Ιστορικά
Εμφανίσεις: 7963
 

classic-logo

Σε τρία σημεία του Scooter Festival 2015 μπορέσαμε να θαυμάσουμε κλασικές μοτοσικλέτες. Στο περίπτερο της Λέσχης Κλασικής Μοτοσικλέτας, στο περίπτερο της Λέσχης Κλασικής Ιαπωνικής Μοτοσικλέτας και στην κοινότητα guzzisti. Μαζί με τα café racer το Festival ήταν σίγουρα το πιο cult που έχει γίνει στην Ελλάδα.

Ποιος το περίμενε;! Στο Scooter Moto Festival 2015 που έγινε στις 24 με 27 Απιρλίου 2015, είδαμε σε τρία διαφορετικά σημεία στημένες κλασικές μοτοσικλέτες: στο φουγάρο που ήταν η Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας, στο βάθος της έκθεσης που ήταν η Λέσχη Κλασικής Ιαπωνικής Μοτοσικλέτας και σε άλλο ένα σημείο ήταν η κοινότητα guzzisti. Η ποικιλία ήταν μεγαλύτερη από ποτέ και πρέπει να πούμε ότι τα μέλη της Λέσχης Κλασικής Μοτοσικλέτας προσπάθησαν να φέρουν μοτοσικλέτες που δεν έχουμε ξαναδεί να εκτίθενται. Όπως και πέρυσι, προσπαθήσαμε και φέτος να κάνουμε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα με στόχο να καταγραφεί αυτή η όμορφη στιγμή και να μπορούμε να ανατρέχουμε σ’ αυτή. Πέρυσι παρουσιάσαμε τις μοτοσικλέτες αλφαβητικά, φέτος θα το κάνουμε πιο ελεύθερα, περίπου όπως η βόλτα γύρω από το φουγάρο…

indian-scout-741-1942

Indian Scout 741 του 1942. Και μάλιστα όχι ένα, αλλά δύο! Ενθεν και ένθεν του σήματος της Λέσχης των Κλασικών στήθηκαν δύο Indian Scout 741 του 1942. Η σημειολογία είναι εντυπωσιακή επειδή 73 αφού κατασκευάστηκαν αυτά τα δύο, ήρθε στην Ελλάδα ο νεότερος εκπρόσωπός τους της σύγχρονης εποχής και μου μας απασχόλησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Το εικονιζόμενο είναι του Γιώργου Παπαδήμα.

indian-scout-741-1942-2

 Indian Scout 741 του 1942. Το άλλο Indian Scout 741 ανήκει στον Ανδρέα Ρηγούτσο, και είναι σε κατάσταση “as found”, δεν το αναπαλαίωσε δηλαδή ο τωρινός ιδιοκτήτης του. Είναι της ίδιας χρονολογίας, V2 500cc πλαγιοβάλβιδο.

zundapp-ks600-1938

Zündapp KS 600 του 1938. Ένα περιζήτητο προπολεμικό δικύλινδρο boxer με πρεσσααριστό πλαίσιο και πλαγιοβάλβιδο κινητήρα. Ανήκει στον Τάσο Κουρτέση και εξετέθη κι αυτό σε as found κατάσταση. 

triumph-t20-1955

Triumph T20 Tiger Cub 200 του 1955. Τη δεκαετία του ’50 η Triumph είχε γκάμα με μικρές μοτοσικλέτες όπως το T20 Tiger Cub με τηλεσκοπικό πιρούνι και plunger πίσω ανάρτηση. Το Τ20 ήταν εξέλιξη μάλιστα του Τ15 με τον κινητήρα των 150cc και είχε το ίδιο πλαίσιο και πιρούνι. Δείτε τι όμορφο κινητήρα έχει, με ελαφρά κλίση προς τα εμπρός μάλιστα με όμορφη χρώμιο σωληνωτή θήκη για τα καλάμια των ωστηρίων.

mondial-sport-200-1960

Mondial Sport 200 του 1955. Η ιταλική Mondial από το Μιλάνο με ένδοξη ιστορία στους αγώνες, έφτιαχνε ποιοτικές σπορ μοτοσικλέτες μικρού και μεσαίου κυβισμού, χειροποίητες και πάντα σε μικρό αριθμό. Η εικονιζόμενη ανήκει στον Γιώργο Πακιώτη.
egli-vincent-comet-1969
Egli - Vincent Comet 500 του 1969. Τα Vincent έγιναν θρυλικά για τα χιλιάρια V2 μοτέρ της, έφτιαξε όμως και μονοκύλινδρους κινητήρες 500cc και 28hp. Το συγκεκριμένο Comet του κ. Νάσου Ηλιόπουλου είναι βελτιωμένο από τον Ελβετό Fritz W. Egli και γι’ αυτό ακόμη πιο αξιοζήλευτο.

triumph-bonneville-750-1979

Triumph Bonneville T140 750 του 1979. Ένα ωραίο δείγμα του θρυλικού δικύλινδρου της Triumph, σχεδόν από τα τελευταία πριν το εργοστάσιο χρεοκοπήσει το 1983. Ανήκει στον Κώστα Νεγρεπόντη κι έχει αναπαλαιωθεί από τον ίδιο.

canam-mx6-125-1980

Can Am MX6 125 του 1980: Η γαλλοκαναδική Can Am έφτιαχνε δυνατά αγωνιστικά motocross μοντέλα όλη τη δεκαετία του ’80. Το πιο διαβόητο από αυτά ήταν το MX3 που είχε πάρει το προσωνύμιο Black Widow επειδή τα 33 άλογα του κινητήρα των 250cc ήταν υπερβολικά για το στήσιμο της μοτοσικλέτας.

 

bsa-victor-b50-1972

BSA B50 Victor του 1972. Ένα scrambler που έφτιαξε η BSA για να καλύψει τη ζήτηση σε μοτοσικλέτες με δυνατότητες off road, με μονοκύλινδρο κινητήρα 500cc και 34 ίππους. Προσέξτε το μεταλλικό χρώμιο ψηλό φτερό και το πολύ μικρό ρεζερβουάρ. Ανήκει στον Δημήτρη Παπουτσά κι έχει αναπαλαιωθεί από τον ίδιο.

bultaco-frontera-mk3-370-1978 copy

Bultaco Frontera Mk3 370 του 1978. Πρόκειται για ιστορικό μοντέλο που εισήγαγε την έννοια των γρήγορων enduro μοτοσικλετών, καθώς βασίζεται στο motocross μοντέλο Pursang με φώτα και ρύθμιση για καλύτερη ροπή. O Ignacio Chivers έτρεξε με μια τέτοια μοτοσικλέτα σε αγώνες ραλί αλλά και σε Dakar και εξακολουθεί να έχει μεγάλα σχέδια γι’ αυτή.

 bmw-r50-1955 copy

BMW R 50 500cc 1955-1960. Αφού η BMW εφηύρε το τηλεσκοπικό πιρούνι, δοκίμασε στο R50 (boxer 26hp με 4τάχυτο κιβώτιο) ένα νέο τύπο ανάρτησης με ψαλίδια τόσο πίσω όσο και εμπρός (ανάρτηση τύπου Earles). Αν και οι μοτοσικλέτες με τα ψαλίδια είχαν καλύτερη συμπεριφορά από τα R51 που είχαν τηλεσκοπικό πιρούνι και plunger ανάρτηση πίσω, τελικά η βελτίωση των τηλεσκοπικών υποσκέλισαν το ψαλίδι από μπροστά. Η πίσω ανάρτηση με αυτή τη μορφή επικράτησε μέχρι βαθιά στη δεκαετία του ’80. 

maico-maicomobil

Maico Mobil 200 του 1955. Τουριστικό scooter με σωληνωτό πλαίσιο και τετρατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Η προστασία στον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης είναι πλήρης με τους τροχούς εξαφανισμένους και μια τεράστια ζελατίνα, ενώ υπάρχουν ενσωματωμένοι αποθηκευτικοί χώροι και φυσικά βάση ρεζέρβας. Ανήκει στον Βασίλη Σκλαβούνο και είναι ομολογουμένως πολύ εντυπωσιακό.

 honda-z50 copy

Honda Z 50A Mini Trail του 1970 (κίτρινο) και Honda Z50R του 1984. Οι μπόμποι, ένας πρώιμος κι ένας από τη δεκαετία του ’80 που ήταν το μοντέλο στα φόρτε του. Δεν βγήκαν ποτέ από τη μόδα και πλέον οι γνήσιοι Honda έχουν αναπάντεχα μεγάλη αξία. O παλιός ανήκει στον  Γιώργο Παλαιολόγο, ενώ ο νεότερος στον Γιάννη Αλεξάκη - τους ζηλέψαμε και τους δύο.

joe-bar-bikes copy

Joe Bar Team: Στο Scooter Moto Festival 2015, στο περίπτερο της Λέσχης Κλασικής Μοτοσικλέτας, υποδέχτηκε τον κόσμο η πιο αγαπημένη μοτοσικλετιστική παρέα. Το Honda CB 750 του Εντ, το Ducati SS900 του παππού, το Norton Commando του Πλακατζή και το Kawasaki H2 750 του Ζαννό. Μαζί τους βέβαια και το Moto Guzzi V7 του ίδιου του Τζο. Το reunion αυτό ήταν πράγματι συγκινητικό για όσους της δεκαετία του ’90 παρακολουθούσαν το κόμικ. Ολοι οι άλλοι απλά δεν το κατάλαβαν. Respect στους ανθρώπους της Λέσχης.  Πιο κάτω θα δείτε τις μοτοσικλέτες και λίγο αναλυτικότερα.

moto-guzzi-v7-special-1972 copy

Moto Guzzi V7 Special του 1972. Ένας θρύλος των Seventies και η μοτοσικλέτα που θεμελίωση τον εγκάρσιας τοποθέτησης V2 90 μοιρών στα Moto Guzzi. Μια εξαίρετη μοτοσικλέτα στη βάση της οποίας δημιουργήθηκαν από τουριστικά μοντέλα μέχρι αγωνιστικά. Ανήκει στον Γιάννη Λάνδρου.

ducati-ss900 copy

Ducati 900 SS του 1981. Το Ducati 900SS ήταν η εξέλιξη του θρυλικού 750SS και δημιουργήθηκε για να μπορεί η ιταλική εταιρία να ανταγωνιστεί τα μεγαλύτερου κυβισμού γιαπωνέζικα πολυκύλινδρα μοντέλα. Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι του Δημήτρη Μπίνη. 

honda-cb-750-76

Honda CB 750 του 1976. Μια από τις σπουδαιότερες μοτοσικλέτες στον κόσμο. Το αποτύπωμά της στη βιομηχανία μοτοσικλέτας ήταν τόσο ισχυρό που έθεσε τα θεμέλια στη φιλοσοφία των σύγχρονων μοτοσικλετών. Η συγκεκριμένη ανήκει στον Αλέξανδρο Βουτσίνη.

 kawaski-h2-750

Kawasaki H2 750 του 1973. Η ταχύτερη μοτοσικλέτα στον κόσμο στην εποχή του, το τρικύλινδρο δίχρονο Η2 750 Μach IV που ονομάστηκε και “Wheelie King” καθώς αντικατέστησε το επίσης τρικύλινδρο Η1 500 Mach III γνωστό ως και “widowmaker”. Απέδιδε 74hp και ζύγιζε λιγότερα από 200kg ενώ έκανε το 400άρι σε 12 δευτερόλεπτα περίπου, μια επίδοση άγνωστη για μοτοσικλέτες παραγωγής της εποχής. Σήμερα αποτελεί έμπνευση για τα νέα υπερσυμπιεζόμενα Kawasaki H2.

norton-commando-1973

Norton Commando 750cc του1973. Μια από τις πιο αγαπημένες βρετανικές μοτοσικλέτες χάρη στην έδραση του κινητήρα με το σύστημα Isolastic που περιόριζε τους κραδασμούς και τις πολύ καλές του επιδόσεις που του χάριζαν τελική ταχύτητα άνω των 180km/h. 

harley-davidson-wlc-1943

Harley Davidson WLC 750cc του 1943. Πρώην στρατιωτικό Harley για το στρατό του Καναδά, που είναι πλέον customized σε bobber με κομμένα φτερά, ειδική βαφή και αερογραφία και χωρίς τα στρατιωτικά περιφερειακά. Ανήκει στον Κώστα Παπαδόπουλο. 

harley-davidson-wla-1942

Harley Davidson WLA 750cc του 1942. Κι άλλο Harley φτιαγμένο bobber στημένο στο θεματικό αφιέρωμα που είχε οργανώσει η Λέσχη Κλασικής μοτοσικλέτας. Είναι το Harley Davidson WLA 750 του Στέφανου Μυλωνά, χωρίς φτερό εμπρός, με τιμόνι ape hangers (αν και όχι πολύ extreme) και ωραία μαύρη ματ βαφή.

harley-ulh-1941

Harley Davidson ULH 1210 του 1941. Ένα σπάνιο Harley (κι αυτό φτιαγμένο Bobber), στη μορφή που πήρε το 1937 και φτιαχνόταν έως το 1941. Ο κινητήρας του ήταν 80 κυβικών ιντσών (1210cc). H εντυπωσιακή αυτή μοτοσικλέτα ανήκει στον George Powell.

honda-gl1000-goldwing-1974

Honda GL 1000 Goldwing του 1976. Στα πρώτα χρόνια της ζωής του το Goldwing ήταν ένα boxer 4κύλινδρο 1000άρι χωρίς φέρινγκ. Το ωραία αναπαλαιωμένο δείγμα είναι το Νίκου Φαλιέρου.

honda-cb900f2-boldor-1878 copy

Honda CB 900 F2 Bol dOr του 1978. Κι άλλος θρύλος των δρόμων. Τα «Μπολντόρια» ήταν γρήγορες μοτοσικλέτες – περνούσαν τα 200km/h- και γι’ αυτό αξιοσέβαστες. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας βασίστηκε στο CB 750 και έφτανε τους 95 ίππους. To ωραίο άσπρο κόκκινο Bol d’Or που είδαμε στο Γκάζι είναι του Σπύρου Παπαδάκη.

 ducati-g1-750-1985

Ducati F1 750 του 1985. Εχει εξέχουσα θέση στην εξέλιξη των σπορ μοτοσικλετών της Ducati. Ο κινητήρας του βασίστηκε στο Pantah 600 και απέδιδε 76hp. Ξεχώριζε από τους ανταγωνιστές του επειδή είχε 16in εμπρός ζάντα που του χάριζε μεγαλύτερη ευελιξία και απαιτητικότερη οδική συμπεριφορά. Πρόκειται για ένα περιζήτητο Ducati και το συγκεκριμένο ανήκει στον Γιάννη Ευφραιμίδη. 

ducati-pantah-600-1983

Ducati Pantah 600 του 1983. Τα Pantah που πρωτοπαρουσιάστηκαν το 1980 ήταν τα πρώτα Ducati με ιμάντες στην οδήγηση των εκκεντροφόρων και πλαίσιο χωροδικτύωμα – σήματα κατατεθέντα για τα Ducati. Το εικονιζόμενο είναι του 1983 και ανήκει στον Δημήτρη Μπίνη.

ducati-ss900-darmah-1978 copy

Ducati 900SS Darmah του 1978. Πρόκειται για την τουριστική έκδοση του 900SS – η συγκεκριμένη με ωραίο μισό φέρινγκ. Darmah είναι μια μυθική μη ανθρωποφάγος τίγρη από την Ινδία, και ο συμβολισμός είναι προφανής. Ανήκει (η μοτοσικλέτα) στον Σπύρο Πολίτη.

triumph-trw-500-1956

Triumph TRW 500 του 1956. Το Triumph TRW άρχισε να σχεδιάζεται το 1943 αλλά ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος τελείωσε πριν αρχίσει να κατασκευάζεται. Πήρε την τελική του μορφή το 1948 και συνέχισε να κατασκευάζεται για στρατιωτική χρήση μέχρι τη δεκαετία του ’60. Εχει πλαγιοβάλβιδο κινητήρα 500cc, τηλεσκοπικό πιρούνι (και όχι τετρακάλαμο) αλλά άκαμπτο ψαλίδι πίσω.

Τα στρατιωτικά

harley-davidson-wla-750-1942

Harley Davidson WLΑ 750 του 1942. Το στρατιωτικό Harley με τον πλαγιοβάλβιδο κινητήρα και βάση για Tommigun. Ανήκει στον Κρις Αναστασίου που το έχει αναπαλαιώσει κιόλας. Ανήκει στον Θωμά Χρυσανθακόπουλο.

Bianchi-m-500-1938

Bianchi M 500 του 1938. Μια όμορφη ιταλική στρατιωτική μοτοσικλέτα της Bianchi με απλή τεχνολογία, αν και η Bianchi την εποχή εκείνη έφτιαχνε πολύ προηγμένες μοτοσικλέτες με τεράστια εμπειρία από τους αγώνες. Ανήκει στον Μάνο Φωστιέρη. 

norton-16h-1940

Norton 16H του 1940. Μια κλασική «συμμαχική» μοτοσικλέτα που προσέφερε τις υπηρεσίες της στον Β’ Παγκόσμιο και κατόπιν συνέβαλε στην ανοικοδόμηση της χώρας μέχρι τελικής πτώσεως. Ανήκει στον Κωνσταντίνο Τσόχα και αναπαλαιώθηκε από τον ίδιο και τον Κάρολο Φρίδμαν.

bmw-r12-1935

BMW R12 του 1935. Πρόκειται για ένα από τα πολύ επιτυχημένα μοντέλα της BMW με τα οποία έσπαγε τη δεκαετία του ’30 τα ρεκόρ ταχύτητας το ένα πίσω από το άλλο. Ηταν η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με τηλεσκοπικό πιρούνι. Ο κινητήρας της είναι πλαγιοβάλβιδος 750cc με απόδοση 18hp. Στην Ελλάδα πάντως ήρθαν ως όχημα του κατακτητή, το 1941. Η συγκεκριμένη που είναι και τόσο όμορφα αναπαλαιωμένη ανήκει στον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο.

zundapp-ks75

Zündapp KS 750 του 1943. Κατασκευάστηκε μόνο για στρατιωτική χρήση, όπως και το BMW R75 της ίδιας εποχής. Ο τροχός του καλαθιού ήταν κινητήριος και το κιβώτιο ταχυτήτων είχε αργό και γρήγορο. Ηταν εξαιρετικά ακριβές και πολύπλοκες κατασκευές ενώ σήμερα αποτελούν πολύ περιζήτητα κλασικά. Το συγκεκριμένο ανήκει στον Δημήτρη Παπουτσά.

zundapp-ks650-1939

Zündapp KS 600 του 1939. Φτιάχτηκε το 1938 ως πολιτικό μοντέλο με boxer κινητήρα 28hp αλλά από το 1939 έως το 1941 η παραγωγή αφορούσε το στρατιωτικό μοντέλο. Μετά αντικαταστάθηκε από το KS 750. Το αξιοζήλευτο αυτό στρατιωτικό μοντέλο ανήκει στον Δημήτρη Ψωμόπουλο που το έχει επίσης αναπαλαιώσει.

triumph-3hw-and-bsa-m20

Triumph 3HW του 1940 και δεξιά BSA M20 του 1943. Μαζί με το Norton 16H που είδαμε πιο πάνω ήταν κι αυτά «συμμαχικά». Το Triumph έχει κινητήρα 350cc με βαλβίδες επικεφαλής και ήταν τεχνολογικά πιο σύγχρονο από το BSA που είχε πλαγιοβάλβιδο κινητήρα 500cc. Το Triumph ανήκει στον Δημήτρη Παπουτσά και το BSA στον Σπύρο Πολίτη. 

bmw-r75-1943-1

bmw-r75-1943-2

ΒΜWR 75 του 1942. Το πολεμικό όχημα της BMW έχει παρόμοιες προδιαγραφές με το μοντέλο της Zündapp, KS 750, με δικύλινδρο boxer κινητήρα με επικεφαλής βαλβίδες, αργό γρήγορο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στο καλάθι, αλλά σε αντίθεση με το Zündapp έχει τηλεσκοπικό πιρούνι και σωληνωτό πλαίσιο (αντί πρεσσαριστό). Το συγκεκριμένο είναι το Μάνου Φωστιέρη.

Κλασσικά scooter

lambretta-dl200-1970

Lambretta DL 200 του 1970. Η σειρά DL (σε 125, 150 και 200cc) ήταν η τελευταία της Lambretta πριν κλείσει το 1971 και αγοραστεί από την αγγλική British Leyland. Η σειρά σ’ αυτή τη μορφή κατασκευαζόταν από το 1968 και την έχει σχεδιάσει ένας από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές στο χώρο του αυτοκινήτου, ο Uncio Bertone. Ανήκει στον Φώτη Καρδάση.

lambretta-tv175-series3-1963

Lambretta TV 175 Series 3 S Type του 1963. Ένα από τα σημαντικά scooter της Lambretta που μάλιστα είχε και μηχανικό δισκόφρενο εμπρός. Ανήκει στον Ακη Πολυκρέτη.

lambretta-rallymaster-150-1960

Lambretta Rallymaster 150 του 1960. Με το χαρακτηριστικό κόκκινο μαύρο χρώμα και το στρογγυλό φτερό εμπρός. To Rallymaster είναι ένα σπέσιαλ μοντέλο που φτιάχτηκε για την αγγλική αγορά με διάφορα έξτρα πράγματα (π.χ. στροφόμετρο, ζελατινάκι) αλλά και βελτιωμένο κινητήρα. Ανήκει στον Νάσο Σαρρή.

 lambretta-li-150-series-3-1963 copy

Lambretta Li 150 series 3 του 1963. Το μοντέλο αυτό έχει ένα ειδικό βάρος! Πέρα από το ότι τα Lambretta μαζί με τις Vespa έγιναν τα αγαπημένα δίκυκλα των mods τη δεκαετία του ’60, το Lambretta Li 150 Series ήταν το scooter του Jimmy στην ταινία Quadrophenia. Η Lambretta που βλέπετε ανήκει πάντως στον Πάνο Καρπίδα.

lambretta-li-150-series2-1961 copy

Lambretta Li 150 series2 του 1961. Ηταν η πιο δημοφιλής σειρά scooter της Lambretta και πώς να πεις όχι αφού ήταν τόσο όμορφα φτιαγμένο. Το συγκεκριμένο ανήκει στον Ιωάννη Λιάσκα. Όλα τα Lambretta που εκτέθηκαν στο Scooter Moto Festival 2015 είναι μέλη του Lambretta Club Hellas.

honda-cb-125-1975 copy

Honda CB 125 του 1975. Κλασική και αθάνατη εικόνα. Το τετράχρονο, μονοκύλινδρο Hondaκι με τον επικεφαλής εκκεντροφόρο με το ψηλό τιμόνι που εμπνέει τόσο πολύ για άνετες βόλτες ανήκει στον Θεόδωρο Λασκαρίδη.

yamaha-rd-200-1978 copy

Yamaha RD 200 του 1978. Δίχρονο, δικύλινδρο, δυνατό στα 22 άλογα, βαλβίδα reed, μίζα, με αρκετά καλό στήσιμο και δισκόφρενο συνέθεταν μια γρήγορη μικρή μοτοσικλέτα. Δεν είναι καθόλου περίεργο που η σειρά RD με τα κατοπινά της μοντέλα έγινε τόσο δημοφιλής και σήμερα πια θρυλική. Το ωραίο αυτό RD ανήκει στον Σωτήρη Φραγκάκη.

honda-c50 copy

Honda 50 του 1981. Παρελθούσης της τριακονταετίας φυσικά και τα παπιά πλέον θεωρούνται πλέον κλασικά. Το C 50 είναι μια συνηθισμένη και τιμημένη εικόνα στους ελληνικούς δρόμους, που εξακολουθεί να σηκώνει στις πλάτες του πολλή δουλειά, παρά το ότι τα έχει τα χρονάκια του πλέον.

zundapp-ks50-supersport-1975 copy

Zündapp KS 50 του 1975. Πριν ξεκινήσει η εποχή του παπιού τα μικρά μηχανάκια ήταν δίχρονα 50άρια, πολλά από αυτά πολύ γρήγορα, σπορτίβικα και αξιοζήλευτα. Αυτό το KS 50 Supersport ανήκει στο Θοδωρή Μαρούλη.

kreidler-florett-1966

Kreidler Florett Mokick 50 του 1966. Μια από τις πρώιμες Φλορέτες, τριτάχυτη, με ισχύ 2,6hp με ψαλίδι εμπρός και πολύ μερακλίδικη βαφή.

kreidler-florett-1968 copy

Kreidler Florett 50 ΤΜ του 1968. Μεταγενέστερη Φλορέτα με τηλεσκοπικό πιρούνι, πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων(!) και κινητήρα 5,3 ίππων. Ένα βασικό χαρακτηριστικό της Φλορέτας ήταν ότι έπαιρνε (και παίρνει) πολύ φτιάξιμο και μπορεί να γίνει διαολεμένα γρήγορη. Αυτή η Φλορέτα είναι του Ιωάννη Βλασταρά.

kreidler-florett-rm-1975 copy

Kreidler Florett RM 50 του 1975. Κι άλλη Φλορέτα, με τετρατάχυτο κιβώτιο αυτή και όχι τόσο δυνατό κινητήρα όσο η TM. Ανήκει στον Ιωάννη Βλασταρά.

simson-star-50-1971 copy

Simson Star 50 του 1971. Τα Simson ήταν τα 50άρια της Ανατολικής Γερμανίας, από το Suhl της Θουριγγίας και μάλιστα αυτό της φωτογραφίας, που ανήκει στον Μπάμπη Κελάφη, είναι προσεκτικά βαμμένο σε κόκκινο/ανοιχτό πράσινο, που ήταν το κλασικό εργοστασιακό χρώμα.

tohatsu-80-1950 copy

Tohatsu 80 του 1950. Το ηρωικό Tohatsu του Θοδωρή Μαρούλη με το οποίο έχει συμμετάσχει σε αγώνες στην Ελλάδα αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων. Ανήκει στην σύντομη περίοδο που η Tohatsu αποφάσισε να ασχοληθεί με τη μοτοσικλέτα. Είναι μια εξαιρετικά δυσεύρετη μοτοσικλέτα.

mebea-scooterfestival

ΜΕΒΕΑ Zündapp 50. Η ΜΕΒΕΑ δραστηριοποιήθηκε κυρίως στα τρίκυκλα μεταφορικά και αργότερα στο μικρό αυτοκίνητο (το γνωστό ΜΕΒΕΑ Fox). Εφτιαξε όμως και δίκυκλα 50 άρια με μοτέρ Zündapp πολλά από τα οποία δούλεψαν ως ταχυδρομικά.

Ελληνική Λέσχη Ιαπωνικής Κλασικής Μοτοσικλέτας

japanese-classics-4yamaha-yd-2-1959-4

yamaha-yd-2-1959-5

Yamaha YD-2 250cc του 1959 unrestored. Ηταν η πρώτη μοτοσικλέτα της Yamaha που πουλήθηκε στην Ευρώπη. Δίχρονο, δικύλινδρο, τριτάχυτο, με πλαίσιο μονοκόκ και μίζα.
yamaha-rd-500-3yamaha-rd-500-4yamaha-rd-500-1 
Yamaha RD 500LC 1984. Ηταν ό,τι πιο κοντά σε αγωνιστική ρέπλικα GP μπορούσε να βρει ο μοτοσικλετιστής εκείνη την εποχή. Δίχρονος κινητήρας V4 με βαλβίδες reed και YPVS για ευρύτερη απόδοση της ισχύος των 88 ίππων. Σταμάτησε να κατασκευάζεται μόλις το 1986, επομένως σήμερα είναι περιζήτητο.
 kawasaki-z1000-1
Kawasaki Z 1000 του 1977. Στα χρόνια της ήταν η ταχύτερη μοτοσικλέτα παραγωγής. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας με του επικεφαλής εκκεντροφόρους απέδιδε 90 ίππους και η τελική του ξεπερνούσε τα 210km/h. Κέρδισε επίσης τα πρωταθλήματα ΑΜΑ και US Superbikes στις ΗΠΑ εκείνη την χρονιά και την επόμενη.
honda-cb450-1965 
Honda CB 450 του 1965. Η πρώτη μεγάλη μοτοσικλέτα της Honda με δικύλινδρο εν σειρά τετράχρονο κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και απόδοση 45 ίππων.
honda-cb-450-1968
Honda CB 450 του 1968. Το Honda CB 450 ανανεώθηκε το 1968 με αισθητικό εκσυγχρονισμό και πεντατάχυτο κιβώτιο. Στο Moto Scooter Festival τα είδαμε το ένα δίπλα στο άλλο. honda-cd-125-t-benly
Honda CD 125T Benly του 2002. Ωπ, αυτό δεν είναι κλασικό, αλλά μοιάζει καταπληκτικά. Εχει δικύλινδρο κινητήρα με επικεφαλής εκκεντροφόρο, απόδοση 11 ίππων και βάρος 133kg.
honda-s-110-2
Honda S 110 του 1973. Ένα κλασικό την ύπαρξη του οποίου ελάχιστοι γνωρίζουν. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας έχει οριζόντια διάταξη στον κύλινδρο, αλλά δεν έχει επικεφαλής εκκεντροφόρο, όπως τα παπιά της ίδιας περιόδου. Εχει τετρατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και φτάνει τα 100km/h. suzuki-gs-550e
Suzuki GS 550E του 1978. Εχει τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και απόδοση 49 ίππων, δισκόφρενα εμπρός και πίσω και ανήκε στην οικογένεια τετράχρονων μοτοσικλετών στην οποία συμπεριλαμβανόταν το best seller GS 750 αλλά και το μικρότερο GS 400. Δεν μπορείς να μην αναρωτηθείς γιατί οι Ιάπωνες σταμάτησαν να φτιάχνουν τέτοιες σέλες!
 suzuki-gt-185
Suzuki GT 185 του 1973. Δεν γεμίζει το μάτι, αλλά είναι δίχρονο, δικύλινδρο (!) με απόδοση 21 ίππων και τελική ξεπερνούσε τα 120km/h. Το πατενταρισμένο σύστημα ram air στα καπάκια των κεφαλών βοηθούσε τον υψηλόρροπο κινητήρα να παραμένει ζωντανός στις υψηλές στροφές. Είχε μίζα για την εκκίνησή του και μανιβέλα. Το στήσιμό του ήταν υποτυπώδες (ίδιο με του GT 125) αλλά πωλούνταν σε χαμηλή τιμή μέχρι που υποσκελίστηκε από τον τετράχρονο ανταγωνισμό του.

 Guzzisti Hellas – Κοινότητα φίλων MotoGuzzi (guzzisti.gr)

moto-guzzi-community

Η κοινότητα guzzisti έχει φτιαχτεί για όλους τους φίλους Moto Guzzi, παλιών και καινούργιων Guzzi, εδώ όμως θα δείξουμε τα κλασικά.

moto-guzzi-california-v7

Moto Guzzi V850 California του 1972. Η Moto Guzzi γνώρισε τεράστια επιτυχία κυρίως στις ΗΠΑ όταν παρουσίασε τον V2 90 μοιρών εγκάρσια τοποθετημένο στο πλαίσιο και γι’ αυτό δημιούργησε διάφορες εκδόσεις του. Εδώ το V850 California του 1972 με κινητήρα 844cc, ισχύ 68,5hp και τελική 185km/h moto-guzzi-v7-750-s
Moto Guzzi 750S του 1974. Ένα από τα πιο όμορφα και γρήγορα Moto Guzzi στην εποχή του, μια περιζήτητη μοτοσικλέτα για τις επιδόσεις και το κράτημά της. Αποδίδει 72 ίππους και έχει τελική ταχύτητα 206km/h.
moto-guzzi-lemans-i Moto Guzzi Le Mans I του 1976. Ο Ασσος! Το ωραιότερο από όλα τα Le Mans. Εχει τον κινητήρα των 844cc με απόδοση 71hp και τελική ταχύτητα 203km/h.
moto-guzzi-lemans-iii Moto Guzzi Le Mans III του 1983. Με αυτόν τον τετράγωνο προβολέα και το φέρινγκ. Ένα καταπληκτικό superbike (μια αγαπημένη μοτοσικλέτα) με ισχύ 77 ίππων και τελική 230km/h.
moto-guzzi-850-t4-1
Moto Guzzi T4 850 του 1982. Μια μοτοσικλέτα δρόμου (με αξιοζήλευτο σχήμα ρεζερβουάρ) στην ίδια βάση με τα Le Mans αλλά ελαφρώς detuned κινητήρα στους 69 ίππους με τελική 180km/h.
moto-guzzi-mille-gt
Moto Guzzi 1000 Mille GT του 1988. Μια μοτοσικλέτα δρόμου με τον εγκάρσια τοποθετημένο V2 κινητήρα μεγαλωμένο στα 1000cc αλλά με μικρότερες βαλβίδες και λιγότερη ισχύ της τάξεως των 67hp που της προσέδιδαν μια τελική ταχύτητα της τάξεως των 190km/h. Εχει ακτινωτές ζάντες, όπως τα Guzzi μια δεκαετία νωρίτερα και τουριστικό χαρακτήρα.

Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2015

Copyright© MrBike – 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

gggg

 

 

 

MrBike on Facebook
MrBike on Twitter

Views-of-Greece

rcdevil_mrbike-2

rcdevil_mrbike-2

Off-Road-Team

jet_ski_world