συμπλέκτη και βολάν έχουν επίσης τροποποιηθεί με στόχο τη μείωση του βάρους και, ταυτόχρονα αύξηση της ακαμψίας και αντοχής τους.

Οι στροφαλοφόροι άξονες έχουν νέα μάγουλα και νέες μπιέλες έτσι ώστε το σύνολο να είναι ελαφρύτερο και με βελτιστοποιημένη αδράνεια, κάνοντας την απόκριση στο γκάζι πιο άμεση ενώ η μοτοσυκλέτα είναι πιο ευέλικτη χάρη στη μείωση του γυροσκοπικού φαινομένου.

Αναλυτικότερα, οι μπιέλες είναι μικρότερες και ελαφρύτερες, και διαθέτουν ένα νέο σχήμα. Ο επανασχεδιασμός αποσκοπεί στη μείωση των παλινδρομούντων μαζών αλλά και του μεγέθους των κινητήρων. Οι κινητήρες 390-430-480 cc, στην πραγματικότητα, έχουν το σύνολο της κεφαλής τοποθετημένο χαμηλότερα σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα. Αυτό σημαίνει ότι οι μάζες είναι περισσότερο συμπαγείς και πιο κοντά στο κέντρο βάρους, βελτιώνοντας σημαντικά την ευελιξία της μοτοσικλέτας.

Το έμβολο είναι ελαφρύτερο και πιο ισχυρό, χάρη σε μια δομή που προέρχεται από την Formula 1 και ονομάζεται “Box-In-Box”, η οποία επιτρέπει τη μείωση των κραδασμών και την αύξηση της απόδοσης. Ο πείρος του εμβόλου διαθέτει επεξεργασία επιφανείας τύπου DLC (Diamont-Like-Carbon) που μειώνει την τριβή και τη φθορά.

Οι εκκεντροφόροι αναπτύχθηκαν με ένα νέο προφίλ που αυξάνει την απόδοση ειδικά στις χαμηλότερες στροφές και παρέχει μεγαλύτερη γραμμικότητα. Στις εκδόσεις 350 και 390 τοποθετούνται βαλβίδες τιτανίου σε εισαγωγή και εξαγωγή.

Ο κύλινδρος διαθέτει ένα νέο σχεδιασμό για τις διόδους του ψυκτικού που βελτιώνει την αποβολή θερμότητας και επομένως την απόδοση ολόκληρου του συστήματος ψύξης. Η κεφαλή έχει επανασχεδιαστεί πλήρως εσωτερικά με νέους αυλούς εισαγωγής και θάλαμο καύσης ώστε να ικανοποιούνται οι ανάγκες κάθε κυβισμού ενώ νέος είναι και ο εξωτερικός της σχεδιασμός.

Η μίζα είναι σημαντικά βελτιωμένη αφού είναι ελαφρύτερη και ισχυρότερη από την προηγούμενη. Ο αντικραδασμικός άξονας έχει επανασχεδιαστεί πλήρως σε σχέση με την διαφορετική εξισορρόπηση των πρωτογενών μαζών του συνόλου του στροφαλοφόρου. Το αποτέλεσμα κι εδώ επίσης είναι μια σημαντική μείωση του βάρους. Οι αυλοί εισαγωγής έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως ώστε να εξασφαλιστεί μια καλύτερη παροχή καυσίμου για τα νέα μεγέθη των κινητήρων με βέλτιστη παροχή των θαλάμων καύσης , και άρα καλύτερη απόδοση ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες περιστροφής.

Εξάτμιση

Ο σιγαστήρας έχει επανασχεδιαστεί με νέα εσωτερικά ενώ η διάμετρος του σωλήνα στο σημείο ένωσης με τον λαιμό, είναι μεγαλύτερη. Η απόδοση και η ακρίβεια της απόκρισης του κινητήρα έχουν αυξηθεί σημαντικά, φέρνοντας τις προδιαγραφές του συστήματος εξαγωγής όσο πιο κοντά στις προδιαγραφές μηχανικής ρευστών όπως αυτές επιβάλλουν μετά τον επανασχεδιασμό των κινητήρων.

Πιρούνι

Το ανάποδο πιρούνι USD 48 έχει εξελιχθεί με στενή συνεργασία μεταξύ της Beta και Sachs και διαθέτει πολλές και σημαντικές καινοτομίες: ένα νέο σχέδιο του εμβόλου επαναφοράς με γεωμετρία “τριών οπών” προκειμένου να βελτιωθεί η ροή λαδιού και να κάνει πιο άμεση την απορρόφηση βίαιων κραδασμών με πιο προοδευτικό τρόπο. Για την βελτίωση της γενικής ομαλότητας του πιρουνιού, ιδίως όσον αφορά την αρχική διαδρομή, ένα σύστημα απελευθέρωσης με ελατήριο υποστήριξης έχει συμπεριληφθεί για την εξάλειψη της περιστροφικής τριβής των ελατηρίων, ο σχεδιασμός των καλαμιών έχει τροποποιηθεί αυξάνοντας την απόσταση μεταξύ των δακτυλιδιών ολίσθησης μειώνοντας επίσης το ύψος τους. Τέλος, το προφίλ του ελατηρίου έχει επανασχεδιαστεί ώστε να εξασφαλιστεί μια καλύτερη εισαγωγή στο εσωτερικό του πιρουνιού. Όλες οι συνδέσεις έχουν επίσης αναπροσαρμοστεί, με μικρότερες ανοχές.

Αμορτισέρ

Ένα νέο εσωτερικό έμβολο με διόδους λαδιού που έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να βελτιώσει την ροή του λαδιού και να μειώσει την υπερθέρμανση κατά τη λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι το αμορτισέρ προσφέρει πιο σταθερή απόδοση, με ακρίβεια και αξιοπιστία ακόμη και κάτω από πολύ έντονη χρήση.

Γκριπ τιμονιού

Ιδανικά για τις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές που απαιτούνται από τους κανονισμούς της FIM.

Σέλλα

Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί και διαθέτει πιο μαλακό αφρώδες

Γραφικά

Η ανανεωμένη εμφάνιση εκσυγχρονίζει και προσθέτει χαρακτήρα, διατηρώντας τα κλασικά χρώματα της Beta».

Beta στην Ελλάδα: The Fuoristrada Co., Δημητρακοπούλου 29, Αθήνα, τηλ. 210 9211877-9225930,

http://www.betamotor.gr, e-mail: n Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Copyright© ΔημήτρηςΜπαζίνας – 2014

Copyright© MrBike -2014

BETA