Honda-CB4-Interceptor-2

Φοβάμαι ότι το πανέμορφο Honda CB4 Interceptor είναι περισσότερο μια σχεδιαστική σπουδή για να μας δείξει η Honda κάποια καινούργια τεχνολογικά επιτεύγματα, όμως δεν αποκλείεται αυτό το πανέμορφο φέρινγκ (ως προς το σχήμα) να το δούμε σε κάποια μοντέλα παραγωγής. Η ουσία όμως αυτού του πρωτοτύπου δεν είναι το όμορφο σχήμα που σκέφτηκε το Κέντρο Έρευνας & Εξέλιξης της Honda στη Ρώμη με επικεφαλής τον Valerio Aiello, και που παραπέμπει σε builds των καλύτερων βελτιωτικών οίκων Ευρώπης και Αμερικής.

Η ουσία είναι οι νέες τεχνολογίες που προτείνει. Το σύντομο δελτίο τύπου της Honda μας εξηγεί ότι στο εμπρός μέρος υπάρχει το βεντιλατέρ μας ανεμογεννήτριας που περιστρέφεται από τον άνεμο και τροφοδοτεί με ρεύμα μια οθόνη αφής προς βρίσκεται στο ρεζερβουάρ. Η οθόνη αυτή εξασφαλίζει συνεχές connectivity με smartphone και άλλες όμοιες συσκευές και δίνει πρόσβαση σε χάρτες.

Honda-CB4-Interceptor-1

Με μια πρώτη ματιά η ιδέα δεν δείχνει και πολύ σπουδαία, επειδή την κατανάλωση μιας τέτοιας οθόνης μπορεί εύκολα να τη σηκώσει μια συμβατική γεννήτρια και μια μπαταρία μοτοσυκλέτας, ακόμη κι αν δεν είναι ιόντων λιθίου. Ακόμη όμως μιλάμε για μια σπουδή σε ένα πρωτότυπο. Μελλοντικά ίσως η ανεμογεννήτρια, συνδυαζόμενη και με άλλες μορφές ανανεώσιμης ενέργειας, ίσως να αποκτήσει πολύ πιο ενεργό ρόλο στην παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος σε μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να είναι ακόμη και ηλεκτρική ή υβριδική.

Προς το παρόν δεν θα έλεγα όχι σε ένα τετρακοσαράκι με αυτό το φέρινγκ. Εσείς όμως μην ξεγελαστείτε από την ονομασία CB4. Το πρωτότυπο είναι χιλιάρι. Διαβάστε και την επίσημη ανακοίνωση:

«Το πρωτότυπο CB4Interceptor’ χαρίζει φουτουριστική διάσταση στην οικογένεια της Honda στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνου

Το περίπτερο της Honda στη φετινή έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνου (EICMA) περιλαμβάνει ένα χώρο ‘Design Studio’ στον οποίο παρουσιάζονται οι σχεδιαστικές μελέτες του Κέντρου Έρευνας & Εξέλιξης της Honda στη Ρώμη.

Το φετινό έκθεμα είναι το CB4Interceptor’ – αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης έρευνας γύρω από τη σχεδιαστική φιλοσοφία ‘Neo Sports Café’, που είδε το φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά στην EICMA του 2015 με το πρωτότυπο ‘CB4 Concept’. Το νέο πρωτότυπο έρχεται να προσδώσει έναν ‘Sports Endurance’ χαρακτήρα στην αρχική σχεδιαστική γλώσσα του CB4 Concept, δημιουργώντας μία νέα προοπτική στον κόσμο των Café Racer, στον οποίο ανήκει η συγκεκριμένη γκάμα πρωτότυπων μοντέλων.

Honda-CB4-Interceptor-7

Ο χρωματικός συνδυασμός “total black” συνδυάζει κομψότητα με σπορ χαρακτήρα, αφήνοντας περιθώρια για την ενσωμάτωση μιας φουτουριστικής τεχνολογίας στις ρέουσες σχεδιαστικές γραμμές. Στο εμπρός τμήμα έχει ενσωματωθεί  ένα βεντιλατέρ το οποίο μετατρέπει την κινητική ενέργεια της μοτοσυκλέτας σε ηλεκτρική, τροφοδοτώντας την οθόνη αφής που βρίσκεται στο ρεζερβουάρ. Η οθόνη εξασφαλίζει συνεχή συνδεσιμότητα, επιτρέποντας τον αναβάτη να βρίσκει το δρόμο μέσα από ψηφιακούς χάρτες, να κάνει κλήσεις έκτακτης ανάγκης ή απλά να συνδέει τις έξυπνες συσκευές του». 

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2017

Copyright© MrBike – 2017

Hondaεπίσημο site

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world