Off-Road
Beta Evo 125-250-300 (2014) – Ερχονται στην Ελλάδα Εκτύπωση
Εμφανίσεις: 1261
 

EVO1

Η Beta έχει μακρά παράδοση στο trial και τους αγώνες που σχετίζονται με το πολύ τεχνικό και απαιτητικό αυτό άθλημα. Για το 2014 έχει εξελίξει τη σειρά trial Beta Evo στα 125, 250 και 300cc έτσι ώστε να καλύψει τις απαιτήσεις τόσο του αγωνιζόμενου με αξιώσεις, όσο και του ερασιτέχνη χομπίστα. Οι νέες μοτοσικλέτες όπως μας ενημέρωσε η “The Fuoristrada Co” θα είναι σύντομα και στη χώρα μας. Διαβάστε λεπτομέρειες για τις μοτοσικλέτες και τις τιμές τους στο επίσημο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

«Σύντομα διαθέσιμες οι ειδικές εκδόσεις των EVO 2014

Μία ρέπλικα της μοτοσυκλέτας που οι επίσημοι αναβάτες της Beta χρησιμοποιούν στους κορυφαίους εθνικούς και διεθνείς αγώνες, η BETA EVO Factory ήταν πάντα συνώνυμη με την τελειότητα και την αποκλειστικότητα. Ο παγκόσμιος τίτλος του 2013 στην κατηγορία 125 και η τρίτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 2013 στην κατηγορία Pro επιβεβαιώνει ότι αυτό το 100 % ‘Made in Italy’ προϊόν είναι νικητής στα υψηλότερα επίπεδα. Σχεδιασμένο από το τμήμα R&D του κατασκευαστή της Τοσκάνης , o οποίος πάντα εκμεταλλεύεται την εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας, και χρησιμοποιώντας ειδικά εξαρτήματα, καταφέρνει για άλλη μία φορά να φτιάξει μοτοσυκλέτες πλούσιες τεχνικά και με άριστα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το πλαίσιο και οι κινητήρες των BETA EVO FACTORY εξελίχθηκαν έχοντας σαν στόχο την ομαλή, πολύ εύκολη και ανταποδοτική οδήγηση. Διαθέσιμα σε 3 κυβισμούς ( 125cc , 250cc , και 300cc ) , απευθύνονται τόσο στους έμπειρους αναβάτες που αναζητούν μία μοτό υψηλών επιδόσεων, όσο και στους χομπίστες που θέλουν μια ξεχωριστή μοτό με μοναδικές επιδόσεις.

EVO-FACTORY-MY14--FLYWHEEL-COVER

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:

•           Οι διαθέσιμοι κυβισμοί είναι 125cc, 250cc και 300cc ενώ όλοι οι κινητήρες κατασκευάζονται με προσεκτικά επιλεγμένα εξαρτήματα, τέλεια ταιριαγμένα και ρυθμισμένα.

•           Κάρτερ από κράμα μαγνησίου . Μια μείωση του βάρους περίπου 1,5 Kg επιτρέπει καλύτερο χειρισμό, με αποτέλεσμα μια δυναμική εμπειρία οδήγησης.

•           Νέα ηλεκτρονική ανάφλεξη 12 V - 110W, εξασφαλίζει περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια για τα διάφορα συστήματα. Το βεντιλατέρ ωφελείται ιδιαίτερα από αυτό το χαρακτηριστικό , αφού είναι σε θέση να ψύχει τον κινητήρα πιο αποτελεσματικά και να εξασφαλίζει πιο σταθερές θερμοκρασίες λειτουργίας και απόδοσης. Η νέα ανάφλεξη είναι επίσης τοποθετημένη με αντίστροφη κατεύθυνση σε σύγκριση με τις παραδοσιακές κατασκευές γεγονός που φέρνει την περιστρεφόμενη μάζα του βολάν κοντύτερα με το κέντρο του στροφαλοφόρου άξονα. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολότερη οδήγηση, ειδικά κατά τη διάρκεια εναέριων χειρισμών.

•           Νέα κάλυμμα βολάν από μαγνήσιο το οποίο επίσης είναι και βάση των πηνίων και έχει μια φλάντζα που εξασφαλίζει την απαραίτητη στεγανότητα.

•           Τα EVO για μία ακόμη φορά χρησιμοποιούν λόγο πρωτεύουσας μετάδοσης 22/69, επιτρέποντας μείωση της ροπής που μεταδίδεται στον συμπλέκτη. Αυτό επιτρέπει επίσης στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ δύο τιμών προφόρτισης των ελατηρίων (αλλάζοντας φορά τοποθέτησης των φωλιών των ελατηρίων), κι έτσι να επιλέξει ή μειωμένη δύναμη στην μανέτα του συμπλέκτη ή αυξημένη μεταδιδόμενη ροπή.

•           Ειδικοί δίσκοι συμπλέκτη που εξασφαλίζουν ομαλότερη και ακριβέστερη λειτουργία, δίνοντας καλύτερη αίσθηση στην μανέτα.

•           Κόκκινη ανοδιωμένη τάπα καυσίμου από αλουμίνιο.

•           Κόκκινα κολάρα σιλικόνης στο σύστημα ψύξης.

•           Μαύρα καπάκια συμπλέκτη και βολάν για ένα πλήρες Racing look.

ΠΛΑΙΣΙΟ:

•           Εντελώς μοναδική εμφάνιση: κάτασπρο πλαίσιο και εντυπωσιακά γραφικά Factory με ένα παραδοσιακό μείγμα από λευκό , κόκκινο και μπλε που τονίζει το χαρακτήρα Racing.

•           Πολύ δουλειά έχει γίνει στις αναρτήσεις της έκδοσης Factory με στόχο πάντα την καλύτερη απόδοση.

•           Τα καλάμια των πιρουνιών είναι κοντύτερα ώστε να ταιριάζουν με τις νέες πλάκες. Τα εσωτερικά φυσίγγια αλλά και οι –κατασκευασμένες σε CNC- τάπες ρύθμισης έχουν δεχθεί επιπλέον ελάφρωμα. Τα πιρούνια ‘δένουν’ σε μαύρες CNC πλάκες με ελαφρύτερο σχεδιασμό((-100 γραμμάρια) οι οποίες φέρουν και το σήμα Factory Beta.

•           Πίσω το αμορτισέρ διαθέτει ένα νέο κίτρινου χρώματος ελαφρύτερο ελατήριο ενώ το δαχτυλίδι προφόρτισης εξοπλίζεται με ένα πλαστικό αποστάτη ο οποίος μειώνει τις τριβές και διευκολύνει την ρύθμιση.

•           Αλλαγές και στο μπροστινό σύστημα πέδησης το οποίο τώρα διαθέτει μία νέα αντλία της BRAKTEC η οποία είναι ελαφρύτερη ενώ δίνει καλύτερη αίσθηση.

•           Η αντλία του συμπλέκτη είναι επίσης ανανεωμένη ώστε να ταιριάζει με αυτή του φρένου αλλά και με το νέο χρώμα του πλαισίου

•           Στις εκδόσεις 250/300 ένας νέος μακρύτερος σιγαστήρας υιοθετήθηκε ώστε να εγγυηθεί καλύτερα επίπεδα θορύβου αλλά και καλύτερο ταίριασμα με το θάλαμο διαστολής ώστε η συνολική απόδοση να διευκολύνει την οδήγηση

•           Σε όλους τους κυβισμούς τοποθετείται ένας εντελώς νέος θάλαμος διαστολής από κράμα τιτανίου. Στα 250/300, ο νέος σχεδιασμός παρέχει αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές.

•           Η εμφάνιση συμπληρώνεται από μερικές παραδοσιακά κόκκινες ‘ανοδιωμένες’ λεπτομέρειες όπως οι ρεγουλατόροι της αλυσίδας και οι τάπες του τιμονιού

Τα Beta EVO Factory, θα είναι διαθέσιμα από τον Μάρτιο σε περιορισμένο αριθμό στις παρακάτω προτεινόμενες λιανικές τιμές:

2014 EVO Factory 125: 6900€

2014 EVO Factory 250: 7700€

2014 EVO Factory 300: 8200€».

Beta στην Ελλάδα: The Fuoristrada Co., Δημητρακοπούλου 29, Αθήνα, τηλ. 210 9211877-9225930,

http://www.betamotor.gr, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Copyright© ΔημήτρηςΜπαζίνας - 2014

Copyright© MrBike -2014

BETA