Τα Honda Supra-X 125 και Astrea Grand 110 απέκτησαν CBS και προδιαγραφές Euro 4

Η εφαρμογή της Euro 4 δημιούργησε μια κάποια ανωμαλία στην αγορά, καθώς αρκετά μοντέλα έπαψαν να την καλύπτουν και από την αρχή του 2017 δεν θα μπορούσαν να βγάλουν πινακίδα. Για το υπάρχον στοκ υπήρχε μέριμνα, όμως μοιραία κάποια στιγμή θα τελείωνε και οι καινούργιες παραγγελίες μοτοσυκλετών θα έπρεπε να καλύπτουν την καινούργια προδιαγραφή. Το ερώτημα όσον αφορά τα παπιά, ήταν, αν και πόσα εργοστάσια θα προσάρμοζαν το παπί τους στις απαιτητικές ευρωπαϊκές προδιαγραφές, για να κυκλοφορεί ουσιαστικά… μόνο στην Ελλάδα.

Να λοιπόν που η Honda, πήρε δύο από τα δημοφιλή παπιά της, το Honda SupraX 125 Helmin (αυτό που χωράει κράνος κάτω από τη σέλα) και το Honda Astrea Grand 110 και με βασική προσθήκη το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS στα φρένα (και άλλες προσαρμογές), τα εξόπλισε με τρόπο ώστε να καλύπτουν την Euro 4. Το κόστος τους είναι υψηλότερο, αλλά δεν διαφοροποιείται πολύ τα προηγούμενα μοντέλα. Το Honda SupraX 125 κοστίζει €2.620 και το Honda Astrea Grand 110 πωλείται προς €2.120.

Μαζί τους, αν προτιμάτε το μικρό scooter αντί για το παπί η Honda διαθέτει το Honda Vario 125, κι αυτό με CBS αλλά και κινητήρα 10,8hp με idle stop (σβήνει στα φανάρια) για περιορισμό της κατανάλωσης με τιμή €2.490. Κι αν ο προϋπολογισμός είναι πολύ χαμηλός η Honda προτείνει το Honda Beat 110 με κινητήρα 8,2hp, χαμηλό βάρος στα 92kg και φυσικά σύστημα CBS στα φρένα με κόστος μόλις €1990. Τα δύο όμορφα και πρακτικά αυτά scooter τα είχαμε δει και στην έκθεση μοτοσυκλέτας 2017, όμως με τα παπιά με Euro4 η Honda διαθέτει τώρα ένα ισχυρό οπλοστάσιο στα μικρά κυβικά.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Copyright© MrBike – 2017

Hondaεπίσημο site