Honda CRF250 Rally (2017) – Ανακοινώθηκε η τιμή του

Η Honda παρουσίασε για το 2017 την rally έκδοση του μονοκύλινδρου Honda CRF 250L. Πρόκειται για το Honda CRF 250 Rally για το οποίο έχετε ήδη διαβάσει –κι αν όχι κάντε τώρα εδώ – την τεχνική του παρουσίαση. Πρόκειται για μια πολύ ικανή μικρή μοτοσικλέτα με ωραίες λεπτομέρειες και σχεδιασμό για να αντέχει στα δύσκολα και δεν είναι μια μοτοσικλέτα έχει σχεδιαστεί μόνο για να μοιάζει ότι αντέχει στα δύσκολα.

Ως εκ τούτου έχει διαφορετικό στήσιμο από την απλή έκδοση με διαφορετικές αναρτήσεις με άλλο σετέρισμα και αλλαγές που προσφέρουν μεγαλύτερο ύψος στη μοτοσικλέτα, ενώ ταυτόχρονα έχει και περισσότερες τουριστικές δυνατότητες, αφού έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και προστασία από τον αέρα (ζελατίνα, χούφτες).

Επίσης ωραίες λεπτομέρειες είναι το χυτό αλουμινένιο ψαλίδι και τα αλουμινένια στεφάνια στις ζάντες. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας έχει ισχύ 24,4hp και καλύπτει την προδιαγραφή Euro4. Το Honda CRF 250 Rally διαθέτει δικάναλο ABS που για το χώμα μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό.

Η όμορφη μοτοσικλέτα με την αισθητική dakar από τα εργοστασιακά Honda CRF 450 Rally που αλωνίζουν στις νοτιοαμερικανικές ερήμους και τις κορυφογραμμές των Άνδεων κοστίζει €6.490 κι έτσι έρχεται πολύ κοντά στη σειρά CB500, αλλά και σε άλλα δικύλινδρα δρόμου άλλων εταιριών, όμως κανένα από αυτά δεν είναι στημένο και φτιαγμένο για εκδρομικό enduro και κανένα δεν μοιάζει με εργοστασιακό αγωνιστικό Dakar. Δεν μας ξενίζει επίσης το νούμερο αυτό επειδή έχουμε δει και στο παρελθόν παρόμοια νούμερα σε καλά 250άρια enduro και από άλλες εταιρίες. Προφανώς το κόστος για ένα 250άρι αυτού του επιπέδου είναι αυτό, απλά, δεν θα γεμίσει ο τόπος από αυτά. Δείτε λοιπόν την τιμή του νέου Honda CRF 250 Rally και υπό αυτό το πρίσμα.

Διαβάστε και την επίσημη ανακοίνωση της Honda με πολλές λεπτομέρειες για τη μοτοσικλέτα:

«HONDA CRF250 RALLY

Η CRF250 RALLY αποτελεί την ιδανική πρόταση για αποδράσεις του Σαββατοκύριακου, κοντινές αποστάσεις ή μακρινά ταξίδια, προσφέροντας μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, μεγάλα δισκόφρενα με ABS, άριστη προστασία από τις καιρικές συνθήκες, σχεδίαση εμπνευσμένη από τη CRF450 RALLY και εντυπωσιακή αυτονομία. Οι επιδόσεις του κινητήρα συνδυάζουν υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές με αξιοσημείωτη, μέγιστη ισχύ.

Μία μοτοσυκλέτα 250cc διπλής χρήσης καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων: κινείται με άνεση στην πυκνή αστική κυκλοφορία χάρη στο ελαφρύ βάρος, τις slim αναλογίες και την εξαιρετική ευελιξία της, ενώ η ανάρτηση, η απόσταση από το έδαφος και το ύψος της σέλας υπόσχονται οδηγική απόλαυση και άνεση σε κακοτράχαλα οδοστρώματα και συνθήκες εκτός δρόμου. Ανοίγει νέους ορίζοντες στους λάτρεις των δύο τροχών ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας του αναβάτη. Το Honda CRF250 Rally είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.- Επίσημος Εισαγωγές-Διανομέας της Honda moto στην Ελλάδα στην τιμή των 6.490€.

Βασισμένη σχεδιαστικά στη αγωνιστική HRC CRF450 RALLY Dakar, η CRF250 RALLY φέρνει κάτι νέο στην αγορά. Πέρα από το ότι είναι ικανή να τρέξει σε ειδικές διαδρομές της ερήμου, προσφέρει και μία πραγματική αίσθηση περιπέτειας σε αναβάτες που προτιμούν μία ελαφριά, ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα. Σε όλο τον κόσμο ή μέσα στην πόλη, η CRF250 RALLY βρίσκεται στο στοιχείο της.

Mr Eiji Sugiyama, Επικεφαλής Προγράμματος (LPL) 17YM CRF250 RALLY

«Η κατηγορία μοντέλων ‘rally replica’ μας συναρπάζει, ενώ οι προσπάθειες και τα επιτεύγματα της Team HRC στο Rally Dakar έχουν παγκόσμια απήχηση. Πραγματικά θέλαμε να εξελίξουμε τις ικανότητες της CRF250L και να ανοίξουμε νέους ορίζοντες για αναβάτες όλων  των ηλικιών. Με τη CRF250 RALLY ξεκινήσαμε να δημιουργήσουμε μία μοτοσυκλέτα που μοιάζει με την εργοστασιακή CRF450 RALLY της HRC, είναι απολαυστική για αποδράσεις εντός και εκτός δρόμου, άνετη στο ταξίδι και χρήσιμη και πρακτική στην καθημερινότητα. Το πνεύμα Rally-raid είναι διάχυτο σε κάθε είδους διαδρομή.”

Honda CRF250 RALLY – Η Περιπέτεια του Σαββατοκύριακου!

Η CRF250 RALLY χρησιμοποιεί τη CRF250L ως βάση, και με την προσθήκη κάποιων διαφορετικών στοιχείων γίνεται μία μοναδική πρόταση στην αγορά των μοτοσυκλετών. Στυλιστικά είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική HRC CRF450 RALLY. Μπροστά, η ανεξάρτητη ζελατίνα, το φέρινγκ και τα καλύμματα του ψυγείου παρέχουν προστασία από τον αέρα, ενώ η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα αποπνέει ένα μινιμαλιστικό στυλ MX. Οι ασύμμετροι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας.

Το μεγάλο ρεζερβουάρ υπόσχεται άφθονη αυτονομία, και τα νέα ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν δείκτη στάθμης καυσίμου και στροφόμετρο. Οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και το μεγάλο ύψος από το έδαφος αποτελούν εχέγγυα σε μεγάλες αποστάσεις εκτός δρόμου, ενώ ένας μεγαλύτερος, πλευστός εμπρός δίσκος – και το ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί για το πίσω φρένο – παρέχει αξιόπιστη επιβράδυνση. Ο κινητήρας προδιαγραφών EURO4 αποδίδει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές και αξιοσημείωτη μέγιστη ισχύ, λόγω των αλλαγών που έχουν γίνει σε σχέση με την CRF250L, όπως: ανανεωμένο σύστημα PGM-FI και σώμα ψεκασμού, νέα εισαγωγή στο φιλτροκούτι και ελαφριά εξάτμιση.

Η CRF250 RALLY είναι μία μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για μεγάλες αποστάσεις, κάτι το οποίο υποδηλώνει και το στυλ της. Προερχόμενα από τη CRF450 RALLY, η ανεξάρτητη ζελατίνα, το πάνω/κάτω φέρινγκ και τα πλαϊνά καλύμματα προστατεύουν αποτελεσματικά τον αναβάτη από τα καιρικά φαινόμενα. Χούφτες παρέχουν προστασία για τα χέρια και τις μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη.

Από τη μέση και πίσω η μοτοσυκλέτα παραπέμπει περισσότερο σε ΜΧ στυλ, με πλαϊνά πάνελ και επέκταση της σέλας στο ρεζερβουάρ που βοηθούν τον αναβάτη να κινείται πιο άνετα. Μία ποδιά προστατεύει το κάτω τμήμα της μοτοσυκλέτας, ενώ ο επιλογέας σχέσεων έχει αναδιπλούμενο άκρο. Το ύψος της σέλας είναι 895mm, 20mm ψηλότερη από της CRF250L.

Ο προβολέας περιλαμβάνει μία συμπαγή, ασύμμετρη διπλή μονάδα LED, ενώ το πίσω φως, τα φλας LED και η βάση της πινακίδας κυκλοφορίας είναι διακριτικά τοποθετημένα. Τα εργονομικά ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν ταχύμετρο, στροφόμετρο και επιπλέον δείκτη στάθμης καυσίμου και ρολόι.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου 10.1L (συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας 1,6L) προσφέρει αυτονομία πάνω από 320km χάρη σε μία κατανάλωση 33,3km/l (WMTC mode). Η επίπεδη τάπα συνδυάζει πρακτικότητα καθώς παραμένει σταθερή στο ρεζερβουάρ σε κάθε ανεφοδιασμό και καλαισθησία.

Η CRF250 RALLY βάφεται στο αγωνιστικό Extreme Red της Honda σαν βάση, με μαύρα και λευκά ένθετα εμπνευσμένα από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της HRC.

Πλαίσιο

Το ατσάλινο πλαίσιο της CRF250 RALLY αποτελείται από δύο δοκούς οβάλ διατομής και ημίδιπλο κάτω τμήμα. Ένα μεταξόνιο 1.455mm συνδυάζεται με γωνία κάστερ 28.1° με ίχνος 114mm και απόσταση από το έδαφος 270mm (15mm επιπλέον της CRF250L). Το βάρος με τα υγρά είναι 157kg.

Ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa προσφέρει την ίδια διαδρομή 250mm με το άλλο μοντέλο, αλλά με πρόσθετο συνολικό μήκος 50mm. Ελαφρύ και άκαμπτο, στη μία πλευρά εδράζει το ελατήριο και στην άλλη το αμορτισέρ. Τόσο ο συντελεστής ελατηρίων όσο και η απόσβεση έχουν βελτιστοποιηθεί σύμφωνα με την περιπετειώδη φύση της CRF250 RALLY και τις φιλοδοξίες της για μεγάλες αποστάσεις. Ένας άξονας τροχού 17mm (2mm μεγαλύτερης διαμέτρου) βελτιώνει την αντοχή και την αίσθηση ελέγχου.

Η πίσω ανάρτηση Pro-Link διαθέτει διαδρομή 265mm, 25mm επιπλέον της CRF250L, αλλά και ένα σχεδιαστικά αναθεωρημένο μοχλικό για οδηγική άνεση. Το αμορτισέρ της Showa είναι μονού θαλάμου με διάμετρο κυλίνδρου 40mm.

Το κωνικό αλουμινένιο ψαλίδι είναι χυτό και μονοκόμματο, ώστε να προσφέρει την ιδανική ακαμψία ενώ παράλληλα μειώνει τη μη αναρτώμενη μάζα. Εξελασμένο αλουμίνιο χρησιμοποιείται για το σύστημα ρύθμισης της αλυσίδας.

Για βελτίωση της πέδησης, ένας πλευστός κυματοειδής δίσκος 296mm συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων. ABS δύο καναλιών περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό.

Κομψές μαύρες ζάντες από Alumite αλουμίνιο (21-ιτσών μπροστά/18 πίσω) χαρακτηρίζουν τη CRF250 RALLY, ενώ συνδυάζονται με ελαστικά τύπου enduro (μπροστά: 3.00-21 51P, πίσω: 120/80-18M/C 62P).

Kινητήρας

Οι επιδόσεις του υδρόψυκτου, μονοκύλινδρου κινητήρα DOHC 250cc της CRF250 RALLY εστιάζουν τόσο στη ροπή στις χαμηλές στροφές όσο και στην μέγιστη ισχύ και τη γραμμική  απόδοση. Η μέγιστη ισχύς των 18.2kW αποδίδεται στις 8.500rpm με τη μέγιστη ροπή των 22.6Nm να επιτυγχάνεται στις 6.750rpm.

Το PGM-FI τροφοδοτεί το μίγμα καυσίμου/αέρα μέσω μια πεταλούδας 38mm. Ο αέρας από το φιλτροκούτι εισέρχεται μέσω σωλήνα άμεσης σύνδεσης. Το σιλανσιέ έχει διάμετρο 115mm, φιλοξενεί τον καταλύτη και χρησιμοποιεί δύο θαλάμους. Ο σωλήνας εξαγωγής μεγάλης διαμέτρου βοηθά στην αναπνοή και ισχύ του κινητήρα.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα συμπαγές σύστημα κίνησης βαλβίδων με κοκοράκια και κυλινδροκεφαλή με διάμετρο και διαδρομή 76x55mm. Ένας έκκεντρος κύλινδρος μειώνει τις απώλειες τριβής, ενώ το έμβολο ενσωματώνει ένα ειδικό επιφανειακό υλικό και επίστρωση μολυβδαινίου. Η αντλία λαδιού περιλαμβάνει μία εσωτερική βαλβίδα ανακούφισης ώστε να μην αεριοποιείται το λιπαντικό.

Τα κομβία του στροφάλου φέρουν μεταλλικά, διαιρούμενα κουζινέτα, κάτι που εξοικονομεί βάρος, εξομαλύνει τη λειτουργία του κινητήρα, αυξάνει την ακαμψία και ελαχιστοποιεί τη μεταβολή της εσωτερικής διαμέτρου λόγω θερμικής διαστολής.

Ένας πρωτεύων αντικραδασμικός άξονας μειώνει περαιτέρω τους κραδασμούς, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο και ο συμπλέκτης έχουν κατασκευαστεί για να αντέχουν την πρόσθετη καταπόνηση που επιφέρει η οδήγηση off-road. Το ψυγείο με ικανότητα απαγωγής θερμότητας 10,7 kW, είναι εφοδιασμένο με ένα ελαφρύ βεντιλατέρ ώστε να διατηρεί ομοιόμορφες θερμοκρασίες ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες. Ο κινητήρας της CRF250 RALLY είναι προδιαγραφών EURO4».

Copytight© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Copytight© MrBike – 2017

Honda επίσημο site

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF 250 Rally (2017) Κινητήρας Honda μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους Διάμετρος  x Διαδρομή (mm) 76,0×55,0 Χωρητικότητα (cc) 249 Σχέση συμπίεσης 10,7:1 Μέγιστη ισχύς 24,4hp (18,2kW)/ 8.500rpm Μέγιστη ροπή 2,3kgm (22,6Nm) / 6.750rpm Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός PGM FI Εκκίνηση Μίζα Λίπανση Υγρό κάρτερ Κιβώτιο 6 σχέσεων I 3,333 II 2,117 III 1,571 IV 1,304 V 1,115 VI 0,962 Πρωτεύουσα μετάδοση 2,807 Τελική μετάδοση 2,857 Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό διπλό με κεντρικό σωλήνα οβάλ διατομής και αλουμινένιο ψαλίδι Μπροστινή ανάρτηση Αντεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Showa Separate Function Fork με διάμετρο καλαμιών 43mm και διαδρομή 250mm Πίσω ανάρτηση Monoshock με μοχλικό Pro Link και διαδρομή 265mm Μπροστινό φρένο Δίσκος 245mm με δαγκάνα δύο εμβόλων Nissin Πίσω φρένο Δίσκος 220mm με δαγκάνα μονού εμβόλου Μπροστινό ελαστικό 3,00-21 Πίσω ελαστικό 120/80-18 Μήκος (mm) 2.210 Πλάτος (mm) 900 Υψος (mm) 1.425 Υψος σέλας (mm) 895 Μεταξόνιο (mm) 1.445 Ιχνος (mm) 114 Γωνία Caster 28°1´ Βάρος (kg) 157 πλήρες καυσίμων Ρεζερβουάρ (lt) 10,1 Κατανάλωση εργοστασίου 3.0lt/100km